Enkeli Mikael

Untuvapeitto

Minkä näköinen on arkkienkeli Mikael?

59

4577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy rabbeilta!

      he tietavat.

    • Aritta

      ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä.

      • >>>>Enkelit ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä.


      • Aritta
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Enkelit ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä.

        sellaisina kuin me haluamme heidän ilmestyvän. Oikeasti he ovat vain valoa, ihan niin kuin mekin kun emme ole ihmisruumiissa.


      • jenny.
        Aritta kirjoitti:

        sellaisina kuin me haluamme heidän ilmestyvän. Oikeasti he ovat vain valoa, ihan niin kuin mekin kun emme ole ihmisruumiissa.

        No siis meillä KAIKILLA on sekä "valokeho" (= se henkikeho) että lihallinen keho (= ihmisillä) täällä maan päällä.


      • Aritta
        jenny. kirjoitti:

        No siis meillä KAIKILLA on sekä "valokeho" (= se henkikeho) että lihallinen keho (= ihmisillä) täällä maan päällä.

        justiinsa. :-)


      • pöh..
        Aritta kirjoitti:

        sellaisina kuin me haluamme heidän ilmestyvän. Oikeasti he ovat vain valoa, ihan niin kuin mekin kun emme ole ihmisruumiissa.

        sellaisina kun haluamme. On monia joille enkelien ilmestyminen on tullut TÄYTENÄ YLLÄTYKSENÄ, jolloin ei taatusti ole voinut omilla ajatuksillaan vaikuttaa niiden ulkonäköön.


      • hyödyttää?
        Aritta kirjoitti:

        justiinsa. :-)

        Sinä rupeat tyypilliseen tapaasi vänkäämään USKOVAN kirjoitukseen, mutta sitten mielistelet ei-uskovalle!

        Kirjoitit että "enkelit ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä."

        Juttusi vuotaa ja pahasti.


      • Aritta
        hyödyttää? kirjoitti:

        Sinä rupeat tyypilliseen tapaasi vänkäämään USKOVAN kirjoitukseen, mutta sitten mielistelet ei-uskovalle!

        Kirjoitit että "enkelit ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä."

        Juttusi vuotaa ja pahasti.

        Enkelit ovat valoa, mutta he voivat ilmestyä minkä näköisinä vain. Vaikka Aku Ankkana jos haluat.


      • Aritta
        pöh.. kirjoitti:

        sellaisina kun haluamme. On monia joille enkelien ilmestyminen on tullut TÄYTENÄ YLLÄTYKSENÄ, jolloin ei taatusti ole voinut omilla ajatuksillaan vaikuttaa niiden ulkonäköön.

        ei istu ja odottele enkelin ilmestymistä, mutta kaikilla on jonkinlainen kuvitelma minkä näköinen enkeli on.


      • voi...
        Aritta kirjoitti:

        Enkelit ovat valoa, mutta he voivat ilmestyä minkä näköisinä vain. Vaikka Aku Ankkana jos haluat.

        Aku Ankka ilmestyäkin!

        Luen juuri niin kuin kirjoitat!

        Kun uskova kirjoittaa minkälaisessa muodossa enkelit esiintyvät, sinun pitää alkaa vääntää vastakkaista juttua, mutta kun ei-uskova kirjoittaa, niin hänelle mielistelet. Tästä oli kyse. Lue mitä sinulle kirjoitetaan!

        Mitä järkeä on alkaa väittää jostakin enkelin olemuksesta onko se valoa vai jotain muuta. Sitäkään sinä et voi tietää mitä ainetta tai olomuotoa enkelit itseasiassa ovat.

        Ja enkelit eivät sitten esiinny ihmisten ajatusten mukaan paitsi pimeän puolen enkelit, jotka voivat aku ankkanakin ilmestyä!


      • viestiin
        Aritta kirjoitti:

        ei istu ja odottele enkelin ilmestymistä, mutta kaikilla on jonkinlainen kuvitelma minkä näköinen enkeli on.

        on kirjoitettu äläkä ala kieroilemaan!

        Se joka EI OLE AJATELLUT PÄTKÄÄKÄÄN enkeliä, sille on enkeli ilmestynyt. EI OLE voinut ajatukset vaikuttaa enkelin ulkonäköön!

        Please, älä vänkää hölmölän väen tapaan kantaen valoa ämpärillä sisään!


      • Aritta
        viestiin kirjoitti:

        on kirjoitettu äläkä ala kieroilemaan!

        Se joka EI OLE AJATELLUT PÄTKÄÄKÄÄN enkeliä, sille on enkeli ilmestynyt. EI OLE voinut ajatukset vaikuttaa enkelin ulkonäköön!

        Please, älä vänkää hölmölän väen tapaan kantaen valoa ämpärillä sisään!

        Jokaisella ihmisellä on jonkinlainen ajatus enkelin näöstä. Ja yleensä ne näyttäytyvät juuri sellaisina kuin ne on esitetty taiteessa. Kauniita ihmisiä, siipien kanssa tai ilman.

        Äläkä itse kieroile. Alan pikkuhiljaa kyllästymään tuollaiseen käytökseen. Missä sinut on kasvatettu?


      • Aritta
        voi... kirjoitti:

        Aku Ankka ilmestyäkin!

        Luen juuri niin kuin kirjoitat!

        Kun uskova kirjoittaa minkälaisessa muodossa enkelit esiintyvät, sinun pitää alkaa vääntää vastakkaista juttua, mutta kun ei-uskova kirjoittaa, niin hänelle mielistelet. Tästä oli kyse. Lue mitä sinulle kirjoitetaan!

        Mitä järkeä on alkaa väittää jostakin enkelin olemuksesta onko se valoa vai jotain muuta. Sitäkään sinä et voi tietää mitä ainetta tai olomuotoa enkelit itseasiassa ovat.

        Ja enkelit eivät sitten esiinny ihmisten ajatusten mukaan paitsi pimeän puolen enkelit, jotka voivat aku ankkanakin ilmestyä!

        " Enkelit ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä."

        Olisi tietysti pitänyt tulkata tuo niin että myös Mikael nähdään sellaisena. Koska valo-olentoja on hankala nähdä.

        Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä uskovaisen tai ei-uskovaisen kanssa.

        MUTTA ENKELIT OVAT VAIN VALOA. OIKEASTI.


      • Arittanta

        Taas taisi tulla aivopieru..enkelit voivat näyttäytyä vaikka pienenä naisena, jos haluavat. He eivät käsittääkseni ole sen kummemmin miehiä eikä naisia. Ei sillä ainakaan ole mitään merkitystä


      • Aritta
        Arittanta kirjoitti:

        Taas taisi tulla aivopieru..enkelit voivat näyttäytyä vaikka pienenä naisena, jos haluavat. He eivät käsittääkseni ole sen kummemmin miehiä eikä naisia. Ei sillä ainakaan ole mitään merkitystä

        kait että he voivat näyttäytyä minä tahansa. Mutta he ovat vain valoa.


      • jenny.

        Mikael ON "valtava mies miekka kädessä"...;)


        Siis valomiekka, tai oikeastaan valoN miekka.


        Ja siis "valtava mies" = isokokoinen enkeli...


      • normi terve
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Enkelit ovat vain valoa, eivät siis minkään näköisiä, mutta Mikael kuvataan sellaisena valtavana miehenä miekkä kädessä.

        Lähteet:

        Eräs saarnamies
        Sinun jorinasi


      • Anonyymi
        jenny. kirjoitti:

        Mikael ON "valtava mies miekka kädessä"...;)


        Siis valomiekka, tai oikeastaan valoN miekka.


        Ja siis "valtava mies" = isokokoinen enkeli...

        Ettei vain olisi nahka miekka siellä mekon alla?


    • bolgrad**

      Kerran meditaatiossa viereeni tuli pitkä mies, joka huokui terveyttä, energiaa ja rakkautta. Hänellä oli olkapäille asti olevat lainehtavat hiukset, sellaiset kullan ruskeat. Kauniit iloiset, mutta miehekkäät kasvot. Valkoiset hampaat. Lempeät (vihreät?) silmät ja tummat ripset. Hän oli ilman paitaa ja iho oli kauniisti päivettynyt, sopivan lihaksikas ja ehkä??? hiukan rintakarvojakin. Mutta pitkä oli, varmaan 190cm.
      Hän sanoi nimekseen enkeli Mikael.

      • Aritta

        että olisi ollut rintakarvoja. :-)
        Muuten kuvaus sopii omaankin näkyyni.


      • ---------------

        Arnolt Wartserkekker


      • bolgrad**
        --------------- kirjoitti:

        Arnolt Wartserkekker

        Ei niin saksalainen, enemmän

        http://www.youtube.com/watch?v=1XiV-17j8Tg&feature=related


      • Maramia
        bolgrad** kirjoitti:

        Ei niin saksalainen, enemmän

        http://www.youtube.com/watch?v=1XiV-17j8Tg&feature=related

        Ne siis on sellaisia kuin miksi ne tahtoo nähdäkin?! Tytöt, kuulkaas nyt, olette eksymässä! Tollasten "enkelien" siiville ei tule kiivetä!
        Vai olis enkelillä rintakarvatkin, joopa joo ja kaikki muukin siltä varmasti löytyis. Voi siskot sentään!


      • bolgrad**
        Maramia kirjoitti:

        Ne siis on sellaisia kuin miksi ne tahtoo nähdäkin?! Tytöt, kuulkaas nyt, olette eksymässä! Tollasten "enkelien" siiville ei tule kiivetä!
        Vai olis enkelillä rintakarvatkin, joopa joo ja kaikki muukin siltä varmasti löytyis. Voi siskot sentään!

        mielikuvitusta, unelmaa ja kauniita ajatuksia.

        Minun unelmamies ei oikeasti ole noin kiltin näköinen mies. pidän kait miehestä, missä on ripaus enkeliä ja paholaista.

        Mutta kyse olikin nyt enkeleistä.

        Rauha Heath Ledgerin sielulle.


      • jenny.

        Uskotaan.;) Tuo kuvauksesi sopi erään papin Mikael-kokemukseen.

        Sen papin luona vierailivat muistaakseni Mikael, Gabriel ja eräs muukin arkkienkeli, joka ei tosin varsinaisesti ole "maapallon arkkienkeli".


      • jenny.
        Maramia kirjoitti:

        Ne siis on sellaisia kuin miksi ne tahtoo nähdäkin?! Tytöt, kuulkaas nyt, olette eksymässä! Tollasten "enkelien" siiville ei tule kiivetä!
        Vai olis enkelillä rintakarvatkin, joopa joo ja kaikki muukin siltä varmasti löytyis. Voi siskot sentään!

        Mutta kun tietyt arkkienkelit OVAT "ihmishahmon ottaneena" kuin "nuoria, salskeita miehiä", pitkiä ja voimallisia.


      • kirjoittaja

        Mikael ei ole rakkauden vaan SODAN enkeli, hän ei ole karismaattinen, vaan totinen, ja ehkä jopa ruhjeinen.


      • enkeleistä.

        Mikael ei ole rakkauden vaan SODAN enkeli, hän ei ole karismaattinen, vaan totinen, ja ehkä jopa ruhjeinen.


      • Pinkki-Hiiri
        enkeleistä. kirjoitti:

        Mikael ei ole rakkauden vaan SODAN enkeli, hän ei ole karismaattinen, vaan totinen, ja ehkä jopa ruhjeinen.

        On rakkauden arkkienkeli


      • kuulostaa

        komealta ;D


      • Anonyymi

        Oliko koppalakki ja nahkahousut?


    • onnnnnnn

      sellanen karvanen kaveri kuin simpANSSI

    • jenny.

      Minä puolestani olen KUULLUT Mikaelin äänen, saanut häneltä viestin ja nähnyt hänen SÄTEENSÄ, (joka on sähkönsininen).

      Kun Mikael kirjaimellisesti HUUSI minulle yhdessä tilanteessa, hänen äänensä tuli juurikin jostain sieltä 190 senttimetrin korkeudelta, joten siitä saatoin päätellä hänen pituutensa.

      Ääni oli voimallinen ja muistaakseni samaan aikaan sain lievän sähköiskun.

      Hän huusi "ÄLÄ", joka viittaa sen hetkiseen elämäntilanteeseeni, eikä tästä tämän enempää, mutta hän yritti joka tapauksessa estää minua tekemästä tiettyjä asioita.

      Se sähkönsininen säde tuli suoraan olohuoneeseeni suoraan katon läpi. Lisäksi näin muitakin "sini-siirtymiä" silloin huoneistossani.

      Minulle tuli tunne, että se säde ikäänkuin haluttiin "lahjoittaa" minulle, ts. sen antama VOIMA.

      • se lääkityksesi.

        _.-


    • aikojen alussa

      Erään opin mukaan Edenin Adam olikin oikeasti arkkienkeli Mikael!

    • kokija

      Minkälaisena näet enkeli Mikaelin?

    • kohtasin

      Arkkienkeli Mikaelin nukkuessani. En voinut katsoa häntä vyötäröstä ylöspäin, niin voimakas oli hänen läheisyytensä. Hänellä oli valkoinen kaapu yllään joka ulottui nilkkoihin saakka, sandaalit jalassa ja sininen miekka kupeellaan, josta tunnistin hänet Mikaeliksi. Hän kysyi minulta kolme kysymystä joihin vastasin tietämykselläni joka minulla on. Tämän jälkeen hän antoi minulle avaimen ja sanoi: Te se mikä pitää tehdä. Sen tehtävän ja avaimen tarkoitus ei ole valjennut tai en tiedä mitä tarkoittaa ja mitä pitäisi tehdä.

      • yksi kaikista

        Hei,

        On suuri lahja unessa saada kohdata taivaallisia valo-olentoja. Etsi tukea kysymyksistä joita sinulta kysyttiin. Jos et muista kysymyksiä, silloin ei ole vielä aika. Pyydä johdatusta ja vahvistusta intuitioosi, sinua ohjataan sydämesi kautta, tunnet sen kyllä kun aika on!


      • Mikael Mika, Miikka
        yksi kaikista kirjoitti:

        Hei,

        On suuri lahja unessa saada kohdata taivaallisia valo-olentoja. Etsi tukea kysymyksistä joita sinulta kysyttiin. Jos et muista kysymyksiä, silloin ei ole vielä aika. Pyydä johdatusta ja vahvistusta intuitioosi, sinua ohjataan sydämesi kautta, tunnet sen kyllä kun aika on!

        Mikael kuvataan keltaisiin, kullan hohtoisiin hiuksiin, pitkähkö, n 190-2metriä
        Ruumiinrakenteeltaan roteva, taivaallisen sotajoukon komentaja.

        löysin myös kuvan: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/Fra_Angelico_St_Michael.jpg


      • mikaelista
        Mikael Mika, Miikka kirjoitti:

        Mikael kuvataan keltaisiin, kullan hohtoisiin hiuksiin, pitkähkö, n 190-2metriä
        Ruumiinrakenteeltaan roteva, taivaallisen sotajoukon komentaja.

        löysin myös kuvan: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/Fra_Angelico_St_Michael.jpg

        Niin ja vielä se, että tuo on suuntaa antava kuvaus


      • Lisäätietoo

      • Rafaelko

        ..mitään? Kiinnostaa vaan..


    • ainakin

      Dan. 10:13

      Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.

      Dan. 10:21

      Mutta minä ilmoitan sinulle, mitä on kirjoitettuna totuuden kirjassa. Eikä ole ketään muuta vahvistamassa minua heitä vastaan paitsi teidän enkeliruhtinaanne Miikael.

      Dan. 12:1

      Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

      Ilm. 12:7

      Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,


      Ehkä tämän näköinen
      http://orbita.starmedia.com/igcu/michael.jpg

    • ainakin

      Dan. 10:13

      Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.

      Dan. 10:21

      Mutta minä ilmoitan sinulle, mitä on kirjoitettuna totuuden kirjassa. Eikä ole ketään muuta vahvistamassa minua heitä vastaan paitsi teidän enkeliruhtinaanne Miikael.

      Dan. 12:1

      Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

      Ilm. 12:7

      Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,


      Ehkä tämän näköinen
      http://orbita.starmedia.com/igcu/michael.jpg

      • Westsider

        Kun seisoin hänen edessään, niin pääni oli juuri ja juuri vain hänen navan tasolla
        vaikka olen 178 sm pitkä. Hän on aina minun makana ja on pelastanut monesta, erittäin kiperästä tilanteesta. Kiitos Herralle hänestä.


      • englanniksi

      • Anonyymi
        Westsider kirjoitti:

        Kun seisoin hänen edessään, niin pääni oli juuri ja juuri vain hänen navan tasolla
        vaikka olen 178 sm pitkä. Hän on aina minun makana ja on pelastanut monesta, erittäin kiperästä tilanteesta. Kiitos Herralle hänestä.

        Yletyit sopivasti ottamaan suihin.


    • harvoin he sanovat

      nimensa.ja eksytaja enkeleita on myos monia.
      Ainostaan tuntemalla Jumalan sanan voit tunnistaa heidat.

      • Jhää

        Jos enkelit opastaa ihmisiä niin minä muuna hahmona ne voisi sen tehdä kun ihmisenä huomaamattomasti? tuntemattomat ovat herran tiet..


    • jenny.

      Kun Mikael ilmenee "ruumiillistuneena", hän on salskean ja kookkaan nuoren miehen näköinen.

      Myös varma tunnusmerkki: Hänellä on miekka kädessään.


      Mikael voi myös ilmentää itseään pelkällä sinisellä säteellä, jota hän hallitsee.

    • Anonyymi

      Mikaelia ei tarvitse fyysistää. Hän vain on.

    • Anonyymi

      Jos ortodoksikirkkojen seinämaalaukset enkeleistä muutettaisi totuudellisiksi, ei kukaan enää kävisi kirkossa.
      Ihmiset taitavat ottaa totuuden vastaan vasta, kun heillä ei ole enää mitään menetettävää, ja henkikin kohta lähdössä.

    • Anonyymi

      Mikaelilla on sininen vaate ja hänen tehtävänsä on suojelu. Rafael on vihreä ja hän on parantaja. Gabriel on valkoinen ja hän on ohjaaja. Chamuel on vaaleanpunainen ja hän on rakastava. Jofiel on keltainen ja hän korostaa oivallusta, oppimista ja iloa. Uriel on rubiinin punainen/ kulta, hän antaa rauhan. Zadkiel on vaaleavioletti. hän tuo tyyneyden ja ilon.

    • Anonyymi

      Uskonnollisessa taiteessa enkelit ovat pulleita pikkupoikia joilla on munat ja napa.
      Miksi näin, hihhulit?

      • Anonyymi

        Nykyään enkelit on munattomia henkilöitä.


    • Anonyymi

      Tässä kuvassa on valoilmiö jossa mahdollisesti todella suuri hahmo ja se on kirkas, eli taivaallinen enkeli.

    • Anonyymi

      "Minkä näköinen on arkkienkeli Mikael?"

      Tulee mieleen tuo Mikael Junger, siinä se.

    • Anonyymi

      Arkkienkeli Mikaelin miekka on sinivalkoinen valomiekka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe