hehe..

heh..

Kaikki män päin honkia! Ei kenestäkään tullut paria.

25

11585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootko

      ootko iloinen siitä

      • ap..

        Koska kaikki oli niin feikkiä jo alusta asti!

        Oli silti mukava nähdä että jätkillä oli hauskaa, melkein karkasivat naisilta :D haha!


    • Kultahippu

      Eiköhän Aslak lie omansa löytänyt.

      • kuitenkaan mittään

        ...jotenkin näytti viilenneen sekin juttu...vai kuvittelenko vain.
        Se on harmi, koska he vaikuttivat koko porukasta sympaatisimmilta.
        Merja oli hyvä tyyppi, mutta ihan kuin olisi tässä Teneriffa-jaksossa flirttaillut vähän Jounille..?! Saatanpa olla väärässä, mutta mielestäni koko ajan oli jutustelemassa Jounin kanssa, Aslak hiljaisena vieressä. Siltä näytti netin insertissä katamaraanillakin..
        Harmi jos se Aslakin hiljainen charmi kävi liian hiljaiseksi....


      • Poho Jose
        kuitenkaan mittään kirjoitti:

        ...jotenkin näytti viilenneen sekin juttu...vai kuvittelenko vain.
        Se on harmi, koska he vaikuttivat koko porukasta sympaatisimmilta.
        Merja oli hyvä tyyppi, mutta ihan kuin olisi tässä Teneriffa-jaksossa flirttaillut vähän Jounille..?! Saatanpa olla väärässä, mutta mielestäni koko ajan oli jutustelemassa Jounin kanssa, Aslak hiljaisena vieressä. Siltä näytti netin insertissä katamaraanillakin..
        Harmi jos se Aslakin hiljainen charmi kävi liian hiljaiseksi....

        Aslak ja tämä Merja ainakin viimeisessä Seiskassa olivat omalla etelänlomallaan ja kuulemma NIIN rakastuneita, NIIN rakastuneita,eli miten lie:)

        Aslakilla on hiljaista, loistavaa huumoria,joka ei aukene kaikille,ehkei etelän ihmisille ikinä.Siinä kai se viehätyksen salaisuus hänessä piileekin naisten silmissä.


    • noelle

      Kun jakson lopussa näytettiin ensi viikon jaksoa niin minustakin kyllä näytti hieman siltä että kenestäkään ei tainnut tulla lopulta paria...Tosin kun Miia kysyi Apelta että "tuliko Riinasta sikalan emäntä?" niin kieltämättä kummatkin hymyili siihen malliin että pelästyin että ei kai se Ape sittenkin olis haksahtanut Riinan keikistelyyn...Toivottavasti ei!!!

      Jotenkin näytti siltä että merja olisi hieman pidätellyt kyyneliäkin ensi viikon jaksossa joten en usko että Merjasta ja Aslakista tuli paria kuitenkaan vaikka matka näytti menevänkin aikas mukavasti.

      Toivon että Jussin daami ensi viikolla on Jenny!!! :)

      • näytti siltä että

        kun ensi viikon jakson lyhyessä sightissa Apelta kysyttiin, että tuliko Riinasta sikalan emäntä, että ei tullut.
        Ape jäi vastaamaan, että "no tuota", ja ainakin mun mielestä näytti vakavalta, kuten Riinakin.
        Mulle jäi tunne, että ei niistä paria tullut.

        Mutta kiinnostavaa nähdä ensi viikolla! :)
        Harmi, jos kaikki näistä jutuista meni ihan pieleen.

        Siitä Jennystä mä en oikein pitänyt. Oli lapsellisen itsekeskeinen...Se Jussi tuntui jotenkin paljon kypsemmältä. Mä toivon, että ei ole tullut toisiin aatoksiin, ja valinnut kuitenkin Jennya viimepeleissä. Maija vaikutti fiksulta likalta, mutta jos ei Jussille kelvannut, niin toivottavasti Jussi on löytänyt fiksun ja ajattelevaisen tyttösen jostain tosi-tv:n ulkopuolelta.

