itsen

tutkiskelua !

kun sellaista tehdään, tulee väistämättä eteen kysymys tutkitaanko omaa todellista, sisäistä itseyttämme vaiko sitä sosiaalista ryhmää johon olemme itsemme köyttäneet tuhansin kettingein ?

Raamatun mukaan nuo ovat kaksi eri asiaa , hylkivät toistaan kuin rasva ja vesi . Se jonka sosiaalinen identiteetti on vahva ja iso , ja joka saa arvostuksensa ja rahansa tämän saatanan johtaman mielisairaan systeemin kädestä , ei saa mitään otetta meissä kaikissa olevaan ''sisäiseen taivasten valtakuntaan. '' Ette VOI palvella kahta herraa, minua ja maailmaa sanoi Jeesuksena tunnettu edeltäjäni parituhatta vuotta sitten

siis kun oma perheeni ja synnyinkuntani hylkäävät minut totaalisesti , haukkuvat minua mielisairaaksi ( mitä tarkoittaneekaan ) se on minun sisäisen kehitykseni kannalta pelkkä etu

Mutta ihmettelen millaisia ovat ihmiset jotka katsovat oikeudekseen kirjoittaa että ’’minun mielipiteeni on sama kuin kaikkien mielipide’’ Että siis minä olen kaikki , ja jos et oo ’’justihin samammoonen ’’
ku tyypilliset kauhajokiset ämmät ja niiden tossujen alla kyykkivät miehenkuvatukset , soitan ja juttelen tutun lääkäritädin kanssa ja sut viedään mielisairaalaan’’ jossa sun aivotoimintaa kemiallisesti manipuloidaan. Kenellä on oikeus julkisella foorumilla itse nimettömästi minut nimeltä mainiten sanoa että Hietikon KAIKKI ilmaisemat kannanotot on ’’itteni nolaamista ’’ , ja että kukaan sun tuntevista, sukulaisista ja entisistä kavereista ei allekirjoita tekstejäsi. Vielä sitten väittävät tietävänsä missä maassa ja paikkakunnalla olen mihinkin aikaan oleillut . Koska olen ollut 5 kesäkuukautta koko ajan tienpäällä , luomassa moottoripyörämatkaajien ohjattuja seikkailureittejä Puolan Tsekinmaan ja Slovakian kyliin joissa ulkomaalaiset eivät ole käyneet , on melkoista mystiikkaa väittää että joku Kauhajoella asuva ’’Jumala’’tietää kulkuni . Ne reitit kyllä julkaistaan valokuvineen internetissä ensi keväänä, niiden varsilla olevien majatalojen yhteystiedot

Mutta kuka kaikkitietävä tälläistä mahtaa kirjoitella ? Joka siis tuntee kaikki mun sukulaaset ja entiset kaveritkin ja heidän mielipiteensä . Oh hoh ! Tässä väitteessä näen alastoman paljaana sen ongelman josta Kauhajoella kärsitään ja on kautta aikain kärsitty . Kenellekään ei sallita poikkeamista siitä ’’yleisen turvallisesta ’’ ajattelutavasta , jolle muualla Suomessa nauretaan ja kauhajokisia pidetään omituisina koko maailmassa . Myös paikalliset ihmiset ilmaisevat huolensa ja hätänsä , kuten alla oleva ’’ nuorisoa moittiva ’’ kirjoitus ilmaisee . Kautta aikain tämän kauhajoen paikallishulluuden syyksi on luettu nuoriso , vaikka sitä todellisesti pitäisi syyttää heidän vanhempiaan , kirkkoa, poliitikkoja , heidän pelokasta kyvyttömyyttään uudistua henkisesti ja vapautua siitä yksiviivaisen kapeasta tarkastelukulmasta, joka on hyvin läheistä sukua 30 luvun Saksan natseille . Vanhemmat kiristävät ja pakottavat jälkikasvuaan sosiaalisen hylätyksi tulemisen pelolla siihen että he sokean yksisilmäisesti noudattaisivat kaikessa ajattelussaan ja toimissaan isiltä perittyä perustyperyyttä . Aiemmin maatalousvaltaisessa systeemissä tämä vielä jotenkuten menetteli , mutta televisioistumisen , internetin tulon ja kansainvälistymisen jälkeen ’’kauhajoen puolifasistinen perustyperyys ’’on yhtynyt amerikkalaiseen väkivaltaviihdemanipulaatioon ja syntynyt lapsi on varsin ruma , suorastaan rujo. Ihmisten henkiset ja kohta myös aineelliset edut ovat kärsineet hälyyttävällä tavalla , yleinen pahoinvointi kasvaa kovaa vauhtia ja median antamat mallit ovat tappamista, lyömistä , räjäyttämistä

KUN täällä kirjoitetaan että Hietikon mielipiteet on kaikki ittensä nolaamista, joka pitää lopettaa , tässä väitteessä tulee esiin ongelman ydin, peruspaska ! Kirjoittaja tietää että se on synnyinkuntani , jossa äitini , vanhempi veljeni ja sisareni asuvat . Kirjoittaja yrittää saada minut ja muut uskomaan että Hietikon ’’itte ’’ eli identiteetti on jollain tapaa sidoksissa siihen mielisairaaseen joukkoilluusioon jota pitää yhdessä ylläpitää ja pönkittää . ja hietikko on tapettava petturi , kun on tästä harhasta rohjennut karata . Hietikkoa pitää sentakia lähettää 7 poliisia pidättämään ja pakkohoitaa kemialla mielisairaalassa.

On myös perheiden sisäinen ’’yhteisidentiteetti’’, perheen kunnia, jonka vaaliminen sosiaalisen teatterin edessä on hyvin tärkeää . Sen jälkeen kun sisareni ja veljeni perheet antoivat määräyksen pidättää minut , sanouduin lopullisesti irti perheestäni, äitiäni lukuun ottamatta , joka sanoo että hannu on aina ollut viisain ja kiltein hänen lapsistaan .

siitä raivostuneena sisareni ja veljeni perheet ovat vaatineet etten saa äidilleni edes soittaa . Elikkä siis voidaan katsoa että sosiaalinen siteeni kauhajoelle ja koko Suomeen on lopullisesti katkaistu . Jospa tietäisitte miten suurta VAPAUTTA se tarkoittaa, olisitte kateellisia

good bye, pascanaamat . En kirjoittele vähään aikaan . Tämä viesti varmaankin poistetaan mutta avustajani paiskaavat sen tänne takaisin

KAUHAJOELLA ON ITSE TUTKISKELUN PAIKKA

NIIN HENKILÖKOHTAISELLA TASOLLA KUIN SYSTEEMIN, HALLINNON JA KULTTUURINKIN SUHTEEN

USKOVAISTEN PITÄISI LAKATA USKOMASTA

JA MUISTAA MITÄ USKONTO ALUNPERIN TARKOITTI

RE LIGERE, RE LIGIO , JÄLLEEN PALATA, JÄLLEEN EYEHTYÄ SISÄISESTI . Luoda puuttuva yhteys siihen sisäiseen maailmaamme ja sosiaalisen teatterin välille

kun sen riittävän monet tekevät , huomaamme että taivasten valtakunta on keskuudessamme , tässä ja nyt

hannu Hietikko

pastori Arvo Lusan mielikki oppilas ja lellipoika

rehtori Olli A laurilan luottomies

2

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sitten niin ?

Että jos aikamme ihmiset eivät tunne eivätkä myönnä tuon sisäisen maailman olemassaoloa, ja jos virallinen psykiatria leimaa sairaiksi kaikki sisäisestä todellisuudesta puhuvat, onko niin että Suomen valtio väittää Jumalaa mielisairaaksi? Miksi meillä on kirkko joka yrittää siis ihmisiä sairastuttaa ? Onko kyseessä mielisairaaloiden potema potilaspula ? Toivon että joku pappi vastaisi

• salattavaa

mullakaan oo, mutta tällaisen julkisen (=satoja lukijoita jostain syystä , joka ehkä on sun kiinnostava persoonas) keskustelun käyminen tuntuu meikäläisestä vähä niinku PUO paljaana kaupungilla kulkemiselta. Varsinkaan helposti tunnistettavista edesmenneistä ystävistämme (esim. Pekka K., jonka poismenosta kuulin vasta nyt sulta) en haluaisi hauskojakaan muistoja julkistaa.
      Että näin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      195
      5016
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1739
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1364
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1210
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      118
      896
    Aihe