KÄDE on

PYYDETTÄVÄ

TAKAISIN JA PYYDETTÄVÄ HÄNTÄ OTTAMAAN PERSUSUJEN TULEVAISUUS ISOIHIN KOURIINSA. NYT ON MYÖNNETTÄVÄ ETTÄ KÄDE OLI JA ON MONESSA ASIASSA OLLUT OIKEASSA, JA OIKEALLA TIELLÄ.

11

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Jos Käde tulee puheenjohtajaksi, kunnon ihmisetkin voivat alkaa äänestää persuja.

      • seles

        se kokoomuskin hyviä kandidaatteja puheenjohtajaksi. kunnon ihmiset äänestävät jo nyt persuja. Ja kannatus senkun näyttää kasvavan.


      • väärässä
        seles kirjoitti:

        se kokoomuskin hyviä kandidaatteja puheenjohtajaksi. kunnon ihmiset äänestävät jo nyt persuja. Ja kannatus senkun näyttää kasvavan.

        että kunnon ihmiset äänestävät persuja, sillä mieluimmin pitää sanoa, että harhautetut äänestävät persuja. Vanha sanonta että valheella on lyhyet jäjet, pitää paikkaansa tässäkin tapauksessa.


    • mitäs päästiytitte

      KÄDEn menemään ja saitte rotutohtorin kavereineen tilalle. Siinä se osoitetaan taas kuinka järjenvalo ei kelpaa, mutta kiihko ilman tulevaisuutta kyllä.
      KÄDE oli sentään asiallinen ja järkevän asiallinen jätkä. Todellinen kansan syvienrivien tulkki.

      • kahvinkeittäjä

        Käde yritti Perussuomalaisten kansanedustajaksi viime vaaleissa. Jäi Stadin jumboksi, muistaakseni sai yhdeksän ääntä. Kokoomuksessa ei kelvannut edes kunnallisvaaliehdokkaaksi.
        Että semmoinen Pelastaja.


      • edes omaa
        kahvinkeittäjä kirjoitti:

        Käde yritti Perussuomalaisten kansanedustajaksi viime vaaleissa. Jäi Stadin jumboksi, muistaakseni sai yhdeksän ääntä. Kokoomuksessa ei kelvannut edes kunnallisvaaliehdokkaaksi.
        Että semmoinen Pelastaja.

        ääntä , muitten tuesta puhumattakaan. Kukahan se luuseri oikeasti on? KÄDE on ajatuksellisesti ja ilmaisullisesti vahva vaikuttaja, jonka tasoon ei KPS.n, tai persupiiristä löydy ketään.


    • kannatuksen nousu Käden jäsenyyttä myöten,niin on myös Perussuomalaisten ja Vihreät, kiitos Käde on SDP, Keskusta, Vasemmisto ja RKP laskussa .

      Älykäs taktikointi en olisi arvannut että miehellä on noin hyvä poliittinen katse.

      • pitkän linjan

        poliittinen osaliistuja, jolla ensimmäinen kriteeri ei ole oma menestys, vaan kokonaisuus. KÄDEn osaamisesta olisi syytä ottaa oppia. sillä KÄDE on toisaalta outo hemmo, mutta silti hemmetin osaava ja valistunut.


      • jonka uskottavuus
        pitkän linjan kirjoitti:

        poliittinen osaliistuja, jolla ensimmäinen kriteeri ei ole oma menestys, vaan kokonaisuus. KÄDEn osaamisesta olisi syytä ottaa oppia. sillä KÄDE on toisaalta outo hemmo, mutta silti hemmetin osaava ja valistunut.

        pohjautuu ihan muuhun kuin populistiseen hetkelliseen argumentointiin. Persuissa ei ole tällä hetkell yhtään samantasoista ajattelijaa kuin KÄDE on ja jolla oli halu vaikuttaa persujen kautta, mutta sitä ei hyväksytty. Persut sitä kärsii, mutta KÄDE painaa yhä kokka ohisten eteenpäin. Kuka on voittaja, se näkyy myöhemmin.


      • ovat voittajia
        jonka uskottavuus kirjoitti:

        pohjautuu ihan muuhun kuin populistiseen hetkelliseen argumentointiin. Persuissa ei ole tällä hetkell yhtään samantasoista ajattelijaa kuin KÄDE on ja jolla oli halu vaikuttaa persujen kautta, mutta sitä ei hyväksytty. Persut sitä kärsii, mutta KÄDE painaa yhä kokka ohisten eteenpäin. Kuka on voittaja, se näkyy myöhemmin.

        seuraavissa eduskuntavaaleissa. Koita pahvi saada se vihdoinkin tyhjään ämpäriisi.


      • nähhää
        ovat voittajia kirjoitti:

        seuraavissa eduskuntavaaleissa. Koita pahvi saada se vihdoinkin tyhjään ämpäriisi.

        kene ämpäri se oikeesti on tyhjä, ku asia paikka tulloo. Voipi olla ettei oo ees 3% kannatusta, ku äänestys on päällä. Nyt on iha turha tunnelmoija ns. voiton huumassa, ku se ei kulminoidu kuitenkaa valtakunnan äänestyksissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe