Älkää välittäkö noista rasisteista. Viime yönä oli monta pahaa kirjoitusta jotka onneksi on poistettu. Minä ainakin kunnioitan sitä mitä teitte sota-aikana Suomessa. Olitte taistelemassa tämän maan puolesta ja menetitte kaatuneina omianne suhteellisesti enemmän kuin muut. Tuliko teille paljon sotainvaliideja, sitä tietoa en ole saanut mistään.
Juutalaiset
16
780
Vastaukset
- et ollutkaan
mikään natsi niinkuin olisi luullut nikistä.
- muka...
arvostaneet niitä suomalaisia, jotka taistelivat heidän rinnallaan?? Ja rasistejahan natsien mielestä olivat aina jotkut muut, mutta eivät he. Heille rasismia oli varmaan se, että ei arvostanut heitä.
Miten niin ei ole natsi? Normaalijärkinen ei tee noin sekapäistä ja monimielistä viestiä, siis jos laittaa yhteen nikin ja siihen kuuluvan viestin. Hieman jakomielistä taas tuo, että jättää lukijan pääteltäväksi mikä se varsinainen viesti oikein oli. Siitä ei ota selvää Erkkikään.
Mistä tiedät etteivät poistetut avaukset olleet hänen omiaan? Sitähän täällä joku harrastaa, että kirjoittaa aivan päinvastaisen sisältöisiä viestejä, ja mikä nikki on perässä, riippuu ihan siitä keille se kuvittelee kirjoittavansa - lähinnä ilmoitusasioitaan! - höpinästäsi
muka... kirjoitti:
arvostaneet niitä suomalaisia, jotka taistelivat heidän rinnallaan?? Ja rasistejahan natsien mielestä olivat aina jotkut muut, mutta eivät he. Heille rasismia oli varmaan se, että ei arvostanut heitä.
Miten niin ei ole natsi? Normaalijärkinen ei tee noin sekapäistä ja monimielistä viestiä, siis jos laittaa yhteen nikin ja siihen kuuluvan viestin. Hieman jakomielistä taas tuo, että jättää lukijan pääteltäväksi mikä se varsinainen viesti oikein oli. Siitä ei ota selvää Erkkikään.
Mistä tiedät etteivät poistetut avaukset olleet hänen omiaan? Sitähän täällä joku harrastaa, että kirjoittaa aivan päinvastaisen sisältöisiä viestejä, ja mikä nikki on perässä, riippuu ihan siitä keille se kuvittelee kirjoittavansa - lähinnä ilmoitusasioitaan!ei ota selvää erkkikään. oletko humalassa
Luullut nikistä. Ei vaalea eikä viikinki eikä kingi tarkoita rasistia, ei mikään niistä.
muka... kirjoitti:
Mistä tiedät etteivät poistetut avaukset olleet hänen omiaan? Sitähän täällä joku harrastaa, että kirjoittaa aivan päinvastaisen sisältöisiä viestejä, ja mikä nikki on perässä, riippuu ihan siitä keille se kuvittelee kirjoittavansa - lähinnä ilmoitusasioitaan!Mielestäsi normaalijärkinen. Jos ei sinulla ole mitään sanottavaa niin pidä mölytkin mahassasi. Tuo on todella ainoa avaus jonka olen tehnyt joten uikuta tuuleen.
- Bar-Ilan
WhiteWikingi kirjoitti:
Luullut nikistä. Ei vaalea eikä viikinki eikä kingi tarkoita rasistia, ei mikään niistä.
Sitäpaitsi -minun mielestäni- avauksesi on hyvä ja oikeamielinen.Kiitos siitä.
Bar-Ilan kirjoitti:
Sitäpaitsi -minun mielestäni- avauksesi on hyvä ja oikeamielinen.Kiitos siitä.
On päässä mitä siellä kuuluu olla eli aivot ja osaat käyttään niitä. Kiitos kommentistasi.
- Bar-Ilan
WhiteWikingi kirjoitti:
On päässä mitä siellä kuuluu olla eli aivot ja osaat käyttään niitä. Kiitos kommentistasi.
tälle palstalle enemmänkin,-sitä se nimittäin tarvitsisi.
Täällä on ollut jatkuvasti asiattomuuksia enemmän kuin ´lääkäri määrää´. Bar-Ilan kirjoitti:
Täällä on ollut jatkuvasti asiattomuuksia enemmän kuin ´lääkäri määrää´.Keskustelemaan mistään juutalaisuudesta niinkuin palstan aihe on. Joistain tavoista olisi mielenkiintoista kysyä, mutta en tiedä sopiiko ne tänne. Minulla on näes muutamia tuttavia juutalaisia niin Suomessa kuin muissakin maissa.
- ottaa huomioon
Bar-Ilan kirjoitti:
Täällä on ollut jatkuvasti asiattomuuksia enemmän kuin ´lääkäri määrää´...millaista porukkaa nimimerkki white wiking tänne vetää perässään.
- meille kaikille
ottaa huomioon kirjoitti:
..millaista porukkaa nimimerkki white wiking tänne vetää perässään.
millaista porukkaa hän on vetänyt perässään.aika asiallisia kirjotuksia näkyy olevan monella eri palstalla. eikä ole rasisti tai natsi tai ei ainakaan yhdestäkään kirjoituksesta saa sellaista käsitystä
ottaa huomioon kirjoitti:
..millaista porukkaa nimimerkki white wiking tänne vetää perässään.
Sinunlaisiasi inisijöitä.
- Elisama
Kirjoitit todella hyvää asiaa.
Et ei meijän juutalaisia tartte kuskata mihkään Israeliin eikä muuannekkaan. Me pietään ne mieluummin täällä! :O
\o/- Bar-Ilan
päättää ihan itse ja henkilökohtaisesti,haluaako asua täällä,vaiko muuttaa Israeliin,mihin jokainen juutalainen on tervetullut niin halutessaan.
Sinun tarkoitusperäsi tällä palstalla sen sijaan kyllä tunnetaan.Ne ovat jo tulleet hyvin selviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984