Karvalakkimalleja Saksaan
5
916
Vastaukset
- Retkuilija
kovissa hinnoissa kuulemma.
- 909+9+9
vanhoja kuplia enää montaa suomesta ehjänä löydy - siitä ovat nämä jokamiesluokan tunarit pitäneet kyllä tarkoin huolen !
- Retkuilija
kuplia vielä näkee liikenteessä.
Retkuilija kirjoitti:
kuplia vielä näkee liikenteessä.
Esim. Avengeria ja A-Asconaa, jotka olivat eri hintaluokkien autoja, mutta se sama juttu niihin pätee, että kumpikaan ei ollut uutena mikään listaykkönen, mutta vanhana kelpasivat lähes kaikki yksilöt ralliautoiksi ja muuhun "tuunaukseen". Automarkkina-ja autourheilusuosion välillä oli ristiriita.
Alkuperäiset ovat harvassa...Historiccikin on kaksijakoista: Siihen rakennetut autot ovat kalliita, joten ne tod.näk. pysyvät hengissä, ELLEI kukaan mällää niitä kilpailussa. Jos mällää, siinä sitten on taas yksi suorapeltinen ja ruosteeton kori mennyttä...
Kupla sentään oli eräitäkin vuosia myyntitilaston keulilla, joten niitä on vieläkin aika paljon rekisterissä.- <<<<
M1978 kirjoitti:
Esim. Avengeria ja A-Asconaa, jotka olivat eri hintaluokkien autoja, mutta se sama juttu niihin pätee, että kumpikaan ei ollut uutena mikään listaykkönen, mutta vanhana kelpasivat lähes kaikki yksilöt ralliautoiksi ja muuhun "tuunaukseen". Automarkkina-ja autourheilusuosion välillä oli ristiriita.
Alkuperäiset ovat harvassa...Historiccikin on kaksijakoista: Siihen rakennetut autot ovat kalliita, joten ne tod.näk. pysyvät hengissä, ELLEI kukaan mällää niitä kilpailussa. Jos mällää, siinä sitten on taas yksi suorapeltinen ja ruosteeton kori mennyttä...
Kupla sentään oli eräitäkin vuosia myyntitilaston keulilla, joten niitä on vieläkin aika paljon rekisterissä.KIINNOSTAA SE ETTÄ MITEN TOYOTA MYY SAKSASSSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437