Palaan faniksi

2009-10

siihen asti näkemisiin. Onneksi en ostanut kausikorttia. Joukkuetta en vaihda, pidän vain tauon. Nyky meno on suoranaista vittuilua faneja kohtaan ja koskee myös omia junioreita. Katsotaan, muuttuuko mikään, vai jatkanko taukoa...

5

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilves johto

Siinä lähtee taas tosifani, pullamössöpoju kotia nuolemaan haavoja. Kuule älä palaa edes tuolloin, me muut juhlitaan silloin.

Jotkut räkänokat eivät kestä tappion hetkiä. Hypätään kyytiin sitten kuin menee hyvin ja heti kun tulee pikkuisen pataan vaihdetaan takkia. OLET SÄÄLITTÄVÄ.

• ala-asteelta

niin saatat ymmärtää huoleni. ilves on tärkeä ja sitä kohdellaan kaltoin. säälittävää on pitää päänsä perseessä, kuten sinä, silloin kun on aika nousta ja toimia.

• tosi fani

Tosi fani ei hylkää joukkuettaan edes tappioiden hetkellä. Itse olen ollut Ilves-fani 28 vuotta, ja olen nähnyt aikaisemminkin Ilveksen "rämpimisen", enkä hylännyt joukkuetta silloin enkä hylkää nytkään. Nyt se joukkue tarvii fanien tukea, eli halliin vaan kannustaan.

• tulkoon tappioita

se kuuluu asiaan, mutta ei se ettei edes yritetä menestyä vaan tyydytään pelkkään mukana oloon.

Ja tuota hetkeä on kestänyt jo melko kauan..
        Itse olen ollut fani yli 30 vuotta.

• ja fanikin

mutta miksi minua kiinnostaisi, jos ei kiinnosta joukkueenjohtoakaan. kannatin, kun viimeksi oltiin karsinnoissa..kannatin koko korpivaelluksen, kun konkurssi oli tulossa. mutta silloin oli joku syy taaperrukseen, nyt ainut syy on osaamattomuus hoitaa asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      235
      5356
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      83
      3459
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      119
      3208
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3043
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      72
      2929
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      92
      2738
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      15
      2425
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2287
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      164
      1775
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1410
    Aihe