Irlannin korkein oikeus: Verta JT-tytölle
Aaac - 26/11/2008 - 18:43:
Irlannin korkein oikeus on päättänyt, että nelivuotiaalle jehovantodistajatytölle voidaan antaa verensiirto, mikäli se on välttämätöntä. Lapsen vanhemmat vastustavat hoitoa. Tytön keuhkoihin on kertynyt vettä, ja hoito saattaa aiheuttaa verenvuotoa. Lääkärin mukaan verenkorvikkeista ja cell salvage -koneesta ei olisi hyötyä.
http://www.veljesseura.org/?q=node/1086
http://www.corkman.ie/breaking-news/national-news/court-allows-hospital-to-give-transfusion-to-young-girl-1553665.html
************
Mitä ajatuksia palstalaisissa herättää se etteivät jehovantodistajat ole valmiit pelastamaan lastensa henkeä näissä tapauksissa, muuten kuin oikeuden päätöksellä - pakon edessä?
Vanhemmat tappaisivat lapsensa
8
713
Vastaukset
- sanoisi murhauttaa
lapsensa?
- ...
Mitä ajatuksia palstalaisissa herättää se etteivät jehovantodistajat ole valmiit pelastamaan lastensa henkeä näissä tapauksissa, muuten kuin oikeuden päätöksellä - pakon edessä?
-Nämä verikuolemat varmaan jo rutiinia jehovantodistajille? Veriuhrin antaminen vartiotornille lienee parhain palvontateko jonka Jt voi suorittaa?- hemog
ennenkuin kirjoitatte tollasta paskaa, ottakaa edes selville tarviiko todella nesteen poisto keuhoista verensiirtoa. kun lapsi on jo sairaalassa vanhempien toimesta, he haluavat vain lapselleen parastahoitoa. nyky päivänä voidaan kaikki leikkaukset tehdä ilman verensiirtoa jos vain tahdotaan. verensiirto on halpa ja huono vaihtoehto,kertoo myös saraalan ja hoitohenkilökunnan tasosta kun heti tarjotaan halpaa ja huonoa hoitoa.
- uutista?
hemog kirjoitti:
ennenkuin kirjoitatte tollasta paskaa, ottakaa edes selville tarviiko todella nesteen poisto keuhoista verensiirtoa. kun lapsi on jo sairaalassa vanhempien toimesta, he haluavat vain lapselleen parastahoitoa. nyky päivänä voidaan kaikki leikkaukset tehdä ilman verensiirtoa jos vain tahdotaan. verensiirto on halpa ja huono vaihtoehto,kertoo myös saraalan ja hoitohenkilökunnan tasosta kun heti tarjotaan halpaa ja huonoa hoitoa.
nyky päivänä voidaan kaikki leikkaukset tehdä ilman verensiirtoa jos vain tahdotaan.
-Uutisessahan sanottiin, ettei verenkorvikkeista tai Cell salvage koneesta ole hyötyä. Etkö lukenut? Ei siihen asiaan turhaa tuomarin päätöstä haeta, jos mahdollisuutta muunkinlaiseen hoitoon on. Te Jehovat haluatte luoda illuusion että kaikki verensiirrot voidaan korvata ja kyse on vain huonosta hoidosta silloin kun näin ei tehdä. Jos tuomari ei puutu asiaan, niin yleensä potilas kuolee näissä tapauksissa.
- Me kaikki
Jokatapauksessa kuolemme.
- sairas...
...paskiainen!
- salaisuus?
mahdollisimman nuorena...
- on olemassa.
..., lapsen parhaaksi. Hänelle ei anneta kuitenkaan verta vasta kun tilanne sitä vaatii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402