Panettaa

Never_Sleep

Pikkujoulun jälkeiset kankkuset päällä, nyt tarvittaisiin kunnon hoitoa pikaisesti.

18

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkujouluihin pettynyt

Kaveri sammui vessaan, ei mitään iloa hänestä. Saisiko tilanteen korjatuua tätä kautta?

• saa..

onko kysees nainen? ja mistä?

• Nainen isolla s:llä
        saa.. kirjoitti:

onko kysees nainen? ja mistä?

Nainenpa hyvinkin! Pääkaupunkiseudulla odotetaan ohjelmistoanne.

• kovamuna

Niin tarttisin minäkin kunnon hoitoa pikaisesti. 24 senttiä pitkä ja 5 senttiä paksu kyrpäni kaipaa kovaa käyttöä.

• Ykäkin päällä

..pikkujoulun jälkeiset panetukset edelleen. Apua kaivataan.

• kovamuna
        Ykäkin päällä kirjoitti:

..pikkujoulun jälkeiset panetukset edelleen. Apua kaivataan.

Mulla on panetukset aina päällä.. olkoon sitte joulu taijuhannus. Multa sä saat kaipaamaasi apua. Kertoisitko lisää itestäs? voit myös kirjoittaa mulle suoraan [email protected]

• hahaahahahah
        kovamuna kirjoitti:

Mulla on panetukset aina päällä.. olkoon sitte joulu taijuhannus. Multa sä saat kaipaamaasi apua. Kertoisitko lisää itestäs? voit myös kirjoittaa mulle suoraan [email protected]

etkö muuten saa pillua kun täällä vonkaamalla joka vitun päivä. ja malli muka,,,,hahahhahaha vedä käteen runkkari niin ''saat'' sääkin tänään

• suosittu
        hahaahahahah kirjoitti:

etkö muuten saa pillua kun täällä vonkaamalla joka vitun päivä. ja malli muka,,,,hahahhahaha vedä käteen runkkari niin ''saat'' sääkin tänään

kyllä minä saa oikein hyvin pillua eikä mun tartte vongata kuten sinä varmaan teet baareissa ja ulkona tyrkyttämällä itteä epätoivoisesti jos joku säälistä antais. Vedä sinä käteen runkkari. Mun ei tartte sellaiseen turvautua.

• ...panettaa

Minkälainen paneminen sua kiinnostaisi eniten?

• kovamuna
        ...panettaa kirjoitti:

Minkälainen paneminen sua kiinnostaisi eniten?

Mua kiinnostaa eniten sellainen normaali paneminen... Kyrpää pilluun ja lujaa :)

• Never_Sleep
        kovamuna kirjoitti:

Mua kiinnostaa eniten sellainen normaali paneminen... Kyrpää pilluun ja lujaa :)

Milloin ja missä?

• kovamuna
        Never_Sleep kirjoitti:

Milloin ja missä?

Milloin sä haluat ja miten sulle sopii? Mun luona ja perjantai-iltana tai lauantaina.

• kovamuna
        Never_Sleep kirjoitti:

Milloin ja missä?

Sovitaan paikka ja aika niin helpotetaan toistemme oloa.

• kuuma kissa

voin vain kuvitella tunteesi, aamuisin se onkin parasta, menikö tilanne ohi!

• kiima kolli

Aamuisin, päivisin, iltaisin ja öisin se tekee aina yhtä hyvää :) Mun tekee mieli koko ajan ;) Odotan kovasti että löytyis kaltaiseni naisen joka on samanlainen kuin minä kova panemaan :)

• kuuma kissa
        kiima kolli kirjoitti:

Aamuisin, päivisin, iltaisin ja öisin se tekee aina yhtä hyvää :) Mun tekee mieli koko ajan ;) Odotan kovasti että löytyis kaltaiseni naisen joka on samanlainen kuin minä kova panemaan :)

silloin kun löytyy ihminen, josta todella välittää, jossa on roimasti seksuaalista vetovoimaa ja paneminen on ulkoisten seikkkojen suhteen mahdollista milloin vain ja onnistuu hyvin, sitä voisi tehdä todella aamuin, päivin, öin, kyllä.

• kiima kolli
        kuuma kissa kirjoitti:

silloin kun löytyy ihminen, josta todella välittää, jossa on roimasti seksuaalista vetovoimaa ja paneminen on ulkoisten seikkkojen suhteen mahdollista milloin vain ja onnistuu hyvin, sitä voisi tehdä todella aamuin, päivin, öin, kyllä.

Minussa on ainakin roimasti seksuaalista vetovoimaa ja uskon kun näkisit mun kalun niin välittäisit todella paljon :) Paneminen on mahdollista kanssani milloin vain ja onnistuu oikein hyvin. Haluaisin seksiä joka päivä ja monta kertaa. Jos sinua kiinnostaa niin voisimme jatkaa keskustelua aiheesta yksityisesti. Ois myös hyvä nähdä niin saisimme tutustua toisiimme lähemmin ;)

• kiimna kolli
        kuuma kissa kirjoitti:

Tuu paneen mun kans

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1270
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      811
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      546
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      531
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      516
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      491
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      471
    Aihe