Heip. Meikäläinen on kokenut aika vaikeita olosuhteita esimerkiksi, kun ilma ei ole pysynnyt uusissa renkaissa. Tosin ratkaisin tilanteen hienosti, eikä se maksanutkaan kuin 15 €.
Muutenkin meikäläisellä on se ajatus, että jos ei ole mitään vaikeuksia, niin siitä kannattaa tehdä edes jonkinlainen. Kommentteja siis bliis...
Lukijan vastuu
7
542
Vastaukset
- Puhurix
hyvät hetket tunnu miltään jos aina olis tasaisen hienoa ja onnellista. Pienet vastoinkäymiset ovat vain elämää. Hassua muuten, että nuorena on jotenkin niin positiivinen ja odottaa hienoja asioita elämäänsä. Ajan mittaan tyytyy vähempään ja on onnellisempi pienemmistä asioista.
- Masse setä
Niin niin. Puhut asiaa. Mitäpä tähän lisäämään.
- RiisuArkihuoli
lopulta kävi, että vaikeuden kautta voittoon :=))
Laitoitko sä niihin renkaisiin sitä pikapaikkausainetta? :=))- Masse setä
Mulla on kyllä purkki, mutta eihän sitä voi käyttää, koska sitä voi tarvita vielä.
tyhjällä renkaalla pitkät pätkät tuossa joku aika sitten. En voinut kuvitellakaan että rengas oli puhjennut. Ihmettelin vaan kauheesti mikä vika autossa on kun vääntää koko ajan penkalle. ja tärähtää möykyissä ikävästi.
Kun tulin autoparkkiin naapuripaikalle tuli samaan aikaan mieshenkilö ja kysyi olenko huomannut että auton rengas on puhki.
Rengas oli ihan lytyssä ja pullistunut vanteesta.
Hyvä minä !!!
Poitsu kävi katsomassa rengasta mutta mitään naulaa tai vikaa renkaasta ei löytänyt. Epäili että oli tyhjentynyt omia aikojaan.Ostin elokuussa 2008 kaappipakastimen johon säilöin marjat kun huoneiston oma pakastin oli täynnä. Nyt tämä uusi pakastin on paksussa huurussa ja pakastinrasiat kans. Ovea avaan tosi harvoin. Jotain häikkää laitteessa on. Korjaaja tulee tiistaina.
Pyykinpesukone on 2 vuotta vanha. Pidemmällä ohjelmalla koneesta tulee kumma metallin käry. Varmaan syttyy joku päivä palamaan.
Herätyskellon huitasin yks aamu lattialle. Kyllä se vielä herättää mutta herätystä ei saa sammumaan kuin ottamalla pariston pois.
Mielenkiinnolla odotan mikä seuraavaksi on hajalla.- Masse setä
Se uusi pakastin varmaan vuotaa ilmaa, mutta onneksi se on energiahyväksytty ja arvioitu, jotenka se ei voi vuotaa ilmaa. Toivottavasti et joutunut ottamaan paljon lainaa korjaajan kilometrikorvauksia varten.
Pesukone sinänsä ei syty palamaan kovin helpolla, paitsi silloin, jos siitä vuotaa vedet ulos, mikä tosin on aika yleistä. Kaksi vuotta onkin aika sopiva kuluttaja-elämä.
No minkä takia kohtelit toimivaa herätyskelloa tuolla tavalla?
Kone on kuin vaimo. Jos sitä kohtelee hyvin hellästi. Se kestää ja kestää. Siihen ei tarvitse vaihtaa osia, eikä se vaadi mitään silikoonikäsittelyjä. Ainoastaan hieman imurointia ja kiilloitusta. Ja ilmaa renkaisiin.
Veikkaisin paahdinta...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439