Scofieldin pojun sais pistää takasin linnaan ja vankilaruualle, on meinaan lihonut älyttömästi sitten 1. tuontantokaudesta!!
Heh, hirvee tissiposki!
Muutenkin hirveetä huttua tää viimesin tuotantokausi....
Wentworth Miller takasin vankilaan!!!
Läskiposki Scofield
2
907
Vastaukset
- Prison Break fani
Hyvä että näemmä itse olet täydellisyys ja et sulla on varaa haukkua muita! Wentworth Miller on huippu näyttelijä ja uusin kausi on varmaan parasta Pakoa koskaan!! Ei oo pakko kattoa jos noin kyllästyttää, kumma kun teitä valittajia löytyy aina, katotte kumminkin mut silti valitatte :D hahah!!!
- huoh.
wentworth miller ei ole koskaan ollutkaan vankilassa, mieti mitä kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178