Hengellisyys

Jokerslaugh

Kun aina mollataan siitä ettei evoluutioteoriassa ole mitään hengellistä. Haluaisin kysyä että mitä sitten vaikkei olekkaan. Koko käsite hengellisyys on ihmisaivojen luoma käsite eikä sillä ole mitään tekemistä tämän maailman syntymisen kanssa.
Katsokaa vaikka tunnesokeita ihmisiä, jotka ovat sellaisia koska heidän aivojensa tunneosiot ovat vialliset. heidän hengellisyytensä on käynyt aika vähiin tämän takia. Älkääkä nyt yrittäkö perinteiseen tapaanne väittää minua tyhmäksi varsinkaan ennen kuin olette tehneet jonkin näköisen äö-testin.

8

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niidenkin

      olisi ottaa Jeesus vastaan vapahtajana, muuten tulee ikuinen kidutus helvetissä.
      Jeesuksen tuleminen on lähelä. Raamattukin sanoo että vielä tämän sukupolven aikana Jeesus tulee !
      Tehkää parannus ja älkää olko homoja.

      • Jokerslaugh

        minua homoksi kretiinipelle. Minun mielestäni te näytätte kaikki kaappihomoilta jotka pettävät itseänsä. tarkoittaako se että minä en usko homouden olevan syntiä että minun mielestäni se ei ole inhottavaa kuin mikä. Miettisitte kerrankin tosissanne


      • Jokerslaugh kirjoitti:

        minua homoksi kretiinipelle. Minun mielestäni te näytätte kaikki kaappihomoilta jotka pettävät itseänsä. tarkoittaako se että minä en usko homouden olevan syntiä että minun mielestäni se ei ole inhottavaa kuin mikä. Miettisitte kerrankin tosissanne

        ...viesti, johon vastasit, oli trollin kirjoittama. Kreationistien kannalta on tietysti huolestuttavaa, että kieli poskessa kirjoittavat ovat aivan yhtä uskottavia kuin Raamatun sivujen läpi maailmaa katsovat. Keskustelun huumoriarvo tästä kieltämättä kasvaa.


      • niitä jumalia on monen moisia. Sotaisa jumala from israel/palestiina/akkad, rauhaa rakastava suuri buddha intian suunnalta, kunnioitettava sintolainen maailmankatsomus, sekä lukemattomat muut uskonnot ja jumalat.. miksi jahve olisi oikea?


      • Jokerslaugh
        ravenlored kirjoitti:

        niitä jumalia on monen moisia. Sotaisa jumala from israel/palestiina/akkad, rauhaa rakastava suuri buddha intian suunnalta, kunnioitettava sintolainen maailmankatsomus, sekä lukemattomat muut uskonnot ja jumalat.. miksi jahve olisi oikea?

        siinä pulma


    • juutas.

      Mitähän se hengellisyys oikeastaan on? Olen usein kysellyt, mutta kukaan ei ole osannut vastata.

    • Pittsburgh

      Tiesitkö että koko maailma on luotu hengelliselle perustalle?

      • Jokerslaugh

        että maailma on luotu hengelliselle perustalle vain teidän mielikuvituksessanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe