eli emättimeni on todella tiukka. yhdynnässä en ole vielä ollut. Saan hädintuskin 1 sormen vähän ylipuolen välin menemään emättimeen... onko kellään samaa "ongelmaa" ?
Ja sitten kun yksissä pileissä eräs mies "sormitti" minua niin hän teki sitä n. 1-2 min samasta paikasta, niin emättimen siinä iha heti kun mennään sisään ni alko kirveleen että oli pakko sanoa että lopettaa. mistä tämä voisi johtua ?
Kiitos vastauksista! :)
kirvely emättimessä
6
3210
Vastaukset
- minämyöskin
Minulla on tuo ihan sama ongelma, eli sormituskin sattuu ja kirvelee ja jo yksi sormi tekee todella pahaa. Voisiko se johtua siitä, että emätin ei ole tottunut siihen tunteeseen, että jokin on sisällä vai voiko olla joku muu syy tähän? Itse olen myös tuskaillut tämän asian kanssa todella paljon, koska ei tunnu normaalilta, että pieni sormikin voi aiheuttaa niin paljon kipua. Olisi kiva tietää vastaus tähän ongelmaan.
- minää vaaan
voi kun tuli helpottunut olo että en ole ainut tämän asian kanssa painiva tyttö/nainen!
Se voi olla, nimittäin itse en harrasta sormitusta koskaan vaan ihan vain ulkoisesti teen kaiken.
Eli pitäisikö tässä lähteä gynekologilla käymään ? ei se tosiaan normaalilta tunnu että yksi sormi sattuu niin paljon :// - minämyöskin
minää vaaan kirjoitti:
voi kun tuli helpottunut olo että en ole ainut tämän asian kanssa painiva tyttö/nainen!
Se voi olla, nimittäin itse en harrasta sormitusta koskaan vaan ihan vain ulkoisesti teen kaiken.
Eli pitäisikö tässä lähteä gynekologilla käymään ? ei se tosiaan normaalilta tunnu että yksi sormi sattuu niin paljon ://Jep minäkin olin myös hyvin helpottunut kun kuulin etten ole ainut jolla on tuo ongelma.Itse olen tätä ongelmaani monesti poikaystävälleni itkenyt ja valitellut. Hän on kuitenkin sanonut ettei mitään kiirettä ole ja voimme yhdessä totutella siihen. Ajattelinkin ostaa puuduttavaa liukkaria ja pyytää poikaystävääni sormittamaan useammin jotta tottuisin (itse en nimittäin innostu ajatuksesta että pitäisi laittaa omat sormet sisälleni). Uskon että syy tähän kipuun on vain se että en ole tottunut siihen, että jokin on siellä sisällä. Jos tämäkään (totuttelu) ei tuota tulosta niin sitten menen kyllä lääkäriin. Kyseessä saattaa nimittäin olla liian kireä immenkalvo :/ huoh.. miksi juuri mun kohdalla pitää olla tällainen ongelma :p
- minää vaaan
minämyöskin kirjoitti:
Jep minäkin olin myös hyvin helpottunut kun kuulin etten ole ainut jolla on tuo ongelma.Itse olen tätä ongelmaani monesti poikaystävälleni itkenyt ja valitellut. Hän on kuitenkin sanonut ettei mitään kiirettä ole ja voimme yhdessä totutella siihen. Ajattelinkin ostaa puuduttavaa liukkaria ja pyytää poikaystävääni sormittamaan useammin jotta tottuisin (itse en nimittäin innostu ajatuksesta että pitäisi laittaa omat sormet sisälleni). Uskon että syy tähän kipuun on vain se että en ole tottunut siihen, että jokin on siellä sisällä. Jos tämäkään (totuttelu) ei tuota tulosta niin sitten menen kyllä lääkäriin. Kyseessä saattaa nimittäin olla liian kireä immenkalvo :/ huoh.. miksi juuri mun kohdalla pitää olla tällainen ongelma :p
jooh. Minäkin vähän luulen että emme ole tottunut että sisällämme on jotain .. Immenkalvon kireys on kyllä käynyt mielessäni useaan otteeseen. Olen kuullut että se on gynellä/lääkärillä tehtävä pieni toimenpide että immenkalvo löystyy.
Niimpäh ! miksi juuri meidän kohdalla :p - ;nainen;
minää vaaan kirjoitti:
Eli pitäisikö tässä lähteä gynekologilla käymään ? ei se tosiaan normaalilta tunnu että yksi sormi sattuu niin paljon ://..sitä se vaan on ettei oo tottunu.. ei mtn hätää, kannattaa kyllä ehdottomasti omassa rauhassa totutella siihen et jtn menee sisään.. paras on kyllä sormet aluksi, että jos sinne nyt se yks menee niin sitten kun on kunnolla kostunut niin käyttää ja pitää siellä niinku tuntuu hyvältä ehkä liikutella ja sitten kun siihen on tottunu nii saattaa jo mennä toinen ja aikaa peliin niin ehk kolmas.. "reikä oppii rentoutumaan" ja sitä sillai alkaa oikeasti haluta jtn sisää ;P;P varmaan saat kuukaudessa tai parissa edettyä.. tuollasen "venyttelyn" jälkeen ei kannata ihmetellä jos on seuraavana päivänä vähän arka tai kipeä ihan siitä suulta mikä on tiukin kohta (immenkalvo venynyt, ei revennyt jos ei oo tullu verta eli hyvä juttu), ihan normaalia ja menee ohi kun antaa pari päivää aikaa.. jos oikeasti ällöttää ajatus että omat sormet laittaa, niin et kyllä tunne itteäs riittävästi että alkasit vielä seksiin miehen kans (varmaan ikävän kivuliasta jos jo 1 sormikin sattuu) tai sitte et vain ole vielä tarpeeksi kypsä, eli et oo vielä kasvanut "aikuisen mittoihin" sieltä... ja jos ei vaa halua niitä sormia käyttää, niin jotai korviketta sitten..
kyllä se siitä, en usko että on tarvetta gynelle.. jos haluaa niin toki sitten.. Itsekin just samojen juttujen kans paininu, mutta nyt on asiat ihan hyvin, ei satu.. Oon vaan omikseni itseäni tukinu ja tehny niinku tuntuu hyvältä.. seksinhän ja varsinkin itsetyydytyksen pitäisi olla vain nautinnollinen kokemus :)
Tsemppiä tytöt ;D Ei näistä asioista kannata olla niin hädissään..
- Bach Elor
Tämä johtuu vain siitä, että me ihmiset emme kaikki ole samanlaisia. Toisilla elimistö teini-iästä alkaen odottaa sitä toisen sukupuolen mukaantuloa fyysisesti ja toisilla elimistö on vanhapiika/poika-tilassa joitakin viikkoja seksielämän alkamisen jälkeen.
Tämä vaiva menee kyllä ohitse kun tosi työt alkavat.
-Bach
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180