mikä on Daven suunnitelma? kuka on pilannut hänen elämänsä? kenelle hän haluaa kostaa?
Dave
DaveDave
3
1123
Vastaukset
- ------------
Mikeähän se takaa ajaa
- ulpukka70
Karsee jätkä tuo Dave. Olisko se kohde Breen mies- sekinhän oli linnassa... Toivottavasti se naapurin vanha muori (sorry kun en muista nimiä) saa kostettua Davelle kunnolla. Aika värikäs tyyppi se muorin sisko :o)
- spoileri
Muistathan sen auto onnettumuuden jossa Mike ja Susan olivat ja jossa toisessa autossa olleet nainen ja lapsi kuolivat?
Dave on sen naisen ja lapsen aviomies/isa, ja han haluaa kostaa Mikelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191