Anno Domini

Joku tekee täällä ahkerasti aloituksia nimetönnä.
Minä olen jo kasteessa saanut ikioman nimen
Herraltani ja Jumalaltanni. Päätin minäkin tehdä
muutaman aloitteen sitoutuen pysyvään totuuteen.

Anno Domini tarkoittaa armon vuotta - "Armon vuonna".

Luuk. 13:8
Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.
[2. Piet. 3:9]

Toivon, ettei tuo tarkoita kalenterivuotta, sillä
kuukausi on vähän parannukssen tekemiseen.
Tarkoittakoon siis kirkkovuotta - vasta alkanutta.

Täytyy lakata tekemästä houkuttelvia sapattiomenoita ja alettava tehdä evankeliumin
hedelmää Herralle.

Kirkkovuodessa käydään lävitse kaikki Herran
Sanan keskeiset totuudet ja sen pohjalta on helppo
tehdä parannus, kun totuus uskossa sulautuu.

Rakkaus kanssanne!

16

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkan_katse

      "Luominen ainoa muistopäivä" (tuntematon puskajussi)

      Miksi palvot luomakuntaa ja kiroat ylösnousemúspäivää? Katso ylösnoussut tekee kaiken
      uudeksi - - ja pysyväksi. Tämän katoavankin Hän
      uudestisynnyttää 1000 vuotta pysyväksi!

      Jes. 43:19
      Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

      Matt. 19:28
      Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.

      Ei muistella entisiä luomisia ...mutta Israel pysyy!

      Jes. 65:17
      Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;

      Jesaja 66. Israel pysyy iäti !!!

      20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.

      21 Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
      22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.

      Maria

      • välillä tästä.

        Miksi palvoa pelkästään ylösnousemuspäivää?
        Pavottaisiinko perjantaita, sillä juuri silloinhan sanottiin, että se on täytetty! Lunastusmaksu tapahtui silloin!
        Eikös se kelpaisi paremmin Jumalanpalveluspäiväksi?
        Vai onko sunnuntai-ajatus Tuomaitten pyhä, koska perjantai, se on täytetty on epäuskon ja epävarmuuden sykettä, odotusta, että onkohan?
        Ja sitten kun on "nähty" ylösnousemus, niin palvotaan ajatusta ylösnousemuspäivä!??! Siinä sitten pistellään sormia haavoihin ja uskotaan.

        Anteeksi vain, että nousee noita ajatuksia selityksien äärellä niitä katsellen.

        Eikös Jumalan pyhä sapatti kelpaa, koska sapatin lepoonkin ollaan menossa!!


      • Diana-ad-rem
        välillä tästä. kirjoitti:

        Miksi palvoa pelkästään ylösnousemuspäivää?
        Pavottaisiinko perjantaita, sillä juuri silloinhan sanottiin, että se on täytetty! Lunastusmaksu tapahtui silloin!
        Eikös se kelpaisi paremmin Jumalanpalveluspäiväksi?
        Vai onko sunnuntai-ajatus Tuomaitten pyhä, koska perjantai, se on täytetty on epäuskon ja epävarmuuden sykettä, odotusta, että onkohan?
        Ja sitten kun on "nähty" ylösnousemus, niin palvotaan ajatusta ylösnousemuspäivä!??! Siinä sitten pistellään sormia haavoihin ja uskotaan.

        Anteeksi vain, että nousee noita ajatuksia selityksien äärellä niitä katsellen.

        Eikös Jumalan pyhä sapatti kelpaa, koska sapatin lepoonkin ollaan menossa!!

        Eikö tarinan mukaan Lasaruskin noussut kuolleista, sekä monien pyhien ruumiit Jeesuksen kuolinhetkellä.

        Kuinka se Jeesuksen ylösnouseminen niin ihmeellistä on.

        Kokonainen kansakin on herännyt uudelleen eloon,
        eli Israel.


      • välillä tästä. kirjoitti:

        Miksi palvoa pelkästään ylösnousemuspäivää?
        Pavottaisiinko perjantaita, sillä juuri silloinhan sanottiin, että se on täytetty! Lunastusmaksu tapahtui silloin!
        Eikös se kelpaisi paremmin Jumalanpalveluspäiväksi?
        Vai onko sunnuntai-ajatus Tuomaitten pyhä, koska perjantai, se on täytetty on epäuskon ja epävarmuuden sykettä, odotusta, että onkohan?
        Ja sitten kun on "nähty" ylösnousemus, niin palvotaan ajatusta ylösnousemuspäivä!??! Siinä sitten pistellään sormia haavoihin ja uskotaan.

        Anteeksi vain, että nousee noita ajatuksia selityksien äärellä niitä katsellen.

        Eikös Jumalan pyhä sapatti kelpaa, koska sapatin lepoonkin ollaan menossa!!

        Mutta krsititty ei voisi pahaa sanaa sanoa Herramme
        ylösnousemusvoiman syntypäivästä. Sen rinnalla
        kalpenee tuhat sapattia!

        Sapatti kelpaa krsitityille tietysti, mutta ei
        sapatin takia uhrata ylösnousemusta pois!!

        Kukaan ei edes yritä sapattiasi sulta viedä, eikä
        itseltäänkään tietysti sitä kieltää.
        Mutta ylösnousemuksen kieltäminen on uskonsa
        kieltämistä. Älä kiroa syntymäpäivääsi!!!

        Room. 6:4
        Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.

        Viikon ensimmäistä päivää ikuisesti !


      • Diana-ad-rem kirjoitti:

        Eikö tarinan mukaan Lasaruskin noussut kuolleista, sekä monien pyhien ruumiit Jeesuksen kuolinhetkellä.

        Kuinka se Jeesuksen ylösnouseminen niin ihmeellistä on.

        Kokonainen kansakin on herännyt uudelleen eloon,
        eli Israel.

        Kun neitsyt Maria ei käsittänyt Herran Sanaa, hän ei
        silti hylännyt sitä. Mutta nykyajan Diana hylkää?

        Jeesus kyllä tiesi, ettei Lasarus ollut kuollut,
        vaan vain nukkunut pois saviruumiistaan.
        Mutta että me jästipäät jotain ymmärtäisimme,
        Jeesus rukoili ihan ääneen ja anoi itsestäänselvää
        asiaa. Jumala ei voi olla kuulematta vilpitöntä.

        Joh 11:37-44
        37
        Mutta jotkut heistä sanoivat: "Kun hän pystyi avaamaan sokean silmät, eikö hän myös olisi voinut estää Lasaruksen kuoleman?" [Joh. 9:6,7]
        38
        Järkyttyneenä Jeesus tuli haudalle. Se oli luola, jonka suulla oli kivi.
        39
        "Ottakaa kivi pois", käski Jeesus, mutta Martta, vainajan sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo. Hän on siellä nyt neljättä päivää."

        40
        Jeesus vastasi: "Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?"
        41
        Kivi otettiin pois. Jeesus kohotti katseensa ja sanoi: "Isä, minä kiitän sinua siitä, että olet kuullut minua.
        42
        Minä kyllä tiedän, että sinä kuulet minua aina, mutta minä sanon tämän näiden ympärilläni seisovien ihmisten tähden, jotta he uskoisivat sinun lähettäneen minut."

        43
        Tämän sanottuaan Jeesus huusi kovalla äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
        44
        Silloin kuollut tuli haudasta, jalat ja kädet siteissä ja kasvot hikiliinan peittäminä. Jeesus sanoi: "Päästäkää hänet siteistä ja antakaa hänen mennä."

        Kun Maria kuuli Herran sanan, hän ei epäuskossaan
        kysellyt typeriä, vaan uskoi, kuten Aabraham.
        Aabraham onkin uskomme isä ja Maria uskomme äiti.


      • välillä tästä..
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Mutta krsititty ei voisi pahaa sanaa sanoa Herramme
        ylösnousemusvoiman syntypäivästä. Sen rinnalla
        kalpenee tuhat sapattia!

        Sapatti kelpaa krsitityille tietysti, mutta ei
        sapatin takia uhrata ylösnousemusta pois!!

        Kukaan ei edes yritä sapattiasi sulta viedä, eikä
        itseltäänkään tietysti sitä kieltää.
        Mutta ylösnousemuksen kieltäminen on uskonsa
        kieltämistä. Älä kiroa syntymäpäivääsi!!!

        Room. 6:4
        Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.

        Viikon ensimmäistä päivää ikuisesti !

        Mitä kiroamisella tarkoitit?
        sapatti on viikoittainen tapahtuma, mieti sen sisältöä, sanomaa, merkitystä, johon koko pääsiäismerkitys asettuu. Mutta pääsiäistapahtuma se kokonaisuus, niin siitä on irrotettu opiksi jotain. Ja nyt ajatuksena ylösnousemuspäivä, niin siitä on tehty jotain, vaikka se itsessään on sanomaltaan syvä lupaus, ylösnousemus.
        Asettaisiko varmasti Jeesus tämän asetetetun pyhäajatuksen sisällön näin?
        En usko. Tämä pääsiäinen on kokonaisuus, pitkäperjantai, se on täytetty, sitähän vietämme vuosittain, ja tämän merkityksen mukaisesti se ylösnousemuspäivä olisi vain kerran vuodessa.
        Sydämeeni nousee päivittäin, se on täytetty, se on lepo, se on ylösnousemus, se on kokonaisuus ja sapatti on lepoa, tässä uskossa ja kohde on juuri Luoja Jumala, eli Jeesus, koska Häneen on kaikki luotu ja Hän on sapatin >Herra. Eli sapatin Herraa juhlitaan sapattina, eli Lunastajaamme.
        Olemme luotuja ja luotu kumartaa Luojansa ääressä.
        Kumartakaa Häntä joka on luonut taivaan ja maan.
        Eli tämän todistaa Ilmestyskirja.
        Eli tällaisena sunnuntaimerkityksenä, mihin puet tämän päivän uskon kieltämiseksi, niin ei nyt osunut kohti. Eli et voi pukea ylleni tuota manttelia. Jos irrotteleisin asiaa, niin sanomasta jäisi se syvin sisältö, mitä Getsemanen puutarhassa käytiin, ja välimaasto ristille asti, ja siihen osuuteen, minun puolestani, s.e.. o.n... t.ä.y.t.e.t.t.y-... HALLELYJA!.
        Toivottavasti ymmärsit, niin et sanoisi silloin, että puhun sunnuntain kiroamisesta, ja olihan se heille, ketkä olivat siinä hetkessä 1.n päivä.

        Apostolisena aikana tässä ei ollut ongemaa ymmärtää, mutta meillä taitaa olla.
        Olisipa aikakone, joka saisi Kantolan käyttää tuossa hetkessä, niin ymmärtäisi asian.

        Tuossa täyteyssä hetkessä lepää se lupaus. Siinä hetkessä ja siihen uskoen tulee lupaus joka on edessäpäin.
        Mutta tämä on sitä hienosäätöä, ymmärrän kyllä yskäsikin, mutta kerraten, minulle se on kokonaisuus ja juhla myös se, että todella Hän lausui sanat, vapauttavat sanat minun kohdalleni.


      • Diana-ad-rem
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Kun neitsyt Maria ei käsittänyt Herran Sanaa, hän ei
        silti hylännyt sitä. Mutta nykyajan Diana hylkää?

        Jeesus kyllä tiesi, ettei Lasarus ollut kuollut,
        vaan vain nukkunut pois saviruumiistaan.
        Mutta että me jästipäät jotain ymmärtäisimme,
        Jeesus rukoili ihan ääneen ja anoi itsestäänselvää
        asiaa. Jumala ei voi olla kuulematta vilpitöntä.

        Joh 11:37-44
        37
        Mutta jotkut heistä sanoivat: "Kun hän pystyi avaamaan sokean silmät, eikö hän myös olisi voinut estää Lasaruksen kuoleman?" [Joh. 9:6,7]
        38
        Järkyttyneenä Jeesus tuli haudalle. Se oli luola, jonka suulla oli kivi.
        39
        "Ottakaa kivi pois", käski Jeesus, mutta Martta, vainajan sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo. Hän on siellä nyt neljättä päivää."

        40
        Jeesus vastasi: "Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?"
        41
        Kivi otettiin pois. Jeesus kohotti katseensa ja sanoi: "Isä, minä kiitän sinua siitä, että olet kuullut minua.
        42
        Minä kyllä tiedän, että sinä kuulet minua aina, mutta minä sanon tämän näiden ympärilläni seisovien ihmisten tähden, jotta he uskoisivat sinun lähettäneen minut."

        43
        Tämän sanottuaan Jeesus huusi kovalla äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
        44
        Silloin kuollut tuli haudasta, jalat ja kädet siteissä ja kasvot hikiliinan peittäminä. Jeesus sanoi: "Päästäkää hänet siteistä ja antakaa hänen mennä."

        Kun Maria kuuli Herran sanan, hän ei epäuskossaan
        kysellyt typeriä, vaan uskoi, kuten Aabraham.
        Aabraham onkin uskomme isä ja Maria uskomme äiti.

        mukaan Aabrahamilla oli kaksi poikaa. Toinen
        orjavaimon kanssa ja toinen vapaan.
        Niinkuin olikin, mutta entäs jatko....

        Juutalaiset ovat orjavaimon (Hagar), eli Ismaelin
        jälkeläisiä. Orjavaimosta... lain orjuuteen.
        Kristikansa on Vapaan vaimon, ( lupauksen lapsen)
        Iisakin jäkeläisiä.
        Siitä valheesta se lupauksen lapset..väittämä.

        Tämähän ei mene näin, muuten kuin Paavalin mukaan.

        Mutta tehän rakastatte hullutusta, ja uskotte kaiken.


      • välillä tästä.. kirjoitti:

        Mitä kiroamisella tarkoitit?
        sapatti on viikoittainen tapahtuma, mieti sen sisältöä, sanomaa, merkitystä, johon koko pääsiäismerkitys asettuu. Mutta pääsiäistapahtuma se kokonaisuus, niin siitä on irrotettu opiksi jotain. Ja nyt ajatuksena ylösnousemuspäivä, niin siitä on tehty jotain, vaikka se itsessään on sanomaltaan syvä lupaus, ylösnousemus.
        Asettaisiko varmasti Jeesus tämän asetetetun pyhäajatuksen sisällön näin?
        En usko. Tämä pääsiäinen on kokonaisuus, pitkäperjantai, se on täytetty, sitähän vietämme vuosittain, ja tämän merkityksen mukaisesti se ylösnousemuspäivä olisi vain kerran vuodessa.
        Sydämeeni nousee päivittäin, se on täytetty, se on lepo, se on ylösnousemus, se on kokonaisuus ja sapatti on lepoa, tässä uskossa ja kohde on juuri Luoja Jumala, eli Jeesus, koska Häneen on kaikki luotu ja Hän on sapatin >Herra. Eli sapatin Herraa juhlitaan sapattina, eli Lunastajaamme.
        Olemme luotuja ja luotu kumartaa Luojansa ääressä.
        Kumartakaa Häntä joka on luonut taivaan ja maan.
        Eli tämän todistaa Ilmestyskirja.
        Eli tällaisena sunnuntaimerkityksenä, mihin puet tämän päivän uskon kieltämiseksi, niin ei nyt osunut kohti. Eli et voi pukea ylleni tuota manttelia. Jos irrotteleisin asiaa, niin sanomasta jäisi se syvin sisältö, mitä Getsemanen puutarhassa käytiin, ja välimaasto ristille asti, ja siihen osuuteen, minun puolestani, s.e.. o.n... t.ä.y.t.e.t.t.y-... HALLELYJA!.
        Toivottavasti ymmärsit, niin et sanoisi silloin, että puhun sunnuntain kiroamisesta, ja olihan se heille, ketkä olivat siinä hetkessä 1.n päivä.

        Apostolisena aikana tässä ei ollut ongemaa ymmärtää, mutta meillä taitaa olla.
        Olisipa aikakone, joka saisi Kantolan käyttää tuossa hetkessä, niin ymmärtäisi asian.

        Tuossa täyteyssä hetkessä lepää se lupaus. Siinä hetkessä ja siihen uskoen tulee lupaus joka on edessäpäin.
        Mutta tämä on sitä hienosäätöä, ymmärrän kyllä yskäsikin, mutta kerraten, minulle se on kokonaisuus ja juhla myös se, että todella Hän lausui sanat, vapauttavat sanat minun kohdalleni.

        Tämä on Herran Sanaa ja luen uudestaan ja
        uudestaan tuota ehtymätöntä sanomaa.
        En elä sapatista sapattiin vaan päivästä päivään.

        Johanneksen evankeliumi:
        1:16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

        1.Korinttolaiskirje:
        10:4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi;
        ja se kallio oli Kristus.

        Jesaja:
        27:6 Tulevina aikoina juurtuu Jaakob, Israel kukkii ja kukoistaa ja täyttää maanpiirin hedelmällänsä.

        Efesolaiskirje:
        2:7 osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Diana-ad-rem kirjoitti:

        Eikö tarinan mukaan Lasaruskin noussut kuolleista, sekä monien pyhien ruumiit Jeesuksen kuolinhetkellä.

        Kuinka se Jeesuksen ylösnouseminen niin ihmeellistä on.

        Kokonainen kansakin on herännyt uudelleen eloon,
        eli Israel.

        Joh. 11:43
        Ja sen sanottuansa hän huusi suurella äänellä: "Lasarus, tule ulos!"

        Ja Laasarus totteli Herran sanaa!!

        Haloo! Kuule Herran ääni! Kukas sanoo sen
        viimeisen sanan jalkapohjiensa alla olevassa Maassa? (Luvatun maan Öljymäellä)

        Hes. 43:7
        Se ääni sanoi minulle: "Ihmislapsi, tämä on minun valtaistuimeni sija ja minun jalkapohjaini sija, jossa minä tahdon asua israelilaisten keskellä iankaikkisesti.
        Ja Israelin heimo ei ole enää saastuttava minun pyhää nimeäni-eivät he eivätkä heidän kuninkaansa-haureudellansa, kuninkaittensa ruumiilla ja uhrikukkuloillansa.

        Job 19:25 (VK) Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

        Job 19:25 (UK)Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.

        Sak 14:3-6

        3
        Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
        4
        Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
        5
        Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14]
        6
        Sinä päivänä ei ole hellettä, ei pakkasta eikä jäätä.

        Apt 1:11-12
        11
        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
        12
        Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin [Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]


      • AGABEETUS26
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Mutta krsititty ei voisi pahaa sanaa sanoa Herramme
        ylösnousemusvoiman syntypäivästä. Sen rinnalla
        kalpenee tuhat sapattia!

        Sapatti kelpaa krsitityille tietysti, mutta ei
        sapatin takia uhrata ylösnousemusta pois!!

        Kukaan ei edes yritä sapattiasi sulta viedä, eikä
        itseltäänkään tietysti sitä kieltää.
        Mutta ylösnousemuksen kieltäminen on uskonsa
        kieltämistä. Älä kiroa syntymäpäivääsi!!!

        Room. 6:4
        Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.

        Viikon ensimmäistä päivää ikuisesti !

        päivä? Raamattu ei kyllä tiedä moisesta asiasta yhtään mitään. Koko mainittua ylös nousemus päivää ei löydy edes Raamatusta. Sekin pitää etsiä hitorian tunnuskirjoista. Huomioi Antti? Kuka keksi tämän ylösbnousemus, Josta Raamattu ei tiedä yhtään mitään. Totuus tästä on se keksittiin Jumalan käskyn Väärennöksen yhteydessä. Noin Kaksi sataa vuotta Paavlin kuoleman Jälkeen. Nyt meillä on Pyhän Lusiferin Henki Ja Jumala sunnuntai kirkoissa. Siunattua Lusiferin Juhla päivää Antille Toivottaa Kristuksen ystävä!


      • AGABEETUS26 kirjoitti:

        päivä? Raamattu ei kyllä tiedä moisesta asiasta yhtään mitään. Koko mainittua ylös nousemus päivää ei löydy edes Raamatusta. Sekin pitää etsiä hitorian tunnuskirjoista. Huomioi Antti? Kuka keksi tämän ylösbnousemus, Josta Raamattu ei tiedä yhtään mitään. Totuus tästä on se keksittiin Jumalan käskyn Väärennöksen yhteydessä. Noin Kaksi sataa vuotta Paavlin kuoleman Jälkeen. Nyt meillä on Pyhän Lusiferin Henki Ja Jumala sunnuntai kirkoissa. Siunattua Lusiferin Juhla päivää Antille Toivottaa Kristuksen ystävä!

        Tekemään so. luomaan Ylösnousemuspäivän.
        Se tapahtui pari tuahtta vuotta sitten jo.


        Ap. t. 3:15
        mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.
        Ap. t. 3:26
        Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        Ap. t. 5:30
        Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.

        Hänet jonka te lakikiihkoiset (olin siellä miekin)
        tapoitte - Hänet Jumala teki Ylösnousemuspäiväksi.

        Niin väistyy kuoleman yö niiden kohdalla, jotka
        uskovat!


      • se ylösnousemuspäivä
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Tekemään so. luomaan Ylösnousemuspäivän.
        Se tapahtui pari tuahtta vuotta sitten jo.


        Ap. t. 3:15
        mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.
        Ap. t. 3:26
        Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        Ap. t. 5:30
        Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.

        Hänet jonka te lakikiihkoiset (olin siellä miekin)
        tapoitte - Hänet Jumala teki Ylösnousemuspäiväksi.

        Niin väistyy kuoleman yö niiden kohdalla, jotka
        uskovat!

        näkyisi myös kalentereissa viikon ensimmäisenä päivänä, vaan eipä näy.

        Tämä harhauttaa suuren osan ihmisiä luulemaan, että se sunnuntai on sapatti, niin kuin eräskin nuorehko mies sanoi, ettei lauantai sapatista ole kuullutkaan.
        Sunnuntai kiihkoilijat tekivät kalenteri muutoksen v.1973.
        Joka viettelee harhaan yhden näistä pienemmistä parempi olisi, että myllynkivi ripustettaisiin kaulaan jne....


      • profeetat
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Tekemään so. luomaan Ylösnousemuspäivän.
        Se tapahtui pari tuahtta vuotta sitten jo.


        Ap. t. 3:15
        mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.
        Ap. t. 3:26
        Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        Ap. t. 5:30
        Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.

        Hänet jonka te lakikiihkoiset (olin siellä miekin)
        tapoitte - Hänet Jumala teki Ylösnousemuspäiväksi.

        Niin väistyy kuoleman yö niiden kohdalla, jotka
        uskovat!

        Sitä lepopäivää on pyhitettävä koska sitä on alettu pitää pyhänä. Sen rikkominen vie toisten kristittyjen hylkäämiseen, jos sitä ei vietä.
        Sen yli ei kävellä ja sitä puolustamme henkeen ja vereen, koska henkemme näin sanoo.
        Me olemme aivan hurmoksissa tämän suhteen ja sanomme voittavamme tässä päivässä, vaikka toiset sanovat yhden profeetan välityksellä vastaan.
        Menkää vain taisteluun..
        Jotenkin tuttua asiaa vanhanliitonpuolelta verraten.
        Yksi profeetta oli vastaan kaikkia muita satoja hurmosprofettoja kohti. Nämä hurmosprofeetat ennusti voittoa, mutta yksi sitten ei. Mutta me kuuntelemme näitä hurmosprofeettoja, onhan heitä lukuisa joukko. He ovat hyviä neuvonantajia, vaikka lopputulos oli häviö.


      • Opit kuollutta kirajanta
        se ylösnousemuspäivä kirjoitti:

        näkyisi myös kalentereissa viikon ensimmäisenä päivänä, vaan eipä näy.

        Tämä harhauttaa suuren osan ihmisiä luulemaan, että se sunnuntai on sapatti, niin kuin eräskin nuorehko mies sanoi, ettei lauantai sapatista ole kuullutkaan.
        Sunnuntai kiihkoilijat tekivät kalenteri muutoksen v.1973.
        Joka viettelee harhaan yhden näistä pienemmistä parempi olisi, että myllynkivi ripustettaisiin kaulaan jne....

        "" Toivottavasti
        Kirjoittanut: se ylösnousemuspäivä
        2.12.2008 klo 08.52
        näkyisi myös kalentereissa viikon ensimmäisenä päivänä, vaan eipä näy. ""

        Eiköhän meidät pelasta kristityn vaellus eikä
        kristityn kalenteri. Ei kalenterisapattikaan
        ketään autuaaksi tee, vaan Herralle antautuminen
        niin sapattina kuin kuutena arkipäivänä.


      • Tappaisivat hänet
        profeetat kirjoitti:

        Sitä lepopäivää on pyhitettävä koska sitä on alettu pitää pyhänä. Sen rikkominen vie toisten kristittyjen hylkäämiseen, jos sitä ei vietä.
        Sen yli ei kävellä ja sitä puolustamme henkeen ja vereen, koska henkemme näin sanoo.
        Me olemme aivan hurmoksissa tämän suhteen ja sanomme voittavamme tässä päivässä, vaikka toiset sanovat yhden profeetan välityksellä vastaan.
        Menkää vain taisteluun..
        Jotenkin tuttua asiaa vanhanliitonpuolelta verraten.
        Yksi profeetta oli vastaan kaikkia muita satoja hurmosprofettoja kohti. Nämä hurmosprofeetat ennusti voittoa, mutta yksi sitten ei. Mutta me kuuntelemme näitä hurmosprofeettoja, onhan heitä lukuisa joukko. He ovat hyviä neuvonantajia, vaikka lopputulos oli häviö.

        Tuttua V.T:n puolelta ja Jeesuksen päivistä.
        (Jeesus oli myös profeetta, tosin enemmän: Jumala)

        Luuk. 11:47
        Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!


      • vaella
        Opit kuollutta kirajanta kirjoitti:

        "" Toivottavasti
        Kirjoittanut: se ylösnousemuspäivä
        2.12.2008 klo 08.52
        näkyisi myös kalentereissa viikon ensimmäisenä päivänä, vaan eipä näy. ""

        Eiköhän meidät pelasta kristityn vaellus eikä
        kristityn kalenteri. Ei kalenterisapattikaan
        ketään autuaaksi tee, vaan Herralle antautuminen
        niin sapattina kuin kuutena arkipäivänä.

        niinkuin kristityt vaeltavat. Kyllä ne pelastuvat, jotka kristittynä vaeltavat, mutta ei antikristittynä.
        Kyllä tämä nykykalenteri on antikristittyjen kalenteri, joka viettelee yhden pienimmistä kohti tuhoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe