Pikkujoulun jälkeiset kankkuset päällä, nyt tarvittaisiin kunnon hoitoa pikaisesti.
Panettaa
18
2344
Vastaukset
- Pikkujouluihin pettynyt
Kaveri sammui vessaan, ei mitään iloa hänestä. Saisiko tilanteen korjatuua tätä kautta?
- saa..
onko kysees nainen? ja mistä?
- Nainen isolla s:llä
saa.. kirjoitti:
onko kysees nainen? ja mistä?
Nainenpa hyvinkin! Pääkaupunkiseudulla odotetaan ohjelmistoanne.
- kovamuna
Niin tarttisin minäkin kunnon hoitoa pikaisesti. 24 senttiä pitkä ja 5 senttiä paksu kyrpäni kaipaa kovaa käyttöä.
- Ykäkin päällä
..pikkujoulun jälkeiset panetukset edelleen. Apua kaivataan.
- kovamuna
Ykäkin päällä kirjoitti:
..pikkujoulun jälkeiset panetukset edelleen. Apua kaivataan.
Mulla on panetukset aina päällä.. olkoon sitte joulu taijuhannus. Multa sä saat kaipaamaasi apua. Kertoisitko lisää itestäs? voit myös kirjoittaa mulle suoraan [email protected]
- hahaahahahah
kovamuna kirjoitti:
Mulla on panetukset aina päällä.. olkoon sitte joulu taijuhannus. Multa sä saat kaipaamaasi apua. Kertoisitko lisää itestäs? voit myös kirjoittaa mulle suoraan [email protected]
etkö muuten saa pillua kun täällä vonkaamalla joka vitun päivä. ja malli muka,,,,hahahhahaha vedä käteen runkkari niin ''saat'' sääkin tänään
- suosittu
hahaahahahah kirjoitti:
etkö muuten saa pillua kun täällä vonkaamalla joka vitun päivä. ja malli muka,,,,hahahhahaha vedä käteen runkkari niin ''saat'' sääkin tänään
kyllä minä saa oikein hyvin pillua eikä mun tartte vongata kuten sinä varmaan teet baareissa ja ulkona tyrkyttämällä itteä epätoivoisesti jos joku säälistä antais. Vedä sinä käteen runkkari. Mun ei tartte sellaiseen turvautua.
- ...panettaa
Minkälainen paneminen sua kiinnostaisi eniten?
- kovamuna
...panettaa kirjoitti:
Minkälainen paneminen sua kiinnostaisi eniten?
Mua kiinnostaa eniten sellainen normaali paneminen... Kyrpää pilluun ja lujaa :)
- Never_Sleep
kovamuna kirjoitti:
Mua kiinnostaa eniten sellainen normaali paneminen... Kyrpää pilluun ja lujaa :)
Milloin ja missä?
- kovamuna
Never_Sleep kirjoitti:
Milloin ja missä?
Milloin sä haluat ja miten sulle sopii? Mun luona ja perjantai-iltana tai lauantaina.
- kovamuna
Never_Sleep kirjoitti:
Milloin ja missä?
Sovitaan paikka ja aika niin helpotetaan toistemme oloa.
- kuuma kissa
voin vain kuvitella tunteesi, aamuisin se onkin parasta, menikö tilanne ohi!
- kiima kolli
Aamuisin, päivisin, iltaisin ja öisin se tekee aina yhtä hyvää :) Mun tekee mieli koko ajan ;) Odotan kovasti että löytyis kaltaiseni naisen joka on samanlainen kuin minä kova panemaan :)
- kuuma kissa
kiima kolli kirjoitti:
Aamuisin, päivisin, iltaisin ja öisin se tekee aina yhtä hyvää :) Mun tekee mieli koko ajan ;) Odotan kovasti että löytyis kaltaiseni naisen joka on samanlainen kuin minä kova panemaan :)
silloin kun löytyy ihminen, josta todella välittää, jossa on roimasti seksuaalista vetovoimaa ja paneminen on ulkoisten seikkkojen suhteen mahdollista milloin vain ja onnistuu hyvin, sitä voisi tehdä todella aamuin, päivin, öin, kyllä.
- kiima kolli
kuuma kissa kirjoitti:
silloin kun löytyy ihminen, josta todella välittää, jossa on roimasti seksuaalista vetovoimaa ja paneminen on ulkoisten seikkkojen suhteen mahdollista milloin vain ja onnistuu hyvin, sitä voisi tehdä todella aamuin, päivin, öin, kyllä.
Minussa on ainakin roimasti seksuaalista vetovoimaa ja uskon kun näkisit mun kalun niin välittäisit todella paljon :) Paneminen on mahdollista kanssani milloin vain ja onnistuu oikein hyvin. Haluaisin seksiä joka päivä ja monta kertaa. Jos sinua kiinnostaa niin voisimme jatkaa keskustelua aiheesta yksityisesti. Ois myös hyvä nähdä niin saisimme tutustua toisiimme lähemmin ;)
- kiimna kolli
kuuma kissa kirjoitti:
Tuu paneen mun kans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129866
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?592424Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien601833- 2071747
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1621637- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.801195- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99987Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952