Ensinnäkin nämä ns. tuomarit. Helvetti mitä porukkaa. Luulisi suomesta löytyvän asiallisempia ja pätevämpiä ihmisiä. Mutta tässä ohjelmassahan ei ole kyse muusta kuin katsojaluvuista ja rahasta ja me hölmöt katsomme.
Mä en ole voinut katsoa niitä alkukarsintoja ollenkaan kun heti haluaa vaihtaa kanavaa. Ei kestä katsoa laulutaidottomia teinejä jotka nolaavat itsensä, nolottaa niitten ihmisten puolesta.
Nyt olen katsonut kun mukana on ihmisiä jotka osaavat laulaa. Ainoa ihminen jonka tippumisesta olin iloinen oli se 17-vuotias kiharatukkainen muija joka laulo Britney Spearsia. SE oli kyllä rasittava teennäinen ja itserakas tyyppi, hyvä että tyri.
Idols mitä siitä pitäis olla mieltä?????
8
748
Vastaukset
- Paljas
Tuomarit eivät ole mielestäsi päteviä... siis et taida edes tietää keitä he ovat... BMG maksaa Askollekin (kyseisen levy-yhtiön tuotantopäällikkö) aika mukavanlaista liksaa ottaen huomioon kuinka epäpätevä hän on. Älä sinä puutu asioihin, joista et ymmärrä mitään.
- Linda80
Tiedän kyllä keitä he ovat. Esimerkiksi Kallosella on aika kummallinen tapa osoittaa pätevyytensä, ei ainakaan minua ole tähän mennessä vakuuttanut.
--Niitä on kuule paljon jotka saavat mukavanlaista palkkaa, mutta eivät osaa muuta kuin louskuttaa leukojaan.--- - turpo
Linda80 kirjoitti:
Tiedän kyllä keitä he ovat. Esimerkiksi Kallosella on aika kummallinen tapa osoittaa pätevyytensä, ei ainakaan minua ole tähän mennessä vakuuttanut.
--Niitä on kuule paljon jotka saavat mukavanlaista palkkaa, mutta eivät osaa muuta kuin louskuttaa leukojaan.---todistit juuri ettet todellakaan ymmärrä näistä asioista yhtään mitään. Jos Asko ei osaisi muuta kun louskuttaa leukojaan, olisi kenkää tullut jo kauan sitten. Ei kuule sillä alalla kauaa makseta jos tulosta ei tule. Sitä paitsi Asko Kalloselta on lohjennut rakentavimmat palautteet. Nyt todellakin on parempi ettet enää enempää nolaa itseäsi puuttumalla asioihin joista et yhtään mitään ymmärrä.
- Linda80
turpo kirjoitti:
todistit juuri ettet todellakaan ymmärrä näistä asioista yhtään mitään. Jos Asko ei osaisi muuta kun louskuttaa leukojaan, olisi kenkää tullut jo kauan sitten. Ei kuule sillä alalla kauaa makseta jos tulosta ei tule. Sitä paitsi Asko Kalloselta on lohjennut rakentavimmat palautteet. Nyt todellakin on parempi ettet enää enempää nolaa itseäsi puuttumalla asioihin joista et yhtään mitään ymmärrä.
mä en jaksa enää väitellä sun kanssa tästä asiasta. Meillä on eri mielipiteet joita kumpikaan ei aio muuttaa, joten lopetetaan tähän.
- Eipäs
Linda80 kirjoitti:
mä en jaksa enää väitellä sun kanssa tästä asiasta. Meillä on eri mielipiteet joita kumpikaan ei aio muuttaa, joten lopetetaan tähän.
sinun ei kannatakaan keskustella tästä kun et siitä ymmärrä mitään. Katsos kun tämä ei ole mikään mielipideasia vaan se on faktaa, että Asko Kallonen on erittäin ammattitaitoinen alallaan.
- Linda80
Eipäs kirjoitti:
sinun ei kannatakaan keskustella tästä kun et siitä ymmärrä mitään. Katsos kun tämä ei ole mikään mielipideasia vaan se on faktaa, että Asko Kallonen on erittäin ammattitaitoinen alallaan.
joo joo, hanki elämä!!!
- Loco
Linda80 kirjoitti:
joo joo, hanki elämä!!!
No ei varmasti kukaan tuomareista mitään käsitä, Nikulan Jonekaan ei ole varmaan enempää miljoonaa laulajaa kuullut.Ja Linda,se kenen mielestä joku ketä laulaa Britneytä on paras ei voi tietää musiikista eikä ainakaan laulamisesta mitään.
- IdolsRules
Loco kirjoitti:
No ei varmasti kukaan tuomareista mitään käsitä, Nikulan Jonekaan ei ole varmaan enempää miljoonaa laulajaa kuullut.Ja Linda,se kenen mielestä joku ketä laulaa Britneytä on paras ei voi tietää musiikista eikä ainakaan laulamisesta mitään.
Onpas teillä orvot jutut!
Siis mistä Linda puhu oli Asko Kallosen esiintyminen ohjelmassa ja rooli siinä. Ohjelman manipuloiva leikkaaminen tottakai vaikuttaa osaltaan siihen, ettei kaikista ihmisistä saa todellista kuvaa. Muttei ole se Hannukaan kovin asiallinen ollut!
Siis kerätään: Asko Kallonen ymmärtää varmasti musiikista ihan juuri sen verran kuin ammatti edellyttää ja varmaan enemmänkin, mutta nyt keskustelu liittykin siihen minkälaisen kuvan hän on itsestään ohjelmassa antanut! Ja siinä voi kaikilla olla oma mielipide (eivät musiikissakaan hyväjahuono aina ole niin yksioikoisia juttuja!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199