poika. Tällä kai tarkoitetaan sitä, että Jesse oli oli isänsä Joosefin kautta sukua Daavidille. Mutta eihän kukaan tiedä Jessen isästä mitään. Jos Jessen mutsi synnytti neitseelliseti, ei Joosef voi olla Jessen faija.:-D))))))))))))))))))
Hoosianna Daavidin
6
233
Vastaukset
- Pier-Luigi
Maria olkin Daavidin sukulainen kanssa.
yhteisöissä, jollainen juutalaisuuskin oli, sukulinjat yleensä tutkitaan vain isälinjaa pitkin. Samaa harrastetaan nykyaikaisessakin sukututkimuksessa. Jokaisella ihmisellähän on tuhansia esi-vanhempia jo varsin pienen sukupolvimäärän päässä, jos sekä isän- että äidinpuoleinen haarautuma tutkitaan joka sukupolvessa.
- urbanus paganus
Aatami9 kirjoitti:
yhteisöissä, jollainen juutalaisuuskin oli, sukulinjat yleensä tutkitaan vain isälinjaa pitkin. Samaa harrastetaan nykyaikaisessakin sukututkimuksessa. Jokaisella ihmisellähän on tuhansia esi-vanhempia jo varsin pienen sukupolvimäärän päässä, jos sekä isän- että äidinpuoleinen haarautuma tutkitaan joka sukupolvessa.
iskee jossain, viimeistään siinä vaiheessa kun esivampia on enemmän kuin ao.sukupolven aikana ollut väestö ko.populaatiossa. vaikka yleensä mikään populaatio ei ole ollut täysin suljettu ulkoisella geenivirralla ei ole paljoakaan merkitystä.
vanhempainkato tark.että sama esi-isä tai esi-äiti voi esiintyä sukupuussa useita kertoja.
vanhempainkato perustuu siihen faktaan että mitä edemmäs ajassa edetään sitä vähemmällä kantapolven jäsenistä on elossaolevia jälkeläisiä.
- mainostit
korkeaa älykkyysosamäärääsi. Ei tunnu uskottavalta kirjoitustesi perusteella.
Joosef ovat Daavidin sukua. Matteuksen ja Luukkaan evankeliumeissa on heidän sukuluettelonsa. Eeli oli Marian isä, mutta Joosef ja Maria eivät olleet sisaruksia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171