Millaisia?
Kokemuksia Jumalattaresta?
18
2776
Vastaukset
- Etsijätär
Jumalattaren läsnäolon kaiken täyttävänä Rakkautena,jonkinlaisena hetkellisenä valaistumisena.Kokemus myös muutti minua pysyvästi ihmisenä,paljon.Olen myös nähnyt Hänen ilmestyvän savussa(muotoutuvan siitä-enkä tarkoita nyt mitään "pilvikuvaa",vaan äärimmäisen yksityiskohtaista naisen hahmoa).Ja kuullut(ihan korvin)Hänen äänensä puhuvan minulle.
- leuhka
tuo kohtaus oli selvästi muumeista, jakson nimeä en muista. taisi jollakin mennä fakta ja fiktio sekaisin.
- Meredith
Voisin sanoa, että koen suuremman olemassaolon päivittäin. En oikein osaa selittää sitä sen kummemmin, koen vain sen olevan feminiininen eli kai voi sanoa, että koen Jumalattaren läsnäolon.
Hilpeää sinänsä sillä olin reilu parikymppiseksi asti ateisti ja suhtauduin lähinnä vihamielisesti kaikkiin uskonnollisiin "hihhuleihin".
Sitten tuli aika, jolloin oli päästettävä irti menneistä ja alettava elää omien eikä suinkaan muiden odotusten mukaisesti.
En nyt tarkoita, että koin jonkinlaisen ilmestyksen ja valaistumisen.
Oli hämmentävää tajuta, että jokin tosiaan on johdattanut minua elämäni aikana. Olisi helppo sanoa, että jokin on johdatellut valintojani mutta lähinnä itsestäni riippumattomat ympäristötekijät ja tapahtumat ovat mahdollistaneet valinnat, jotka ovat parantaneet elämäni laatua huomattavasti.
En ole nähnyt Jumalattaresta mitään fyysistä tai kuullut puhetta, hän on aina ja kaikkialla.
Uskoi häneen tai ei, hän on. - nimetön myös
Itse olen käynyt läpi sellaisen muodonmuutoksen henkisesti vuoden sisällä jota kukaan ei voi ymmärtää. Jumalatar aukaisi minut toukokuun täydenkuun yönä kruunuchakraan asti Intiassa. Tämä prosessi kesti 7 päivää. Hän myös aukaisi kehonkieleni kaikkien luettavaksi. Intialaiset ovat aina ihan mykistyneitä ja tietysti uteliaita lukiessaan sitä.
Hän vei samalla minulta kyvyn tuntea muita energioita.
Hän kommunikoi kanssani mielentasolla ja aina kun hän ottaa yhteyttä, pääni painuu alas ja alan itkeä. Hänen energiansa on niin rakastettavaa. Meidän on ensin aukaistava itsemme sydänchakraan asti ja sitten hän tekee lopun työn. Samalla useimmilla on jo kurkkuchakra osittain auki joka tarkoittaa että ihminen on auki näkymättömään maailmaan ja tuntee jo energioita.
Se minkä Jumalattareni sai aikaan oli jatkuva yhteys Jumalaan, maskuliiniseen Jumaluuteen. Ja nautin siitä yhteydestä elämäni kaikkina hetkinä.
Mutta meillä on kaikilla oma erityinen polku tähän joten ystävät, antakaa sydämenne ohjata.
Eritoten tänä aikana on tärkeää Jumalattaren ja Jumalan saada valon tuojia tälle planeetalle. Ihmeitä syntyy vain meidän ihmisten kautta! - guiha
Todella vittumainen ämmä. Leikkasin just sormeen.
- mies 29 vuotta
En ole myöskään aistinut henkiä, jumalia, jeesusta tai avaruusolentojakaan. Ei yhtää havaintoa 29 elinvuoteni aikana.
- Mariia.
Tulen 2v, päästä kuulostelemaan uudestaan.
- SE OLI JUMALAINEN HETKI
Sitä en unohda milloinkaan, mutta olen sen uudistanut usein, aivan kuin pyhän ehtoolisen
- Rev. Cheese-Wipie-No-BS
ALL HAIL ERIS! ERIS DISCORDIA!
- Nimetön
Jos tarkoitat luonnon Jumalatarta niin olen tuntenut Hänen monien muotojensa läheisyyden aina kävellessäni luonnossa.Oletko itse kokenut Jumalattaren läheisyyttä?
- Nimetön
kokenut JONKIN erittäin vahvasti monta kertaa elämäni aikana.Yritän hahmottaa miksi sitä voisi parhaiten kuvata...Olin ennen kristitty,mutta en voinut sovittaa kokemuksiani raamatun opetusten kanssa yhteen.Jotkut ovat kirjoittaneet Jumalattaresta tavalla joka sopii kokemaani.Haluaisin tietää onko toisia hengellisiä kokemuksia omaavia,ja minkä uskonnon piirissä..
- toimia kauttanne
Nimetön kirjoitti:
kokenut JONKIN erittäin vahvasti monta kertaa elämäni aikana.Yritän hahmottaa miksi sitä voisi parhaiten kuvata...Olin ennen kristitty,mutta en voinut sovittaa kokemuksiani raamatun opetusten kanssa yhteen.Jotkut ovat kirjoittaneet Jumalattaresta tavalla joka sopii kokemaani.Haluaisin tietää onko toisia hengellisiä kokemuksia omaavia,ja minkä uskonnon piirissä..
Kyse ei ole uskonnoista vaan feminiinisen energialle antautumisesta. Itse olen Neitsyt Marian ja Maria Magdaleenan palvoja. Josta tieni vei Jumalatar Kalin luokse. Hän on hindulaisuuden Jumalatar ja myöskin buddhalaisuuden. Se mikä naisen on tehtävä, on hyväksyttävä oma seksuaalisuutensa, ilman ihmisen mielen ja uskonnon tekemiä rajoitteita, moraali mukaanlukien. Koska tarkoitus ei ole Jumalattaren jäävän vain etäiseksi eteeriseksi kajastukseksi, se on tuotava kehon tasolle eli fyysiseen maailmaan. Ja jos joku haluaa sen jäävän vain alttaripalvonnan tasolle, se hänelle suotakoon. Silloin mieli rajoittaa.
- MasterZeromus
Koen aina Hänet yksinäisyydessä luonnossa ja hän melkein paransi minut agorafobiasta. Kaikki heinät, kuuset ovat hänen halausta ja mikäli olet ilman häiritseviä ääniä ympärillä niin voit jopa kuulla Hänen äänensä. Valaistuminen käy parhaiten suorassa yhteydessä Häneen mietiskely asennossa. Suuri Tytär Henkemme olkoon ylistetty aina ja iankaikkisesti.
Hän on meille gnostikoille rakas. Hän tempasi ylös Ahuramazdan, hän poisti Daevat heidän taivaistaan koska menivät vähentämään ihmisen ikää j.n.e. Hän on kuin virtaava vesi, Hän ei ota kantaa, ei tyydy Hän uhreihimme, turhiin rukouksiin vaan tahtoo meidän sopeutuvan Hänen kaikkeuteen, kuulemaan Hänen ääntään ja elävän tasapainoisesti.
Vastarinta on turhaa! Katso vaikka sitä Krakataun räjähdystä vuonna 1883! Eikö siinä ollut veen, maan ja tulen elementin yhteissopua aivan mainiosti? Mutta kun niille hollantilaisille ja indoneesian asukkaille ei kelvannut suora puhe niin heitä kaatui jos ei lähemmäs satatuhatta. Olisivat tarkanneet eläimien käytöstä, veen pois vetäytymistä j.n.e. - ..on rautaa!
("Määräpäivinä virtasi Pessinuksen temppeliin kokonaisia kansanjoukkoja kaikilta maan kolkilta ottaakseen osaa jumalattaren mysteeriovihkimyksiin. Kehään alttarin ympärille asettuivat papit, ja gallit, yläruumis paljaaksi riisuttuina ja selät yleisöön päin, säestivät temppelimusiikin helinää mystillisellä murinallaan. Ohuet puutuubat, luiset huilut, patarummut ja metalliset salpinksit muodostivat orkesterin. Pyhän laulun monotooninen hyminä maanitti kaikua marmoriseinien metallisista kilpikouruista, ja soihtujen ajoittain tukahtuva, ajoittain liekehtivä loimotus heijasteli tanssijatarten soljista tuhansin pilkahtelevin salamoin. Poltettiin bdelliumia ja maapihkaa, hartsia ja myskiä. Holvistoihin kiirehtivät savukielekkeet nuolivat pilaristoja kuin ohuet, käärmemäisesti liikehtivät harsot. Gallien puoliympyrä laajeni ja supistui rytmillisessä keinunnassa. Kuoro Hymisi.
Määrättynä hetkenä tapahtui mysteerioon osallistuttaminen. Savun ja tulenkajastuksen, laulun ja häilyvän, usvaan häviävän baletin säestämänä joku galleista astui esiin, luki rituaalissa säädetyt lauselmat, esitti jumalattaren käskyt, jotka koskivat harrasta, palvovaa kunnioitusta ja puolimaagillista maan jumalointia. Eräänlainen unelmoivan haaveellinen ja fantastisen himmeä tuntu muodostui näistä eriasteisista mielenkiihokkeista, jotka ulottuivat helisevästä säestyksestä valojen ja varjojen taitavaan rytmitykseen. Soitto nousi ja vaipui. Tulet leimahtivat, suitsutus kulki ohuina, pistelevinä huuruina yli temppelin. Sitten annettiin merkki. Papit kädessään kultaiset sirpit ja veitset kääntyivät yleisöön päin. Oli tullut uhrin täytäntöönpanon hetki.
Joku joukon nuorimmista, äkillisen maanisen ilon vallassa, repi vaatteensa riekaleiksi, ponnahti alttarille ja ojentui selälleen. Metragyrtit lähestyivät, rummut jylisivät, ja huilujen pauhu täytti pilaristot. Uhrille ojennettiin veitsi. Hän tarttui veitseen, kuohitsi itsensä ja kaatui verissään romboideille. Soitto sai villimmän perussävelen, ja kun yhä uusia eunukkikokelaita antautui itsekastrahoinnin kauhuihin, levisi tarttuva psykoottinen villitys yli rukoilevan ja hikoilevan, voivottavan ja kirkuvan mieslauman."
http://pakanat.blogspot.com/2009/12/magna-materin-eli-suuren-aidin-kultti.html - qawer
Tuo oli kaunis Pohjan neiti,
maan kuulu, ve'en valio.
Istui ilman vempelellä,
taivon kaarella kajotti
pukehissa puhta'issa,
valke'issa vaattehissa .- Akidanos
Kiitos sinulle, qawer, näistä kauniista säkeistä. Henkinen ajtusmaailmasi kulkee aikalailla samoja latuja kuin itselläni. Olen pitkään miettinyt kuinka aisin sinuun yksityisesti yhteyden, olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia kanssasi.
- qawer
Akidanos kirjoitti:
Kiitos sinulle, qawer, näistä kauniista säkeistä. Henkinen ajtusmaailmasi kulkee aikalailla samoja latuja kuin itselläni. Olen pitkään miettinyt kuinka aisin sinuun yksityisesti yhteyden, olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia kanssasi.
Jaa a . Ongelma on aika mielenkiintoinen :) . Kerron jos keksin ratkaisun ja kerro sinä jos sinä keksit ratkaisun :D . Mielellään ei julkaise mitään "oikeita" yhteystietoja tänne jottei tule enempää yhteyden ottoja, mmm, tietyiltä henkisesti ei niin suvaitsevilta tahoilta :) .
qawer kirjoitti:
Jaa a . Ongelma on aika mielenkiintoinen :) . Kerron jos keksin ratkaisun ja kerro sinä jos sinä keksit ratkaisun :D . Mielellään ei julkaise mitään "oikeita" yhteystietoja tänne jottei tule enempää yhteyden ottoja, mmm, tietyiltä henkisesti ei niin suvaitsevilta tahoilta :) .
On jokin intialainen naisten jumala luin hänestä vuosia sitten, muistaakseni Ultra lehdestä.
Pyysin häneltä apua ja sain.
OM SAKTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421850
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55626