Hei!
Olen tässä sairastanut jo usean vuodean ajan jatkuvaa nuhaa, väsymystä sekä nivelkipua. Nivelkipua on niskassa, alaselässä ja sormiennivelissä eniten. Niska oikein rutisee kun sitä taivuttaa.
Lääkärissä olen käynyt ja kaikki yleisimmät sukupuolitaudit on testattu (hiv, kuppa, tippuri, klamydia) ja kaikki negatiivisia. Myös tulehdusarvot on verestä mitattu ja eivät ole poikkeavia. Myös allergiatestit on tehty.
Alkaa tässä jo usko loppua kun lääkärit eivät enää keksi mitä voisi tehdä ja oireet vain jatkuvat, oisiko teillä vinkkiä tähän?
Sukupuolitautiko?
avuntarvitsija
2
545
Vastaukset
- Neuvoja Jack
Hankala sanoa, hyvä että testit ovat olleet negatiiviset. Voisiko niska- ja hartiavaivat johtua huonosta työasennosta tai ryhdistä? Yksi mikä tulee myös mieleen, on homealtistus. Jos töissä tai kotona on homeongelma, sillä on mitä moninaisimpia ilmenemismuotoja, on nuhaa, väsymystä, heikotusta, verenvuotoa nenästä ja kipuja.
Reuma?
Harrasta liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483