Kuoleeko Phil Bellamy?

Ginaluv

Olenko nähnyt unta, kun muistelen jossain nähneeni otsikon "Hyvästi, Phil Bellamy"? Olen menossa perjantaina oopperaan, enkä näe esitettävää jaksoa.
Joten kertokaa!

20

5096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SteveCrane

      Ei kuole tällä tuotantokaudella, menee naimisiinkin Ginan kanssa ensin joka tapahtuu tällä tuotantokaudella tapaninpäivän aikoihin.....

    • PC Joe Mason

      Phil kuolee haulikon luotiin 17. tuotantokauden kuudennessa jaksossa ja Philin hautajaiset pidetään seitsemännessä jaksossa.


      ... mutta 17. kauden viimeisessä jaksossa syntyy Phil Bellamy jr. - Philip Oscar Bellamy ;o)

      • Ginaluv

        Haulikossa ei ole luotia (jopa minä naisenakin tiedän tuon).


      • sanoisi

    • Ginaluv

      Voi, kiitos näistä tiedoista! No, mikähän sitä sitten vaivaa, kun itse luulee olevansa perinnöllisesti sydänsairas?

      • keskustelua...

        ...aiemmin siitä mainitaan. ensimmäinen viikon jaksoon liittyvistä


      • = )

        Vuotava vatsahaava, jota epäiltiin myös syöväksi, mutta Phil paranee täysin.Kaipa pitäisi tosin elämäntapojansa muttaa...


    • spoieria jos
    • monesti...
      • oopperankävijä

        En mielestäni leuhkinut ollenkaan, totesin vain, etten näe sen illan jaksoa! Eräät ne jaksavat aina ja kaikesta olla katkeria...Montakos kaljatuopposta sillä oopperalipun hinnalla nykyään saakaan? Jos joku haluaa panna rahansa kaljaan ja tupakkaan, niin ei mulla käy kyllä yhtään kateeksi :) En olisi itsekään sanotaan kymmenen vuotta sitten uskonut, jos mulle olis väitetty, että välillä työttömänäkin kahden muksun yh-äitinä mulla olisi varaa käydä jopa oopperassa - sellaisesta osasin lapsenakin vain haaveilla, mutta nyt se on täyttä totta! Hinta ei todellakaan päätä huimaa, muuten voi kyllä kolmannella parvella huimatakin, on se vaan niin korkealla. Mutta sieltä näkee ja kuulee parhaiten.
        Kyllä taidenautinto on useimpien ulottuvilla, mutta jos ei satu kiinnostamaan, niin katsoopi sitten vaan näitä brittisaippuasarjoja. Kaikin mokomin.


      • hermostu...
        oopperankävijä kirjoitti:

        En mielestäni leuhkinut ollenkaan, totesin vain, etten näe sen illan jaksoa! Eräät ne jaksavat aina ja kaikesta olla katkeria...Montakos kaljatuopposta sillä oopperalipun hinnalla nykyään saakaan? Jos joku haluaa panna rahansa kaljaan ja tupakkaan, niin ei mulla käy kyllä yhtään kateeksi :) En olisi itsekään sanotaan kymmenen vuotta sitten uskonut, jos mulle olis väitetty, että välillä työttömänäkin kahden muksun yh-äitinä mulla olisi varaa käydä jopa oopperassa - sellaisesta osasin lapsenakin vain haaveilla, mutta nyt se on täyttä totta! Hinta ei todellakaan päätä huimaa, muuten voi kyllä kolmannella parvella huimatakin, on se vaan niin korkealla. Mutta sieltä näkee ja kuulee parhaiten.
        Kyllä taidenautinto on useimpien ulottuvilla, mutta jos ei satu kiinnostamaan, niin katsoopi sitten vaan näitä brittisaippuasarjoja. Kaikin mokomin.

        Olisit sitten vain todennut, ettet näe jaksoa.

        Olen itsekin käynyt oopperassa. Kylläkin vain kerran, mutta se riitti kokemukseksi ko. harrastuksesta. Kun ei oikein innostanut...


      • edell. kirjoittaja
        hermostu... kirjoitti:

        Olisit sitten vain todennut, ettet näe jaksoa.

        Olen itsekin käynyt oopperassa. Kylläkin vain kerran, mutta se riitti kokemukseksi ko. harrastuksesta. Kun ei oikein innostanut...

        Taaskaan ei mennyt raha hukkaan!


      • jj
        edell. kirjoittaja kirjoitti:

        Taaskaan ei mennyt raha hukkaan!

        Veronmaksajien raha menee hukkaan.


    • aikaisemminkin

      joo joo

      • mitä...

        tuo kirjoittamasi tarkoittaa?


    • <<<<

      Mä oon tosta sarjasta Pudonnu Kokonaan jo jokin aika sitten < Tarttee varmaan jossain 12.12 Viimeistään Pistää Nauhalle ja kattoa < vai Voiko yle areenassa seurata tätä sarjaa

      • Varmaan tekijän-

        oikeudet kyseessä.


    • voika

      Kyllä Phil kuolee!:( hänet ammutaan

      • emmerda

        Hänet ammuttiin!


    • SteveCrane

      jaksoja joita ei näytetä, esimerkiksi tuo: Hyvästi Phil Bellamy. Ovat jotain extra jaksoja, olis tietysti kiva nekin nähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe