Riinalla vasemmassa

...

nimettömässä sormus..ihan kuin olisi vilahtanut..menikö ne kihloihin?!

9

9597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Näkyi olevan aika hyvä meininki? Jospa ilman tuota Riinaa?

      Minä ihmettelen, että Ape on kait sinkkumies? Varmaan sillä riittää naisia, joilla ei ole penikoita?

      Miksi se tyytyisi "sinkkuäitiin", kun olis mahista saada tuorettakin?

      • singlemom why not?

        Kyllähän se ihminen ratkaisee loppupelissä.Ei se,onko muksuja vai ei.Toki,jos on nuori ja menevä,kuten Apekin ehkä on,niin silloin sinkkuäiti ja isäpuolen rooli ei kaikkein halutuin.

        Ihmetyttää välillä,kun sinkkuäiteihin suhtaudutaan,kuin johonkin ongelmajätteeseen..


      • Toxic?
        singlemom why not? kirjoitti:

        Kyllähän se ihminen ratkaisee loppupelissä.Ei se,onko muksuja vai ei.Toki,jos on nuori ja menevä,kuten Apekin ehkä on,niin silloin sinkkuäiti ja isäpuolen rooli ei kaikkein halutuin.

        Ihmetyttää välillä,kun sinkkuäiteihin suhtaudutaan,kuin johonkin ongelmajätteeseen..

        ..ei ne ÄIDIT sitä "ongelmajätettä" ole vaan ne niitten MUKSUT.
        Aika harva mies haluaa deitata sellasen naisen kanssa jolla on kakru tai kaks lahkeessa roikkumassa. Sellasen naisen kans ku on aikas vaikeet mitään tehdä noin niinkuin spontaaanisti.
        Aina pitää olla sopimassa ja pohtimassa minne lapset lykkäis et sais vaikka etelänmatkan ajaksi Omaa Aikaa.
        Aika lailla sama tilanne on sellasilla naisilla joilla on jokin sairaus..ainakin itse olen tuon kokenut. Itselläni on epilepsia ja monet miehet ovat olleet minusta kovasti kiinnostuneita kunnes olen kertonut sairastavani epilepsiaa. Sen jälkeen on tullut suht pikaseen tekstari "oot tosi kiva mut et mun makuuni".
        Kaipa se on sitä "kaikkein paras vain kelpaa"?


      • kätsyä
        Toxic? kirjoitti:

        ..ei ne ÄIDIT sitä "ongelmajätettä" ole vaan ne niitten MUKSUT.
        Aika harva mies haluaa deitata sellasen naisen kanssa jolla on kakru tai kaks lahkeessa roikkumassa. Sellasen naisen kans ku on aikas vaikeet mitään tehdä noin niinkuin spontaaanisti.
        Aina pitää olla sopimassa ja pohtimassa minne lapset lykkäis et sais vaikka etelänmatkan ajaksi Omaa Aikaa.
        Aika lailla sama tilanne on sellasilla naisilla joilla on jokin sairaus..ainakin itse olen tuon kokenut. Itselläni on epilepsia ja monet miehet ovat olleet minusta kovasti kiinnostuneita kunnes olen kertonut sairastavani epilepsiaa. Sen jälkeen on tullut suht pikaseen tekstari "oot tosi kiva mut et mun makuuni".
        Kaipa se on sitä "kaikkein paras vain kelpaa"?

        Toisaalta tällä tavoin saa karsittua ne "ongelmamiehet" pois. Kuinkakohan niillä muka olisi sitten aikaa omille lapsilleen, jos kerta sinkkuäidin lapset tuottaa ongelmia. Ettei muka mihinkään pääse kun pitää lasten hoidot järjestellä. Ei taitais ne omat lapsetkaan iskältään kovin hyvää hoitoa saada.

        Tuo sairausjuttukin on kyllä erittäin hassua, jos ajattelee että vanhempana sitä kumminkin tulee vaivoja ja sairauksia niin sitten kumppani ei olekaan siinä vierellä. Tai mikä estäis, että nuorempanakin iskee jokin sairaus. Kuka tästä elämästä koskaan tietää. Hyvä, että niistä sellaista epäkypsistä miehistä sitten päästään jo heti kättelyssä eroon ilman että olisi tuhlannut elämästään vuosia väärään mieheen.

        Harmittaahan tuollaiset tilanteet, mutta toinen puoli on, että päästään karsimaan ne epäkelvot miesehdokkaat heti kättelyssä.


    • metsäläine

      Niin tai sitten ruvennut nunnaksi ja naimisissa jumalan kanssa!!!!!!!! Siksihän nunnilla sormukset.

    • Apella on edes

      tarkoitukaan löytää ketään ohjelman kautta. Taitaa olla pelimiehiä ja saa mainosta itselleen tätä kautta. Riina näyttäisi olevan pelinaisia, joten peliä siinä vain pelataan!
      Lisäksi Apella näyttäisi kohonneen loro päähän, ja pahasti.
      Toivottavasti Jussin vanhemmat puhuu pojalle järkeä, ettei liikaa samaistu Apeen, sillä Jussi vaikutti ennen eilistä jaksoa ihan fiksulta pojalta.

      • akimakia

        Olen samaa mieltä, Apella on noussut loro päähän! Leikkii niin äijää että.
        Jussi tosiaan vaikutti Apea fiksummalta, mutta reissujakso laski kyllä hänenkin pisteensä.


      • katinka
        akimakia kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Apella on noussut loro päähän! Leikkii niin äijää että.
        Jussi tosiaan vaikutti Apea fiksummalta, mutta reissujakso laski kyllä hänenkin pisteensä.

        OLEN niin pettynyt Niin pettynyt Jussiin... sain hänestä nyt ihan erilaisen kuvan viimejakson jälkeen. Ihan puistattaa koko ohjelma, siis viinejakso


    • on hyvä

      pylly :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe