Koskettaa ihmistä? Voiko hän esim. suudella? Tai saada aikaan mustelmia?
Jos, niin millaisia henkiä ne ovat, jotka niin tekee?
Voiko henkiolento
126
4088
Vastaukset
- Fongie
Minulle näin tapahtui muutamavuosi sitten.
Eli demonien hyökkäys kävi iholle.
Ei heikkohermoisille. - Aritta
ja demonejahan ei sitten ole, mutta ihmishengetkin kyllä voivat suudella tai saada aikaan mustelmia.
- Fongie
Sinä et tiedä näistä asioista höykäsen polähtämää. Yhtä tuttavaa demoni yritti kuristaa niin voimakkaasti, että ei kukaan tahtonut saada otetta irti.
- Heather-Jarouse
hyvä että olet täällä uskollisesti
puhumassa totta!!
Hyasintin tuoksuinen lämminajatus sinulle
ja toivottavasti voit hyvin :-D - Aritta
Fongie kirjoitti:
Sinä et tiedä näistä asioista höykäsen polähtämää. Yhtä tuttavaa demoni yritti kuristaa niin voimakkaasti, että ei kukaan tahtonut saada otetta irti.
Minusta on ihan älytöntä vastata niin kuin sinä vastasit sellaiselle joka ehkä ei tiedä henkimaailman asioista yhtään mitään. Se on samanlaista pelottelua kuin uskovaisten helvetillä uhkailu.
Demoneja ei ole! Destruktiivisia henkiä kylläkin. - Aritta
Heather-Jarouse kirjoitti:
puhumassa totta!!
ja toivottavasti voit hyvin :-DJa tervehdys sinulle myös pitkästä aikaa.
Hyasintit ovatkin kaikkein hyvätuoksuisinpia kukkia maailmassa. Olen varmaan kirjoittanut jo että jouluna minulla on talo täynnä hyasintteja. :-)
Minulla on ollut tarkoituksena kyllä häipyä täältä mutta kun minusta on kauheaa kun aina joku kirjoittaa demoneista ja helvetistä ja jos joku herkkä ihminen lukee sellaisia viestejä niin minkälaista pelkoa ne herättää hänessä? Eihän se tietenkään minulle kuuluisi mutta tuntuu että pitää jotenkin tuoda muutakin esille kuin tuollainen.
Vaikuttaa siltä kuin jotkut oikein haluavat rypeä kaiken maailman karmeuksissa eivätkä he ymmärrä että sanoillaan he luovat sitä mitä ajattelevat. - Fongie
Aritta kirjoitti:
Minusta on ihan älytöntä vastata niin kuin sinä vastasit sellaiselle joka ehkä ei tiedä henkimaailman asioista yhtään mitään. Se on samanlaista pelottelua kuin uskovaisten helvetillä uhkailu.
Demoneja ei ole! Destruktiivisia henkiä kylläkin.On se hyvä tietää missä mennään ja varoittaa ihmisiä,aivan kuten varoitetaan heikoista jäistä.
- taas kovasti
Aritta kirjoitti:
Demoneja ei ole! Destruktiivisia henkiä kylläkin.pukkaa pelkoa pukkaa pelkoa pukkaa...
Totuus on hyvä kertoa sellaiselle, joka ei sitä tiedä. Sinä annat aivan väärää tietoa henkimaailmasta, pelkkiä omia uskomuksia, jotka ei perustu muuhun kuin omiin tunteisiisi ja toiveisiisi, jotka ovat hyvin heppoista kamaa totuuden pohjaksi kenellekään.
Mikä ihmeen vimma sinulla on kieltää toisten kokemuksia?
Mitä eroa on destruktiivisilla hengillä ja demoneilla?
Miksi tuhoavia henkiä olisi mutta ei pahuuden olentoja? Molemmathan tekevät pahaa.
Jeesus kertoi helvetistä totuudenmukaisesti eikä se ollut pelottelua niin kuin sinä pelkäät helvettiä helvetinmoisessa kieltovimmassasi. - Fongie
taas kovasti kirjoitti:
pukkaa pelkoa pukkaa pelkoa pukkaa...
Totuus on hyvä kertoa sellaiselle, joka ei sitä tiedä. Sinä annat aivan väärää tietoa henkimaailmasta, pelkkiä omia uskomuksia, jotka ei perustu muuhun kuin omiin tunteisiisi ja toiveisiisi, jotka ovat hyvin heppoista kamaa totuuden pohjaksi kenellekään.
Miksi tuhoavia henkiä olisi mutta ei pahuuden olentoja? Molemmathan tekevät pahaa.
Jeesus kertoi helvetistä totuudenmukaisesti eikä se ollut pelottelua niin kuin sinä pelkäät helvettiä helvetinmoisessa kieltovimmassasi.älähan nyt nostata verenpainettasi.
- kuolematon sielu
Aritta kirjoitti:
Ja tervehdys sinulle myös pitkästä aikaa.
Hyasintit ovatkin kaikkein hyvätuoksuisinpia kukkia maailmassa. Olen varmaan kirjoittanut jo että jouluna minulla on talo täynnä hyasintteja. :-)
Minulla on ollut tarkoituksena kyllä häipyä täältä mutta kun minusta on kauheaa kun aina joku kirjoittaa demoneista ja helvetistä ja jos joku herkkä ihminen lukee sellaisia viestejä niin minkälaista pelkoa ne herättää hänessä? Eihän se tietenkään minulle kuuluisi mutta tuntuu että pitää jotenkin tuoda muutakin esille kuin tuollainen.
Vaikuttaa siltä kuin jotkut oikein haluavat rypeä kaiken maailman karmeuksissa eivätkä he ymmärrä että sanoillaan he luovat sitä mitä ajattelevat.minun talossa antelias kummitus, toi kerran rahaakin.
Mutta ujon sorttinen, kun koputtaa oveen niin samalla häipyy. - essiiviä
taas kovasti kirjoitti:
Jeesus kertoi helvetistä totuudenmukaisesti eikä se ollut pelottelua niin kuin sinä pelkäät helvettiä helvetinmoisessa kieltovimmassasi.pukkaa ;)
- Aritta
Fongie kirjoitti:
On se hyvä tietää missä mennään ja varoittaa ihmisiä,aivan kuten varoitetaan heikoista jäistä.
pelottelua.
- Aritta
taas kovasti kirjoitti:
Jeesus kertoi helvetistä totuudenmukaisesti eikä se ollut pelottelua niin kuin sinä pelkäät helvettiä helvetinmoisessa kieltovimmassasi.omat kokemuksensa, huonot tai hyvät, mutta onko ihan pakko aina ja joka paikassa esittää näille tiedonhaluisille, usein herkille kysyjille se kaikkein pahin asia mitä joku harva joskus erittäin harvoin voi kokea.
Destruktiiviset henget ovat ihmishenkiä joilla ei ole mennyt kovin hyvin eläessään ja kuoltuaan ovat juuttuneet tähän tasoon. Demonit ovat mielikuvitusolentoja jotka kuuluvat mielikuvitushahmolle nimeltä saatana.
Jeesus ei koskaan kertonut mistään tulijärvestä ja jos hän sen teki niin hänellä ei ollut aavistustakaan koko asiasta.
Ja minä en pelkää mitään sellaista mitä ei ole. Paina se nyt mieleesi. Minä varoitan täällä viattomia ihmisiä teikäläisistä helvetin enkeleistä. Minusta se on järkevämpää kuin varoittaminen tyhjästä. - Aritta
Fongie kirjoitti:
älähan nyt nostata verenpainettasi.
tuon kirjoitit?
- Aritta
kuolematon sielu kirjoitti:
minun talossa antelias kummitus, toi kerran rahaakin.
Mutta ujon sorttinen, kun koputtaa oveen niin samalla häipyy.tule sellainen kummitus käymään? Eipä täällä kummittele enää mikään. Silloin kun lapset asuivat kotona täällä tapahtui kaikenlaista. :-)
Minä tulen turhautuneeksi noista helvetin ja demonien rakastajista. Jos he jankuttaisivat vain minulle tai siis meille jotka tajuamme mutta ei. Joku kirjoittaa henkikokemuksesta jolloin hänen kimppuunsa hyökätään heti sanoilla "demoni se on, ilman muuta!" Huokauksien huokaus! Kysymyksiin pitää yrittää vastata rakkaudellisesti, tuoda valoa. Koska vaikka kokemus olisikin pelottava muuttaa valoisuus sen ihan erilaiseksi.
Siis miksi viitsin vaivautua yleensä?! - kuolematon sielu
Aritta kirjoitti:
tule sellainen kummitus käymään? Eipä täällä kummittele enää mikään. Silloin kun lapset asuivat kotona täällä tapahtui kaikenlaista. :-)
Minä tulen turhautuneeksi noista helvetin ja demonien rakastajista. Jos he jankuttaisivat vain minulle tai siis meille jotka tajuamme mutta ei. Joku kirjoittaa henkikokemuksesta jolloin hänen kimppuunsa hyökätään heti sanoilla "demoni se on, ilman muuta!" Huokauksien huokaus! Kysymyksiin pitää yrittää vastata rakkaudellisesti, tuoda valoa. Koska vaikka kokemus olisikin pelottava muuttaa valoisuus sen ihan erilaiseksi.
Siis miksi viitsin vaivautua yleensä?!muutenhan nämä helvetti/demeoni-uhkailijat pääsevät mellastamaan ihan vapaasti.
Sen "5oo markan seteli" rahantuojan askelet olivat muuten painavat, vintin portaat natisi kun hän nousi ylös. Ei uskallettu vaimon kanssa käydä katsomassa kuka sinne meni. Se tapahtui yöllä, niinkuin usein.
Löysin setelin myöhemmin dialaatikon alta kaapista. Vaihdoin sen sitten pankissa euroihin. - Aritta
muutenhan nämä helvetti/demeoni-uhkailijat pääsevät mellastamaan ihan vapaasti.
Sen "5oo markan seteli" rahantuojan askelet olivat muuten painavat, vintin portaat natisi kun hän nousi ylös. Ei uskallettu vaimon kanssa käydä katsomassa kuka sinne meni. Se tapahtui yöllä, niinkuin usein.
Löysin setelin myöhemmin dialaatikon alta kaapista. Vaihdoin sen sitten pankissa euroihin.velkaa ja halusi nyt maksaa takaisin. Ehkä. :-)
No ei anneta helvetti/demoni-uhkailijoiden mellastaa ihan vapaasti. :-) - 5000$ rahaa
Aritta kirjoitti:
omat kokemuksensa, huonot tai hyvät, mutta onko ihan pakko aina ja joka paikassa esittää näille tiedonhaluisille, usein herkille kysyjille se kaikkein pahin asia mitä joku harva joskus erittäin harvoin voi kokea.
Destruktiiviset henget ovat ihmishenkiä joilla ei ole mennyt kovin hyvin eläessään ja kuoltuaan ovat juuttuneet tähän tasoon. Demonit ovat mielikuvitusolentoja jotka kuuluvat mielikuvitushahmolle nimeltä saatana.
Jeesus ei koskaan kertonut mistään tulijärvestä ja jos hän sen teki niin hänellä ei ollut aavistustakaan koko asiasta.
Ja minä en pelkää mitään sellaista mitä ei ole. Paina se nyt mieleesi. Minä varoitan täällä viattomia ihmisiä teikäläisistä helvetin enkeleistä. Minusta se on järkevämpää kuin varoittaminen tyhjästä.Vai SINÄ varoitat??????
Kyllä se on niin että sinusta pitää varoittaa.
Siis:
VAROKAA ARITTAA JA HÄNEN MIELENKÖYHIÄ JUTTUJAAN. ASTUTTE SUOHON JOS USKOTTE TÄTÄ ARITTAA. - Aritta
5000$ rahaa kirjoitti:
Vai SINÄ varoitat??????
Kyllä se on niin että sinusta pitää varoittaa.
Siis:
VAROKAA ARITTAA JA HÄNEN MIELENKÖYHIÄ JUTTUJAAN. ASTUTTE SUOHON JOS USKOTTE TÄTÄ ARITTAA.Jumala ei ole pelkkä rakkaus.
- taas tässäkin!
Aritta kirjoitti:
velkaa ja halusi nyt maksaa takaisin. Ehkä. :-)
No ei anneta helvetti/demoni-uhkailijoiden mellastaa ihan vapaasti. :-)Väärin. Ei tässä keskustelussa juuri sinusta olla niin huolestuneita, kun ei taida olla niin kovasti toivoa enää, että kannattaisi? Näkyyhän se, tepsiikö järkipuhe, vai ei. Niille yritetään antaan varoituksia, jotka niitä ymmärtävät.
- Aritta
taas tässäkin! kirjoitti:
Väärin. Ei tässä keskustelussa juuri sinusta olla niin huolestuneita, kun ei taida olla niin kovasti toivoa enää, että kannattaisi? Näkyyhän se, tepsiikö järkipuhe, vai ei. Niille yritetään antaan varoituksia, jotka niitä ymmärtävät.
säälittää teikäläiset. Mutta kun tiedän että sääli on sairautta niin en sitten viitsikään sääliä.
- EI OLE
Aritta kirjoitti:
säälittää teikäläiset. Mutta kun tiedän että sääli on sairautta niin en sitten viitsikään sääliä.
sairautta!!!!!!!!!!!!!!
Kukaan lääkäri ei ole tehnyt sääli-diagnoosia kenellekään! - Aritta
EI OLE kirjoitti:
sairautta!!!!!!!!!!!!!!
Kukaan lääkäri ei ole tehnyt sääli-diagnoosia kenellekään!Sääliä ei pidä ketään vaan osoittaa ystävyyttä ja empatiaa.
- pitäähän sitä.
Aritta kirjoitti:
Sääliä ei pidä ketään vaan osoittaa ystävyyttä ja empatiaa.
Minä ainakin uskon lääkäreihin, ainakin suurimmaksi osaksi. Ja uskon muihinkin täyspäisiin ammattilaisiin. Mutta tätä ei tietenkään sanota aivan samalla tavalla siellä teillä tiimarin virsikirjassa.
- Aritta
pitäähän sitä. kirjoitti:
Minä ainakin uskon lääkäreihin, ainakin suurimmaksi osaksi. Ja uskon muihinkin täyspäisiin ammattilaisiin. Mutta tätä ei tietenkään sanota aivan samalla tavalla siellä teillä tiimarin virsikirjassa.
mikä on tiimarin virsikirja, ehkä voisit kertoa kun olet asiantuntija siinä asiassa.
Heather-Jarouse kirjoitti:
puhumassa totta!!
ja toivottavasti voit hyvin :-Dtosi ikävä, että olet täällä levittämässä valheita ja sotimassa Raamattua ja totuutta vastaan! Totuutta sinussa ei ole!
- Aritta
Tagumik kirjoitti:
tosi ikävä, että olet täällä levittämässä valheita ja sotimassa Raamattua ja totuutta vastaan! Totuutta sinussa ei ole!
ei ole aavistustakaan. :-)
- Dzinni
Taiteilijoiden kuvaamana!
http://www.tate.org.uk/britain/exhibitions/gothicnightmares/rooms/room1_works.htm - Heather-Jarouse
-se "henki" voi olla sinun ystäväsi
-se voi olla sinun "yliminäsi" joka ei koskaan tule tähän maailmaan ja joka on jumalankuva (sinä itse)
-se voi olla jonkun ihmisen ajatuksenvoimasta lähtöisin oleva ilmentymä
-se voi olla jokin tuntematon enegiamuoto joka ilmentää itseään kosketuksen avulla mutta huom!! ei ole mitään negatiivista
-se voi olla.......keksi itse lisää
se miten kokija tämän kokemuksen kokee niin siihen vaikuttaa henkilön omat ajatusrakennelmat
eli jos uskoo demoneihin niin silloin se esiintyy demonina
toinen taas voi kokea sen enkelinä ja silloin se on sitä
mustelmat voivat tulla vaikka henkilön omasta syyllisyyden tunteesta jonka hän voi tuottaa alitajuisesti toiseuden kautta eli ajatus/idea luo hengen joka esiintyyy demonina
ja koko "paketti" on itse tehty
olet luoja -minä itse ;-)- Aritta
Ainakin sinä ymmärrät. :-)
- miten..
tässäkin ketjussa kielletään sellaisen olemassaolo, mistä itsellä ei ole kokemusta. Kummastuttaa totaalinen kyvyttömyys astua kuuntelun polulle pohtimaan toisten kokemuksia ja oppimaan niistä vaan kielletään ne vain sen perusteella ettei olla itse koettu mitään. Ei mikään hedelmällinen tilanne keskustelulle. Mutta näinhän nämä jutut täällä menee eräiden alkeelliset käytöstavat omaavien joukossa.
On paljon paljon ihmisiä, joilla on ihan konkreettisia kokemuksia henkiolentojen kosketuksista. Ja sellainen joka ei ole uskonut mihinkään henkimaailmaan eikä siten edes osaa ajatella mitään henkiolentoja, saa silti kokea pahojen henkien hyökkäyksiä. Taatusti ei ole omien ajatusten luomia olentoja!
Raamattu antaa hyvin selvät tiedot henkimaailman todellisuudesta. Monien omakohtaiset kokemukset vahvistavat Raamatussa kerrottua. Maailmassa on niin paljon erilaista tietoa hengistä että on mahdotonta pelkin omin kokemuksin tietää mikä on oikea totuus. Mutta kun ottaa Raamatun kompassiksi, kaiken eksyttävien henkien lähettämän tiedon viidakossa on mahdollista saada rehellistä ja realistista tietoa.
”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.” (Ef.6:12)
http://lindell.netmission.fi/enkeli.htm - bolgrad**
Ei itselläni muistaakseeni kokemusta.
Mutta meillä kotitalossani, minkä isäni rakensi ja jossa äitini elää yhä on henkiolennot heitelleet tavaroita ja kolistelleet ja kuulema yksi patsaskin käänsi päätä (vaarini tekemä patsas) Mutta isäni hajoitti sen silloin.
Meno on nykyään rauhoittunut, mutta kyllä siinä talossa joku heiluu ja jotkut ???
Vanhemmat sisareni pelasi joskus spiritismiä talossa.
Isäni eka vaimo kuoli, kun talo oli valmis.
Ja isäni kuoli 1986
Siis, kai ne ja muut henget tykkää siellä olla.
Unessa olen nähnyt usein sen paikan mistä ne tulee ja menee ja vasta lähiaikoina minulle selvisi, että muutkin sisareni ovat mieltäneet juuri sen kohdan talosta sellaiseksi.
Meitä on muuten yli kymmenen sisarusta ja itse olen kuopus. Joten vanhempia ja viisaampia olen kuunellut.- on harvinaista
Pimeyden henkivallat eivät normaalisti voi vaikuttaa fyysisellä tavalla. Kuitenkin tiedetään, että edullisissa olosuhteissa ne saavat vaikutusvaltaa fyysiselläkin puolella. Poltergeist-ilmiöt ovat hyvä esimerkki. Meedioistunnot on toinen. Poltergeistien yhteydessä on ihmisiä vahingoittunut, eli vahingoittaminenkaan ei siis ole pois laskuista. Kaikkien henkimaailman fyysisten toimien takana on kuitenkin ihmisen osallisuus. Ihminen on joko itse "avautunut" vaikutukselle tai sitten joku muu on edesauttanut tilannetta. Esim. salaan jäänyt veriteko saattaa olla seikka, joka mahdollistaa henkimaailman fyysisen toiminnan. Kun joku nyt kysyy, että miten, on pakko todeta, että onpahan vaikea vastata. Meedioistunnoissa henkien meediolta "käyttöönsä saama" ektoplasma ja veriteon yhteydessä "jokin", jota jää maahan, voivat olla "saman sukuisia" tekijöitä, jotka mahdollistavat pimeyden henkien esiintymisen fyysisessä ulottuvuudessa. Yhteydet henkiin, esim. spiritismi tai meedioistunnot tai veririkokset ovat kaikki sellaisia, joista voi seurata "levottomuuksia" kauankin jälkeenpäin.
- Aritta
on harvinaista kirjoitti:
Pimeyden henkivallat eivät normaalisti voi vaikuttaa fyysisellä tavalla. Kuitenkin tiedetään, että edullisissa olosuhteissa ne saavat vaikutusvaltaa fyysiselläkin puolella. Poltergeist-ilmiöt ovat hyvä esimerkki. Meedioistunnot on toinen. Poltergeistien yhteydessä on ihmisiä vahingoittunut, eli vahingoittaminenkaan ei siis ole pois laskuista. Kaikkien henkimaailman fyysisten toimien takana on kuitenkin ihmisen osallisuus. Ihminen on joko itse "avautunut" vaikutukselle tai sitten joku muu on edesauttanut tilannetta. Esim. salaan jäänyt veriteko saattaa olla seikka, joka mahdollistaa henkimaailman fyysisen toiminnan. Kun joku nyt kysyy, että miten, on pakko todeta, että onpahan vaikea vastata. Meedioistunnoissa henkien meediolta "käyttöönsä saama" ektoplasma ja veriteon yhteydessä "jokin", jota jää maahan, voivat olla "saman sukuisia" tekijöitä, jotka mahdollistavat pimeyden henkien esiintymisen fyysisessä ulottuvuudessa. Yhteydet henkiin, esim. spiritismi tai meedioistunnot tai veririkokset ovat kaikki sellaisia, joista voi seurata "levottomuuksia" kauankin jälkeenpäin.
ei ole henki vaan energiaa jota yleensä on nuorilla ja se energia saa esim tavarat lentelemään.
Pimeyden henkivaltoja taas ei ole ja henget pystyvät fyysisiin toimintoihin. Ns kummitukset jotka eivät vielä ole henkimaailmassa voivat yrittää tehdä pahoja. Eräs ystäväni meinasi saada päälleen painavan vaatekaapin kun kummittelija ei halunnut häntä taloonsa. Henkimaailmassa olevat eivät tee tällaista, mutta he voivat silittää poskea tai vaikka antaa pienen pusun. - sappua
on harvinaista kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella voin sanoa, että myös mielisairaiden ympärillä on usein toimintakykyistä negatiivista energiaa.
Myös poltergeits-ilmiön toteuttajana on useimmiten hauras, nuori ihminen, jota pahan voimat käyttävät pahuutensa välineenä.
Tällä en halua sanoa, että mieleltään sairaat tai hauraat olisivat itse pahoja. - sanoo lahkolaisesi
Hei, se sinun lahkolainen aritta sanoo ettei ole pahaa....... joten anna paskan vaan tapahtua kotitalossasi.......ei ole pahaa....ei ole pahaaa...ei ole pahaa...voi vittu. Anna niitten henkiesi vaan jatkaa menoa.... oiken yllytä niitä ja osta spiritismilauta ja ala pelaisemaan sitä...siitä ne tykkää. ja sinä varmaan myös.
- voi vittu.......
Aritta kirjoitti:
ei ole henki vaan energiaa jota yleensä on nuorilla ja se energia saa esim tavarat lentelemään.
Pimeyden henkivaltoja taas ei ole ja henget pystyvät fyysisiin toimintoihin. Ns kummitukset jotka eivät vielä ole henkimaailmassa voivat yrittää tehdä pahoja. Eräs ystäväni meinasi saada päälleen painavan vaatekaapin kun kummittelija ei halunnut häntä taloonsa. Henkimaailmassa olevat eivät tee tällaista, mutta he voivat silittää poskea tai vaikka antaa pienen pusun.kuulkaa arittan oppeja jos haluatte astua paskaan. Siis tyhmään paskaan.
- Aritta
voi vittu....... kirjoitti:
kuulkaa arittan oppeja jos haluatte astua paskaan. Siis tyhmään paskaan.
niihin kristityihin, ilmeisesti?
- Aritta
sanoo lahkolaisesi kirjoitti:
Hei, se sinun lahkolainen aritta sanoo ettei ole pahaa....... joten anna paskan vaan tapahtua kotitalossasi.......ei ole pahaa....ei ole pahaaa...ei ole pahaa...voi vittu. Anna niitten henkiesi vaan jatkaa menoa.... oiken yllytä niitä ja osta spiritismilauta ja ala pelaisemaan sitä...siitä ne tykkää. ja sinä varmaan myös.
minäkin voin kirjoittaa näin: Mene hoitoon! Tai oletko unohtanut ottaa pillerisi?
- mieti sitä...........
Aritta kirjoitti:
Ja pahaa ei ole mutta kirjoituksistasi ilmenee aivan kaikille ja selvästi kuinka paljon ja katkerasti sinä VIHAAT uskovaisia.
Jonkinlaista sairauttahan se on, aritta. - ..tyhmä kuin aritta
Aritta kirjoitti:
minäkin voin kirjoittaa näin: Mene hoitoon! Tai oletko unohtanut ottaa pillerisi?
pahaa ei ole ja silti huutelet: Mene hoitoon! Tai oletko unohtanut ottaa pillerisi?
Kusitko omiin nilkkoihisi? - gnostic
Aritta kirjoitti:
Olet aikuinen ja tiedät itse miten on järkevintä suhtautua noiden keskenkasvuisten kommentteihin. Mutta minun on pakko sanoa, että älä välitä heidän puheistaan! Anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mistä puhuvat :) Se ON vaikeaa kylläkin...
Tiedätkö mikä minusta on outoa? Se, että juuri uskovaiseksi itseään useimmiten kutsuvat kristityt ovat kaikkein eniten pihalla henkisyydestä. Ja jos olet ns. henkistynyt ihminen, he pitävät SINUA harhateillä kulkevaksi. Käsittämätöntä. - edes joku tolkku!
Aritta kirjoitti:
Pimeyden henkivaltoja taas ei ole ja henget pystyvät fyysisiin toimintoihin. Ns kummitukset jotka eivät vielä ole henkimaailmassa voivat yrittää tehdä pahoja. Eräs ystäväni meinasi saada päälleen painavan vaatekaapin kun kummittelija ei halunnut häntä taloonsa. Henkimaailmassa olevat eivät tee tällaista, mutta he voivat silittää poskea tai vaikka antaa pienen pusun.Ja ensimmäinen valhekin oli: "Ette suinkaan kuole!"
- kukkahatuilla pois täältä!
voi vittu....... kirjoitti:
kuulkaa arittan oppeja jos haluatte astua paskaan. Siis tyhmään paskaan.
Mikä lie Aritta. Jutut kuulostavat siltä kuin tekijänsä hyvinkin viihtyisi Tiimarissa. Pidempiäkin aikoja!
- ei, ei ja ei!
Aritta kirjoitti:
Ei jonkun muun maailmankatsomuksesta vinoilu auta, jos oman maailmankatsomuksesi konseptit ovat sekaisin!
- eivät pysty mihin tahansa
sappua kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella voin sanoa, että myös mielisairaiden ympärillä on usein toimintakykyistä negatiivista energiaa.
Myös poltergeits-ilmiön toteuttajana on useimmiten hauras, nuori ihminen, jota pahan voimat käyttävät pahuutensa välineenä.
Tällä en halua sanoa, että mieleltään sairaat tai hauraat olisivat itse pahoja.Mielisairaus on edelleen tieteelle suurelta osin selvittämätön juttu. Mielisairaaloista kantautuu välillä "jänskiäkin" juoruja jutuista, jotka eivät selity tieteellä. Luultavasti mielisairaan sielu-ruumis-henki-jne-kokonaisuus on jotenkin sillä tavalla rikki, että henkivallat pääsevät "kuittaamaan" sitä samaa "ainesta", jolla meedioistunnoissa saadaan aikaan fyysisiä ilmiöitä. Olkoon "aineksen" nimi ektoplasma tai mikä tahansa. Mitään sen vaikeammin seliteltäviä "energioita" ei ilmiössä esiinny muulla tavoin kuin energioita yleensä. Eli henkivallat eivät kykene itsenäisesti fyysiseen vaikuttamiseen, vaan jokin apu niiden pitää fyysiseltä puolelta saada.
- Mihin se varovaisuus on men...
Mielisairaalassa toimivilta työntekijöiltä voitte bongata "epävirallisesti" sellaistakin viisautta, että henkien kanssa elämöinti ja nk. musta raamattu ovat tilastollisesti nopeimpia konsteja löytää itsensä hoidosta. Eli arkipäivän järkeä kehiin..! Vaikka olisi siis ihan mitä mieltä tahansa noista asioista, ei kannata pilata elämäänsä!
- keikkuen tulevi
gnostic kirjoitti:
Olet aikuinen ja tiedät itse miten on järkevintä suhtautua noiden keskenkasvuisten kommentteihin. Mutta minun on pakko sanoa, että älä välitä heidän puheistaan! Anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mistä puhuvat :) Se ON vaikeaa kylläkin...
Tiedätkö mikä minusta on outoa? Se, että juuri uskovaiseksi itseään useimmiten kutsuvat kristityt ovat kaikkein eniten pihalla henkisyydestä. Ja jos olet ns. henkistynyt ihminen, he pitävät SINUA harhateillä kulkevaksi. Käsittämätöntä.Miten tuollainen "henkistynyt ihminen" tuokin niin kummallisen helposti mieleen jonkun hösselin, joka kulkee keikkuen pitkin Tiimarin käytävää. Ja jutut ovat tosiaan sitä samaa tasoa.
- Aritta
mieti sitä........... kirjoitti:
Ja pahaa ei ole mutta kirjoituksistasi ilmenee aivan kaikille ja selvästi kuinka paljon ja katkerasti sinä VIHAAT uskovaisia.
Jonkinlaista sairauttahan se on, aritta.uskovaisia, mutta uskovaiset antavat itsestään sellaisen kuvan että he ovat kylmiä ja ilkeitä. Siitä huolimatta en vihaa heitä koska tiedän että he ovat juuri siinä missä heidän onkin oltava juuri nyt. Tulevaisuudessa, ehkä ensi elämässä, he ovat jatkaneet matkaansa.
Sen sijaan minulle tule sellainen kuva että uskovaiset vihaavat minua. :-) - Aritta
ei, ei ja ei! kirjoitti:
Ei jonkun muun maailmankatsomuksesta vinoilu auta, jos oman maailmankatsomuksesi konseptit ovat sekaisin!
en vinoile. Kysyin vaan koska olen hieman huolissani maailman kristillisyydestä. Se ei mene ihan niin kuin Jeesus opetti.
- Aritta
kukkahatuilla pois täältä! kirjoitti:
Mikä lie Aritta. Jutut kuulostavat siltä kuin tekijänsä hyvinkin viihtyisi Tiimarissa. Pidempiäkin aikoja!
Ostin sieltä suomenkielisiä joulukortteja.
- Aritta
edes joku tolkku! kirjoitti:
Ja ensimmäinen valhekin oli: "Ette suinkaan kuole!"
ei ole.
- Aritta
..tyhmä kuin aritta kirjoitti:
pahaa ei ole ja silti huutelet: Mene hoitoon! Tai oletko unohtanut ottaa pillerisi?
Kusitko omiin nilkkoihisi?vain sellaiselta.
- kuunkutoja
Aritta kirjoitti:
olen paljon lukenut näitä palstoja mutten koskaan aiemmin kirjoittanut.on ihan pakko sanoa että olen kanssasi kaikista asioista samaa mieltä.
niin se vain on että skeptikoiden ja näiden vastasyntyneiden sielujen aivorakenne on sellainen etteivät he pysty millään käsittämään näitä esoteerisia totuuksia.ei tässä elämässä.
jatka vain samaa rataa...pakkohan jonkun on suojella näitä herkkiä kyseleviä sieluja noilta helvettejä ja demoneja rakastavilta fanaatikoilta. - Aritta
gnostic kirjoitti:
Tiedätkö mikä minusta on outoa? Se, että juuri uskovaiseksi itseään useimmiten kutsuvat kristityt ovat kaikkein eniten pihalla henkisyydestä. Ja jos olet ns. henkistynyt ihminen, he pitävät SINUA harhateillä kulkevaksi. Käsittämätöntä.Mutta minua vähän huvittaa heidän kanssaan "keskustelu". En ota heitä tosissaan ja tiedän että olen provo heille. Tiedän myös että jos en välitä eivät hekään jatka.
Ja tosiaankin annan heille anteeksi ja yritän antaa myös itselleni koska viitsin jatkaa heidän kanssaan kinaamista. Mutta tänään esim on niin tylsä ilma ulkona että kiinnostaa tuo kinaaminenkin. Ehkä se on kuitenkin väärin. :-) - Aritta
kuunkutoja kirjoitti:
olen paljon lukenut näitä palstoja mutten koskaan aiemmin kirjoittanut.on ihan pakko sanoa että olen kanssasi kaikista asioista samaa mieltä.
niin se vain on että skeptikoiden ja näiden vastasyntyneiden sielujen aivorakenne on sellainen etteivät he pysty millään käsittämään näitä esoteerisia totuuksia.ei tässä elämässä.
jatka vain samaa rataa...pakkohan jonkun on suojella näitä herkkiä kyseleviä sieluja noilta helvettejä ja demoneja rakastavilta fanaatikoilta.olen kirjoittanut. Jos olisin itse etsimässä neuvoja kokemuksiini en takuulla haluaisi ensimmäiseksi lukea demoneista.
Muuten tuo "keskustelu" menee vähän yliammutuksi. :-) - Aritta
keikkuen tulevi kirjoitti:
Miten tuollainen "henkistynyt ihminen" tuokin niin kummallisen helposti mieleen jonkun hösselin, joka kulkee keikkuen pitkin Tiimarin käytävää. Ja jutut ovat tosiaan sitä samaa tasoa.
että Tiimarissa olen käynyt vain kerran ostamassa joulukortteja. :-)
- sairasta--------------
Aritta kirjoitti:
uskovaisia, mutta uskovaiset antavat itsestään sellaisen kuvan että he ovat kylmiä ja ilkeitä. Siitä huolimatta en vihaa heitä koska tiedän että he ovat juuri siinä missä heidän onkin oltava juuri nyt. Tulevaisuudessa, ehkä ensi elämässä, he ovat jatkaneet matkaansa.
Sen sijaan minulle tule sellainen kuva että uskovaiset vihaavat minua. :-)Kaiken paskan lisäksi sinä myös valehtelet kuin sika.
Kuinka vääristynyt mielesi oikein on? - gnostic
keikkuen tulevi kirjoitti:
Miten tuollainen "henkistynyt ihminen" tuokin niin kummallisen helposti mieleen jonkun hösselin, joka kulkee keikkuen pitkin Tiimarin käytävää. Ja jutut ovat tosiaan sitä samaa tasoa.
sinun mielipiteesi ja mielikuvasi, tiedän kyllä kaltaisesi!
- gnostic
Aritta kirjoitti:
Mutta minua vähän huvittaa heidän kanssaan "keskustelu". En ota heitä tosissaan ja tiedän että olen provo heille. Tiedän myös että jos en välitä eivät hekään jatka.
Ja tosiaankin annan heille anteeksi ja yritän antaa myös itselleni koska viitsin jatkaa heidän kanssaan kinaamista. Mutta tänään esim on niin tylsä ilma ulkona että kiinnostaa tuo kinaaminenkin. Ehkä se on kuitenkin väärin. :-)tällaisena päivänä voi vaikka harrastaa väittelyä, vaikkei se mihinkään johtaisikaan. Sitä ei tosiaan kannata ottaa vakavasti, vaikka minulla ainakin sappi meinaa kiehahtaa kun tajuan miten pihalla ihmiset on (en sitten tiedä pelleilevätkö, mutta luultavasti eivät, näkeehän sen jo pelkästään tarkastelemalla ihmiskuntaa).
Voishan sitä uloskin lähteä, siellä on kait aika happirikas ilma vaikka synkeetä onkin :) - Aritta
sairasta-------------- kirjoitti:
Kaiken paskan lisäksi sinä myös valehtelet kuin sika.
Kuinka vääristynyt mielesi oikein on?Enkä myöskään käytä ihan tuollaista kieltä kuin sinä. Hyi!
- bolgrad**
Ei minun kotitalon henget ole pahoja. Ne vaan on ja joskus metelöi.
Kotitaloni on ISO ja siinä on myös firma alakerrassa.
Hassua, että ihmiset kertoo viihtyvänsä siinä talossa. Hyvä, rento meininki.
Talossa on ollut aina myös paljon eläimiä.
En ole asunut talossa 20 vuoteen. Mutta muuttaisin heti, jos äitini sen myisi.
Arittan kanssa voidaan olla samassa lahkossa. Meidän lahko edustaa hyvää ja lämmintä mieltä.
... Niin ja minä en ole pelannut spiritismiä. Että kannattaisi opetella lukemaan viestäjä paremmin. - viisastu
Aritta kirjoitti:
ei ole.
jankuttavasta mitään sanomattomasta kolmen sanan lauseestasi kuolemaa ei ole. Se on ja pysyy ihmisen osana. Fyysinen kuolema kohtaa sinuakin vaikka miten kieltäisit sen.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=hautaustoimisto&btnG=Google-haku&meta=lr=lang_fi - olisin..
Aritta kirjoitti:
olen kirjoittanut. Jos olisin itse etsimässä neuvoja kokemuksiini en takuulla haluaisi ensimmäiseksi lukea demoneista.
Muuten tuo "keskustelu" menee vähän yliammutuksi. :-)kokenut auto-onnettomuuden ja olisin etsimässä neuvoja kokemukseeni, en takuulla haluaisi ensimmäiseksi lukea autoista.
Että semmonen logiikka. Että parempi pistää pikku simmut kiinni ja kipaista tiimarissa ostamassa söpö enkeli sängyn viereen...
Mikä totuudessa pelottaa? Nimenomaan Raamatun totuudessa, jota vastaan taistelet naurettavuuksiin asti. - Aritta
gnostic kirjoitti:
tällaisena päivänä voi vaikka harrastaa väittelyä, vaikkei se mihinkään johtaisikaan. Sitä ei tosiaan kannata ottaa vakavasti, vaikka minulla ainakin sappi meinaa kiehahtaa kun tajuan miten pihalla ihmiset on (en sitten tiedä pelleilevätkö, mutta luultavasti eivät, näkeehän sen jo pelkästään tarkastelemalla ihmiskuntaa).
Voishan sitä uloskin lähteä, siellä on kait aika happirikas ilma vaikka synkeetä onkin :)Siksi pitäisi sitä valoa tuoda esille myös kirjoittaessaan. :-)
Joten valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa! :-) - Aritta
olisin.. kirjoitti:
kokenut auto-onnettomuuden ja olisin etsimässä neuvoja kokemukseeni, en takuulla haluaisi ensimmäiseksi lukea autoista.
Että semmonen logiikka. Että parempi pistää pikku simmut kiinni ja kipaista tiimarissa ostamassa söpö enkeli sängyn viereen...
Mikä totuudessa pelottaa? Nimenomaan Raamatun totuudessa, jota vastaan taistelet naurettavuuksiin asti.tietysti totuuksiakin on, kun oikein etsii. Sitä en kiellä, mutta koko totuutta sieltä ei löydy joten miksi ihmeessä sitä vastaan pitäisi taistella? :-) Miksi ihmeessä jankutat siitä koko ajan? Onko elämäsi kenties yhtä taistelua?
Neuvo: Etsi totuutta sisältäsi. Siellä se on. Ja valoa myös.
Muuten tuo ensimmäinen lauseesi kuvasi juuri sitä mitä te helvetin enkelit teette tällä palstalla. - Aritta
bolgrad** kirjoitti:
Ei minun kotitalon henget ole pahoja. Ne vaan on ja joskus metelöi.
Kotitaloni on ISO ja siinä on myös firma alakerrassa.
Hassua, että ihmiset kertoo viihtyvänsä siinä talossa. Hyvä, rento meininki.
Talossa on ollut aina myös paljon eläimiä.
En ole asunut talossa 20 vuoteen. Mutta muuttaisin heti, jos äitini sen myisi.
Arittan kanssa voidaan olla samassa lahkossa. Meidän lahko edustaa hyvää ja lämmintä mieltä.
... Niin ja minä en ole pelannut spiritismiä. Että kannattaisi opetella lukemaan viestäjä paremmin.ole harrastanut spiritismiä. Varmaan nuo luulevat mutta en ole. :-)
- Aritta
viisastu kirjoitti:
jankuttavasta mitään sanomattomasta kolmen sanan lauseestasi kuolemaa ei ole. Se on ja pysyy ihmisen osana. Fyysinen kuolema kohtaa sinuakin vaikka miten kieltäisit sen.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=hautaustoimisto&btnG=Google-haku&meta=lr=lang_finiin sinäkin viisastut. :-)
KUOLEMAA EI OLE.
OLEMME IKUISIA HENKIÄ JUMALASTA. eivät pysty mihin tahansa kirjoitti:
Mielisairaus on edelleen tieteelle suurelta osin selvittämätön juttu. Mielisairaaloista kantautuu välillä "jänskiäkin" juoruja jutuista, jotka eivät selity tieteellä. Luultavasti mielisairaan sielu-ruumis-henki-jne-kokonaisuus on jotenkin sillä tavalla rikki, että henkivallat pääsevät "kuittaamaan" sitä samaa "ainesta", jolla meedioistunnoissa saadaan aikaan fyysisiä ilmiöitä. Olkoon "aineksen" nimi ektoplasma tai mikä tahansa. Mitään sen vaikeammin seliteltäviä "energioita" ei ilmiössä esiinny muulla tavoin kuin energioita yleensä. Eli henkivallat eivät kykene itsenäisesti fyysiseen vaikuttamiseen, vaan jokin apu niiden pitää fyysiseltä puolelta saada.
on voima, joka uskoon yhdistettynä saa aikaiseksi melkein mitä vain...
Eli tällä yhdistetyllä voimalla voidaan kuitata kaikki 'räyhähengistä' alkaen.- paljastaa totuuden!
Aritta kirjoitti:
niin sinäkin viisastut. :-)
KUOLEMAA EI OLE.
OLEMME IKUISIA HENKIÄ JUMALASTA.Ei se auta, vaikka lisäisit kukkahattujen määrää kuinka. Kuolema tulee kaikille, sinullekin. Kurkkaapa peiliin: jäljet näkyvät jo...
- niin mene kuittaamisen paik...
Myötäeläjä kirjoitti:
on voima, joka uskoon yhdistettynä saa aikaiseksi melkein mitä vain...
Eli tällä yhdistetyllä voimalla voidaan kuitata kaikki 'räyhähengistä' alkaen.Mene johonkin kummitustaloon kuittailemaan. Moni muukin on mennyt kuittailemaan ja on tullut joltisenkin nopeammin pois. Eikä ole sen koommin jutellut kuittailemisista.
- käynyt Tiimarissa...
Aritta kirjoitti:
että Tiimarissa olen käynyt vain kerran ostamassa joulukortteja. :-)
...ja muillakin abduktiolapsilla pätkii muisti!
- sappua
sappua kirjoitti:
Tällä en halua sanoa, että mieleltään sairaat tai hauraat olisivat itse pahoja.Heikko ja hauras ihminen on kuin hollitupa jonka lävitse voivat käydä ketkä tahansa kulkijat ja käyttää sellaista ihmistä hyväkseen.
Sisäistetty tunne kehenkään erityisesti kohdistumattomasta rakkaudesta on paras portinvartija. Tuota tunnetta pitäisi mielestäni vaalia jatkuvasti jos aikoo pitää pahuuden mahdollisimman etäällä itsestään. Kasvun tie on hidas, mutta se on käytävä jos aikoo tulla omaksi Itsekseen.
Rakkauden energia on parasta ja kaikenlisäksi ainoaa perusenergiaa myös heikon ihmisen suojaksi.
Puhtaan rakkauden kilpi torjuu kaiken pahan. - Aritta
paljastaa totuuden! kirjoitti:
Ei se auta, vaikka lisäisit kukkahattujen määrää kuinka. Kuolema tulee kaikille, sinullekin. Kurkkaapa peiliin: jäljet näkyvät jo...
Ja mistähän saisin sellaisen kukkahatun?
- Aritta
käynyt Tiimarissa... kirjoitti:
...ja muillakin abduktiolapsilla pätkii muisti!
abduktiolapsi?
- saamatta...
Aritta kirjoitti:
tietysti totuuksiakin on, kun oikein etsii. Sitä en kiellä, mutta koko totuutta sieltä ei löydy joten miksi ihmeessä sitä vastaan pitäisi taistella? :-) Miksi ihmeessä jankutat siitä koko ajan? Onko elämäsi kenties yhtä taistelua?
Neuvo: Etsi totuutta sisältäsi. Siellä se on. Ja valoa myös.
Muuten tuo ensimmäinen lauseesi kuvasi juuri sitä mitä te helvetin enkelit teette tällä palstalla.*koko totuutta sieltä ei löydy joten miksi ihmeessä sitä vastaan pitäisi taistella?*
No mutta sinähän taistelet Raamattua vastaan väittämällä ettei koko totuutta sieltä löydy! Muutahan se ei ole kuin taistelua, kun hyökkäät aina kieltämään ettei kuolema ja helvettiä ole, jotka löytyy Raamatusta.
Kieroilet sitten että minun elämäni olisi yhtä taistelua!!! Lol!
Kyllä te rajatietolaiset taistelette Jumalaa vastaan kun ette suostu Hänen totuuttaan vastaanottamaan.
Valo tulee ihmisen ulkopuolelta, Jumalalta, joka asuu korkeuksissa mutta joka astui alas maailmaan Jeesuksessa vaatimattomaan eläinsuojaan, vaikka olisi voinut valita maailman hienoimman palatsin syntymäpaikakseen. Ja sinäkin sen kerran tulet tietämään, että sisältäsi ei löydy mitään muuta kuin kieroutta, häijyyttä, kaikkea langenneen ihmiskunnan syntikuonaa, jolta yrität vimmatusti silmäsi sulkea ja tehdä itsestäsi jotakin suurempaa mielikuvituksessasi.
"Muuten tuo ensimmäinen lauseesi kuvasi juuri sitä mitä te helvetin enkelit teette tällä palstalla."
Helvetin enkelit??
Enpä ole yhtäkään helvetin enkeliksi julistautunutta täällä nähnyt.
Ja se lause: 'Jos olisin kokenut auto-onnettomuuden' – kuvaa helvetin enkeleitä??????? - edemmäs, yes!
Aritta kirjoitti:
Ja mistähän saisin sellaisen kukkahatun?
Nyt suuntasi on jo aivan uskottava. Ensin tunnustit tuon tiimarikäynnin ja nyt olet löytänyt itsestäsi tuon kukkahattupuolen.
Nyt pitäisi sitten saada aktiivimuistiin ne muut tiimarikäyntisi. Ja jos olet ollut tietämättäsi ufokeikalla, siinäkin auttaa ihan, kun vaan puhuu, puhuu ja puhuu..!!! - kyselet näitä!
Aritta kirjoitti:
abduktiolapsi?
Se on tervettä, että kysellään. Lapsikin kyselee. Niinhän ne asiat selviävät. Mutta huutamaan älä ala siellä. Avaruudessa eri kuitenkaan kukaan kuule huutoasi!
- Aritta
edemmäs, yes! kirjoitti:
Nyt suuntasi on jo aivan uskottava. Ensin tunnustit tuon tiimarikäynnin ja nyt olet löytänyt itsestäsi tuon kukkahattupuolen.
Nyt pitäisi sitten saada aktiivimuistiin ne muut tiimarikäyntisi. Ja jos olet ollut tietämättäsi ufokeikalla, siinäkin auttaa ihan, kun vaan puhuu, puhuu ja puhuu..!!!Vaikka eihän sitä tiedä. Pienenä kun sanoin että olen toiselta planeetalta kotoisin ja täällä vain tutkimassa ihmisten elämää.
- Aritta
kyselet näitä! kirjoitti:
Se on tervettä, että kysellään. Lapsikin kyselee. Niinhän ne asiat selviävät. Mutta huutamaan älä ala siellä. Avaruudessa eri kuitenkaan kukaan kuule huutoasi!
vastaa? Pitääkö huutaa?
- Aritta
saamatta... kirjoitti:
*koko totuutta sieltä ei löydy joten miksi ihmeessä sitä vastaan pitäisi taistella?*
No mutta sinähän taistelet Raamattua vastaan väittämällä ettei koko totuutta sieltä löydy! Muutahan se ei ole kuin taistelua, kun hyökkäät aina kieltämään ettei kuolema ja helvettiä ole, jotka löytyy Raamatusta.
Kieroilet sitten että minun elämäni olisi yhtä taistelua!!! Lol!
Kyllä te rajatietolaiset taistelette Jumalaa vastaan kun ette suostu Hänen totuuttaan vastaanottamaan.
Valo tulee ihmisen ulkopuolelta, Jumalalta, joka asuu korkeuksissa mutta joka astui alas maailmaan Jeesuksessa vaatimattomaan eläinsuojaan, vaikka olisi voinut valita maailman hienoimman palatsin syntymäpaikakseen. Ja sinäkin sen kerran tulet tietämään, että sisältäsi ei löydy mitään muuta kuin kieroutta, häijyyttä, kaikkea langenneen ihmiskunnan syntikuonaa, jolta yrität vimmatusti silmäsi sulkea ja tehdä itsestäsi jotakin suurempaa mielikuvituksessasi.
"Muuten tuo ensimmäinen lauseesi kuvasi juuri sitä mitä te helvetin enkelit teette tällä palstalla."
Helvetin enkelit??
Enpä ole yhtäkään helvetin enkeliksi julistautunutta täällä nähnyt.
Ja se lause: 'Jos olisin kokenut auto-onnettomuuden' – kuvaa helvetin enkeleitä???????Teikäläisilläkö on yksinoikeus nimittelyyn? :-)
Helvetin enkelillä tarkoitan niitä jotka uskovat helvettiin ja demoneihin. Ei sen kummempaa.
Juu, en taistele raamattua vastaan. Minun puolestani se saa olla ihan rauhassa ja kuka vain saa lukea sitä ja uskoa miten tykkää.
Valo on meissä itsessämme. Usko tai älä. Jos et niin se ei minua heilauta. - ihmeestä
Aritta kirjoitti:
Teikäläisilläkö on yksinoikeus nimittelyyn? :-)
Helvetin enkelillä tarkoitan niitä jotka uskovat helvettiin ja demoneihin. Ei sen kummempaa.
Juu, en taistele raamattua vastaan. Minun puolestani se saa olla ihan rauhassa ja kuka vain saa lukea sitä ja uskoa miten tykkää.
Valo on meissä itsessämme. Usko tai älä. Jos et niin se ei minua heilauta.noita tulkintojasi oikein vetelet?
Juttusi ovat niin järjettömiä, että unen puutekin tulee mieleen, kun aamusta iltamyöhään näyt viestejä lähettelevän.
Typerät hymiöt vievät sitten lopunkin uskottavuuden juttujesi sisällöstä ja tuo mieleen teini-ikäisen.
Taas todistit itse että nimittelet uskovia. Vaikka olet sanonut että et sitä tee.
Kovasti sinua vaan uskovien kirjoitukset heilauttaa. Väittelet ja kinaat yksinkertaisin kieltolausein ei ole sitä ei ole tätä, ja sitten kun jäät kiinni etkä osaa vastata, lieroilet että jokainen saa uskoa niin kuin tahtoo. Ja tässäkin ketjussa väität ihan päinvastaista... - Aritta
ihmeestä kirjoitti:
noita tulkintojasi oikein vetelet?
Juttusi ovat niin järjettömiä, että unen puutekin tulee mieleen, kun aamusta iltamyöhään näyt viestejä lähettelevän.
Typerät hymiöt vievät sitten lopunkin uskottavuuden juttujesi sisällöstä ja tuo mieleen teini-ikäisen.
Taas todistit itse että nimittelet uskovia. Vaikka olet sanonut että et sitä tee.
Kovasti sinua vaan uskovien kirjoitukset heilauttaa. Väittelet ja kinaat yksinkertaisin kieltolausein ei ole sitä ei ole tätä, ja sitten kun jäät kiinni etkä osaa vastata, lieroilet että jokainen saa uskoa niin kuin tahtoo. Ja tässäkin ketjussa väität ihan päinvastaista...Niin kuin aina. :-)
- lopeta vihaaminen jo
Aritta kirjoitti:
en vinoile. Kysyin vaan koska olen hieman huolissani maailman kristillisyydestä. Se ei mene ihan niin kuin Jeesus opetti.
Taidat olla aika jäävi edes miettimään tuollaista. Vihallasi sinä tämänkin kirjoitit.
- dipluumipotulas
Aritta kirjoitti:
Vaikka eihän sitä tiedä. Pienenä kun sanoin että olen toiselta planeetalta kotoisin ja täällä vain tutkimassa ihmisten elämää.
Aika selkeä persoonallisuushäiriö.
- koska muutenkin voi ilkkua
Aritta kirjoitti:
Enkä myöskään käytä ihan tuollaista kieltä kuin sinä. Hyi!
Juu, ei pidä käyttää ruokottomuuksia, etenkään naisille. Kyllä haukkumisen voi tehdä siistimminkin. Ajatelkaa vaikka tätä Arittaa ja miettikää, millaista hänen elämänsä kuvakirjassa saattaa olla. Kuvitelkaa vaikka kuinka hän vetää puistossa jotakin kinnasta perässään ja väittää, että se on koira. Ja tietenkin kuvista löytyy työväenopiston italiankurssi. Se keskenjäänyt! Tunnusta vain! Ja jo olisi, elleivät sydäntä lähellä olisi kaikenmoiset energiahoidot. Mutta tämä oli jo liiankin helppoa, koska on pääteltävistä noista omista kirjoituksistasi. Mutta eikö niin, että nämä olivatkin kaikki ihan vaan kuvitelmaa. Että siis aivan väärässä..?
- Aritta
koska muutenkin voi ilkkua kirjoitti:
Juu, ei pidä käyttää ruokottomuuksia, etenkään naisille. Kyllä haukkumisen voi tehdä siistimminkin. Ajatelkaa vaikka tätä Arittaa ja miettikää, millaista hänen elämänsä kuvakirjassa saattaa olla. Kuvitelkaa vaikka kuinka hän vetää puistossa jotakin kinnasta perässään ja väittää, että se on koira. Ja tietenkin kuvista löytyy työväenopiston italiankurssi. Se keskenjäänyt! Tunnusta vain! Ja jo olisi, elleivät sydäntä lähellä olisi kaikenmoiset energiahoidot. Mutta tämä oli jo liiankin helppoa, koska on pääteltävistä noista omista kirjoituksistasi. Mutta eikö niin, että nämä olivatkin kaikki ihan vaan kuvitelmaa. Että siis aivan väärässä..?
on ihan oikea koira. Ja asun maalla joten en ulkoiluta sitä puistoissa. Enkä ole eläessäni käynyt italiankielen kurssia, enkä muitakaan kielikursseja. Chakrakurssin jätin kesken kun tiesin enemmän kuin opettaja. :-) Tuntui typerältä maksaa monia tonneja tyhjästä.
Kerro nyt lisää siitä millainen olen kun tuntuu niin kiinnostavan. - Aritta
lopeta vihaaminen jo kirjoitti:
Taidat olla aika jäävi edes miettimään tuollaista. Vihallasi sinä tämänkin kirjoitit.
jag älskar ju dig.
- you liar...................
Aritta kirjoitti:
jag älskar ju dig.
Samaa sanovat huorat tien laidassa. Järki käteen, nainen! Pelkkää valetta niinkuin kaikki se mitä täällä sepustelet.
- Pitikin vielä, tämäkin..!
Aritta kirjoitti:
on ihan oikea koira. Ja asun maalla joten en ulkoiluta sitä puistoissa. Enkä ole eläessäni käynyt italiankielen kurssia, enkä muitakaan kielikursseja. Chakrakurssin jätin kesken kun tiesin enemmän kuin opettaja. :-) Tuntui typerältä maksaa monia tonneja tyhjästä.
Kerro nyt lisää siitä millainen olen kun tuntuu niin kiinnostavan.Oikeinhan tuo meni. Ei se puisto ollut mikään juttu, vaan se koira. Ja keskenjäänyttä italinkurssia vastaa (ja ylittää) keskenjäänyt chakrakurssi. Voi varjele!
Äläkä koske ilman lupaa sen koiran sipuliin! - Aritta
Pitikin vielä, tämäkin..! kirjoitti:
Oikeinhan tuo meni. Ei se puisto ollut mikään juttu, vaan se koira. Ja keskenjäänyttä italinkurssia vastaa (ja ylittää) keskenjäänyt chakrakurssi. Voi varjele!
Äläkä koske ilman lupaa sen koiran sipuliin!Etten vain koske meinaan.
- Aritta
you liar................... kirjoitti:
Samaa sanovat huorat tien laidassa. Järki käteen, nainen! Pelkkää valetta niinkuin kaikki se mitä täällä sepustelet.
En näe mitään syytä siihen.
- ja vielä täh?
Aritta kirjoitti:
En näe mitään syytä siihen.
Sanoit: jag älskar ju dig.
Mitäpä jos miehesi saa tietää? - Aritta
ja vielä täh? kirjoitti:
Sanoit: jag älskar ju dig.
Mitäpä jos miehesi saa tietää?Oliko siinä jotain epäselvää?
- Mutta koeta selvittää.
Aritta kirjoitti:
Etten vain koske meinaan.
Jos se onkin se "siveyden sipuli". Silloin joudut kyllä vaikeaan valintatilanteeseen. Toisaalta kosketuttaa, toisaalta juuri silloin ei kai nimenomaan pitäisi koskea. Tai riippuu kai siitä, miten tuon siveydenkin sitten tulkitsee. Mutta niin tai näin, ei kannata ajautua tämänkään takia tilanteeseen, jota kuuluisat Tiibetin viisaat kutsuvat nimellä "mopon karkaaminen käsistä".
- Aritta
Mutta koeta selvittää. kirjoitti:
Jos se onkin se "siveyden sipuli". Silloin joudut kyllä vaikeaan valintatilanteeseen. Toisaalta kosketuttaa, toisaalta juuri silloin ei kai nimenomaan pitäisi koskea. Tai riippuu kai siitä, miten tuon siveydenkin sitten tulkitsee. Mutta niin tai näin, ei kannata ajautua tämänkään takia tilanteeseen, jota kuuluisat Tiibetin viisaat kutsuvat nimellä "mopon karkaaminen käsistä".
vain kirjoitin tavallisesta sipulista ja siitä tuli tällaista syvämietteistä filosofiaa. Ajatella!
tämäntyyppiset tapaukset olisivat kokemusta Luojan 'asetelmien' pettämisestä.
Astraali'ulottuvuudesta ei tulla pussailemaan. Jos joku näin kokee, ovat hänen tuntemuksensa muodostuneet mielikuvituksen avulla.
Ei Jumalan rakentamissa systeemeissä ole aukkoja, jos joku näin väittää, ovat väittämät vääriä.
Ihmis'sielun henkinen kehitys edellyttää 'muistamattomuutta' ns. todellisesta ja sama pätee todellisen puolelta maalliseen.
Joskus olen lukenut tapauksista, jolloin ihmisen kuollessa sielu jää ns. välitilaan. Tällöin tältä tasolta jonkinmoiset yhteydenotot olisivat 'mahdollisia', en usko tähänkään.
Jos Jumala on olemassa, mitään mahdollisia aukkoja ei voi näissä systeemeissä olla.- Aritta
Olenkin miettinyt sitä.
Juu ja mitä on Jumalan rakentamat systeemit? Kuka ne tietää ja onko niitä edes olemassa? Onko Jumala rakentanut yhtään mitään?
Minun käsitykseni mukaan olemme itse rakentaneet kaikki systeemit ja henkimaailma on tässä missä tämäkin maailma on mutta vain eri ulottuvuudessa ja sieltä päin voidaan tulla tänne. - ---------------
Aritta kirjoitti:
Olenkin miettinyt sitä.
Juu ja mitä on Jumalan rakentamat systeemit? Kuka ne tietää ja onko niitä edes olemassa? Onko Jumala rakentanut yhtään mitään?
Minun käsitykseni mukaan olemme itse rakentaneet kaikki systeemit ja henkimaailma on tässä missä tämäkin maailma on mutta vain eri ulottuvuudessa ja sieltä päin voidaan tulla tänne.rakentaa edes linnunpönttöä.
Olemme luoneet kaikki hah,hah höh.
Jopas vitsin murjaisit. - Aritta
--------------- kirjoitti:
rakentaa edes linnunpönttöä.
Olemme luoneet kaikki hah,hah höh.
Jopas vitsin murjaisit.sitten ollutkaan siinä luomistyössä mukana, mutta kaikki muut olivat. Mitäs sinä teit? Kävit Tiimarissa?
- eikä sekään oma
Aritta kirjoitti:
sitten ollutkaan siinä luomistyössä mukana, mutta kaikki muut olivat. Mitäs sinä teit? Kävit Tiimarissa?
Tämä Aritta tarvitsee asiansa sanomiseen niin monta viestiä, että pakko kysyä, että onko sitä asiaakaan. Huilaa, Aritta, vähän. Pienempikin meuhtomisesi riittää meille muille!
- Aritta
eikä sekään oma kirjoitti:
Tämä Aritta tarvitsee asiansa sanomiseen niin monta viestiä, että pakko kysyä, että onko sitä asiaakaan. Huilaa, Aritta, vähän. Pienempikin meuhtomisesi riittää meille muille!
koko ajan. Pakkohan minun on vastata, jo kohteliaisuudesta.
- pakkoa vastata!
Aritta kirjoitti:
koko ajan. Pakkohan minun on vastata, jo kohteliaisuudesta.
Kirjoittanut Aritta: "Tiedän myös että jos en välitä eivät hekään jatka."
"Pakkohan minun on vastata, jo kohteliaisuudesta."
Seisohan sanojesi takana! Älä siis välitä ja jatka ikuisesti vastaamista!!
Kirjoittelet ihan mitä sattuu, ja joku vielä sanoo uskovansa kaiken mitä kirjoitat! - Aritta
pakkoa vastata! kirjoitti:
Kirjoittelet ihan mitä sattuu, ja joku vielä sanoo uskovansa kaiken mitä kirjoitat!mutta kun olen niin pahuksen kohtelias etten voi olla vastaamatta.
Et varmaan ole huomannut etten ota teikäläisiä ihan todesta. :-) - ---------------------------...
Kirjoittelet ihan mitä sattuu, ja joku vielä sanoo uskovansa kaiken mitä kirjoitat!Itsekin ihmettelen suuresti sitä kun jotkut sanovat uskovansa arittan sanomisia! Jopa se äitinsä menettänyt! Miten ihmiset voivatkaan olla noin hölmöjä! Miten?!!
- että kannattaa avata silmät
Kirjoittelet ihan mitä sattuu, ja joku vielä sanoo uskovansa kaiken mitä kirjoitat!Ja ketähän tämä luulee noilla "teikäläisillä" tarkoittavansa. "Teikäläiset" ovat varmaan kaikki muut, paitsi Aritta.
Haloo! Ei täällä palstoilla ole mitään yksimielistä "teikäläismassaa". Yksimielisyyttä ei taida olla muusta kuin tässä nyt, että lepäisit, Aritta, tosiaankin hiukan. - sappua
Aritta kirjoitti:
Olenkin miettinyt sitä.
Minun käsitykseni mukaan olemme itse rakentaneet kaikki systeemit ja henkimaailma on tässä missä tämäkin maailma on mutta vain eri ulottuvuudessa ja sieltä päin voidaan tulla tänne.Jumala? on rakentanut puitteet joiden mukaan sielun pitää kyetä elämään ilman minkäänlaisia ulkoisia käskyjä.
Kaikki uskonnot ovat ihmisten luomuksia.
Vain RAKKAUS on todellista. - Aritta
---------------------------... kirjoitti:
Itsekin ihmettelen suuresti sitä kun jotkut sanovat uskovansa arittan sanomisia! Jopa se äitinsä menettänyt! Miten ihmiset voivatkaan olla noin hölmöjä! Miten?!!
kun he tuntevat sisimmässään että olen oikeassa.
- Aritta
että kannattaa avata silmät kirjoitti:
Ja ketähän tämä luulee noilla "teikäläisillä" tarkoittavansa. "Teikäläiset" ovat varmaan kaikki muut, paitsi Aritta.
Haloo! Ei täällä palstoilla ole mitään yksimielistä "teikäläismassaa". Yksimielisyyttä ei taida olla muusta kuin tässä nyt, että lepäisit, Aritta, tosiaankin hiukan.ovat te jotka nyt minulle vinoilette. Kun teillä ei ole nimimerkkiä niin en tiedä kuinka monta teitä on joten saitte nimimerkin "teikäläiset" minulta.
Olen levännyt, kiitos vain neuvosta. Ja tiedän varmaan itse kuinka paljon lepoa tarvitsen. Katsopa tarkemmin kuinka monta kertaa olet itse kirjoittanut tällä palstalla. Kirjoitustyylistäsi päätellen tarvitse enemmän lepoa kuin minä. - Aritta
sappua kirjoitti:
Jumala? on rakentanut puitteet joiden mukaan sielun pitää kyetä elämään ilman minkäänlaisia ulkoisia käskyjä.
Vain RAKKAUS on todellista.Kaikki mikä on on RAKKAUS.
Muu on harhaa, illuusiota. - ---------------------------...
Aritta kirjoitti:
kun he tuntevat sisimmässään että olen oikeassa.
Myös ummetuksen voi tuntea sisimmissään.
- Ovatko illluusioita vain ko...
Aritta kirjoitti:
Kaikki mikä on on RAKKAUS.
Muu on harhaa, illuusiota.Entä se sipuli. Onko sekin harhaa. Koirasi ei luultavasti hyväksyisi sitä tulkintaa!
- sappua
Ovatko illluusioita vain ko... kirjoitti:
Entä se sipuli. Onko sekin harhaa. Koirasi ei luultavasti hyväksyisi sitä tulkintaa!
Aineellinen maailma on puhdasta illuusiota, jonka ymmärtämätön ottaa totena.
Kaiken sen minkä kokija kokee, on todellisuutta vain hänelle. - mutta hölmöille ei auta, va...
sappua kirjoitti:
Aineellinen maailma on puhdasta illuusiota, jonka ymmärtämätön ottaa totena.
Kaiken sen minkä kokija kokee, on todellisuutta vain hänelle.Älytöntä puhetta. Jos aineellinen maailma on illuusiota, ymmärtämättömän ymmärryskin on illuusiota, koska ymmärtäminen tapahtuu aineellisen prosessin perusteella. Ja että todellisuus olisi todellisuutta vain itse kullekin? Pötyä! Ehdottelet vain ketterästi uskomaan jotakin, joka on äärimmäisen epäuskottavaa ja jolle on äärimmäisen vähän tukea. Helpompi uskoa tähän todellisuuteen. Ja on elämän jälkeen vielä toisenlainenkin todellisuus, mutta se onkin sitten jo eri juttu.
- sappua
mutta hölmöille ei auta, va... kirjoitti:
Älytöntä puhetta. Jos aineellinen maailma on illuusiota, ymmärtämättömän ymmärryskin on illuusiota, koska ymmärtäminen tapahtuu aineellisen prosessin perusteella. Ja että todellisuus olisi todellisuutta vain itse kullekin? Pötyä! Ehdottelet vain ketterästi uskomaan jotakin, joka on äärimmäisen epäuskottavaa ja jolle on äärimmäisen vähän tukea. Helpompi uskoa tähän todellisuuteen. Ja on elämän jälkeen vielä toisenlainenkin todellisuus, mutta se onkin sitten jo eri juttu.
Ei Sinun minua tarvitse uskoa, minulle riittää se mihin itse uskon. Näin on varmasti Sinunkin kohdallasi.
On parempi uskoa sellaista minkä ymmärtää ja hyväksyy todeksi ettei sortuisi teeskentelyyn.
Pässikin uskoo omiin sarviinsa ja tulee sillä hyvin toimeen. - Aritta
olet oikeilla jäljillä. Harjoittele vaikka sen tuntemuksella niin ehkä sitten opit tuntemaan muutakin.
- tipe-tip-tap
on sitten kakkaa. ;)
- Uskomisesta uskonnossa
sappua kirjoitti:
Ei Sinun minua tarvitse uskoa, minulle riittää se mihin itse uskon. Näin on varmasti Sinunkin kohdallasi.
On parempi uskoa sellaista minkä ymmärtää ja hyväksyy todeksi ettei sortuisi teeskentelyyn.
Pässikin uskoo omiin sarviinsa ja tulee sillä hyvin toimeen.Moni ei käsitä sitä, että kristinuskossa usko perustuu useimmiten relevanttiin ja laajaan tietoon. Se uskottavaksi jäävä osuus on aika "pieni". Eli pitää uskoa Jeesuksen sovitustyö. Jotta voi sen uskoa, pitää tietenkin käsittää, mitä se sovitustyö tarkoittaa ja miksi sovitus yleensä on välttämätön jne. Ja sillä tiellä tulee oppineeksi ja tietäneeksi aika paljon. Mutta vaikka tietäisi kaikki maailman asiat, viimeinen askel kristinuskossa tulee ottaa uskossa. Eli kristinusko on usko juuri siinä mielessä, että usko on välttämätöntä. Muissa uskonnoissa "usko" on sitä, että pitää uskoa joukko sitä sun tätä vaikeasti uskottavaa, eli oikeastaan suostua höynäytettäväksi, uskon nimissä. Kysymys ei olekaan samalla tavalla uskonnoista kuin kristinuskon kohdalla.
- Aritta
tipe-tip-tap kirjoitti:
on sitten kakkaa. ;)
Sisimpämme on valoa, sinunkin. Sinä ja minä ja kaikki muut olemme yhtä.
- kuolematon sielu
sappua kirjoitti:
Jumala? on rakentanut puitteet joiden mukaan sielun pitää kyetä elämään ilman minkäänlaisia ulkoisia käskyjä.
Vain RAKKAUS on todellista.ihmisen keksimiä.
- Ihmisenä ei kannattaisi pit...
ihmisen keksimiä.
Ihminen ei ole tehnyt eikä keksinyt edes itseään. Olemme toisen tekoa ja omaisuutta!
- Aritta
Ihmisenä ei kannattaisi pit... kirjoitti:
Ihminen ei ole tehnyt eikä keksinyt edes itseään. Olemme toisen tekoa ja omaisuutta!
on oikeastaan eri asia kuin mitä tosissamme olemme. Olemme valoa, henkiä Jumalasta ja olemme myös luoneet itsellemme leikkikentän ja vaatetuksen että voimme leikkiä tällä leikkikentällä.
- sappua
Ihmisenä ei kannattaisi pit... kirjoitti:
Ihmisen varsinainen ITSE on samaa kuin JUMALA, siksi se ei ole kenenkään omaisuutta.
- Selvästä asiasta
sappua kirjoitti:
Ihmisen varsinainen ITSE on samaa kuin JUMALA, siksi se ei ole kenenkään omaisuutta.
Tuo on samaa itsensä korottamista kuin mistä Jumala tuossa moittii sielunvihollista, langennutta enkeliä:
13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. - sappua
Selvästä asiasta kirjoitti:
Tuo on samaa itsensä korottamista kuin mistä Jumala tuossa moittii sielunvihollista, langennutta enkeliä:
13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.Hengellisessä maailmassa vallitsee ykseys jossa kukaan ei voi olla toistaan suurempi.
Jumala on kaikkeus.
- Z-files
Henkiä ei ole.
Jumalaa/jumalia ei ole.
Demoneita ei ole.
Henkimaailmaa ei ole.
Kuolema on, se on lopullinen, käsittämätön.
Avaruudesssa voi olla toisia, asuttuja planeettoja, elämää. Tai sitten ei ole. Me emme tiedä, mutta emme elä enää kivikaudella tai edes keskiajalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232