http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1620932
Mitä eläintensuojelua on rääkätä eläin hengiltä?
Ei ymmärrä.
Terveisin sellainen eläintensuojelija joka suojelee eläimiä rääkkäykseltä.
Mitä tämä nyt on?
11
656
Vastaukset
- kuin edellisesä
viestissä....
- ihan ittekkö?
huomasit?
Joo, tuli vahingossa, kun en huomannut edellistä.
Eri henkilöiltä kuitenkin.
- parasta eläinsuojelua
On lisätä poliisin voimavaroja tämän järjettömän sabotoinnin lopettamiseksi. Ja vielä eläinten ystäviä...
Kohta taas ilmestyvät tällekkin palstalle puolustelemaan tuotakin törkeää rääkkäystapausta.- en siinäkin
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/Egg_Industry_01.jpg
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/poult_sorter.jpg
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/siivekkaitateurastus/assembly_line_4.sized.jpg
Jotta ei kanojen arki unohtuisi.Idiootti!
- tuohon
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/Egg_Industry_01.jpg
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/poult_sorter.jpg
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/siivekkaitateurastus/assembly_line_4.sized.jpg
Jotta ei kanojen arki unohtuisi.Kuvaa tuhansista tukehtuvista kanoista aktivistien tuhotyön jälkeen.
Ettei totuus unohtuisi! tuohon kirjoitti:
Kuvaa tuhansista tukehtuvista kanoista aktivistien tuhotyön jälkeen.
Ettei totuus unohtuisi!Mutta liitä samaan kuvaan ne miljoonat ja miljoonat keskitysleirimäisissä olosuhteissa elävät kana, joita ihan laillisesti rääkätään sielullisesti ja fyysisesti.
Jollain tavalla kanojen kohtalo oli jopa armollinen - päättyihän heidän turha helvettinsä, vaikkakin tapa jolla se tapahtui olisi voinut olla vähemmän julma ja tuskainen.- armomurhasta
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Mutta liitä samaan kuvaan ne miljoonat ja miljoonat keskitysleirimäisissä olosuhteissa elävät kana, joita ihan laillisesti rääkätään sielullisesti ja fyysisesti.
Jollain tavalla kanojen kohtalo oli jopa armollinen - päättyihän heidän turha helvettinsä, vaikkakin tapa jolla se tapahtui olisi voinut olla vähemmän julma ja tuskainen.Kun aikanaan tietenkin ilmestyy nettiin video hauskan ilkikurisen tiedotteen kera. Tietenkin taustamusiikiksi sopii se stallarimusiikki.
Siihen kohtaa kun aktivisti rikkoo ilmastointijärjestelmän, sopisi hyvin esim. teksti "Mutta ilman happea ei elä kapitalistinkaan elukka"
Sitten tietysti kuvaa niistä tukehtuvista kanoista ja loppuun se uhkaus että tullaan uudestaan.
Noinkin pienellä mediatempauksella saa profiloitua osuvasti eläinoikeusliikkeen syvimmän olemuksen. - kukkuu?
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/Egg_Industry_01.jpg
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/poult_sorter.jpg
http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/siivekkaitateurastus/assembly_line_4.sized.jpg
Jotta ei kanojen arki unohtuisi.Jokaisessa esittämässäsi kuvassa kanat oli jo joko tapettu tai niitä oltiin tappamassa.
Jotta totuus ei sinultakaan unohdu, niin voit kuolla vain kerran. Se ei ole jokapäiväistä arkea.
Suomessa suurimmalla osalla kanoista on hyvä olla, ihmisen pitäisi ottaa selvää asioista ennen kuin antaa evr-aivopesun vaikuttaa itseensä.
Ikävä kyllä varsinkin nuoret ovat hyvinkin alttiita tuolle. - tuo menee
kukkuu? kirjoitti:
Jokaisessa esittämässäsi kuvassa kanat oli jo joko tapettu tai niitä oltiin tappamassa.
Jotta totuus ei sinultakaan unohdu, niin voit kuolla vain kerran. Se ei ole jokapäiväistä arkea.
Suomessa suurimmalla osalla kanoista on hyvä olla, ihmisen pitäisi ottaa selvää asioista ennen kuin antaa evr-aivopesun vaikuttaa itseensä.
Ikävä kyllä varsinkin nuoret ovat hyvinkin alttiita tuolle.Nuoret ovat johdateltavissa ja siksipä nuo käyvät kouluilla luennoimassa ja myymässä omaa aatettaan.
Mietipä sitten, kun siellä pulpetissa istuu joku joka ei ole kuuna päivänä nähnyt yhtään elävää kanaa tai sikaa. Mielikuva eläinten pidosta on muodostunut satukirjojen kuvituksesta. Taitaa olla aika helppo johdateltava.... - kärryiltä
armomurhasta kirjoitti:
Kun aikanaan tietenkin ilmestyy nettiin video hauskan ilkikurisen tiedotteen kera. Tietenkin taustamusiikiksi sopii se stallarimusiikki.
Siihen kohtaa kun aktivisti rikkoo ilmastointijärjestelmän, sopisi hyvin esim. teksti "Mutta ilman happea ei elä kapitalistinkaan elukka"
Sitten tietysti kuvaa niistä tukehtuvista kanoista ja loppuun se uhkaus että tullaan uudestaan.
Noinkin pienellä mediatempauksella saa profiloitua osuvasti eläinoikeusliikkeen syvimmän olemuksen.mitä joku stallarimusiikki kuuluu asiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654