Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

!DARK KNIGHT! I

Missjokerfan

Halojaa! Kaikki jotka on nähny Dark Knightin, ovat kiinnostuneita tai eivät...you guy`s are welcome here!!! Ensinnäkin mitä tykkäsitte? Monta tähtee antasitte 0-5? Kuka oli paras hahmo/näyttelijä? mikä kohtaus oli mahtavin? kaikki mielipiteet ovat sallittuja joten vastatkaa... minusta leffa oli aivan Mahtava! Heath Ledger esitti todella onnistuneesti Jokeria!!! JOKER IS THE BEST! Tiedon mukaan Heathin lukitsi itsensä kuukaudeksi hotellihuoneeseen, jotta voisi harjoitella roolia rauhassa...Batmanista en pitänyt, enkä oli koskaan oikein ymmärtänyt koko tyyppiä...hmm...MUTTA NYT RAAPUSTAMAAN NIITÄ MIELIPEITÄ TÄNNE JA HETI...i`ll be waiting...HAHAA

17

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Joker

      Samaa mieltä Jokerin/Heath Ledgerin elokuva suorituksesta. Jokeri oli todella mahtava ja etenkin samaa mieltä olen batmanistä, ei ollut edes komea xD. Annan kyllä silti arvosanaksi 0-5 asteikolta,niin 5.Olen suuri Jokeri fani :)))

      • varma, että

        Heath Ledgeristä tuli välittömästi Brandon Lee ohella yksi ristiriitaisimmista näyttelijöistä! Yksi hyvä rooli ei kerro kaikkea ja jätkä löi itsensä läpi "vasta" Brokeback Mountain aikana.

        Ne jotka hehkuttaa Ledgeriä että muutti Batman elokuvaa ja mielenterveys vaakalaudalla jne... He OVAT väärässä.

        Vaikka Christian Bale oli todella iso pettymys The Dark Kniht elokuvassa, mutta HÄN se muutti Batman mytologiaa tekemällä uskottavan sankarin ja synkän. Sen takia Ledgerin Jokeri toimi Yön Ritarissa, koska ottivat riskin.

        Bale näytteli yhdessä elokuvassa todella laihaa/anoretikkoa, että hänelle melkein tulikin oikeastikin. Sitten sen jälkeen oli kiire päästä huippukuntoon Batman roolia. Joten töitä sai tehdä ja se oli myös vaarallista lyhyeässä ajassa päästä kuntoon.

        Mutta typerää antaa kaikkia kehuja heille, koska Christopher Nolan on hyvä ohjaaja ja käsikirjoitus on molemmissa todella hyvä. Eipä se Ledgerkään olisi pystynyt tekemään samanlaista roolia, jos kässäri olisi erilainen. Muuten hän olisi ollut vain joku Jack Nicholson kopio.

        Toivottavasti Batman 3:sessa Jokeri on edelleen vihollisena, muuten he mössivät hienon trilogian. Eli:

        Jim Carrey kehiin!!! Hän osaa olla mielipuolinen ja vakava yhtä aikaan ilman, että popsii pillereitä!


      • The Joker
        varma, että kirjoitti:

        Heath Ledgeristä tuli välittömästi Brandon Lee ohella yksi ristiriitaisimmista näyttelijöistä! Yksi hyvä rooli ei kerro kaikkea ja jätkä löi itsensä läpi "vasta" Brokeback Mountain aikana.

        Ne jotka hehkuttaa Ledgeriä että muutti Batman elokuvaa ja mielenterveys vaakalaudalla jne... He OVAT väärässä.

        Vaikka Christian Bale oli todella iso pettymys The Dark Kniht elokuvassa, mutta HÄN se muutti Batman mytologiaa tekemällä uskottavan sankarin ja synkän. Sen takia Ledgerin Jokeri toimi Yön Ritarissa, koska ottivat riskin.

        Bale näytteli yhdessä elokuvassa todella laihaa/anoretikkoa, että hänelle melkein tulikin oikeastikin. Sitten sen jälkeen oli kiire päästä huippukuntoon Batman roolia. Joten töitä sai tehdä ja se oli myös vaarallista lyhyeässä ajassa päästä kuntoon.

        Mutta typerää antaa kaikkia kehuja heille, koska Christopher Nolan on hyvä ohjaaja ja käsikirjoitus on molemmissa todella hyvä. Eipä se Ledgerkään olisi pystynyt tekemään samanlaista roolia, jos kässäri olisi erilainen. Muuten hän olisi ollut vain joku Jack Nicholson kopio.

        Toivottavasti Batman 3:sessa Jokeri on edelleen vihollisena, muuten he mössivät hienon trilogian. Eli:

        Jim Carrey kehiin!!! Hän osaa olla mielipuolinen ja vakava yhtä aikaan ilman, että popsii pillereitä!

        Kai se niin on :).Toivottavasti se 3:nen on myös hyvä :)).


      • MissJokerfan

        Aah...Ihana kuulla että pidit leffasta ja että olet Joker fani! cool... luulin ettei kukaan muu ole. Olen myös samaa mieltä että 5 pistettä DARK KNIGHTILLE! WOHOOO


      • Missjokerfan
        varma, että kirjoitti:

        Heath Ledgeristä tuli välittömästi Brandon Lee ohella yksi ristiriitaisimmista näyttelijöistä! Yksi hyvä rooli ei kerro kaikkea ja jätkä löi itsensä läpi "vasta" Brokeback Mountain aikana.

        Ne jotka hehkuttaa Ledgeriä että muutti Batman elokuvaa ja mielenterveys vaakalaudalla jne... He OVAT väärässä.

        Vaikka Christian Bale oli todella iso pettymys The Dark Kniht elokuvassa, mutta HÄN se muutti Batman mytologiaa tekemällä uskottavan sankarin ja synkän. Sen takia Ledgerin Jokeri toimi Yön Ritarissa, koska ottivat riskin.

        Bale näytteli yhdessä elokuvassa todella laihaa/anoretikkoa, että hänelle melkein tulikin oikeastikin. Sitten sen jälkeen oli kiire päästä huippukuntoon Batman roolia. Joten töitä sai tehdä ja se oli myös vaarallista lyhyeässä ajassa päästä kuntoon.

        Mutta typerää antaa kaikkia kehuja heille, koska Christopher Nolan on hyvä ohjaaja ja käsikirjoitus on molemmissa todella hyvä. Eipä se Ledgerkään olisi pystynyt tekemään samanlaista roolia, jos kässäri olisi erilainen. Muuten hän olisi ollut vain joku Jack Nicholson kopio.

        Toivottavasti Batman 3:sessa Jokeri on edelleen vihollisena, muuten he mössivät hienon trilogian. Eli:

        Jim Carrey kehiin!!! Hän osaa olla mielipuolinen ja vakava yhtä aikaan ilman, että popsii pillereitä!

        Tuosta Batman 3:sta olen kuullut huhuja, että vihollisena toimisi ainakin Arvuutaja jota näyttelisi Johnny Depp! WTF??? Minullakin oli aluksi sama reaktio, mutta en ole kuitenkaan varma asiasta...hehee (ja sit toi viesti mikä alkaa: aah... oli tarkotus vastata ton Oon TODELLAKIN hepun viestiin XD...


      • The Joker
        MissJokerfan kirjoitti:

        Aah...Ihana kuulla että pidit leffasta ja että olet Joker fani! cool... luulin ettei kukaan muu ole. Olen myös samaa mieltä että 5 pistettä DARK KNIGHTILLE! WOHOOO

        Luulin myös, että kukaan muu ei pidä Jokerista xD. Olen ostanut Jokeri julisteen ja aivan ihanan paidan, jota käytän lähes aina (siis tietysti pesen sitä myös :))
        Olen todella iloinen, että joku muukin pitää Jokerista :)) varmasti niitä muitakin on, mutta eipä ole näkynyt :))


      • Missjokerfan
        The Joker kirjoitti:

        Luulin myös, että kukaan muu ei pidä Jokerista xD. Olen ostanut Jokeri julisteen ja aivan ihanan paidan, jota käytän lähes aina (siis tietysti pesen sitä myös :))
        Olen todella iloinen, että joku muukin pitää Jokerista :)) varmasti niitä muitakin on, mutta eipä ole näkynyt :))

        Mullaki on Joker juliste! Ja odotan innolla sitä DvD:tä!!!


      • The Joker
        Missjokerfan kirjoitti:

        Mullaki on Joker juliste! Ja odotan innolla sitä DvD:tä!!!

        Joo, mutta eikö sitä jo joissain kaupoissa mainosteta? Tarkottaakohan se sitä että se ois jo kaupoissa? Ainakin anttilassa


      • The Joker
        Missjokerfan kirjoitti:

        Mullaki on Joker juliste! Ja odotan innolla sitä DvD:tä!!!

        joo mä odotan kans että vois mennä ostaa sen, mut mä saan sen kyl varmaan joululahjaks :)))


    • The Joker

      Voisin keskustella Jokerista aina....ihan aina :)) se vaan on niin paras ;))

    • TimoSusi

      Menin elokuviin alkusyksystä ja kävin katsomassa uuden Batman-elokuvan "Black Knight - Yön ritari". Tästä elokuvasta tekee Elokuvan näyttelijä Heath Ledger. Hän näyttelee Jokeri-nimistä vinksahtanutta roistoa. Miehen suoritus on kertakaikkiaan uskomaton. Jokeri niinsanotusti ottaa "tilan haltun", aina kun ilmestyy valkokankaalle johonkin kohtaukseen tässä filmissä. Näyttelijä Heath Ledger on todella "mennyt sisälle Jokerin nahkoihin" ja sisäistänyt täysin väärillä raiteilla olevan, kajahtaneen rikollisen roolin. Ja näyttelijän intensiteetti ei laske Jokerina koko elokuvan aikana, vaan räjähdysaltis hahmo toimii jokaisessa kohtauksessa elokuvan loppuun asti. Ilman tätä ilmiömäistä Jokeri-roiston tulkintaa tämä elokuva olisi huomattavasti latteampi esitys. Aivan briljantti suoritus näyttelijä Heath Ledgeriltä ja toivon todella, että tämä jo kuollut näyttelijä saisi suorituksestaan Oscar-palkinnon, postuumina, tulevassa Oscar-gaalassa keväällä 2009.

      • The Joker

        Niin on. Ei sitä yksin kertaisesti voi paremmin sanoa :))


      • Berserker-

        nii..kävit kattomassa Black knight jospa leffan nimi oikein eka :D hahahaaaaaaa
        Joo kyllä kestin kattoo tään leffan mutta hypetys oli ihan turhaa ja jotkut hehkuttaa että "paras leffa koskaa


    • ilovejoker <3

      Jokeri on kyllä niin paras! Kavereita alkaa jo ärsyttää kun puhun siitä koko ajan koulussa. Sitten of course käytän kaikkia sen reploja esim. why so serious ja u know i just do things :D
      hmmm

      • -LoveHeathLedger-

        Taas yksi Jokeri fani lisää :) Olen katsonut elokuvan varmaan seitsemän kertaa, eikä ole tylsäks käyny. Jotenkin ne Jokerin vuorosanat on jääny päähän että väkisinki niitä välill toisteleekin :) Ihanaa kun on muitakin yhtä innostuneita tästä elokuvasta, ja erityisesti siitä yhdestä henkilöstä :D


    • 1+1=3

      Jokeri oli kyllä leffan parasta antia! Mutta en halua häntä kolmoseen. Sitä paitsi näyttelijä ikävä kyllä heitti veivit jonkin aikaa suorituksen jälkeen. Tuskin nyt Dark Knight Rises tippuu pohja mutiin ilman jokeria.

    • RememberTheAlamo

      "Ensinnäkin mitä tykkäsitte?"
      Hirveintä paskaa mitä olen ikinä kuullut kenenkään nimittävän "elokuvaksi". Filmi koostui lähinnä B-luokan wannabe-silmäkarkkia actioncliseestä cliseen perään ja juoni oli mauton, köykäinen, mitäänsanomaton, tylsä ja sitä oli pituuteen nähden tuskin ollenkaan.

      "Monta tähtee antasitte 0-5?"
      0 ja tämä vain siksi ettei vähempää voi antaa.

      "Kuka oli paras hahmo/näyttelijä?"
      Se joku tummaihoinen linnakundi joka vilahti elokuvassa vajaan minuutin verran ja nakkasi sen räjähdekytkimen ulos ikkunasta; ainoa hahmo koko elokuvassa, josta jäi etäisestikkään positiivinen vaikutelma.

      "mikä kohtaus oli mahtavin?"
      Lopputekstit, koska niiden alkaessa sai lähteä pois.

      "Heath Ledger esitti todella onnistuneesti Jokeria!!! JOKER IS THE BEST!"
      Jokerista jäi kyllä jonkin sortin mielikuvan, mikä on kai luettava tuollaisessa elokuvan irvikuvassa jonkin sortin meriitiksi, kun kaikki muut hahmot tuntuivatkin sitten niin pökkelöiltä että olisivat voineet olla vaikka näkymättömiä, enkä olisi huomannut suurta eroa. Ainoa vaan ettei Jokerin jättämä mielikuva minun silmissäni nostanut elokuvan tasoa vaan lähes päinvastoin; hahmo alkoi v*****aa oltuaan ruudussa about viisi minuuttia ja lopun elokuvaa odotinkin lähinnä että mokoma pelle olisi jäänyt rekan alle, jauhautunut lihamyllyyn, tai heittänyt luunsa kuppiin jollain muulla ansionsa mukaisella tavalla.
      Ledgerin syyksi en sitä tosin varsinaisesti laskisi että hahmo oli sellainen kuin oli, vaan veikkaan että ongelma oli enemmän hahmon huonossa käsikirjoituksessa. Oli miten oli Oscaria en olisi tästä roolista antanut.

      "Heathin lukitsi itsensä kuukaudeksi hotellihuoneeseen, jotta voisi harjoitella roolia rauhassa..."

      Näin jälkikäteen voinee esittää arvion ettei varmaan olisi kannattanut...
      On ihailtavaa jos näyttelijällä on intohimoa työhönsä mutta rajansa kaikella.

      "Batmanista en pitänyt, enkä oli koskaan oikein ymmärtänyt koko tyyppiä."
      Tästä olen samaa mieltä. Olisi voitu jättää minun puolestani vaikka pois koko elokuvasta; mitäänsanomattoman tylsä hahmo ja surkeaakin surkeampi sankari/päähenkilö.

      Henkilökohtaisesti epäilen että tämän elokuvan osalta Hollywoodin pösöt sovelsivat jonkinlaista ylimalkaiseen markkinointihypetykseen perustuvaa massojen manipulointia, koska itse en keksi mitään muuta syytä sille että tällaisesta Ö-luokan paskasta saadaan aikaiseksi kassamagneetti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe