Me olemme Jumalan Poikia!

Hämmästyttävä löytö Raamatusta!

Me Jeesuksen seuraajat olemme kaikki tai ainakin meistä tulee Jumalan Poikia:

Ilmestyskirja:
21:7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

6

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2. Kor. 6:18
      "Minä olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

• pelastaja näkee

Jaakob.2:
      1. Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
      2. Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.

Ilm.21:27. Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.

Ilm.22:

13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
      14. "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin.

15. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, IRSTAILIJAT, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.
      (homoseksuaalisuuden harjoittajat)

16. "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti."

17. Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä.
      18. Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. **************
      19. Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
      20. Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!

• ...sää just ton IRSTAILIJAN esille nostit?

Sitä syntiä just eniten yritän hampaat irvessä vältellä...

/..\
         O

• vissi ero

Ainoa Jumalan Poika (isolla P-kirjaimella) on Jeesus Kristus.

Me Jeesuksen seuraajat olemme Jumalan poikia ja tyttäriä. Kiitos siitä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumalalle ja Isälle, joka on myös meidän Jumalamme ja Isämme.

Joh.20:17
      ""Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä
      mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano
      heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne
      tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö"."

• erona, että koska esikoinen on kaikessa ensimmäinen, on Jeesuskin esikoisena ensimmäinen.

"Jumala on yksi" ja Jeesus pyhittäjänä kuin myös pyhitetyt ovat syntyneet tästä yhdestä:

5.Moos.18:18
        "Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua".
        [Apostolien teot 3:22; 7:37]

Jeesuskin lihan puolesta on "veljiensä keskuudesta" valittu:

Hepr. 2:11
        "Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi",

Jeesus itse korosti opetuslapsilleen että he ovat samanlaisia Jumalan lapsia kuin hänkin ja

Matt. 23:9
        "Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa."

Luonnollisena ihmisenä Jeesus oli virallisesti myös kirjoitusten mukaan "Daavidin siemenestä" syntynyt, jonka isä oli Joosef ja äiti Maria; [Luuk.3:23; Joh. 6:42].

Apostolit antoivat eri selityksen Jeesuksen lihan mukaisesta syntymisestä ja eri selityksen pyhyyden hengen mukaisesta syntymisestä:

Roomalaiskirje:
        1:3 "hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä"

1:4 "ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme",

Ne, joiden mielen kolminaisuusoppi on turmellut, eivät usko tuota 1:3 jakeessa olevaa selitystä, vaan selittävät Jeesuksen syntymisen sekä lihan puolesta että pyhyyden hengen puolesta samaksi.

Tätä todistusta vastaan voi tietenkin inttää, mutta ei voi kirjoituksilla toiseksi todistaa!

• vissi ero
        ekivaari kirjoitti:

erona, että koska esikoinen on kaikessa ensimmäinen, on Jeesuskin esikoisena ensimmäinen.

"Jumala on yksi" ja Jeesus pyhittäjänä kuin myös pyhitetyt ovat syntyneet tästä yhdestä:

5.Moos.18:18
        "Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua".
        [Apostolien teot 3:22; 7:37]

Jeesuskin lihan puolesta on "veljiensä keskuudesta" valittu:

Hepr. 2:11
        "Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi",

Jeesus itse korosti opetuslapsilleen että he ovat samanlaisia Jumalan lapsia kuin hänkin ja

Matt. 23:9
        "Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa."

Luonnollisena ihmisenä Jeesus oli virallisesti myös kirjoitusten mukaan "Daavidin siemenestä" syntynyt, jonka isä oli Joosef ja äiti Maria; [Luuk.3:23; Joh. 6:42].

Apostolit antoivat eri selityksen Jeesuksen lihan mukaisesta syntymisestä ja eri selityksen pyhyyden hengen mukaisesta syntymisestä:

Roomalaiskirje:
        1:3 "hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä"

1:4 "ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme",

Ne, joiden mielen kolminaisuusoppi on turmellut, eivät usko tuota 1:3 jakeessa olevaa selitystä, vaan selittävät Jeesuksen syntymisen sekä lihan puolesta että pyhyyden hengen puolesta samaksi.

Tätä todistusta vastaan voi tietenkin inttää, mutta ei voi kirjoituksilla toiseksi todistaa!

Enhän minä toki intä yhtään mitään. Minun mieltäni ei ole kolminaisuusoppi turmellut.
        Kiinnitin huomion vain kirjoitustapaan. Siinä on vissi ero Raamatun kirjoituksissa, ja niin tulisi meidänkin sepustuksissamme olla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      401
      3328
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1546
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1342
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      109
      1341
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1315
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1265
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1175
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1082
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      985
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      867
    Aihe