Siis postimyynti on jees...mutta.Kun tilaa nykyisin Hobby Hallista hiukankin isomman tuotteen on toimituskustannukset 45 EUROA!!!!!!!!Käääääk...Kun ne tilaa Net Anttilasta on kustannukset 5,90e!!!!kotiinkuljetuksen sai 3,50e hintaan.Eli siis 10e riittää,joten mihinköhän menee Hobby Hallin 35 ylimääräistä euroa?
Siinä sitä RIISTOKATETTA josta täällä aina välillä puhutaan ;)
Halvattu mitä rahastusta....
17
629
Vastaukset
isolta summalta tuo 45 euroa. Sehän on melkein puhdasta voittoa koko summa.
Me löysimme kivan ison nojatuolin (käytetyn). Kotiinkuljetuksen hintana olisi ollut 12 euroa. Se ei meistä ollut paha, joskin yllättävän korkea, sillä heillä oli samalle alueelle jonne nojatuoli meni, koko ison auton kuorma täynnä viemistä, ja nekin viemiset eivät olleet samaan paikkaan. Kun kertoi tuon 12 euroa oikealla luvulla päästiin aikamoiseen summaan.
Nojatuoli oli pojallemme ja lainaamalla peräkärryn emme tukeneet "riistokatetta". Maksoimme toiselle pojallemme bensakulut ja 2 euroa peräkärryn lainasta;))summa tosiaan, mummeleissa ei raaski miettiä ees ;)
12e,ei pikkusumma sekään,mutta hirveän vaikea hahmottaa miten noita kuluja laskevat?davalyan kirjoitti:
summa tosiaan, mummeleissa ei raaski miettiä ees ;)
12e,ei pikkusumma sekään,mutta hirveän vaikea hahmottaa miten noita kuluja laskevat?samalle alueelle oli yli 10:lle perheelle tavaraa. Kuljetusmatkaa korkeimmillaan 7 kilsaa.
Hobby Hall oli paikka josta äitini tilasi pussilakanat. Itse olen tilannut sieltä pari sängynpeittoa ja täkit. Sängynpeitot ja täkit tuntuvat olevan laatutavaraa, sillä vieläkään eivät ole juurikaan nuhjautuneet,,vaikka vuosia ovat käytössä olleet;)
Silti toi 45 euroa on summa jota en maksaisi käsittelykuluina.umalehtinen kirjoitti:
samalle alueelle oli yli 10:lle perheelle tavaraa. Kuljetusmatkaa korkeimmillaan 7 kilsaa.
Hobby Hall oli paikka josta äitini tilasi pussilakanat. Itse olen tilannut sieltä pari sängynpeittoa ja täkit. Sängynpeitot ja täkit tuntuvat olevan laatutavaraa, sillä vieläkään eivät ole juurikaan nuhjautuneet,,vaikka vuosia ovat käytössä olleet;)
Silti toi 45 euroa on summa jota en maksaisi käsittelykuluina.on kaikki meilläkin hobby hallista ollut,mutta taitaa jäädä vastedes tilaamatta kuitenkin,voi sen 45e käyttää sitten vaikka siihen laatuun muualta =)
- osta köyhä
Anttilasta sitten, me joilla on varaa ostamme edelleen Hobbystä
- ns. riistokate.
kaikkea saa nykyaikana kaupoista.
nuo postimyynnit minun mielestäni palvelee niitä,
jotka asuvat kaukana liikekeskuksista. itse en osta mitään näkemättä paikanpäällä mitä olen ostamassa, näin ei tarvitse maksaa noita mainitsemiasi riistokatteita.se toi reissu hesaankin on sellainen 250km ees taas,ei sitä aina ja varsinkaan näillä keleillä viitsi matkata,joskus netissä on myös tuotteita joita ei ko ketjujen kaupoissakaan ole =)
- Ärrieri
on siis kulut nousseet.Muistan että joskus sieltä tilatessa jotain isompaa sai maksaa sen mukavankokoisissa erissä ilman korkoja,nyt taitaa sekin asia olla toisin :(
mutta pikavilkaisulla näyttäis olevan niin että net.anttilassa ei tuu paljoakaan erämaksulisää,mutta hobbarissa jo sitäkin aika paljon...
- Voi voi
Huomasin että seurailet taka-alalla pettyneenä pakit saaneena.
Älä sure, löytyy sinullekin vielä joku.
Ehkä jopa hän:
http://images1.wikia.nocookie.net/uncyclopedia/images/3/33/Ugly_man_2.jpg - 14
Ohoh,melkoinen summa o_O
Tuohan on jo niin iso summa,että se kannattaa jo kunnolla huomioida,jos hintavertailua tekee tuotteenkin kanssa.Nostaa reilusti kokonaiskuluja.Täytyy sitten itse tuote jo olla sen verran reilusti halvempi vastaavaan muualla,että olis hintapolitiikkaa ajatellen järkee ostaa.- Manta.Elviira
Minkälaisesta tuotteesta on kysymys?
Hobby Hall'in sivuston
http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/CustomerService2_10052_13051_-11_customerservice-TilausJaToimitus-Toimituskulu...
mukaan korkein kotiinkuljetusmaksu on 65 eskoa,
Anttilan
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/HelpView?infoLevelId=3&infoCatId=4&catalogId=1444&storeId=1444
250 eskoa.
Itellakinhan osaa oman osuutensa periä kuljetuskustannuksista ja sekin määrää omalta osaltaan nettifirmojen kuljetuskustannusten hinnat. - 1+18
osta kaupast, ni ei tarvihe maksaa riistokatetteit, nii mie tien.
- arkipiru
itse omilla jaloillaan kauppaan ja ostaa tuotteen sieltä, ei mene eurookaan joihinkin tyhmiin kuljetuksiin.
Mitä järkee muutenkaan on tilata mitaan netistä kun huomattavasti halvemmalla saa saman tavaran itse hakien kaupasta???- Nauruttaa
Vastasit vuoden vanhaan viestiin LOL!!!
- arkipiru
Nauruttaa kirjoitti:
Vastasit vuoden vanhaan viestiin LOL!!!
LOL!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213