Mitä tämä nyt on?

ei rääkkäystä kiitos!

11

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin edellisesä

      viestissä....

      • ihan ittekkö?

        huomasit?

        Joo, tuli vahingossa, kun en huomannut edellistä.

        Eri henkilöiltä kuitenkin.


    • parasta eläinsuojelua

      On lisätä poliisin voimavaroja tämän järjettömän sabotoinnin lopettamiseksi. Ja vielä eläinten ystäviä...

      Kohta taas ilmestyvät tällekkin palstalle puolustelemaan tuotakin törkeää rääkkäystapausta.

      • tuohon

      • tuohon kirjoitti:

        Kuvaa tuhansista tukehtuvista kanoista aktivistien tuhotyön jälkeen.

        Ettei totuus unohtuisi!

        Mutta liitä samaan kuvaan ne miljoonat ja miljoonat keskitysleirimäisissä olosuhteissa elävät kana, joita ihan laillisesti rääkätään sielullisesti ja fyysisesti.

        Jollain tavalla kanojen kohtalo oli jopa armollinen - päättyihän heidän turha helvettinsä, vaikkakin tapa jolla se tapahtui olisi voinut olla vähemmän julma ja tuskainen.


      • armomurhasta
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Mutta liitä samaan kuvaan ne miljoonat ja miljoonat keskitysleirimäisissä olosuhteissa elävät kana, joita ihan laillisesti rääkätään sielullisesti ja fyysisesti.

        Jollain tavalla kanojen kohtalo oli jopa armollinen - päättyihän heidän turha helvettinsä, vaikkakin tapa jolla se tapahtui olisi voinut olla vähemmän julma ja tuskainen.

        Kun aikanaan tietenkin ilmestyy nettiin video hauskan ilkikurisen tiedotteen kera. Tietenkin taustamusiikiksi sopii se stallarimusiikki.

        Siihen kohtaa kun aktivisti rikkoo ilmastointijärjestelmän, sopisi hyvin esim. teksti "Mutta ilman happea ei elä kapitalistinkaan elukka"

        Sitten tietysti kuvaa niistä tukehtuvista kanoista ja loppuun se uhkaus että tullaan uudestaan.

        Noinkin pienellä mediatempauksella saa profiloitua osuvasti eläinoikeusliikkeen syvimmän olemuksen.


      • kukkuu?
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/Egg_Industry_01.jpg

        http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/tipuja/poult_sorter.jpg

        http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/albums/siivekkaitateurastus/assembly_line_4.sized.jpg

        Jotta ei kanojen arki unohtuisi.

        Jokaisessa esittämässäsi kuvassa kanat oli jo joko tapettu tai niitä oltiin tappamassa.

        Jotta totuus ei sinultakaan unohdu, niin voit kuolla vain kerran. Se ei ole jokapäiväistä arkea.

        Suomessa suurimmalla osalla kanoista on hyvä olla, ihmisen pitäisi ottaa selvää asioista ennen kuin antaa evr-aivopesun vaikuttaa itseensä.
        Ikävä kyllä varsinkin nuoret ovat hyvinkin alttiita tuolle.


      • tuo menee
        kukkuu? kirjoitti:

        Jokaisessa esittämässäsi kuvassa kanat oli jo joko tapettu tai niitä oltiin tappamassa.

        Jotta totuus ei sinultakaan unohdu, niin voit kuolla vain kerran. Se ei ole jokapäiväistä arkea.

        Suomessa suurimmalla osalla kanoista on hyvä olla, ihmisen pitäisi ottaa selvää asioista ennen kuin antaa evr-aivopesun vaikuttaa itseensä.
        Ikävä kyllä varsinkin nuoret ovat hyvinkin alttiita tuolle.

        Nuoret ovat johdateltavissa ja siksipä nuo käyvät kouluilla luennoimassa ja myymässä omaa aatettaan.

        Mietipä sitten, kun siellä pulpetissa istuu joku joka ei ole kuuna päivänä nähnyt yhtään elävää kanaa tai sikaa. Mielikuva eläinten pidosta on muodostunut satukirjojen kuvituksesta. Taitaa olla aika helppo johdateltava....


      • kärryiltä
        armomurhasta kirjoitti:

        Kun aikanaan tietenkin ilmestyy nettiin video hauskan ilkikurisen tiedotteen kera. Tietenkin taustamusiikiksi sopii se stallarimusiikki.

        Siihen kohtaa kun aktivisti rikkoo ilmastointijärjestelmän, sopisi hyvin esim. teksti "Mutta ilman happea ei elä kapitalistinkaan elukka"

        Sitten tietysti kuvaa niistä tukehtuvista kanoista ja loppuun se uhkaus että tullaan uudestaan.

        Noinkin pienellä mediatempauksella saa profiloitua osuvasti eläinoikeusliikkeen syvimmän olemuksen.

        mitä joku stallarimusiikki kuuluu asiaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe