Tukiainen: Malaria parani rukouksen

voimalla..

"Olen täysin varma siitä, että Jumala paransi minut. Rukouksen voima on ihmeellinen".

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Sairaalasta kotiutunut Johanna Tukiainen uskoo malarian parantuneen rukouksen voimalla/1135241593959?ref=rss

Näin se on, kunhan muistaa pitää jumalan mielessä ja housut jalassa.

72

9541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoitus..

ihan kiva tapa osoittaa kiitosta terveydenhuollon ammattilaisille saadusta hoidosta :)
      miksi sitten meni sairaalaan, olis vain rukoillut!

• on hyvä kaveri

"Jumala auttaa merihädässä,vaan itse pitää soutaa".Ymmärsit varmaan ajatuksen.

• olis ollu
        on hyvä kaveri kirjoitti:

"Jumala auttaa merihädässä,vaan itse pitää soutaa".Ymmärsit varmaan ajatuksen.

tuosta tiedosta varmaan syvästi kiitollisia.

• Eikä mullakaan Oulunjärvellä
        olis ollu kirjoitti:

tuosta tiedosta varmaan syvästi kiitollisia.

Jeesuksia tai Jumalia näkyny, kun ukkosmyräkkä nous päälle vajaassa vartissa, soutupaatti pyörteessä nurin ja se siitä, jäin tuulen vietäväks ku LELLUIN
        tuulen vietävänä ja lisäkas vielä "kilon" jäärakeita
        päin lärviä. Mut siis uimisestA EI OLLU MITÄÄN JÄRKEE, no kai se Jumala lillutti mut rantaan ja mutta soutupaatin se piilotti niin hyvin ettei o löytyny tänä päivänä.

• puutarhan...

hoito-opasta sängyn vierellä.

• pohtija1

Teho hoidolla ei mitään merkitystä joopa joo.

• Tukiaiselle:

"Niin törkeä väite, ettei mitään. Kyllä me ollaan oikeasti kovia työntekijöitä ja aika välkkyjä. Ei pöllöt pärjää tässäkään lajissa. Olen kyllä täysin eri mieltä, Jutila puhisee Voicen Viihdeuutisille".

http://www.iltalehti.fi/viihde/200812028690488_vi.shtml

Toivotetaan hyvää joulua hänellekin vaan! hän päättää naureskellen Voicen haastattelun.

• sökö

saattaisi todeta tähän; jotta on harmittavan heikkolaatuisia nuo pöpöt nykyään, ei tapahdu riittävästi karsintaa ihmispopulaatiossa.
      Joko lööpeissä oli otsikko että suuri valkoinen kala on tömähtänyt uskoon?

• dothestönö

sitten rukoillut ettei sitä malariaa tulisi?

• sixi

ettei se ole yhtä myyvää kuin tämän raasun kituminen kuolon kourissa ja sit ihmeparantumisen kautta taalankuvat pupillissa lööppeihin. Fiksu tantta.

• ku näyttelee umpihöyrähtäny...
        sixi kirjoitti:

ettei se ole yhtä myyvää kuin tämän raasun kituminen kuolon kourissa ja sit ihmeparantumisen kautta taalankuvat pupillissa lööppeihin. Fiksu tantta.

Skeptikko.

• tämä "lonti" on

takulla JEESUKSEN morsian, tai Maria "MatkaLeena". Hyvä, hyvä lisää tällästä Joulun odotusta.

• Hoitajat

pelastavat tämän turhakkeen hengen joka kiitokseksi sitten vain toljottelee tyhjälle taivaalle haahuillen jotain mielikuvitusolentoa.. Osoittaa jälleen kerran sen millaisia hörhöt ja uskonnot ylipäätään ovat.

• kirkon rappusille

sairastelemaan.
      Mitenkähän olis käynyt?

• epä usko

ois pitänyt savolais tytön pitää ne pökät jalassa aikanaan ja käydä vain rukoilemassa. ei olis ike iskenyt,itseään ulos korkeasta virasta.

• Kuvernööri !

Harmi ettei Tukiainen ole syntynyt Usassa ,menee hukkaan hyvä presidentti/kuvernööri aines , täällä tuskin pääsisi presidentiksi ?

• listoille

kunnallisvaaleissa. Perussuomalaisten Timo Soini sanoi ei, samoin tekivät muut puolueet.

• erittäin vakavasti

niin jääköön kotiinsa rukoilemaan ja paranemaan

• ihmettelevät miksi

Jumala ei sitte lopeta sotia ym. mutta jumala on antanut vapaan tahdon meille. sillä Hän ei tehnyt meistä robotteja. täällä erotetaan jyvät akanoista ketkä tahtovat uskoa Jumalaan ja tahtovat elää Hänen oppien mukaan. mutta kun (jos) pääsemme jumalan luo, Hän tulee olemaan aina meidän keskuudessamme ja kuivaa kaikki kyyneleemme.

• heittänyt veivejä

turha julkkis....

• Puuronaama

Huuletkin on yli maalattu oikein reippaasti,kaapisi naamansa puhtaaksi,nuori nainen ja meikkaa kun 70 mummo.

• hiomakone ja heittäs ne saa...
        Puuronaama kirjoitti:

Huuletkin on yli maalattu oikein reippaasti,kaapisi naamansa puhtaaksi,nuori nainen ja meikkaa kun 70 mummo.

aurinkolasinsa helvettiin.

No kaikki silikoniakat joutuu myöhemmällä iällä kuseen kun aletaan perkaan poistoa varten ja
        maksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• öpä

Niin, sairaalan teho-osastolla ja muulla hoidollahan ei sitten varmaankaan ollut mitään osuutta asiaan... Voi pyhä yksinkertaisuus!!!

• Buhahahahhh

Kyllä se tuksu on kiero. Meinasi sammua tuksu valo julkisuudesta kun tarpeeksi meni aikaa kanerva sotkusta. Mutta pirulainen keksi uuden tempun jolla sinne palasi, ja iltapäivä lehdet - suomi24 mukaan lukien niin INNOKKAASTI kirjoittavat ETTÄ!

• Buhahahahhh

INNOKKAASTI tosiaan kirjoittavat ja pitävät huolen siitä, että ei päästä koko akasta koskaan eroon!

• EtovaKala

Niin, kyseessähän olivat vain vieroitusoireet, kun Seiska ei tehnytkään juttua ja naama ei viikon lehdissä näkynyt tarpeeksi monta kertaa.

• oletusarvo
        EtovaKala kirjoitti:

Niin, kyseessähän olivat vain vieroitusoireet, kun Seiska ei tehnytkään juttua ja naama ei viikon lehdissä näkynyt tarpeeksi monta kertaa.

mitähän se osoittaa ihmisestä ,että matkustaa maailman pahimmille malaria alueille ilman rokotuksia?????

• paremman näkönen
        EtovaKala kirjoitti:

ku silikoniblondi! Ja Väisäsellä alkaa olla ikääkin
        kohta.

• mutta esilääkitystä voidaan...
        oletusarvo kirjoitti:

mitähän se osoittaa ihmisestä ,että matkustaa maailman pahimmille malaria alueille ilman rokotuksia?????

ja simppelein homma on käyttä hyttysverkkoa ja haista vitulle ja lietepaskalle, Kepu)!

• Malaria siltä parani.

kumma kun ei ollu Tuberkuloosi, nii sehän ois vieny "maineen" tawi lisännyt entistä mainetta?

Masa Nykänen ja Tuksu kimppaan, kyllä riittää lööppei!

• Minä myös

Hienoa Johanna, että kiität Jumalaa parantumisestasi.
      Olen myös parantunut lukuisista sairauksista.
      Kaikki pilkkaajat, lukekaa Raamatusta millainen tosi Jumala on. Hän ilmaisee itsensä kaikille, jotka Häntä etsivät.

• _Kaapo_

Olin yhtenä aamuna auton akkunaa raappaamassa, niin siihen pyörähti naapurin isäntä, jonka kanssa ei ole niin paljon tullut oltua tekemisissä. Sanoi vaan heti että "Päivää, minä olen Jumala!
        No eihän sitä aluksi ollut uskoa, mutta sitten tajusin että elämässäni on jotain pielessä, ja niis sitä sitten kahvin jälkeen annoin elämäni hänelle.
        Olen jo nähnyt ihmeitä. Muutti mm kaksi litraa hydrauliikkaöljyä viideksi!
        Nyt uskossa on paljon parempi olo ja olen yrittänyt saarnata pelastusta muillekkin. Yleensä ihmiset kuitenkin suhtautuvat torjuvasti tai jopa naureskelevat.
        Mutta minäpä tokaisen lopuksi aina, että "Sitenpähän nähdään kun Veikko ottaa minut taivaaseen, mutta jättää sinut helvetin portille!"

• leikkiä, vakavasta
        _Kaapo_ kirjoitti:

Olin yhtenä aamuna auton akkunaa raappaamassa, niin siihen pyörähti naapurin isäntä, jonka kanssa ei ole niin paljon tullut oltua tekemisissä. Sanoi vaan heti että "Päivää, minä olen Jumala!
        No eihän sitä aluksi ollut uskoa, mutta sitten tajusin että elämässäni on jotain pielessä, ja niis sitä sitten kahvin jälkeen annoin elämäni hänelle.
        Nyt uskossa on paljon parempi olo ja olen yrittänyt saarnata pelastusta muillekkin. Yleensä ihmiset kuitenkin suhtautuvat torjuvasti tai jopa naureskelevat.
        Mutta minäpä tokaisen lopuksi aina, että "Sitenpähän nähdään kun Veikko ottaa minut taivaaseen, mutta jättää sinut helvetin portille!"

aiheesta.Siitä EI koskaan seuraa hyvää!

• gibson
        _Kaapo_ kirjoitti:

kankaanpäähän esson baariin ja rupes parantamaan
        sairaita.yks sai näkönsä takaisin ja toisen rampa
        käsi parani.kolmas hermostui ja huus,että muhun et
        koske,mul on sairaseläke!!

• Nimetön

Jos Jumala on Johanna Tukiaisen ystävä, niin Hän ei tosiaankaan ole Kaikkitietävä. Lukisi Lööpit, niin ottaisi Luojakin etäisyyttä superblondiin.

• mola

niitä lääkäreitä enää tarvitaan? Siihen aikaan kun Jumala oli ainoa lääkäri, ihmisten keski-ikä oli noin kolmekymmentä vuotta...

• Dildis
        leikkiä, vakavasta kirjoitti:

aiheesta.Siitä EI koskaan seuraa hyvää!

jokaista rakastava ja kaiken anteeksiantava ja ottaa taivaaseen tykönsä vain ne, jotka häneen uskovat. Muille ei mitään armoa, vaan he joutuvat helvettiin ikuiseen kadotukseen! Vai miten se nyt oli..

http://www.youtube.com/watch?v=urlTBBKTO68

• ihme partahemmo (teki ilmes...
        gibson kirjoitti:

kankaanpäähän esson baariin ja rupes parantamaan
        sairaita.yks sai näkönsä takaisin ja toisen rampa
        käsi parani.kolmas hermostui ja huus,että muhun et
        koske,mul on sairaseläke!!

makso velkansa ja tarjos koko baarille. Kyllä siinä meinaa Jeesusteltiin!

• vapaa-teologi

Raamattu ei kiellä seksiä. Jeesus opetti että Jumala on luonut ihmisen "mieheksi ja naiseksi", ja että hän on heidät myös yhdistänyt (seksuaalisuuden ja rakkauden sitein).

1. kirje Timoteukselle 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
      valheenpuhujain ULKOKULTAISUUDEN VAIKUTUKSESTA, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
      ja jotka kieltävät menemästä naimisiin (=seksuaalisuusvastaisuus) ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.

• Jossupossukkako

1. Ylpeys (turhamaisuus) - Voiko turhamaisempaa olla kuin Tukiainen? Ja ylpeilee kaikella mitä tekee. Tuksun itsensä mukaan kyse on vain asioittensa kertomisesta ja persoonansa kiinnostavuudesta johtuvasta selonteosta.

2. Kateus - Tukiainen on ollut kateellinen ainakin Kauppilalle, Avellanille ja lukemattomille muille ja haukkunut heitä blogeissaan alatyylisin ilmauksin, aivan sama mitä hän yrittää asiasta selittää tuttuun tyyliinsä

3. Viha - Tuksu on kohdistanut vihaansa edellä kerrottuihin henkilöihin. Lisäksi on osansa saaneet julkisesti ainakin Matti Nykänen, kateelliset suomalaiset...

4. Laiskuus - Koskee ainakin tanssiesityksiä; moneen vuoteen ei mitään kehitystä ole tapahtunut, päinvastoin. Paljon puhetta vähän tekoja. Nettimyymälät ja muut odotuttaa...

5. Ahneus - Tuksun pitää saada lisää ja lisää ja enemmän ja enemmän seikkailua, tavaraa, matkoja, vaatteita, koruja, kenkiä ja kaikkea... upeita piraattituotteita kaapit täyteen!!!

6. Kohtuuttomuus - Koko Tukiaisen toiminta mediassa on kohtuutonta! Erityisesti erästä x-ulkoministeriä kohtaan. Tyylinsä bilettää ja pintaliitää on ylittänyt kohtuuttomuuden rajan jo ajat sitten.

7. Irstaus - Jalkojen levittely ja genitaalialueiden hierominen hinkit paljaana maksulliselle yleisölle ON irstasta!

Eli Joksu on siis todella uskovainen ja hurskas ihminen. Nyt tämä Jumalan parantaminen osuu jälleen yksiin maanisen harhaisuuden kanssa? Jumalalla on jokin suuri suunnitelma maailman ja Tuksun varalle, hän on oleva tärkeä ihminen ja Jumala pelasti hänet? Kohta saamme kuulla lisää.
        Ihmettelen vain miten Tuksulainen onnistuu sovittamaan vanhurskauden ja uskon strippikeikkoihin ja viinanhuuruisiin sekoiluihin St.Tropezin ja Tukholman poliisiputkissa.

• Mullo tapana hässiä kyllä ihan
        Jossupossukkako kirjoitti:

1. Ylpeys (turhamaisuus) - Voiko turhamaisempaa olla kuin Tukiainen? Ja ylpeilee kaikella mitä tekee. Tuksun itsensä mukaan kyse on vain asioittensa kertomisesta ja persoonansa kiinnostavuudesta johtuvasta selonteosta.

2. Kateus - Tukiainen on ollut kateellinen ainakin Kauppilalle, Avellanille ja lukemattomille muille ja haukkunut heitä blogeissaan alatyylisin ilmauksin, aivan sama mitä hän yrittää asiasta selittää tuttuun tyyliinsä

3. Viha - Tuksu on kohdistanut vihaansa edellä kerrottuihin henkilöihin. Lisäksi on osansa saaneet julkisesti ainakin Matti Nykänen, kateelliset suomalaiset...

4. Laiskuus - Koskee ainakin tanssiesityksiä; moneen vuoteen ei mitään kehitystä ole tapahtunut, päinvastoin. Paljon puhetta vähän tekoja. Nettimyymälät ja muut odotuttaa...

5. Ahneus - Tuksun pitää saada lisää ja lisää ja enemmän ja enemmän seikkailua, tavaraa, matkoja, vaatteita, koruja, kenkiä ja kaikkea... upeita piraattituotteita kaapit täyteen!!!

6. Kohtuuttomuus - Koko Tukiaisen toiminta mediassa on kohtuutonta! Erityisesti erästä x-ulkoministeriä kohtaan. Tyylinsä bilettää ja pintaliitää on ylittänyt kohtuuttomuuden rajan jo ajat sitten.

7. Irstaus - Jalkojen levittely ja genitaalialueiden hierominen hinkit paljaana maksulliselle yleisölle ON irstasta!

Eli Joksu on siis todella uskovainen ja hurskas ihminen. Nyt tämä Jumalan parantaminen osuu jälleen yksiin maanisen harhaisuuden kanssa? Jumalalla on jokin suuri suunnitelma maailman ja Tuksun varalle, hän on oleva tärkeä ihminen ja Jumala pelasti hänet? Kohta saamme kuulla lisää.
        Ihmettelen vain miten Tuksulainen onnistuu sovittamaan vanhurskauden ja uskon strippikeikkoihin ja viinanhuuruisiin sekoiluihin St.Tropezin ja Tukholman poliisiputkissa.

rauhallisissa oloissa, eikä mitään yleisöä.

Ja mitä helvettiä sää nimeät jotain juopponykäsiä tähän? Juoppous on nykäselle helvetti.

Ja Jumala sallii sen!

Jumala muuten kuulemma loi seksin lahjaksi, ota teistä hörhöistä selvää, kun ette edes itse tajua
        mitään.

• et löyti viimeinkin

Jumalan. Nyt armo hänet täyttää, jos rikkoo sen, tuho hänet perii sanoo Siirakki.

• kanssa,

niin ei voi olla väärässä. Näin tuli todistetuksi, että jumalaa ei ole.

• lähiasentaja

Voi herra Jeesus sentään!

• zamboooooo

ei jumala ole nii typerä että pelastaa tuollaista tyhjäntoimittajaa..puhuu vaan että saa lisää huomiota!!!

• kun yksi blondi ääliö jostain BB:ä nyt on saanut palstatilaa,niin keksitään mitä tahansa että vain joku "tyhjän"toimittaja tekis jutun johonkin "laatujulkaisuun"...huokaus

• Luojan luomia,
        jonne65 kirjoitti:

kun yksi blondi ääliö jostain BB:ä nyt on saanut palstatilaa,niin keksitään mitä tahansa että vain joku "tyhjän"toimittaja tekis jutun johonkin "laatujulkaisuun"...huokaus

ei kukaan saa täältä lähtiessään mukaansa mitään, yhtä "tyhjänä" lähdetään kuin tänne tullaankin!

Se joka toista pilkkaa, se pilkka sattuu vielä omaan nilkkaan, eikös se sananlaskukin niin sano!?

Remeber it, allways!

• akjjdhjgadsghhgf

Ei Taivaan Isä kysele onko typerää pelastaa joku vai ei?? Kolkuttavalle avataan, etsivä löytää ja pyytäkää mitä tahdotte niin minä annan sen teille!

• Kirkasta meille, niin
        akjjdhjgadsghhgf kirjoitti:

Ei Taivaan Isä kysele onko typerää pelastaa joku vai ei?? Kolkuttavalle avataan, etsivä löytää ja pyytäkää mitä tahdotte niin minä annan sen teille!

tulemme nopeammin täältä Teidän harmiksenne, tai niin tuomiolle ja vaikka mitä, miksi JNumala tuomitsee, jos hän pakkosynnyttää, täällä maan päällä minulla ei ole juuri mitään tekemistä, väitän skeptikkona, että kaikkivopia Jumala
        ei meitä tarvitse JOS hän on kaikkivoipa!

Kaikkivoipa pakkosynnyttää mm. paskasuomeen työttömiä ja köyhiä! Onko Jumala natsi ja miten
        saatana pääsi Jumalalta karkuun (musta enkeli)?

Aika on ihmisten eksintö, miten saaramtussa sanotaan, että aika on lähellä VIIMEISELLE TUOMIOLLE!!!!???? EN YMMÄRRÄ!!!!

• Anni Ateisti

jumala on luonut kaikki elolliset olennot. No, miksi se alunperin loi malariaa aiheuttavan loisen? (Muistaakseni malariaan kuolee nykyään 2 000 000 ihmistä vuodessa.)

• nainen 42v

Ja minä kun luin jostakin, että Johanna oli sairaalassa eikä taivaassa malarian takia ; )

• Ei auta rukoilu

auttanut.
      Taitaa olla niin hyvä mieli nyt että voi ollakkin,
      uskovaiset kaikki samanlaisia että se muka auttaa.
      Eikä pidä paikkansa.
      Tukiainen kuin enkeli ikään muka kaikki saa anteeksi kun vaan rukoilee niin parantuu,johan on aikoihin eletty.
      Kaikki uskovaiset samanlaisia,mikään ei parane eikä muutu on sitten uskovainen tai ei.

• Nimetön

Rukoillut olen minäkin, mutta silti näen yhä lööppejä Johanna Tukiaisesta. Armollinen ja autuas on se päivä, kun media unohtaa tuon turhimuksen.

• musmuska

Ja niin minäkin rukoilin Herraamme Jeesusta, että Hän bannaisi Tukiaisen julkisuudesta kokonaan... mutta ei vaan kuunnellut Hän :(

• se meni kai näin "vain...

eli Jeesuksen, ota näist selvää, paree uskoo johkin mitä itte tuntee eikä vetää täälä mitään missiota!

• No johan on, blondilla välähti. Enpä olisi uskonut.
      Johannalta hyvä veto.Kerrankin tulee järkeevää tekstiä

• .,.,.,.,.,.,,,,.

... yeap.

tai sitten ottaa ne lääkärin määräämät ja sairaanhoitajan tuomat lääkkeet.

mäkin rukoilin äsken: että saisin vatsani täyteen ja HEP! Heti kun olin lämmittänyt ensin lihakeiton mikrossa ja syönyt, niin söin vielä letun mustikkahillolla! Ajatella. On sillä rukouksella vaan ihmeellinen voima

;D

• itse Allah,

jolloin kohta puoleen Johanna ilmoittaa liittyneensä Abdullah Tammen puolueeseen.

• Uskon minäkin

Rukouksen voimaan uskon minäkin. Kannattaa sydämestään kokeilla. Tarkempi juttuhan menee niin, että Johannan puolesta oli satoja rukoilijoita. Niin sen pitääkin mennä. Kääntyköön vain itseensä ne jotka eivät katso kuin ulkoiseen. Sana sanoo ettei Jumala ei kuuntele tyhjiä rukouksia.. sydämestä tehtyjä kaipauksia, pyyntöjä, rukouksia Hän kuulee. Ne jotka ovat aitoja ja rehellisiä!

Kyllä Jumala ei katso henkilöön, kun pyydetään hyvää tai uskotaan. hänen rakkautensa on niin suuri. Uskoa hän halajaa, luottamusta. Vaikkemme Häntä näe ja Hän on Luoja, joka ei ole ihmisenä keskellämme. Ihmisten rakkaus ei koskaan yllä näin suureksi, heidän tekopyhyytensä tai omahyväisyys monesti menee edelle.

Ei Johanna itse ainakaan esillä ollut, että olisi itse rukoillut.

Kunnia myös lääkäreille työstä sekä rukoilijoille, Kiitos vastauksesta Jumalalle.

Terveitä päiviä kaikille.

• Hieno kommentti.

"Olen matkustanut ympäri Aasiaa ja muita maita, eikä koskaan ole tarvinnut jotain rokotusta", Tukiainen kirjoittaa.

Jaahas. Vai niin. "jotain rokotusta"? Tietääköhän tuo ees mikä rokotus on...

Yhenlaista huumoria kai se on tämäkin. Ja lehdet vielä maksaa tämmösistä. Paljokohan tuo muija oikeen tienaa extraa kaikilla lööpeillänsä...

• niinitteljä

Mitä ihmettä hää sitten sinne sairaalaan meni jos Luoja parantaa? Ois vaa varttunu kotonaan sitä ihmettä:)

• epäuskoinen

Ensin sairastuu, ja sitten jumala parantaa..

• Tuntematon HERROJEN tie!

Että sillee!

• Minä vaan

No joo, paras kun ei sano mitään.....voi tulla sisiliskoja suusta..siunausta vaan :)))))

• on jumalia

jossain määrin.ja nyt sitten tukiainen on uskossa. vähä niin ku jokanen juoppo sanoo et " nyt oon uskossa" ja ylistää jumalaa kunnes samana iltana ottaa pienet maistit ja se siitä uskosta.seuraavana aamuna sama juttu.

• ihan sekasin

umpihumalainen saarnamies!!!

• auttanut

minua vaikka olen kuinka apua rukoillut.oisko sitten hylännyt kokonaan? alkaa elämänhalu olla lopussa mutta silti ei mitään apua kuulu, olen kuitenkin rukoillut jo viisi vuotta saman asian vuoksi.no tällä mennään seuraavat 50vuotta, jos jaksaa elää niin kauan

• Ja vallankäyttöä

Olen biokemisti enkä voi uskoa Raamatun Jumalaan, enkä oikein evoluutioonkaan.

Joten jätän asiat herrojen ja Jumalien huomaan.

• Kenji Okiwara

Sama kaava kaikil huuhaajulkkiksilla ja pian taas jotain.Olis lumppu kuukahtanu malarioihis

• Santeri X

Jeesus-kortti nostetaan yleensä siinä vaiheessa kun pelimerkit on pelattu loppuun ja ostetaan aikaa valokeilasta.
      Voihan se tosin olla niinkin että raksuissa on rapiasti potkua ja mualima pyörii villisti silmissä, siinä menee aku ankat, jeesukset ja mustanaamiot siistiin sekasotkuun muun maailman kanssa.

• on melökoisia rasisteja

ku parannetaan ja armahdetaan sieltä sun täältä ja koko ajan Islamit hilluu pommeinee ja merirosvouksineen (korjaan merirosvot ei kai usko mihkään).

Tukiaisen paransi (jos halutaan kaikki vääntää ihan solmuun) tutkimus ja nykyaikainen lääketiede,
      olkoon se se sitte minun puolestani Jumalan ohjausta.

Mitä hittoo Tukiainen teki sairaalassa rukoilemassa?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      343
      7610
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      79
      5116
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3265
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3227
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      77
      2066
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      155
      1944
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      222
      1871
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1636
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1578
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      91
      1534
    Aihe