Elivo kirkas iho vai Astavita?

Olgaa

Mietin tässä että kumpi luontaistuote olisi parempi?
Onko kellään kokemuksia? Jos on niin olisi kiva kuulla miten ne ovat vaikuttaneet. Kummankin pitäisi toimia samanlailla, mutta kai se on myös ihan persoonasta kiinni

17

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astaksantiinin puolesta

      Astavita sisältää riittävän määrän yhtä vaikuttavaa ainetta, astaksantiinia, jonka teho ihon hyvinvoinnissa on tutkimuksin osoitettu. Mielummin maksan yhdestä tehokkaasta ainesosasta kuin useiden yhdistelmästä, joista mitään ei ole kapselissa riittäviä määriä. Omegat syön erikseen.

    • astaksantiini
    • Astavitasta apua saanut

      Molemmat varmasti hyviä tuotteita, mutta itse olen päätynyt Astavitaan. Annoksena 8 mg päivässä eli kaksi kapselia. Finnit ovat pysyneet nyt jo vuoden loitolla ja toinen positiivinen vaikutus, jonka olen huomannut on että olen välttynyt flunssilta. En tiedä laittaako tätä Astavitan "piikkiin" mutta näin ei aimmin ole tapahtunut, kun talvisin sairastelin yhtenään.

      Jaana 23 v

      • Perehtyjä

        Palstat ovat täynnä tuotteiden takana olevien markkinoitsijoiden mainosviestejä kuinka "vuosien aknetaistelu loppui" milloin milläkin sianpaskauutteella ja perään keksitty etunimi ja ikä. Kuitenkaan mitään oikeita, puolueettomia, tutkimuksia näiden luontaistuotteiden tehosta ei ole olemassa tai on korkeintaan jotain epämääräisiä todisteluita asian vierestä. Tuntuu että nämä luontaistuotteiden käyttäjät täällä kuukaudesta toiseen ravaavat valittelemassa aknestaan, ja ne oikeata apua (lääketiede) hakevat katoavat vähin äänin kun ovat sairaudestaan eroon päässeet.

        Unohda siis nämä hömppätuotteet ja hae oikeata apua, mikäli haluat ongelmistasi oikeasti eroon.


      • roan syönyt
        Perehtyjä kirjoitti:

        Palstat ovat täynnä tuotteiden takana olevien markkinoitsijoiden mainosviestejä kuinka "vuosien aknetaistelu loppui" milloin milläkin sianpaskauutteella ja perään keksitty etunimi ja ikä. Kuitenkaan mitään oikeita, puolueettomia, tutkimuksia näiden luontaistuotteiden tehosta ei ole olemassa tai on korkeintaan jotain epämääräisiä todisteluita asian vierestä. Tuntuu että nämä luontaistuotteiden käyttäjät täällä kuukaudesta toiseen ravaavat valittelemassa aknestaan, ja ne oikeata apua (lääketiede) hakevat katoavat vähin äänin kun ovat sairaudestaan eroon päässeet.

        Unohda siis nämä hömppätuotteet ja hae oikeata apua, mikäli haluat ongelmistasi oikeasti eroon.

        enpä usko että kyseessä olisi markkinoitsijat. Ja ei kuule kaikilla auta ne lääkkeetkään, itse söin roaa VUODEN ja akne palasi jo 3kk kuluttua kuurin loppumisesta, että revippäs siitä. Sitten söin vielä toisen kuurin ja lopettamisen jälkeen aloitin Astavitan, toistaiseksi iho kunnossa...


      • roan syönyt
        roan syönyt kirjoitti:

        enpä usko että kyseessä olisi markkinoitsijat. Ja ei kuule kaikilla auta ne lääkkeetkään, itse söin roaa VUODEN ja akne palasi jo 3kk kuluttua kuurin loppumisesta, että revippäs siitä. Sitten söin vielä toisen kuurin ja lopettamisen jälkeen aloitin Astavitan, toistaiseksi iho kunnossa...

        en nyt tarkoita että nyt tää Astavita varmasti auttaa kaikilla, ku en tiiä vielä auttaako ees mulla, mutta kyllä sitä haluaa kokeilla jtn miedompia hoitoja, kun että söisi vahvoja lääkkeitä koko ajan jos ne auttaa vaan kuurin aikana, noita luontaistuotteita voi sitten syödä vaikka loppuelämän jos ne auttaa.


      • PEREHTYNYT
        Perehtyjä kirjoitti:

        Palstat ovat täynnä tuotteiden takana olevien markkinoitsijoiden mainosviestejä kuinka "vuosien aknetaistelu loppui" milloin milläkin sianpaskauutteella ja perään keksitty etunimi ja ikä. Kuitenkaan mitään oikeita, puolueettomia, tutkimuksia näiden luontaistuotteiden tehosta ei ole olemassa tai on korkeintaan jotain epämääräisiä todisteluita asian vierestä. Tuntuu että nämä luontaistuotteiden käyttäjät täällä kuukaudesta toiseen ravaavat valittelemassa aknestaan, ja ne oikeata apua (lääketiede) hakevat katoavat vähin äänin kun ovat sairaudestaan eroon päässeet.

        Unohda siis nämä hömppätuotteet ja hae oikeata apua, mikäli haluat ongelmistasi oikeasti eroon.

        Aknesta vuosia kärsinyt ja niin moniin lääkkeisiin pettynyt. Roat syönyt 1001 kertaan ja antibiotteja enemmän kuin kilokaupalla. Milestäni on vain hyvä että vaihtoehtoja tarjotaan. Itse ainakin kokeilen kaikkea, josta tiedän monen saaneen avun. Ja kyllä tuosta astaksantiinista näyttää olevan ihan tieteellistä julkaisuakin. ei tarvitse käydä lihottamassa ihotautilääkärin pussia, maksamassa marginaalisesti vaikuttavasta Roasta ja testauttamassa toimiiko maksa vielä vai ei. Ei kaikki kaikkia auta - se vain on hyväksyttävä, mutta äärimmilleen mennyt tuomitseminen on ihan järjetöntä!


      • Perehtyjää
        PEREHTYNYT kirjoitti:

        Aknesta vuosia kärsinyt ja niin moniin lääkkeisiin pettynyt. Roat syönyt 1001 kertaan ja antibiotteja enemmän kuin kilokaupalla. Milestäni on vain hyvä että vaihtoehtoja tarjotaan. Itse ainakin kokeilen kaikkea, josta tiedän monen saaneen avun. Ja kyllä tuosta astaksantiinista näyttää olevan ihan tieteellistä julkaisuakin. ei tarvitse käydä lihottamassa ihotautilääkärin pussia, maksamassa marginaalisesti vaikuttavasta Roasta ja testauttamassa toimiiko maksa vielä vai ei. Ei kaikki kaikkia auta - se vain on hyväksyttävä, mutta äärimmilleen mennyt tuomitseminen on ihan järjetöntä!

        Katsokaa nyt oikeasti kriittisellä silmällä vaikkapa tuota ylempänä linkitettyä Aksantiini-ketjuakin. Vuoron perään joidenkin keski-ikäisten sankaritarinoita kuinka vaiva kuin vaiva on parantunut ja urheilutulokset kohonneet näillä ihmetuotteilla, joiden tarkat nimet toki mainitaan. Lisäksi tietenkin flunssat, allergiat ja päänsäryt katoavat, hiukset kasvavat takaisin kaljulle, nuorenet 20 vuotta ja saat uskomattoman vartalon - vain popsimalla näitä ihmepillereitä. Just...

        On totta, että esimerkiksi sinkki tai jotkut vitamiinit voivat hieman auttaa aknen hoidossa, mutta ei niillä ketään paranneta. Toki jos lääketieteen tehokkain keino eli Roaccutan ei auta, alkaisin minäkin epätoivoisena kokeilemaan milloin mitäkin tuotoksia, mutta etsisin sitä apua paljon ennemmin paremmin valvotussa ja asiantuntevammassa yhteisössä kuten Acne.orgissa:
        http://www.acne.org/messageboard/forums.html


      • roan syönyt
        Perehtyjää kirjoitti:

        Katsokaa nyt oikeasti kriittisellä silmällä vaikkapa tuota ylempänä linkitettyä Aksantiini-ketjuakin. Vuoron perään joidenkin keski-ikäisten sankaritarinoita kuinka vaiva kuin vaiva on parantunut ja urheilutulokset kohonneet näillä ihmetuotteilla, joiden tarkat nimet toki mainitaan. Lisäksi tietenkin flunssat, allergiat ja päänsäryt katoavat, hiukset kasvavat takaisin kaljulle, nuorenet 20 vuotta ja saat uskomattoman vartalon - vain popsimalla näitä ihmepillereitä. Just...

        On totta, että esimerkiksi sinkki tai jotkut vitamiinit voivat hieman auttaa aknen hoidossa, mutta ei niillä ketään paranneta. Toki jos lääketieteen tehokkain keino eli Roaccutan ei auta, alkaisin minäkin epätoivoisena kokeilemaan milloin mitäkin tuotoksia, mutta etsisin sitä apua paljon ennemmin paremmin valvotussa ja asiantuntevammassa yhteisössä kuten Acne.orgissa:
        http://www.acne.org/messageboard/forums.html

        anna muiden rauhassa kokeilla mitä ne haluaa , onkse sult pois vai?! Et tainnut itse kokeilla tuota valmistetta ja tuomitset muuten vaan periaatteesta?


      • mieltä
        roan syönyt kirjoitti:

        anna muiden rauhassa kokeilla mitä ne haluaa , onkse sult pois vai?! Et tainnut itse kokeilla tuota valmistetta ja tuomitset muuten vaan periaatteesta?

        kaikki saa kokeilla mitä haluu, ja mun mielest ainaki parempi jos esim selviäis ilman roaa jonku muun tuotteen avulla koska roa on oikeestaan vaan jos mikään muu ei toimi ja aika myrkky, joka ei edes toimi välttämät pysyvästi...........


      • Perehtyjä
        mieltä kirjoitti:

        kaikki saa kokeilla mitä haluu, ja mun mielest ainaki parempi jos esim selviäis ilman roaa jonku muun tuotteen avulla koska roa on oikeestaan vaan jos mikään muu ei toimi ja aika myrkky, joka ei edes toimi välttämät pysyvästi...........

        Kokeilkaa ihan rauhassa, ei se multa ole pois, oma on ratkaisunne. Mutta todennäköisesti tuhlaatte vain rahojanne, itse luotan mieluummin tieteeseen kuin uskomushoitoihin.


      • roan syönyt
        Perehtyjä kirjoitti:

        Kokeilkaa ihan rauhassa, ei se multa ole pois, oma on ratkaisunne. Mutta todennäköisesti tuhlaatte vain rahojanne, itse luotan mieluummin tieteeseen kuin uskomushoitoihin.

        sun ehdotus meille? syömään loppuelämän roaa ja kuolemaan johonkin maksasairauteen? Kalaöljy? Vitamiinit? Kaikki kokeiltu jo aikoja sitten ennen kuin edes menin ihotautilääkärille, ei mitään apua noista! Ja mitä se sua haittaa jos joku tuhlaa rahojansa, tuskin nyt kukaan vuosikausia tota syö jos ei se auta, 2-3 kk ja se siinä. Varmaan hyödyttää noita sun mainitsemia "markkinoitsijoita" et joku kokeilee astavitaa 2kk ilman tuloksia.
        "itse luotan mieluummin tieteeseen kuin uskomushoitoihin. "

        Jotkut on täällä kirjoitellut esim. vhh-ruokavaliosta ja muualtakin netistä löytyy paljon hyviä kokemuksia aknen hoidosta, niin onko nekin sun mielestä vaan keksittyjä juttuja? Missäänhän tutkimuksessa ei ole todistettu ruokavalion vaikuttavan akneen. Mutta on ihmisiä joita se vhh on oikeasti auttanut, vaikka moni ei uskokaan siihen. Itse aion kokeilla sitä jos ei muu auta, on vaan paljon helpompi ottaa yks pilleri aamuisin, kuin koko ajan valvoa mitä suuhunsa pistää..


    • *¤*

      viestiin vastaisin.. =) eli oon kokeillu molempia, söin joskus astavitaa purkin, en huomannu siitä mitään tosi suurta eroa iholle, tosin iho oli muutenki suht hyvässä kunnossa. (roan oon syöny aikasemmin)
      Nyt oon syöny jonkun aikaa elivo kirkas iho kapseleita ja se on ollu must hyvä tuote, iho on selvästi puhdistunu lisää.

      Myös vitamiinien popsiminen pillereinä on varmasti ollu hyödyks, esim c- ja b-vitamiini, d-vitamiini, sinkki ym..
      oon sellases paikas töis mis valmistetaan ravintolisiä ni tullu kokeiltua vähän kaikennäköstä =)

      • jollekin sopii jokin

        Ostin 2 kk sitten Sestosta Elivon kirkas iho -kapseleita. Ei ole kyllä mulla toiminut. Sinkki ehkä paras lisä b-vitamiinit. Astavitaa en ole kokeillut mutta aiompa nyt tehdä sen jo pelkästä mielenkiinnosta


      • finnit katoamassa
        jollekin sopii jokin kirjoitti:

        Ostin 2 kk sitten Sestosta Elivon kirkas iho -kapseleita. Ei ole kyllä mulla toiminut. Sinkki ehkä paras lisä b-vitamiinit. Astavitaa en ole kokeillut mutta aiompa nyt tehdä sen jo pelkästä mielenkiinnosta

        Mulla alkoi akneiho parantumaan jo 3-4 viikon Astavitan käytön jälkeen. Otan sitä 2 kaps. päivässä. Enää en ihmettele, miksi Kiira Korvella ei ole finnejä :)


    • astaksantiinia
      • ftydyd

        Lopetin itse astaksantiinin, kun sitä ei ole saatavana kovin paljon veggie-kapseleina (ainakaan suosituimmat eivät ole). Muutenkaan en kyllä huomannut mitään vaikutusta ihossa, niin ettei ollut sikäli suuri menetys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe