vittu ei vieläkään pääse tuon sampo pankin netti pankkiin taitaa olla aika vaihtaa toiseen pankkiin
vitun sampo pankki
19
1457
Vastaukset
- aika
vaihtaa
- öhhh ...
Täällä pohdiskellaan samaa asiaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000036632519#22000000036632519- samaa
Viime viikolla soittivat kun pyysin ottamaan yhteyttä... sanoin vain puhelussa, että pankin vaihto on jo käynnissä.. yritti udella mihin pankkiin vaihdan, enpä tainnut kertoa. Tökkii koko pankin asiakaspalvelu..Ikävää, mutta sånt i livet..
- todellakin
samaa kirjoitti:
Viime viikolla soittivat kun pyysin ottamaan yhteyttä... sanoin vain puhelussa, että pankin vaihto on jo käynnissä.. yritti udella mihin pankkiin vaihdan, enpä tainnut kertoa. Tökkii koko pankin asiakaspalvelu..Ikävää, mutta sånt i livet..
Huonointa ko.pankissa.
Viimeviikolla kävin yhtä laskuasiaa selvittämässä,ei sitten onnistunut millään kun se virkailija ei todellakaan tiennyt mitä tekee, soitti ja soitti moneen eri numeroon, tunnin istuin siellä ja vastausta en saanut kysymykseeni.
No onneksi sain uudet pankkitunnukset ja asia hoitui puhelinpankin välityksellä.
onneksi ei ole pääpankkina meillä eikä tule!!!!
- Anssi K
Kyllä te lapset olette huvittavia :)
- vähännopeampi
On se aika vaihtaa ollut jo kauan sitten.. mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
- hyvä hyvä
Jotkut tajusivat tosiasiat todella jo noin vuosi sitten:
9.12.2007 14:28 example :
"Alustan vaihto johtuu puhtaasti Danske Bankista, emo haluaa että kaikkialla on sama systeemi. Tietoturva on vain tekosyy perustella huononnusta."
http://www.digitoday.fi/tietoturva/2007/12/07/sampo-pankki-torjuu-kalastelijoita-ja-urkkijoita-javalla/200731152/66?offset=20#comments
http://teknoetlogia.blogspot.com/2007/12/sampo-pankin-verkkopankki-vaarallinen.html
- Sammpon verkko-
pankki. Koneissa teillä on vikaa, siis oikein sanottuna teissä itsessänne!
- vaihdettu on
Ja kyllä pitäisi tällä arsenaalilla pelata, mutta jos nyt kuitenkin ei toimi niin ei toimi. Taisi olla sammon henkilökuntaa..
- jusa631
No, kerroppa sitten miksi kaikki muut sivut toimii missä Javaa tarvii, esim: veikkaus....mutta Dansken sivu pyörittää vaikka maailman tappiin asti...
- Sampoon vittuuntunut
Sampopankki on perseestä. ihan kalevalan aikuinen paska. Vittu se vain jawaa pyörittää vaik koko viikon. Vittu vittu pankki. amenkööt tanskaan ja olkoon pois oikeiden ihmisten tieltä.
- DanskeIsoUloste
Postipankki takaisin!
- "Pankista" Pankkiin
Ei pääse, ei...pankin vaihtoa tässä minäkin suunnitelen...
- Pankkiin Yrittäjä
Yli neljä vuotta on kulunut, kun jape38 ei päässyt sampon pankin netti pankkiin, olen tässä eilen pääsyä yritellyt, mutta turhaan, taitaa olla aika vaihtaa toiseen pankkiin...
- Joka yö
mietit samaa asiaa. Oliskohan aika mennä ihan oikeaantyöhön ja miettiä vähän reaalitaloutta!
- Pankkiin Yrittäjä
Joka yö kirjoitti:
mietit samaa asiaa. Oliskohan aika mennä ihan oikeaantyöhön ja miettiä vähän reaalitaloutta!
Menisin oikein mielelläni oikeaan työhön, mutta kun syntymävuoteni on kotoisin 1930-luvulta, niin ei taida löytyä enää mistään työnantajaa?
Joten täytyy vain jatkaa tätä pankkiin yrittämistä kokopäiväisesti ja koko öisesti, jotta jos joskus saisi vielä laskunsa maksetuksi...
- InkeriH
Tämä perhe on kanssa täysin kyllästynyt Danske pankin palveluihin ja
tähän Java -sotkuihin. Pankin vaihto on jo käynnissä.
Palvelumaksut ovat todella myös järkyttäviä. - Riinalla on Piina
Onko jollain tietoa, että minkä pankin verkkopankki toimii yleisimmillä selaimilla ja mac os x:llä?
Olen itse Danske bankin asiakas ja olen saanut tuosta sekoilusta tarpeeksi. Jos jollain on tietoa esim. pankkien palveluhinnastoista (varsinkin niiden eroista) ja pankkiasioinnin jouhevuudesta niin laittakaa ihmeessä linkkejä! - Aivovaurio 2kolaris!
Pääsinköhän minä tuurilla heti ekayrityksellä Dansken verkkopankkiin,vaikka välillä en ymmärrä mikä se koko juttu on????Makselin 4laskua.Ainoastaan Nordean tilille ei meinannut saada millään rahaa kelpaamaan,väitettiin milloin sitä milloin tätä olevan väärin..Mutta kun sitteä sissi olen(entinen yrittäjä)lopulta sain maksun hoidettua kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241