Panettaa

Never_Sleep

Pikkujoulun jälkeiset kankkuset päällä, nyt tarvittaisiin kunnon hoitoa pikaisesti.

18

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkujouluihin pettynyt

Kaveri sammui vessaan, ei mitään iloa hänestä. Saisiko tilanteen korjatuua tätä kautta?

• saa..

onko kysees nainen? ja mistä?

• Nainen isolla s:llä
        saa.. kirjoitti:

onko kysees nainen? ja mistä?

Nainenpa hyvinkin! Pääkaupunkiseudulla odotetaan ohjelmistoanne.

• kovamuna

Niin tarttisin minäkin kunnon hoitoa pikaisesti. 24 senttiä pitkä ja 5 senttiä paksu kyrpäni kaipaa kovaa käyttöä.

• Ykäkin päällä

..pikkujoulun jälkeiset panetukset edelleen. Apua kaivataan.

• kovamuna
        Ykäkin päällä kirjoitti:

..pikkujoulun jälkeiset panetukset edelleen. Apua kaivataan.

Mulla on panetukset aina päällä.. olkoon sitte joulu taijuhannus. Multa sä saat kaipaamaasi apua. Kertoisitko lisää itestäs? voit myös kirjoittaa mulle suoraan [email protected]

• hahaahahahah
        kovamuna kirjoitti:

Mulla on panetukset aina päällä.. olkoon sitte joulu taijuhannus. Multa sä saat kaipaamaasi apua. Kertoisitko lisää itestäs? voit myös kirjoittaa mulle suoraan [email protected]

etkö muuten saa pillua kun täällä vonkaamalla joka vitun päivä. ja malli muka,,,,hahahhahaha vedä käteen runkkari niin ''saat'' sääkin tänään

• suosittu
        hahaahahahah kirjoitti:

etkö muuten saa pillua kun täällä vonkaamalla joka vitun päivä. ja malli muka,,,,hahahhahaha vedä käteen runkkari niin ''saat'' sääkin tänään

kyllä minä saa oikein hyvin pillua eikä mun tartte vongata kuten sinä varmaan teet baareissa ja ulkona tyrkyttämällä itteä epätoivoisesti jos joku säälistä antais. Vedä sinä käteen runkkari. Mun ei tartte sellaiseen turvautua.

• ...panettaa

Minkälainen paneminen sua kiinnostaisi eniten?

• kovamuna
        ...panettaa kirjoitti:

Minkälainen paneminen sua kiinnostaisi eniten?

Mua kiinnostaa eniten sellainen normaali paneminen... Kyrpää pilluun ja lujaa :)

• Never_Sleep
        kovamuna kirjoitti:

Mua kiinnostaa eniten sellainen normaali paneminen... Kyrpää pilluun ja lujaa :)

Milloin ja missä?

• kovamuna
        Never_Sleep kirjoitti:

Milloin ja missä?

Milloin sä haluat ja miten sulle sopii? Mun luona ja perjantai-iltana tai lauantaina.

• kovamuna
        Never_Sleep kirjoitti:

Milloin ja missä?

Sovitaan paikka ja aika niin helpotetaan toistemme oloa.

• kuuma kissa

voin vain kuvitella tunteesi, aamuisin se onkin parasta, menikö tilanne ohi!

• kiima kolli

Aamuisin, päivisin, iltaisin ja öisin se tekee aina yhtä hyvää :) Mun tekee mieli koko ajan ;) Odotan kovasti että löytyis kaltaiseni naisen joka on samanlainen kuin minä kova panemaan :)

• kuuma kissa
        kiima kolli kirjoitti:

Aamuisin, päivisin, iltaisin ja öisin se tekee aina yhtä hyvää :) Mun tekee mieli koko ajan ;) Odotan kovasti että löytyis kaltaiseni naisen joka on samanlainen kuin minä kova panemaan :)

silloin kun löytyy ihminen, josta todella välittää, jossa on roimasti seksuaalista vetovoimaa ja paneminen on ulkoisten seikkkojen suhteen mahdollista milloin vain ja onnistuu hyvin, sitä voisi tehdä todella aamuin, päivin, öin, kyllä.

• kiima kolli
        kuuma kissa kirjoitti:

silloin kun löytyy ihminen, josta todella välittää, jossa on roimasti seksuaalista vetovoimaa ja paneminen on ulkoisten seikkkojen suhteen mahdollista milloin vain ja onnistuu hyvin, sitä voisi tehdä todella aamuin, päivin, öin, kyllä.

Minussa on ainakin roimasti seksuaalista vetovoimaa ja uskon kun näkisit mun kalun niin välittäisit todella paljon :) Paneminen on mahdollista kanssani milloin vain ja onnistuu oikein hyvin. Haluaisin seksiä joka päivä ja monta kertaa. Jos sinua kiinnostaa niin voisimme jatkaa keskustelua aiheesta yksityisesti. Ois myös hyvä nähdä niin saisimme tutustua toisiimme lähemmin ;)

• kiimna kolli
        kuuma kissa kirjoitti:

Tuu paneen mun kans

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      331
      29866
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      59
      2424
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      60
      1833
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1747
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      162
      1637
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      80
      1195
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1048
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      987
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      952
    Aihe