synnistä.
Voitte lukea tuon "tietosanakirjan" artikkelin synnistä.
http://koti.kapsi.fi/~gie/katwiki/index.php?title=Synti
Nyt siis "emo-kirkko" on perustanut itse netti-tietosanakirjan joka jäljittelee muodollaan vapaata Wikipediaa.
Suomenkielisessä Katwiki:ssä on vasta 471 artikkelia kun vapaassa wikipediassa vastaava luku on 186 tuhatta.
Milloin helluntailaiset perustavat oman tietosanakirjan joka olisi vaikka sitten Helwiki?
Mitä mieltä olette
3
154
Vastaukset 3
- syntikysymykseen
voi vain ilahtuneena todeta katolisten oman informaation lisääntymisen, niin vaatimaton kuin tuokin alku lieneekin. Ainoa katolilaisuutta koskeva "tietohan" on aikaisemmin meille likimain tullut erilaisten lahkolaisten suu vaahdossa huutamisesta: "porttokirkko, porttokirkko ja antikristus, antikristus"!, katolista kirkkoa ja paavia tarkoittaen.
- Pakanain...Huuto
"pahoista teoista". Minnä en ymmärrä, mitä on synti, sillä kaikki se, mitä uskovat luetteloivat synneiksi, ovat minusta inhimmillistä ihmistä ja inhimmillisen ihmisen tekoja.
etsivät syntejä niiden lähimmäisten virheistä joista eivät pidä.
Siinä oli katolisten syntilistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429