        Ihan hullua tällainen tosi-tv-koukutus...tuskin jaksaa oottaa ensi jaksoa. Mutta kyseessähän on todelliset ihmiset..:)


      • mama 4:lle

        Kun katsoo netti tv:stä hidastettuna kohtaa jossa Miia kysyy Jussilta "tulitko yksin" niin huomaa että ovesta astelee Jussin perässä Jenny!!


      • Poho Jose

        Ape jättäny sikalahommat, sitä en sitten tiedä, että mikä vaikutti päätökseen.


      • penaaa
        Poho Jose kirjoitti:

        Ape jättäny sikalahommat, sitä en sitten tiedä, että mikä vaikutti päätökseen.

        Eiköhän se sianlihan tuottaminen ole nykyään aika kannattomatonta. Monta euroja per sika tappiota tuottaa. Eikös apella ollut kohtuu kokoinen tila niin kait pelkällä viljanviljelylläkin elää.
        Et tuskin ape minkään naisen takia sikoja pois panee vaan omasta tahdostaan.


      • ruusuriina77

        Luulen että Ape ja Riina lopulta kuitenkin yrittävät yhdessä. Loma oli lomaa ja kellä äijäporukalla se ei joskus menisi övereiksi?
        Minusta näytti, että Merja oli enemmän ihastunut Aslakiin, mitä Aslak Merjaan ja jos olivat vain kerran tavanneet tilajakson ja reissujakson välissä, niin sekin jotenkin vaikutti siltä, että ei tainnut kuitenkaan aitoja tunteita olla.
        Miian ja Janin eroa ihmettelen vieläkin, että miten noin yhtäkkiä tunteet ovat viilenneet. Jussi ja Maija olisivat voineet olla ihana pari, jos olisivat olleet vanhempia ja viisaampia. Nuorena ihmiset ovat liian vaativia. Minusta Jouni ja Miia olisivat oikein hyvän näköinen pari yhdessä. Sellainen käänne ei olisi lainkaan paha!


      • myös tämä
        näytti siltä että kirjoitti:

        kun ensi viikon jakson lyhyessä sightissa Apelta kysyttiin, että tuliko Riinasta sikalan emäntä, että ei tullut.
        Ape jäi vastaamaan, että "no tuota", ja ainakin mun mielestä näytti vakavalta, kuten Riinakin.
        Mulle jäi tunne, että ei niistä paria tullut.

        Mutta kiinnostavaa nähdä ensi viikolla! :)
        Harmi, jos kaikki näistä jutuista meni ihan pieleen.

        Siitä Jennystä mä en oikein pitänyt. Oli lapsellisen itsekeskeinen...Se Jussi tuntui jotenkin paljon kypsemmältä. Mä toivon, että ei ole tullut toisiin aatoksiin, ja valinnut kuitenkin Jennya viimepeleissä. Maija vaikutti fiksulta likalta, mutta jos ei Jussille kelvannut, niin toivottavasti Jussi on löytänyt fiksun ja ajattelevaisen tyttösen jostain tosi-tv:n ulkopuolelta.

        Ihan hullua tällainen tosi-tv-koukutus...tuskin jaksaa oottaa ensi jaksoa. Mutta kyseessähän on todelliset ihmiset..:)

        Että kyseessähän on paitsi tosi-tv, myös tuotettu ja ohjattu ohjelma, jolle maikkari yrittää saada mahdollisimman paljon katsojia. Nuo Merjan ilmeet kyllä myös huomasin ja niistähän saa sellaisen kuvan, että huonosti on käynyt suhteessa Aslakin kanssa. Mutta kun tiedän miten nämä insertit toimii, niin voisi kuvitella, että todellisuus onkin sitten aivan toisin päin kuin mitä mainospätkässä annetaan ymmärtää


      • S.L.
        ruusuriina77 kirjoitti:

        Luulen että Ape ja Riina lopulta kuitenkin yrittävät yhdessä. Loma oli lomaa ja kellä äijäporukalla se ei joskus menisi övereiksi?
        Minusta näytti, että Merja oli enemmän ihastunut Aslakiin, mitä Aslak Merjaan ja jos olivat vain kerran tavanneet tilajakson ja reissujakson välissä, niin sekin jotenkin vaikutti siltä, että ei tainnut kuitenkaan aitoja tunteita olla.
        Miian ja Janin eroa ihmettelen vieläkin, että miten noin yhtäkkiä tunteet ovat viilenneet. Jussi ja Maija olisivat voineet olla ihana pari, jos olisivat olleet vanhempia ja viisaampia. Nuorena ihmiset ovat liian vaativia. Minusta Jouni ja Miia olisivat oikein hyvän näköinen pari yhdessä. Sellainen käänne ei olisi lainkaan paha!

        "Miian ja Janin eroa ihmettelen vieläkin, että miten noin yhtäkkiä tunteet ovat viilenneet."

        Tutustumisen alkuvaiheessahan nimenomaan tunteet saattavat lakastua nopsastikin. Tapailin joskus oikein hauskaa ja mukavan oloista miestä ja olin ihastunut häneen. Kävimme kahvilla, leffassa ym. mitä nyt treffeillä tehdään. Parin viikon tuntemisen jälkeen lähdimme ravintolaan iltaa viettämään. Mies veti viinaa kuin sieni ja käyttäytyi huonosti niin minua kuin muitakin ihmisiä kohtaan. Hän pahoitteli asiaa jälkeenpäin ja kovasti yritin itsellenikin häntä puolustella. Ei siinä kuitenkaan mikään auttanut; maku oli mennyt miehestä ja ihastuksesta ei ollut enää tietoakaan. Tunsin vain häpeää, kun olin tullut nähdyksi öykkäröivän moukan seurassa. Arvelen, että yleisestikin ottaen useammin tässä elämässä käy niin, että ihastuminen tapahtuu helposti mutta ihastumisen syveneminen rakastumiseksi ja siitä edelleen rakkaudeksi onkin jo harvinaisempaa.


      • ASDF
        Poho Jose kirjoitti:

        Ape jättäny sikalahommat, sitä en sitten tiedä, että mikä vaikutti päätökseen.

        Mistähän tämä juoru on saanu alkunsa, että Ape ois jättäny sikalahommat?! Ei voi käsittää mitä kaikkee perätöntä sitä puhutaankii täällä keskusteluissa.
        Mistään mitään tietämättömät urpot kommentoivat asiota, joista ei ole edes oikeata tietoa.Vittu että taas vituttaa!!


      • Luki Ja
        ASDF kirjoitti:

        Mistähän tämä juoru on saanu alkunsa, että Ape ois jättäny sikalahommat?! Ei voi käsittää mitä kaikkee perätöntä sitä puhutaankii täällä keskusteluissa.
        Mistään mitään tietämättömät urpot kommentoivat asiota, joista ei ole edes oikeata tietoa.Vittu että taas vituttaa!!

        Savon Sanomissa vihjaili sinnepäin. Varmaan siitä.
        Ja eihän kukaan järkevä maanviljelijä enää pyöritä sikalaa, sekun ei kannata sitten millään opilla. Pelkkää persnettoo.
        Maisemointiviljelijöiksi vaan kaikki suomen maajussit EU-tuella.


    • Fiilis jäi

      Tästä "Teneriffan lemmenlomasta" kaikkiaan. Ei oikeen varmoja jatkoja kenenkään parin suhteen.

      Ehkä pienellä varauksella: Aslak-Merja ja Ape-Riina?????

    • ......

      Jos lempi ei paljon leiskunut lomalla niin hauskaa kuitenki näytti olevan, mieluummin sitä katsoi tollasen vauhdikkaan jakson iloisista juhlatuulella olevista ihmisistä kun jotaki tylsää hempeilyä...Saataiskahan vielä jatko-osa maajussit thaimaassa :)

      • tieoa täältä

        Jussista tuli sikalan emäntä. Uus sarja on myös tulossa Apen ja Jussin parhaat hetket Thaimaassa. Subtv:llä jo tammikuusta alkaen


      • niepaw
        tieoa täältä kirjoitti:

        Jussista tuli sikalan emäntä. Uus sarja on myös tulossa Apen ja Jussin parhaat hetket Thaimaassa. Subtv:llä jo tammikuusta alkaen

        reps. meinaan vois kuvitella subbarin tekevän tuollaisen jutun.


    • Mulla parempi

      No on mulla ainakin parempi kroppa kuin yhdelläkään noista maajusseista, aika sileitä ja huonoryhtisiä tyyppejä, nykyajahn maatalous ei kropaa kuormita, toisilla jusseilla jo vähän vatsaakin (Jaakolla aika paljonkin !)
      Mutta kun silti olen tällainen kenellekkään kelpaamaton, niin se taas johtuu naamastani, eli hyväkään kroppa ei korvaa, jos naama on ruma, näin se vaan oman kokemuksen mukaan on.

      • monikakkupäältäkaunis

        No ota nyt hyvä mies näihin maajussin kipeisiin naisiin yhteyttä!? ihan fiksuja, maalla viihtyviä emäntiä tarjolla. Ei se päällinen vaan sisus..


      • sulla on vielä vientiä

        Ilmeisesti aika harva maaseudun mies uskaltaa tuntea itseään ihan kokonaan. Jos emännät eivät kiinnostu eivätkä ne oikeastaan edes kiinnosta, syitä voidaan löytää vaikka mistä. Selitykseksi kelpaa vaikkapa ruma pärstä.
        Todellisuudessa hyväkroppainen ja ruma mies on hyvin kiihottavan miehekäs ja moni mies haluaisi juuri sellaisen kaverin itselleen jopa elämänkumppanikseen. Naiset eivät miehen fyysisistä ominaisuuksista voi paljon ymmärtää, mutta miehet fyysisyyttä jopa toivovat ja todella arvostavat. Mutta miksi sitten pitää juosta naisten perässä vain periaatteen vuoksi, kun omaiset ja naapuritkin sitä odottavat.
        Miehen itsensä kannalta olisi parasta, jos hän jo nuoremmalla iällä uskaltaisi löytää itsensä ja saada itselleen tyydyttävän ja tasapainoisen elämän myös eroottisessa mielessä. Aika moni maaseudun keski-ikäinen isäntä tarvitsee hyvää miestä kaverikseen.
        Tämä aivan ystävällisenä neuvona, jota kannattaa harkita. Poikamiesisäntä voi löytää oman seksuaalisuutensa ilman vastahakoista naistakin.


      • WWd

        Ihanko oot salilla peilin edessä trimmannu kropan?


    • heli

      Ei kai veeme jakson jälkeen odotettukkaan että reissun jälkeen tulis heti pari, vaan eikö se Teneriffamatka ollut juuri valitun tytön kanssa tutustuminen. mutta mitenkäs siinä pääsikään käymään.Ei ihme jos tyttärien tunteet kylmeni kun tulivat (onneksi) näkemään millaisia heidän maajussinsa todellisuudessa ovatkaan.Ei käytöstapoja alkuunkaan,Jounin ei olisi kuulunut lähteä ollenkaan mukaan,koska ei valinnut ketään kaveriksi.Kaikenkaikkiaan "överiksi" meni koko juttu.

      • Väliä

        Maatilaviikolla ja tällä Teneriffan matkalla.
        Kyllä siinä välissä parit jotka toisistaan ovat kiinnostuneet ehtivät toisiinsa tutustua ja nähdä olisiko tuosta oikeasti kumppaniksi.

        Oudon pitkä aika muuten, eikö?

        Siinä oli jo kaksi paria ehtinyt huomaamaan, että ei tule mittäään. Mutta ohjelmanteon takia oli matkalle lähdettävä, vaikka sitten kavereina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe