Mamuniikille viimein porttikielto

Mamuniikki

Onnistuihan se Mover kun aikansa yritti. Ei minusta mitenkään järin hieno päivä Suomalaisen rasismin historiassa tämäkään, mutta tällaista tämä nyt on.

Poliisi ja Suvi-Anne Siimes voivat jatkaa ihmettelyään miksi mamut eivät osallistu keskusteluun ja vaikuttamiseen.

Itselläni on hyvin erilainen käsitys siitä ketkä tältä palstalta pitäisi ensimmäisenä sulkea. Valitettavasti EFFI, Jussi Halli, Mover, Suomen Sisu ja perussuomalaiset päättävät tässä maassa mamujen vaikutusmahdollisuuksista netissä. Joten heidän päätöksellään, minut on katsottu Maitomies Danin jälkeen seuraavaksi vahingollisimmaksi henkilöksi aatteelle.

Kyllä nyt rasisteille nauru maittaa. Nauttikaa. Minuakin kyllä naurattaa, se että katsotte muutaman palstalle kirjoittavan maahanmuuttajan niin suureksi uhaksi, että jaksatte näin paljon vaivaa nähdä turhauttamiseksemme.

27

1508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 51919519hfgh

minne?

• Mamuniikki

Ja kaikkiin muihinkin keskusteluihin, joissa olen juljennut kyseenalaistaa valkoisen miehen oikeuden alistaa vähemmistöjen edustajia.

• porttikiellon
        Mamuniikki kirjoitti:

Ja kaikkiin muihinkin keskusteluihin, joissa olen juljennut kyseenalaistaa valkoisen miehen oikeuden alistaa vähemmistöjen edustajia.

tänne niin miten edelleen kirjoitat - tänne?

• Mamuniikki
        porttikiellon kirjoitti:

tänne niin miten edelleen kirjoitat - tänne?

Ja bannaustani vaatineen rasistisheriffin kiusaksi.

• porttikielto on
        Mamuniikki kirjoitti:

Ja bannaustani vaatineen rasistisheriffin kiusaksi.

joka ei ole voimassa?

• Mamuniikki
        porttikielto on kirjoitti:

joka ei ole voimassa?

mutta minä en noudata sitä.

• öasgökl
        Mamuniikki kirjoitti:

nähdään se yleistäminen ja ne ennakkoluulot(rasismi). Valkoinen aina paha, muut aina hyviä. Jos joku muuta väittää, niin eikun turpaan vaan rasismin vastustamisen vuoksi.

• R.Stoner
        Mamuniikki kirjoitti:

Eikös poliisin mukaan ole tiettyjä etnisiä ryhmiä, jotka ovat yliedustettuna myös Suomen lakien noudattamatta jättämisessä?

• Mamuniikki
        R.Stoner kirjoitti:

Eikös poliisin mukaan ole tiettyjä etnisiä ryhmiä, jotka ovat yliedustettuna myös Suomen lakien noudattamatta jättämisessä?

mutta minä en ole ainakaan sellaisesta ryhmästä.

Eikös rasismi ole rikos, eikö ole lainmukaisempaa toimia sitä vastaan sitten, eikä toisin päin.

Jos uskoisin että bannaukseni johtuu asiattomuuksistani, niin voisin harkita kärsiväni tuomioni semmoisena kuin se on annettu. Minä olen kuitenkin 100% varma, että asiattomuuteni oli vain keino saada minut vihdoin ja viimein bannatuksi. Asia jota rasistit ovat yrittäneet alusta alkaen.

Muistan täällä erään kirjoittajan jonka galleria sivu suljettiin asiattomana, koska oli kopioinut sinne rasistien hänestä lausumia törkeyksiä. Rasistit muistuttivat häntä tiheään siitä, ettei hänellä ole mitään varaa enää nuhdella rasisteja koska galleriasivunsa oli suljettu asiattomana.

Rasisteilla on aivan oma heille räätälöity moraalinsa. Tuollainen uusmoraali leviää yllättävän tehokkaasti rasistipiirien ulkopuolelle jos huomataan sen olevan yleisesti hyväksyttyä. Se kertoo aika paljon ihmisluonteesta. Tai ainakin joidenkin luonteesta. Jotain.

• Anti-Demari
        Mamuniikki kirjoitti:

Eikös rasismi ole rikos, eikö ole lainmukaisempaa toimia sitä vastaan sitten, eikä toisin päin.

Jos uskoisin että bannaukseni johtuu asiattomuuksistani, niin voisin harkita kärsiväni tuomioni semmoisena kuin se on annettu. Minä olen kuitenkin 100% varma, että asiattomuuteni oli vain keino saada minut vihdoin ja viimein bannatuksi. Asia jota rasistit ovat yrittäneet alusta alkaen.

Muistan täällä erään kirjoittajan jonka galleria sivu suljettiin asiattomana, koska oli kopioinut sinne rasistien hänestä lausumia törkeyksiä. Rasistit muistuttivat häntä tiheään siitä, ettei hänellä ole mitään varaa enää nuhdella rasisteja koska galleriasivunsa oli suljettu asiattomana.

Rasisteilla on aivan oma heille räätälöity moraalinsa. Tuollainen uusmoraali leviää yllättävän tehokkaasti rasistipiirien ulkopuolelle jos huomataan sen olevan yleisesti hyväksyttyä. Se kertoo aika paljon ihmisluonteesta. Tai ainakin joidenkin luonteesta. Jotain.

Minä olen ollut vuoden aikana jo kolmesti bannissa. Ensimmäinen kesti muutaman päivän ja kaksi jälkimmäistä n. 1,5-2kk. Minä taas syytän palstan ylläpitäjiä ja sheriffiä ulkomaalaisrikollisten suojelijoiksi, joten eivät ko. tahot sentään toimi yksipuolisesti sinua vastaan.

Oi kumpa saisin taas bannit. :)

• R.Stoner
        Mamuniikki kirjoitti:

Eikö käyttämäsi termi "valkoloinen" ole mielestäsi rasistinen? Ihan jos rautalangasta pitää vääntää.

• Mamuniikki
        R.Stoner kirjoitti:

Eikö käyttämäsi termi "valkoloinen" ole mielestäsi rasistinen? Ihan jos rautalangasta pitää vääntää.

En elä maassa jossa voisin loukata rasistisesti n*****i sanan käyttäjää millään sanalla.

Valkoloinen on kyllä sinänsä hyvä yritys, sen taakse vaan tarvittaisiin jotain sellaista mitä ei Suomesta löydy.

En odota että ymmärtäisit, en vastannut sinulle R.Stoner.

• Mamuniikki
        Anti-Demari kirjoitti:

Minä olen ollut vuoden aikana jo kolmesti bannissa. Ensimmäinen kesti muutaman päivän ja kaksi jälkimmäistä n. 1,5-2kk. Minä taas syytän palstan ylläpitäjiä ja sheriffiä ulkomaalaisrikollisten suojelijoiksi, joten eivät ko. tahot sentään toimi yksipuolisesti sinua vastaan.

Oi kumpa saisin taas bannit. :)

Olen ilahtunut, että sinun suoltamaasi paskaan on reagoitu, siis jos ylipäätään nyt edes on. Toivottavasti joudut vielä lukkojenkin taakse.

• Anti-Demari
        Mamuniikki kirjoitti:

Olen ilahtunut, että sinun suoltamaasi paskaan on reagoitu, siis jos ylipäätään nyt edes on. Toivottavasti joudut vielä lukkojenkin taakse.

Koita olla tukehtumatta suomalaisia kohtaan tuntemaasi rasistiseen vihaasi. Varo edes verenpainettasi. :)

• Anti-Demari
        Mamuniikki kirjoitti:

En elä maassa jossa voisin loukata rasistisesti n*****i sanan käyttäjää millään sanalla.

Valkoloinen on kyllä sinänsä hyvä yritys, sen taakse vaan tarvittaisiin jotain sellaista mitä ei Suomesta löydy.

En odota että ymmärtäisit, en vastannut sinulle R.Stoner.

"Valkoloinen on kyllä sinänsä hyvä yritys, sen taakse vaan tarvittaisiin jotain sellaista mitä ei Suomesta löydy. "

Valkoloisia tosin löytyy Suomesta, mutta prosentuaalisesti vähemmän kuin mamuloisia. Läheltä liippasi. Alat oppia. Hyvä hyvä. :)

• Mamuniikki
        Anti-Demari kirjoitti:

"Valkoloinen on kyllä sinänsä hyvä yritys, sen taakse vaan tarvittaisiin jotain sellaista mitä ei Suomesta löydy. "

Valkoloisia tosin löytyy Suomesta, mutta prosentuaalisesti vähemmän kuin mamuloisia. Läheltä liippasi. Alat oppia. Hyvä hyvä. :)

nimittelyssä vaadi vähän muitakin aineksia kuin enemmistöaseman.

Niin, senkin.

Ja sen.

Myös sen ja ne muut.

Hyvä, ymmärsit, ne kaikki.

• Kiito-Orava
        Mamuniikki kirjoitti:

Nyt vasta katsoin koko ketjua.

...tut sulla mitään bannia. Jos olisi saisit ilmoituksen että pääsysi palstalla on estetty.

Moveri katsos voi korkeintaan poistaa kirjoituksiasi. Kirjoitusestoon tarvitaan jo ylläpito.

Eli kirjoitteleppa vain.

• Sinä juuri

• katos poikaa
        Mamuniikki kirjoitti:

uppiniskainenkin se vielä on

• .....

Sinähän se palstan suurin rasisti olet.

• svhm

Ymmärrän kirjoituksesi pointin, vaikka yrität peittää sen tuohon selitykseesi.

Olet tasan tarkkaan Moverin kanssa samaa mieltä, mutta haluat heittää juttua omasta näkökulmastasi vahvistaaksesi Moverin asemaa. Käänteistä kritiikkiä, kyllä sen valkoinen mies huomaa.

• Mamuniikki

...oltu jo vuoden päivät.

• *tätyli*

Miten niin??!!

Itse luokittelisin hänet mieluummiin hyysäriksi.

• Mamuniikki

eikä vaan yleensä, Jumalan kritisoiminen omista sanoistaan on kiellettyä. Siksi tähän yhteen ja samaan kysymykseen minun ei ole sallittua vastata.

• Kiito-Orava

Enpä oikein jaksa ymmärtää että Moverin kaltainen hyysäri antaisi kellekään mamulle bannia...

Noh joka tapauksessa vastustana banneja muutenkin, puolin ja toisin.

En olisi koskaan uskonut sanovani tätä mutta jos olet bannin muka saanut niin vastustan moista suuresti ja esitän Moverille vastalauseen.

Keskustelun tukahduttaminen kuuluu tänä päivänä lähinnä muslimimaihin ja viieisiin sosialistivaltioihin.

• 20v sitten moderoimiset ja vallanpidot bbs-systeemeissä :p

Ja jos oikein mietin ja muistelen niin banni tarkoitti sitä, että jos joltain vietiin oikeudet systemiin, niin kyseinen henkilö ei tehnyt systeemissä mitään :p

Onko nyt sitten tapahtunut joku pehmo-banni, jossa sait sähköpostiisi kehotuksen yrittää välttää tänne kirjoittelua?

• vastaa jo

kuka sen järjesti

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      61
      6123
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5542
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      122
      4249
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3842
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3209
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59