runojeni äärellä käyneitä.
Liisa
kiitän
8
533
Vastaukset
- 0la-*
Kiitos ihanista hetkistä, runojasi lukiessani
Tuosta asaitsemisesta en nyt,
ystävyys sitä
Sinulle kiitos monista
lämpimistä viesteistä.
Hyvää Joulun valon juhlaa
sinne lumenmaahan..Liisa
- mies-v57
Älä ihmeessä lopeta runojesi
kirjoittamista ja tuota suurta
pettymystä hyvin monelle
lukijalle ja itsellesi.
Minä kirjoitan palauterunoja
piilossa ja niilla ei ole
kuin korkeintaan se yksi
lukija. Silti runo on ilo
minulle. On saanut runon
aikaiseksi.
Toivon että ajattelet
nyt asioita suurella
sydämellä ja jatkan
kirjoittamista monien
iloksi.Siitä mistä se on alkannu,
on tullu jokapäiväinen.
Yks
"pettymystä" ehkä joku jolle,
en tiedä ajatus kyllä?
Elämä on vähän kuin nälkä,
pelkkä makee ei sillon,
suolastaki kaipais.
Siruista koottu sydän
kyllä sielä kulkee
ymmärryksen polut
etupäässä sinne missä
joku unohdettu.
mies-57
vihko kynä kulkennu
mukanani joka paikkaan.
Uskon että edelleenki kulkee,
ihme ja kumma
tullu yks osa elämääni.
Sinulle kiitos
olethan aivan ihania
runoja ja musiikkia
runoihini jakanu.
Sydämellä Liisa kiittää ja
hyvää Joulua valon juhlaa.
- tomppa2006
...runojen kirjoittamista meinaa lopettaa...
Itselleni tulee aika ajoin tyhjiä hetkiä, jolloin olisi aikaa kirjoittaa, mutta runoa ei vaan kerta kaikkiaan synny.
Olen pitänyt runoistasi. Kiitos sinulle.Se alkoi elämäni synkimmässä yössä.
Tartuin lasten rikkinäiseen vihkoon ja
siihen sen ensimmäisen.
Miltä minusta tuntuu.
Kirjoittaminen, se kuin puuttuva puoliso
on tuota asiaa ollu,,,Luojani
On vain
elämän aaltopituuksia
niin montaa eritasoa.
Vesiki
niin herkkää
ilmaisee maaston
onko tasasta, kivikkoista
Onko vettä vähän
vaii paljon.
Kunnioitusta
tuolle ihmeelle
runon syntymälle.
tomppa2006
Sinulle lämmin kiitos
olethan jättänny
vierailustas ajatustes jäljet.
Hyvää Joulun valon juhlaa
lunta sais tulla,,toivoo Liisa
- tiiger-66
,,etkait sä lopeta,?
Liiskukak, kerro mitäh?
tigrun haleja lämpöisiiiiiiiiiiii
mulla kiirus ny,
just lenkiltä tulin,
suihkuun ja sit yötöihin,,,
,,palaan jossain vaiheessa,,,,,,,*iloinen tassunheilutus* :)))Minä ja matkalaukku
taitaa olla jo muutama matkalukullinen.
Sieltä mistä oon tullu,
kirjoittaminen
kyllä se on ollu tärkeää.
Suosittelen
sitä jokaiselle
jälkeen päin
hyvä lukea
mistä ollaan tultu.
tiiger-66
elämä jatkuu,,, jatkuu
jos Luoja suo,,,pulppuaako lähde.
Aiheita mistä millonki keittää.
Kuules
eilen myöhään illalla tein
kuivahedelmäkakkuja, tuoksut täytti töllin.
Sinulle lintu pieni
lennä lennä Liisa ymmärtää
hyvää Joulun odotusta..Liisa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
