Vanhemmat tappaisivat lapsensa

Irlannin korkein oikeus: Verta JT-tytölle

Aaac - 26/11/2008 - 18:43:

Irlannin korkein oikeus on päättänyt, että nelivuotiaalle jehovantodistajatytölle voidaan antaa verensiirto, mikäli se on välttämätöntä. Lapsen vanhemmat vastustavat hoitoa. Tytön keuhkoihin on kertynyt vettä, ja hoito saattaa aiheuttaa verenvuotoa. Lääkärin mukaan verenkorvikkeista ja cell salvage -koneesta ei olisi hyötyä.

http://www.veljesseura.org/?q=node/1086

http://www.corkman.ie/breaking-news/national-news/court-allows-hospital-to-give-transfusion-to-young-girl-1553665.html

************

Mitä ajatuksia palstalaisissa herättää se etteivät jehovantodistajat ole valmiit pelastamaan lastensa henkeä näissä tapauksissa, muuten kuin oikeuden päätöksellä - pakon edessä?

8

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisi murhauttaa

      lapsensa?

    • ...

      Mitä ajatuksia palstalaisissa herättää se etteivät jehovantodistajat ole valmiit pelastamaan lastensa henkeä näissä tapauksissa, muuten kuin oikeuden päätöksellä - pakon edessä?

      -Nämä verikuolemat varmaan jo rutiinia jehovantodistajille? Veriuhrin antaminen vartiotornille lienee parhain palvontateko jonka Jt voi suorittaa?

      • hemog

        ennenkuin kirjoitatte tollasta paskaa, ottakaa edes selville tarviiko todella nesteen poisto keuhoista verensiirtoa. kun lapsi on jo sairaalassa vanhempien toimesta, he haluavat vain lapselleen parastahoitoa. nyky päivänä voidaan kaikki leikkaukset tehdä ilman verensiirtoa jos vain tahdotaan. verensiirto on halpa ja huono vaihtoehto,kertoo myös saraalan ja hoitohenkilökunnan tasosta kun heti tarjotaan halpaa ja huonoa hoitoa.


      • uutista?
        hemog kirjoitti:

        ennenkuin kirjoitatte tollasta paskaa, ottakaa edes selville tarviiko todella nesteen poisto keuhoista verensiirtoa. kun lapsi on jo sairaalassa vanhempien toimesta, he haluavat vain lapselleen parastahoitoa. nyky päivänä voidaan kaikki leikkaukset tehdä ilman verensiirtoa jos vain tahdotaan. verensiirto on halpa ja huono vaihtoehto,kertoo myös saraalan ja hoitohenkilökunnan tasosta kun heti tarjotaan halpaa ja huonoa hoitoa.

        nyky päivänä voidaan kaikki leikkaukset tehdä ilman verensiirtoa jos vain tahdotaan.

        -Uutisessahan sanottiin, ettei verenkorvikkeista tai Cell salvage koneesta ole hyötyä. Etkö lukenut? Ei siihen asiaan turhaa tuomarin päätöstä haeta, jos mahdollisuutta muunkinlaiseen hoitoon on. Te Jehovat haluatte luoda illuusion että kaikki verensiirrot voidaan korvata ja kyse on vain huonosta hoidosta silloin kun näin ei tehdä. Jos tuomari ei puutu asiaan, niin yleensä potilas kuolee näissä tapauksissa.


    • Me kaikki

      Jokatapauksessa kuolemme.

      • sairas...

        ...paskiainen!


      • salaisuus?

        mahdollisimman nuorena...


    • on olemassa.

      ..., lapsen parhaaksi. Hänelle ei anneta kuitenkaan verta vasta kun tilanne sitä vaatii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe