kirjoitettiin ennen Jeesusta..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_Siirakin_poika
Jeesus Sirakin kirja
9
365
Vastaukset
ei ole Raamattua! Tavallista kirjallisuutta kuin mitkä tahansa kirjat, mihin gategoriaan sitten kuuluneekin?
- hirvas
sanoin sen olevan Raamattua?
- Manta4
Fariseuksia ja kirjanoppineita on ollut vuosituhansia.
Se vaan on sääli, kun eivät ole Jumalan lapsia,
vaan harrastelevat uskonnollisia asioita
ja kuvittelevat että voivat ahkeruudella saada
sovitetuksi syntinsä Jumalan kanssa.
Sellainen ihminen jota pelkästään pää/järki hallitsee, on todella vaikea nöyrtyä ja tarttua Jeesuksen hankkimaan lahjavanhurskauteen ja suostua Golgatalla vuotaneen veren pesuun.
Kun peilaa armoa, josta on itse osalliseksi päässyt, käsittää se suuruuden ja laajuuden entistä paremmin.
Usko ei todellakaan ole joka miehen.
On myös ihmisiä jotka ovat tunteittensa vietävissä ja heidän epävakaisuutensa
on usein esteenä Jeesuksen löytämiselle Vapahtajaksi.
Kun tunteet vaihtuvat, muuttuvat arvotkin.
Ainoa pysyvä ja kestävä asia maailmankaikkeudessa on armahdetun syntisen osa
Lahjavanhurskautettuna, syyttömäksi julistettuna,
Jeesuksen ansion tähden.
Ilm.1:4.Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5. ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
''''''''''''''''''''''''''''''''''
6. ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
''''''''''''''''''''''''''''''''
7. Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti,amen.
8. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
*********************************************** - ISSAKI
kristityt lue sellaista raamattua jossa ne ovat? 300 luvulla katoliset kirkkoisät sitten päättivät mitkä eivät kirjaan kuulu.
- to....
Vanhaan testementiksi nyt kutsutut kirjat olivat tavallista kirjallisuutta kunnes ne määriteltiin kädet saastuttaviksi tiettyjen oppineiden toimesta. Sattumoisin juuri niiden joita kristityt erityisesti haukkuvat(kirjanoppineet ja fariseukset).
9:8 Käännä silmäsi pois
kaunismuotoisesta naisesta
äläkä lähentele vierasta kaunotarta.
Naisen kauneus on eksyttänyt monet,
ja siitä syttyy rakkaus kuin tuli.
9:9 Naidun vaimon kanssa
älä laisinkaan istu yhdessä,
äläkä kemuile hänen kanssaan
viinin ääressä,
ettei sielusi taipuisi hänen puoleensa
ja ettet kiihkossasi syöksyisi turmioon.
"Kemuile" :D- hirvas
oman naidun naisen kanssa vierekkäin viinilasin ääressä, niin saattaa siinä sielu taipua, muttei se tarkoita suinkaan turmiota.
hirvas kirjoitti:
oman naidun naisen kanssa vierekkäin viinilasin ääressä, niin saattaa siinä sielu taipua, muttei se tarkoita suinkaan turmiota.
..mulla on helpompaa kun voi kaikki naiset kategorisoida sinne turmion puolelle...:O
ja Viisauden kirja ovat erittäin hyödylliset kaikkien luettavaksi. Evankeliumeista ja apostolien kirjeistä ilmenee, että sekä Jeesus että apostolit ovat ottaneet niistä lainauksia opetuksiinsa.
Olen lukenut apokryfikirjat useampaan kertaan ja silloin tällöin tutkin ja luen niitä vieläkin, ja löydän niistä Mohikaanin harmiksi aina uutta ajateltavaa.
Siirak 5:5
"Älä ole huoleton sovituksestasi ja kasaa syntiä synnin päälle"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984