24 "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? 25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia."
profetialla ei oo mitään painoarvoa. Vain Jumalan Sanalla on. Jumalan Sana on alusta loppuun profetiaa.
Jumala teki liiton, "Sinä päivänä Herra teki Abramin kanssa liiton, sanoen: "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan, Egyptin virrasta aina suureen virtaan, Eufrat-virtaan saakka." 1. Moos. 15:18
0Äänestä
perustaa
Valtioitako Jumala on nyt alkanut perustaa? Ensin perusteli seurakuntia näin hajottaen omansa. Nyt lisää hajaannusta perustamalla uusia valtioita. Niinkö? Eiköhän kyseessä oel tuo tämän maailman jumala.
Saatana noita tuollaisia rikollisvaltioita perustaa. Johan hän aikoinaan Jeesukselle sanoi, että koko maailma on hänen valtaansa annettu ja hän antaa sen kenelle tahtoo.
Vastaukset 16
Vanhimmat
Mitäs sille pitäisi voida? Ei ainakaan minulla ole palestiinalaisvaltiota mitään vastaan, kunhan Israelin olemassaolon oikeus tunnustetaan.
...joita jurnuttaa...HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄ!!!
Antoiko ReijoR sinullekin tiukat rajoitukset vai tulitko tänne noin niin kuin muuten vaan, siellä vallitsevan alakulon takia?
Täällä on vain niin monta foorumia etten kaikkialle ehdi.
Pahuus kulkee mukanasi ja olet siitä jopa ylpeä.
Sairasta.
24 "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia."
Saitko rajoituksia NM:ssä, vai miksi lähdit?
[email protected]
profetialla ei oo mitään painoarvoa. Vain Jumalan Sanalla on. Jumalan Sana on alusta loppuun profetiaa.
Jumala teki liiton, "Sinä päivänä Herra teki Abramin kanssa liiton, sanoen: "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan, Egyptin virrasta aina suureen virtaan, Eufrat-virtaan saakka."
1. Moos. 15:18
Valtioitako Jumala on nyt alkanut perustaa?
Ensin perusteli seurakuntia näin hajottaen omansa.
Nyt lisää hajaannusta perustamalla uusia valtioita.
Niinkö?
Eiköhän kyseessä oel tuo tämän maailman jumala.
...toikin juitsu :)
Saatana noita tuollaisia rikollisvaltioita perustaa. Johan hän aikoinaan Jeesukselle sanoi, että koko maailma on hänen valtaansa annettu ja hän antaa sen kenelle tahtoo.
Ala vetää!
Mikä murehduttaa sydäntäsi noin?
ne rullaluistimet jalkaan ja mee lenkille,KTS..HEH
...tästä nää lumet vähenee...:D