siihen asti näkemisiin. Onneksi en ostanut kausikorttia. Joukkuetta en vaihda, pidän vain tauon. Nyky meno on suoranaista vittuilua faneja kohtaan ja koskee myös omia junioreita. Katsotaan, muuttuuko mikään, vai jatkanko taukoa...
Palaan faniksi
5
369
Vastaukset
- Ilves johto
Siinä lähtee taas tosifani, pullamössöpoju kotia nuolemaan haavoja. Kuule älä palaa edes tuolloin, me muut juhlitaan silloin.
Jotkut räkänokat eivät kestä tappion hetkiä. Hypätään kyytiin sitten kuin menee hyvin ja heti kun tulee pikkuisen pataan vaihdetaan takkia. OLET SÄÄLITTÄVÄ.- ala-asteelta
niin saatat ymmärtää huoleni. ilves on tärkeä ja sitä kohdellaan kaltoin. säälittävää on pitää päänsä perseessä, kuten sinä, silloin kun on aika nousta ja toimia.
- tosi fani
Tosi fani ei hylkää joukkuettaan edes tappioiden hetkellä. Itse olen ollut Ilves-fani 28 vuotta, ja olen nähnyt aikaisemminkin Ilveksen "rämpimisen", enkä hylännyt joukkuetta silloin enkä hylkää nytkään. Nyt se joukkue tarvii fanien tukea, eli halliin vaan kannustaan.
- tulkoon tappioita
se kuuluu asiaan, mutta ei se ettei edes yritetä menestyä vaan tyydytään pelkkään mukana oloon.
Ja tuota hetkeä on kestänyt jo melko kauan..
Itse olen ollut fani yli 30 vuotta. - ja fanikin
mutta miksi minua kiinnostaisi, jos ei kiinnosta joukkueenjohtoakaan. kannatin, kun viimeksi oltiin karsinnoissa..kannatin koko korpivaelluksen, kun konkurssi oli tulossa. mutta silloin oli joku syy taaperrukseen, nyt ainut syy on osaamattomuus hoitaa asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888