Olen 20-vuotias nainen ja haluaisin varmuudenvuoksi mennä sukupuolitautitesteihin. En vain tiedä minne mun pitäisi mennä? Paljon maksaa?
Sukupuolitautitesteihin (Turku)
3
871
Vastaukset
- Jayna
Hei!
Jos sulla on jotain oireita, mitkä viittaisi johonkin tiettyyn sp-tautiin, soita terveyskeskukseen, josta antavat sinulle lähetteen laboratorioon. siellä saa käydä ilmaiseksi.
jos sinulla ei ole oireita ja haluat vain tsekata että kaikki on kunnossa, varaa aika gynelle, papa-näytteestä selviää esim. kondylooma tai hiv ja pissanäytteillä/sisäisesti otetuilla näytteillä saa selville noi klamydiat sun muut.
jossei sulla ole ollut mitään oireita, nään aika epätodennäköisenä että sulla mitään olisi, mutta keskustele lääkärin kanssa, mitä testejä kannattaa ottaa.
tsemppiä!=) - TYKSiin
TYKS:ssa on sukupuolitautien poliklinikka, mihin voi mennä ilman ajanvarausta ja testauttamaan itsensä ihan vaan "varmuuden vuoksikin". Ajat koska sinne voi mennä ilman ajanvarausta löytyy TYKS:in nettisivuilta. Siellä sitten paikanpäällä täytetään lomake, keskustellaan hoitajan kanssa ja tarvittaessa sitten otetaan testit tai ohjataan lääkärin luokse. Tulokset voi soittaa muutaman päivän päästä. Eikä maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184