Kertokaa nyt hyvät ihmiset mistä minä oikein kirjoittaisin tälle palstalle, kun ideat ovat niin vähissä! Juuri kirjoitin hengellisen kirjoituksen ja se tietenkin poistettiin palstalle kuulumattomana.
En keksi yhtään mitään, ehdotuksia!
Kertokaa nyt hyvät ihmiset...
44
1193
Vastaukset
- Kössönöm
Jos se oli jotain saarnaamista, niin en ihmettele jos poistettiin.
Jos sinulla aihepulaa on, niin kerros nyt sitten kun sieluun uskot, että onko eläimillä sielu. Eli pääsevätkö eläimet sinne olettamaasi taivaaseen?- Pittsburgh
Saattoihan sen kirjoituksen saarnaksikin tulkita.
Minun käsitykseni on että eläimet eivät pääse taivaaseen. Tietysti saattaa olla ihmisiä jotka toivoisivat lemmikkiensä pääsevän jonkinlaiseen taivaaseen.
Ihmisellä on ruumis, sielu ja henki. Olen kuullut sanottavan että eläimellä on ruumis ja sielu mutta ei henkeä. No se on varma että eläimellä ei ole henkeä. Mutta itse olen miettinyt että pitääkö paikkansa että eläimellä olisi sielu?
Sielulla tarkoitetaan ihmisen tietoisuutta ja minä-tietoisuutta muistia tunteita yms.
En tiedä onko eläimellä edes tietoisuutta, siis että tiedostaako eläin olevansa olemassa? Tai jos jotakin tuntee, niin en usko että ainakaan mitään ymmärtää.
Jumala lähetti Poikansa kuolemaan ristillä vain ihmisten puolesta, ei eläinten puolesta. Raamattukin on kirjoitettu vain ihmisille.
Raamatun mukaan eläimet on tarkoitettu ihmisiä varten esim. syötäväksi ja vaatteiksi. Eläinrääkkäys on tietenkin väärin.
Muistan erään hyvin hengellisen naisen eräässä kyläpaikassa kun olin käymässä. Tämä nainen piti itseään profeettana ja varmasti sitä onkin. 60 vuotias nainen siunasi tuolin alta kävelevän kissan kielilläpuhuen noin niinkuin ohimennen.
Hyvä kysymys on, että mitä eläimet kokevat, vai kokevatko mitään? Jumala sen tietää. - Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
Minun käsitykseni on että eläimet eivät pääse taivaaseen. Tietysti saattaa olla ihmisiä jotka toivoisivat lemmikkiensä pääsevän jonkinlaiseen taivaaseen.
Ihmisellä on ruumis, sielu ja henki. Olen kuullut sanottavan että eläimellä on ruumis ja sielu mutta ei henkeä. No se on varma että eläimellä ei ole henkeä. Mutta itse olen miettinyt että pitääkö paikkansa että eläimellä olisi sielu?
Sielulla tarkoitetaan ihmisen tietoisuutta ja minä-tietoisuutta muistia tunteita yms.
En tiedä onko eläimellä edes tietoisuutta, siis että tiedostaako eläin olevansa olemassa? Tai jos jotakin tuntee, niin en usko että ainakaan mitään ymmärtää.
Jumala lähetti Poikansa kuolemaan ristillä vain ihmisten puolesta, ei eläinten puolesta. Raamattukin on kirjoitettu vain ihmisille.
Raamatun mukaan eläimet on tarkoitettu ihmisiä varten esim. syötäväksi ja vaatteiksi. Eläinrääkkäys on tietenkin väärin.
Muistan erään hyvin hengellisen naisen eräässä kyläpaikassa kun olin käymässä. Tämä nainen piti itseään profeettana ja varmasti sitä onkin. 60 vuotias nainen siunasi tuolin alta kävelevän kissan kielilläpuhuen noin niinkuin ohimennen.
Hyvä kysymys on, että mitä eläimet kokevat, vai kokevatko mitään? Jumala sen tietää.jota jehovat uskollisesti postiluukusta tiputtelevat on kuvia, joissa leijonat ja lampaat makoilevat tyytyväisinä vierekkäin taivaallisilla niityillä.
Mutta ne eivät siis ole niitä oikeita uskovaisia vai?
"En tiedä onko eläimellä edes tietoisuutta, siis että tiedostaako eläin olevansa olemassa? Tai jos jotakin tuntee, niin en usko että ainakaan mitään ymmärtää."
- Varmasti eläimillä on tietoisuus ja se tajuaa olevansa olemassa. Vai voitko muuta väittää? Entä aivokuollut ihminen, entä syntymästään niin vajaamielinen, ettei tajua mistään mitään. Onko heillä sielu? Pääsevätkö he sinun käsityksesi mukaan taivaaseen?
"Raamatun mukaan eläimet on tarkoitettu ihmisiä varten esim. syötäväksi ja vaatteiksi."
- Jaaha, no siinä tapauksessa ainakin siat pääsevät taivaaseen, koska raamatun mukaan niitä ei saa syödä. Mutta mites on kissojen laita? - Kössönöm
Vastaa kirjoitti:
pilamielessa tehty palsta, niin oli kyllä pastorilta paskamaista tekstiä pikkupojalle.
- Kuk regus susej
Vastaa kirjoitti:
pystyi valehtelemaan muustakin, niin hän olisi yhtä hyvin voinut sanoa että koira pääsee taivaaseen.
- Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
jota jehovat uskollisesti postiluukusta tiputtelevat on kuvia, joissa leijonat ja lampaat makoilevat tyytyväisinä vierekkäin taivaallisilla niityillä.
Mutta ne eivät siis ole niitä oikeita uskovaisia vai?
"En tiedä onko eläimellä edes tietoisuutta, siis että tiedostaako eläin olevansa olemassa? Tai jos jotakin tuntee, niin en usko että ainakaan mitään ymmärtää."
- Varmasti eläimillä on tietoisuus ja se tajuaa olevansa olemassa. Vai voitko muuta väittää? Entä aivokuollut ihminen, entä syntymästään niin vajaamielinen, ettei tajua mistään mitään. Onko heillä sielu? Pääsevätkö he sinun käsityksesi mukaan taivaaseen?
"Raamatun mukaan eläimet on tarkoitettu ihmisiä varten esim. syötäväksi ja vaatteiksi."
- Jaaha, no siinä tapauksessa ainakin siat pääsevät taivaaseen, koska raamatun mukaan niitä ei saa syödä. Mutta mites on kissojen laita?Joo, ei jehovalaiset oo niitä oikeita uskovaisia, eivät ymmärrä hengellisistä asioista mitään. Koreita ja värikkäitä lappusia niillä kyllä on.
Mistä muuten voit olla varma että jokin eläin tietää olevansa olemassa? - Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
Joo, ei jehovalaiset oo niitä oikeita uskovaisia, eivät ymmärrä hengellisistä asioista mitään. Koreita ja värikkäitä lappusia niillä kyllä on.
Mistä muuten voit olla varma että jokin eläin tietää olevansa olemassa?tietää taatusti että on olemassa. Älä kysele tyhmiä.
- Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
tietää taatusti että on olemassa. Älä kysele tyhmiä.
Se oli joku tiedekirja jossa pohdittiin tuota asiaa, se on joku filosofinen ongelma. Siinä kirjassa oli esimerkkinä lepakko ja pohdittiin että miltä tuntuisi olla lepakko?
Lopputulos oli että ei ole mitään mahdollisuutta päästä lepakon pään sisään ottamaan selvää asiasta että tiedostaako lepakko vai ei.
Pohtijat oli jotain lukeneita tiedemiehiä.
Kyllä minäkin olen joskus vilkaissut tieteellisiä teoksia. - kannattaisi
Pittsburgh kirjoitti:
Se oli joku tiedekirja jossa pohdittiin tuota asiaa, se on joku filosofinen ongelma. Siinä kirjassa oli esimerkkinä lepakko ja pohdittiin että miltä tuntuisi olla lepakko?
Lopputulos oli että ei ole mitään mahdollisuutta päästä lepakon pään sisään ottamaan selvää asiasta että tiedostaako lepakko vai ei.
Kyllä minäkin olen joskus vilkaissut tieteellisiä teoksia.vaihtaa sadut tieteellisempään suuntaan, se ainakin lieventäisi päävammaa, ellei jopa parantaisi kokonaan.
- Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
Kyllä minäkin olen joskus vilkaissut tieteellisiä teoksia.että kissalla ei ole sielua. Ei sillä, että minä sielun olemassaoloon uskoisin, mutta on aika ikävä tyyli erotella eläimet niihin joilla ei ole sielua ja niihin, joilla on.
- Dood
Pittsburgh kirjoitti:
Hyvä kysymys on, että mitä eläimet kokevat, vai kokevatko mitään? Jumala sen tietää."En tiedä onko eläimellä edes tietoisuutta, siis että tiedostaako eläin olevansa olemassa? Tai jos jotakin tuntee, niin en usko että ainakaan mitään ymmärtää."
...jotkut eläinlajit ovat tietoisia itsestään. Simpanssi on yksi esimerkki. Jos näytät simpanssille peilikuvan siitä itsestään, se tunnistaa itsensä tuosta peilikuvasta. - Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
että kissalla ei ole sielua. Ei sillä, että minä sielun olemassaoloon uskoisin, mutta on aika ikävä tyyli erotella eläimet niihin joilla ei ole sielua ja niihin, joilla on.
En minäkään ihan varmasti osaa sanoa mitä eläimet kokevat. Sen vain tiedän etteivät ne taivaaseen pääse.
- Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
En minäkään ihan varmasti osaa sanoa mitä eläimet kokevat. Sen vain tiedän etteivät ne taivaaseen pääse.
Ei se ole tietoa, vaan luuloa. Ethän sinä sitäkään tiedä onko sinulla sielua vai ei. Sinä vaan luulet ja uskot, koska joku on sinulle sellaista väittänyt.
- Kössönöm
Dood kirjoitti:
...jotkut eläinlajit ovat tietoisia itsestään. Simpanssi on yksi esimerkki. Jos näytät simpanssille peilikuvan siitä itsestään, se tunnistaa itsensä tuosta peilikuvasta.kissatkin. Minun kattini ei tunnista, mutta jotkut tunnistavat omat naamansa.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Pittsburgh kirjoitti:
//Sen vain tiedän etteivät ne taivaaseen pääse.//
- Saarn. 3:19 "Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; y h t ä l ä i n e n henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole m i t ä ä n etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta." - Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
Ei se ole tietoa, vaan luuloa. Ethän sinä sitäkään tiedä onko sinulla sielua vai ei. Sinä vaan luulet ja uskot, koska joku on sinulle sellaista väittänyt.
Sielusta on hyvin erilaisia määritelmiä. Eräs tämän hetken kuuluisa Raamatunopettaja David Pawson sanoi että hebrealaiset tarkoittivat Raamattua kirjoittaessaan sielulla hengitystä.
Joku tarkoittaa sielulla psyykeä, joku ajatusmaailmaa. Nämä kaikii edellä mainitut ovat olemassaolevia asioita.
Se mikä ateistia epäilyttää sielussa on se kun sanotaan että sielu jatkaa olemassaoloaan kuoleman jälkeen. - sepeteusX
Vastaa kirjoitti:
johon Laura Bush kuuluu! Seurakunnan jäseniä on Betty Bowers - presidenttiperheen uskonnollinen neuvonantaja.
Piruilijat nimesivät mrs Bowersin Amerikan parhaaksi kristityksi! - Pittsburgh
cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:
//Sen vain tiedän etteivät ne taivaaseen pääse.//
- Saarn. 3:19 "Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; y h t ä l ä i n e n henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole m i t ä ä n etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta."Tuo saarnaajan kirjan paikka on kuningas Salomon kirjoittama eikä hän tuolloin elämänsä illassa ollut kovin hengellinen tai innostava kirjoittaja. Luepa Paavalin kirjeitä niin huomaat että niillä ja Salomonin saarnaajan kirjalla on eroa kuin yöllä ja päivällä!
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Pittsburgh kirjoitti:
Tuo saarnaajan kirjan paikka on kuningas Salomon kirjoittama eikä hän tuolloin elämänsä illassa ollut kovin hengellinen tai innostava kirjoittaja. Luepa Paavalin kirjeitä niin huomaat että niillä ja Salomonin saarnaajan kirjalla on eroa kuin yöllä ja päivällä!
Eikö raamattu joka kohdiltaan olekaan jumalan sanaa?
- konna
Kössönöm kirjoitti:
kissatkin. Minun kattini ei tunnista, mutta jotkut tunnistavat omat naamansa.
"Niin jotkut kissatkin".
Opeta Karkkia pitämällä sitä sylissäsi peilin edessä. Luulisin, että oppii kyllä. Ainakin oma kissani oppi, tosin se oli silloin nuorempi. - Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
Tuo saarnaajan kirjan paikka on kuningas Salomon kirjoittama eikä hän tuolloin elämänsä illassa ollut kovin hengellinen tai innostava kirjoittaja. Luepa Paavalin kirjeitä niin huomaat että niillä ja Salomonin saarnaajan kirjalla on eroa kuin yöllä ja päivällä!
ja sinä siis valitset tästä "Totuuden kirjasta" ne asiat jotka ovat totta ja hylkäät ne, jotka ovat valheita???
- Kössönöm
konna kirjoitti:
"Niin jotkut kissatkin".
Opeta Karkkia pitämällä sitä sylissäsi peilin edessä. Luulisin, että oppii kyllä. Ainakin oma kissani oppi, tosin se oli silloin nuorempi.Se vaan kääntää päänsä pois, kun pidän sitä sylissä peilin edessä. Minun naamani se kyllä tunnistaa, mutta omaa naamaansa ei suostu katsomaan. Olen joskus laittanut sen miltei peiliin kiinni, mutta omiin silmiinsä se ei suostu katsomaan.
Ei sen silti mitään väliä ole, vaikka olisikin joissain asioissa vähän tyhmä. Ikioma se on ja monella tapaa kovinkin nokkela ja tietysti ihanin kissa maailmassa. - konna
Kössönöm kirjoitti:
Se vaan kääntää päänsä pois, kun pidän sitä sylissä peilin edessä. Minun naamani se kyllä tunnistaa, mutta omaa naamaansa ei suostu katsomaan. Olen joskus laittanut sen miltei peiliin kiinni, mutta omiin silmiinsä se ei suostu katsomaan.
Ei sen silti mitään väliä ole, vaikka olisikin joissain asioissa vähän tyhmä. Ikioma se on ja monella tapaa kovinkin nokkela ja tietysti ihanin kissa maailmassa.piirre.
Ehkä se pitää itseään sitten rumana tai jotain.
Meikäläisen katti innostui leikkimään sen kuvansa kanssa kunnes sitten kyllästyi. Oppi kyllä, ettei peilikuvansa kanssa kannata kisailla:)
No, se omani oli kyllä aika erikoinen karvaturri kanssa:D - Kössönöm
konna kirjoitti:
piirre.
Ehkä se pitää itseään sitten rumana tai jotain.
Meikäläisen katti innostui leikkimään sen kuvansa kanssa kunnes sitten kyllästyi. Oppi kyllä, ettei peilikuvansa kanssa kannata kisailla:)
No, se omani oli kyllä aika erikoinen karvaturri kanssa:DKarkki on kuten ihmisrotuiset naaraatkin tyytymätön itseensä.
Minun mielestäni se on kyllä kaunis otus. Narttukissat ovat siroja, mutta tämä ei ole "puhdas" norskinarttu ja sillä on jotain - mites sen nyt sanoisi - söpömpää piirrettä naamassa, kuin puhdasrotuisella. Korvat eivät ole niin isot ja silmät ovat erilaiset, pyöreämmät. Isästä ei ole tietoa, mutta emo on norski.
Jotkut kissat muuten lähtevät metsästämään television takaa formula-autoa, kun se häviää ruudusta. Se vasta tyhmää on! - konna
Kössönöm kirjoitti:
Karkki on kuten ihmisrotuiset naaraatkin tyytymätön itseensä.
Minun mielestäni se on kyllä kaunis otus. Narttukissat ovat siroja, mutta tämä ei ole "puhdas" norskinarttu ja sillä on jotain - mites sen nyt sanoisi - söpömpää piirrettä naamassa, kuin puhdasrotuisella. Korvat eivät ole niin isot ja silmät ovat erilaiset, pyöreämmät. Isästä ei ole tietoa, mutta emo on norski.
Jotkut kissat muuten lähtevät metsästämään television takaa formula-autoa, kun se häviää ruudusta. Se vasta tyhmää on!oli kanssa narttu, siro ja pieni, mustavalkoinen maatiaisrotuinen. Ja aivan jumalattoman nopea jopa kissaksi.
Sillä oli kummallisia piirteitä kanssa. Joskus mökillä laitettiin kuusipuita takkaan. No, nehän paukkuivat aivan sairaasti ja kekäleitä lenteli läheltä turkkiaankin viuhtoen.
Ei välittänyt koko jutusta mitään, vaikka muutoin olikin, kissojen tapaan, aika säikky luonteeltaan. Pääasia, että oli lämmintä, tuumi kait.
Kyllä minä sille varmaan parikymmentä komentoa opetin. Pytylle en älynnyt opettaa, jotkut onnistuu siinäkin.
Katti tiesi kyllä mitä sai tehdä ja mitä ei, mutta aina kun silmä vältti, niin oli heti pahanteossa. Ilmiselvä ateisti siis hänkin:D - Kössönöm
konna kirjoitti:
oli kanssa narttu, siro ja pieni, mustavalkoinen maatiaisrotuinen. Ja aivan jumalattoman nopea jopa kissaksi.
Sillä oli kummallisia piirteitä kanssa. Joskus mökillä laitettiin kuusipuita takkaan. No, nehän paukkuivat aivan sairaasti ja kekäleitä lenteli läheltä turkkiaankin viuhtoen.
Ei välittänyt koko jutusta mitään, vaikka muutoin olikin, kissojen tapaan, aika säikky luonteeltaan. Pääasia, että oli lämmintä, tuumi kait.
Kyllä minä sille varmaan parikymmentä komentoa opetin. Pytylle en älynnyt opettaa, jotkut onnistuu siinäkin.
Katti tiesi kyllä mitä sai tehdä ja mitä ei, mutta aina kun silmä vältti, niin oli heti pahanteossa. Ilmiselvä ateisti siis hänkin:DMinä en ole koskaan pahanteossa, vaikka ateisti olenkin. Eikä kissakaan tarkoituksella pahaa teee. Ei se ymmärrä miksi sohvaa ei saa raapia. Ne on vaan typeriä ihmisten sääntöjä, joista ei tarvitse välittää.
Joku kertoi täällä, että hänellä on niin nirso katti, että ei monta päivää sängyssä olleille lakanoille enää suostu menemään. Karkki nukkuu missä vaan. Vaikka viikon jalassa olleiden sukkien päällä.
Kyllä ne on kissat omia persooniaan ihan kuten ihmisetkin.
Onko sinulla nyt kissaa? Ihanan itsepäisiä otuksia ne ovat. Ehkä se joitain ärsyttääkin. - konna
Kössönöm kirjoitti:
Minä en ole koskaan pahanteossa, vaikka ateisti olenkin. Eikä kissakaan tarkoituksella pahaa teee. Ei se ymmärrä miksi sohvaa ei saa raapia. Ne on vaan typeriä ihmisten sääntöjä, joista ei tarvitse välittää.
Joku kertoi täällä, että hänellä on niin nirso katti, että ei monta päivää sängyssä olleille lakanoille enää suostu menemään. Karkki nukkuu missä vaan. Vaikka viikon jalassa olleiden sukkien päällä.
Kyllä ne on kissat omia persooniaan ihan kuten ihmisetkin.
Onko sinulla nyt kissaa? Ihanan itsepäisiä otuksia ne ovat. Ehkä se joitain ärsyttääkin.että ateilla kun ei ole valvovaa silmää, niin aina ollaan pahanteossa. Kyllä sinäkin varmaan olet jo tälle päivälle ehtinyt rikkoa jotain raamatun 700:sta säännöstä. Asiathan on, miten niitä kattelee:)
Eipä ole kattia tällä hetkellä. Jos hommaan, niin sitten sellaisen koiran ja kissan risteytyksen, joka kulkee nimellä Maine Coon.
http://www.incatsuomi.fi/mainecoon.asp
Noutava kissa ois aika cool:D
Juu, kissat ovat samanlaisia kuin minäkin. Nukkuvat missä vain ja aina, kun se on mahdollista. Onpas jollain ollut ranttu katti:) - Kössönöm
konna kirjoitti:
että ateilla kun ei ole valvovaa silmää, niin aina ollaan pahanteossa. Kyllä sinäkin varmaan olet jo tälle päivälle ehtinyt rikkoa jotain raamatun 700:sta säännöstä. Asiathan on, miten niitä kattelee:)
Eipä ole kattia tällä hetkellä. Jos hommaan, niin sitten sellaisen koiran ja kissan risteytyksen, joka kulkee nimellä Maine Coon.
http://www.incatsuomi.fi/mainecoon.asp
Noutava kissa ois aika cool:D
Juu, kissat ovat samanlaisia kuin minäkin. Nukkuvat missä vain ja aina, kun se on mahdollista. Onpas jollain ollut ranttu katti:)niin en nyt ihan muista niitä kaikkia sääntöjä.
Muutamia käskyjä on jäänyt tänään noudattamatta: ketään en ole kivittänyt, telttakangas on ostamatta ja tänään söin hernesoppaa, missä oli sianlihaa.
Kranttu katti minullakin on. Ei se ymmärrä ollenkaan olla kiitollinen siitä, että pääsi tänne asumaan, missä se saa tehdä mitä lystää. Ruokia jää syömättä, kun mademoiselle ei juuri sillä hetkellä halua sitä laatua shebaa.
Mutta vakavasti, kyllä olisi kauhea paikka viedä Karkki piikille. Karkki on saanut minut monasti tajuamaan oman typeryyteni kun suutun joistain asioista.
Se vaan menee jonnekin nukkumaan, laittaa tassun naamansa päälle, vetää itsensä kerälle ja so what. Hyvä filosofia. Pittsburgh kirjoitti:
Hyvä kysymys on, että mitä eläimet kokevat, vai kokevatko mitään? Jumala sen tietää.hä?!
- Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
niin en nyt ihan muista niitä kaikkia sääntöjä.
Muutamia käskyjä on jäänyt tänään noudattamatta: ketään en ole kivittänyt, telttakangas on ostamatta ja tänään söin hernesoppaa, missä oli sianlihaa.
Kranttu katti minullakin on. Ei se ymmärrä ollenkaan olla kiitollinen siitä, että pääsi tänne asumaan, missä se saa tehdä mitä lystää. Ruokia jää syömättä, kun mademoiselle ei juuri sillä hetkellä halua sitä laatua shebaa.
Mutta vakavasti, kyllä olisi kauhea paikka viedä Karkki piikille. Karkki on saanut minut monasti tajuamaan oman typeryyteni kun suutun joistain asioista.
Se vaan menee jonnekin nukkumaan, laittaa tassun naamansa päälle, vetää itsensä kerälle ja so what. Hyvä filosofia.kirjoitit:
"Muutamia käskyjä on jäänyt tänään noudattamatta: ketään en ole kivittänyt, telttakangas on ostamatta ja tänään söin hernesoppaa, missä oli sianlihaa."
Järkeäkin saa käyttää Raamattua lukiessa. - konna
Pittsburgh kirjoitti:
kirjoitit:
"Muutamia käskyjä on jäänyt tänään noudattamatta: ketään en ole kivittänyt, telttakangas on ostamatta ja tänään söin hernesoppaa, missä oli sianlihaa."
Järkeäkin saa käyttää Raamattua lukiessa."Järkeäkin saa käyttää Raamattua lukiessa."
Onko mitään järkeä lukea raamattua? Ihan onnellisesti selviää elämästä lukematta sivuakaan "Pääomaa", "Koraania", "Tuntematonta sotilasta" tai "Viisikko Aarresaarella" -kirjoja.
Veikkaan, että sulta on jäänyt ainakin joku noista aivan kokonaan lukematta. Voi, voi.. - konna
Kössönöm kirjoitti:
niin en nyt ihan muista niitä kaikkia sääntöjä.
Se vaan menee jonnekin nukkumaan, laittaa tassun naamansa päälle, vetää itsensä kerälle ja so what. Hyvä filosofia.sai varmaan kaikki helvetin lieskat leimahtamaan sisuksissasi. Sitä se tekee minullekin. Kannattaa syödä vain itse poimittuja ja liotettuja herneitä, niin ei tule masu pipiksi.
Sheba ei välillä kelvannut minunkaan katilleni. Ehkä kissa on oikeassa ja se ei olekaan niin laadukas tuote kuin hinta antaa ymmärtää. Who knows? Välillä se taas kelpas jo ennen kuin oli tarjottimelle asti ehtinyt tuoda...
"...laittaa tassun naamansa päälle, vetää itsensä kerälle ja so what. Hyvä filosofia."
Totta. Tuota piirrettä olen aina kissoissa kadehtinut. Me kilpparit vetäydytään vain kuoreemme.
Mitens muuten se tietsikkamurhe. Tuliko siihen jotain tolkkua?
- PittsBullshit
Älä tee tällaisia perseestä revittyjä aloituksia. Tai parempi vaihtoehto: Mene pois tältä palstalta trollaamasta. Hanki elämä.
- Hohhoijjaaa.
Siirry uskovaisten palstalle.
Siellä voit kirjoitella raamattua ja voitte yhdessä palvoa jumalaa ja muita taruolentoja.
Mukavaa päivänjatkoa siellä.
Hyvästi. - ihan sinä itse
"Juuri kirjoitin hengellisen kirjoituksen"
Kirjoita mieluummin vasta sitten, kun olet hengetön. Sitten minäkin uskon tuonpuoleiseen. jos siirtyisit tuonne uskontopalstalle ottamaan osaa muiden uskonveljien keskusteluihin?
Voit tietenkin vääntää uskontomittaria pienemmälle ja kirjoitella muille palstoille muista asioista - kai sinulla jotakin uskonnon ulkopuolistakin elämää on?
Tai mene ja perusta saarnablogi! Kilpailua tosin voi olla.- vihtuilija
Pakko kirjoittaa vaikkei ole mitään sanottavaa. Tiesitkö, että suurin osa ihmisistä jättää kirjoittamatta jos´ei ole mitään sanottavaa. Mikset sinä toimi samoin???
Jos ei ole mitään sanottavaa, niin älä sano mitään. Ei kai ole mikään pakko tyhjästä jauhaa.
- Jeesus pelastaa
Älä kirjoita satuja auttavasta Jumalasta, kun itsekin tiedät, etteivät ne ole totta.
ja todisteita ei niille löydy.
Pysy keskustlun aiheessa, äläkä markkinoi tuotetta, tai uskontoa.
Pahin esimerkki olkoot savonarola, joka taidettiin kokonaan bannata, koska hän levitti markkinoiden uskontoaan kaikille mahdollisille forumeille, ja joskus harjoitti jumalanpilkkaa.
Niin helposti joutuu häirikön aseamaan, jos erehtyy kirjoittamaan "nuotin vierestä" väärälle forumille.- Pittsburgh
En usko että savonarola harjoitti jumalanpilkkaa. Muistan että joku oli rekisteröinyt nimimerkin joka oli ihan kuin savonarola yksi kirjain, nimittäin o olikin 0 eli nolla. Tämä sitten pilkkasi Jumalaa ja kaikki meni savonarolan piikkiin.
- Mopopytty.
Pittsburgh kirjoitti:
En usko että savonarola harjoitti jumalanpilkkaa. Muistan että joku oli rekisteröinyt nimimerkin joka oli ihan kuin savonarola yksi kirjain, nimittäin o olikin 0 eli nolla. Tämä sitten pilkkasi Jumalaa ja kaikki meni savonarolan piikkiin.
voi olla niin tyhmä ettei erota savonarolaa 0-arolasta.
- Jeesus pelastaa
Pittsburgh kirjoitti:
Oikea savonarola käyttää Jeesux sanaa, joka tarkoittaa teinimurteessa samaa
kuin "olla pois muodista" tai paskiainen.
Ja teinimurteen käyttäjät tietävät tämän..
- Tee havaintoja!
Joskus voi keskittyä kuuntelemaan, mitä sanottavaa muilla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172387- 1692278
- 1151870
- 1521829
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85899