Sivulla on valintaruutu, missä on kaupungit:
Helsinki - Tampere
Tampere - Helsinki
Helsinki - Turku
jne..
Value on aina kaupunkinimen 4 ensimmäistä kirjainta.
Pitäisi toteuttaa nappi, jolla pysty suunnan vaihtamaan nopeasti, eli, jos on valittuna helstamp, niin nappia painamalla tulee tamphels. Niin ettei käyttäjän tarvitsisi etsiä kaupunkia pitkästä select-valikosta.
PS: prototype.js on käytössä
ja javascript
2
445
Vastaukset
- The Rat
Otat nykyisestä arvosta neljä ensimmäistä ja neljä jälkimmäistä kirjainta muuttujiin ja vaihdat järjestyksen (substring auttaa
http://www.w3schools.com/jsref/jsref_substr.asp ).
Sitten vaan looppaat vaihtoehdot läpi ja valitset sen, joka osuu.
Noin muistin varassa. - The Rat
Kannattaako muuten tuo nelikirjaiminen kooditus? Alle nelikirjaimiset paikannimet (esim. Ii) saa tietysti hoidettua lisäämällä välilyöntejä, mutta entäpä samat paikannimet, jne. Esimerkiksi Järvenpäitä Suomesta löytyy ainakin kaksi, joiden lisäksi ovat kaikki järvenperät, jne...
Itse suosin tyyliä numero-numero, tms. Silloin vain pätkäisy pitää tehdä tuosta välimerkin indeksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612