mitä niin kamalaa niissä mun pikku tarinoissa on, että ne pitää heti sensuroida pois?
Tähän sopinee se tällä palstalla klassinen kysymys että "paljonkos menetit?"...
Kerropas, uralin
14
1213
Vastaukset
- niin tyhmä
Ettet edes tajua, miksi ne poistettiin.;)
Junttiluuserilta ei voi enenpää vaatia, kuin mitä on pienellä lusikalla annettu.PELLE!- TunkkiTimppa
tasokas vastaus, joka ehkä kuitenkin kertoo nimimerkin "niin tyhmä" sielunelämästä enemmän kuin uralinin motiiveista. Eli ehkäpä uralinille voisi antaa puheenvuoron...
Ja voithan sinä "niin tyhmä" (ilmeisen osuva nimimerkki, heh heh) myöskin vastata toiseen heitettyyn kysymykseen, eli paljonkos menetit? - varmaan....
TunkkiTimppa kirjoitti:
tasokas vastaus, joka ehkä kuitenkin kertoo nimimerkin "niin tyhmä" sielunelämästä enemmän kuin uralinin motiiveista. Eli ehkäpä uralinille voisi antaa puheenvuoron...
Ja voithan sinä "niin tyhmä" (ilmeisen osuva nimimerkki, heh heh) myöskin vastata toiseen heitettyyn kysymykseen, eli paljonkos menetit?poistettiin yksinkertaisesti sen takia ettei tänne haluta "hienoja" provo tarinoita murojen tms päästä.....
- ....
Siinä, että sponsoriporukka vaatii poistoa, koskapa kohta alkaa yhden jos toisenkin ovella lähetystöt pyöriä.
Ihan oieaa toimintaa kuitenkin tunkeilta edes jonkin verran kysellä oikein henkilökohtaisesti rahojensa perään eikä lukea täältä pian aukeaa-valheita.- ei näin
"tunkkien" tiedossa ei selvästikään ole se että sponsorin on suosittelija eli sponssi ei ole itse clubi... turha niiden sponssien ovien taakse on mennä vinkumaan jos clubi "on viennyt" (jota ei ole todistettu) rahat.... Sponssi on jäsen siinä missä "tunkki"
- ....
ei näin kirjoitti:
"tunkkien" tiedossa ei selvästikään ole se että sponsorin on suosittelija eli sponssi ei ole itse clubi... turha niiden sponssien ovien taakse on mennä vinkumaan jos clubi "on viennyt" (jota ei ole todistettu) rahat.... Sponssi on jäsen siinä missä "tunkki"
On ottanut rahaa suoraan ja mukamas ne sijoittanut klubiin. Sitten vaan on siirretty virtuaalirahaa tililtä tiille ja pistetty tämä riihikuiva jemmaan omiin taskuihin, että sellaista.
Klubi voisi kyllä ryhdistäytyä ja kertoa näille alimmille sponsseille ja tunkeille, missä oikein mennään. On se aika surkeaa, että kohta "juhlitaan" vuosipäivää ja rahat sekä eräät hemmot ovat teillä tietymättömillä. - TunkkiTimppa
.... kirjoitti:
On ottanut rahaa suoraan ja mukamas ne sijoittanut klubiin. Sitten vaan on siirretty virtuaalirahaa tililtä tiille ja pistetty tämä riihikuiva jemmaan omiin taskuihin, että sellaista.
Klubi voisi kyllä ryhdistäytyä ja kertoa näille alimmille sponsseille ja tunkeille, missä oikein mennään. On se aika surkeaa, että kohta "juhlitaan" vuosipäivää ja rahat sekä eräät hemmot ovat teillä tietymättömillä.tapauksista tarinani kertoivat - eli siis sen, kun tunkki vaatii sponssiltaan sponssin suoraan omaan plakkariinsa huijaamat rahat takaisin.
Miksi tällaisia HUIJAREITA pitää uralinin toimesta suojella???? - Mitä ihmeen
TunkkiTimppa kirjoitti:
tapauksista tarinani kertoivat - eli siis sen, kun tunkki vaatii sponssiltaan sponssin suoraan omaan plakkariinsa huijaamat rahat takaisin.
Miksi tällaisia HUIJAREITA pitää uralinin toimesta suojella????huijareita??? Rahat maksettu sponssille ja sponssi on siirtänyt voittojansa uudelle jäsenelle??? Olisi se jotenkin helpompaa "menettää" rahaa jos olisit siirtäny itse rahat klubiin vai mitä tarkotat???
- .....
Mitä ihmeen kirjoitti:
huijareita??? Rahat maksettu sponssille ja sponssi on siirtänyt voittojansa uudelle jäsenelle??? Olisi se jotenkin helpompaa "menettää" rahaa jos olisit siirtäny itse rahat klubiin vai mitä tarkotat???
Sponsorille, jonka usko tähän "rahantekokoneeseen" hiipui, oli tämä erinomainen keino saada omansa pois ja nopeutetussa aikataulussa. Alkoivat tajuta, että kohta homma loppuu, kun raha-virta sisään alkoi ehtyä, kun uusia uskovasia ei enää rinkiin tullut.Tällainen ponzi tosiaan pelaa silloin hyvin, kun raha tulee tasaisesti ja lisääntyvässä määrinsisään ja sitä toisesta päästä maksetaan viivytetysti ulos. Nyt mopo karkasi käsistä, sponssit haalivat rahaa kaikilta innokkailta sisään omien lisensiensä avulla pistäen siis rahat omiin taskuihinsa ja klubin kassaan jäi vain virtuaalirahaa, josta on helvetin vaikea kenellekään jakaa. Ei ollut siis muuta vaihtoehtoa kuin vetää töpseli irti seinästä ja jakaa muutaman mljoonan pohjakassa klubin ideanikkareiden kesken.
Poistopyyntöjä tulee niistä viesteistäsi. Perusteluissa väkivaltaa tekstissä. Olen ne tekstit lukenut ja niissä teksteissä kuvailet väkivaltaa ei kovin paljoa, mutta jätä väkivalta kohdat pois.
Ja sinun kysymykseen paljonkos menetit? Vastaan, jos tarkoitit Wincapitaa niin en ole ollut mukana, ja en ole laittanut rahaa mihinkäään muuhunkaan clubiin.- TunkkiTimppa
viestithän eivät sisällä yhtään väkivaltaa...
Voihan norsun peppu! Näin se pelaa tasapuolisuus! - se,
TunkkiTimppa kirjoitti:
viestithän eivät sisällä yhtään väkivaltaa...
Voihan norsun peppu! Näin se pelaa tasapuolisuus!juu pelaa.... P*skan jauhaminen on salittua miten päin.... Mene sinne Muropakettiin sepittelemään tarinoita, täälläkään sua ei kaivata.....
- TunkkiTimppa
se, kirjoitti:
juu pelaa.... P*skan jauhaminen on salittua miten päin.... Mene sinne Muropakettiin sepittelemään tarinoita, täälläkään sua ei kaivata.....
Meinaan mitä oikein ajattelit viestissäsi tuoda ilmi? Miten päin pitää siis olla, jotta paskan jauhaminen on sallittua? Viestisi asiasisältö kyllä nyt tuntuu hieman kärsivän varsin puutteellisesta esitystavasta. Onkohan nimimerkki "se," ollut päissään tai pilvessä tekstiään kirjoittessaan, vai onko tekstin ilmiasu osoitus jonkilaisista muista älyllisistä rajoitteista?
Kuinka nämä WC-kritiikkiä vastustavat sattuvatkin perin usein olemaan niitä hieman "penaalin tylsempiä kyniä" kirjalliselta ilmaisultaan? Olisikohan tällä jotain yhteyttä vaikkapa taloudellisen toiminnan järkevyyteen? Ja kyllä, tämä oli vittuilua! - JUSU
Tjänare Sheriffi!
Miksiköhän Adan kaikki viestit on poistettu?
Astuiko jonkun upsaakimiehen lahkeille?
Arvailee
JUSU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764