kaksi kertaa päivässä...
ensin klo 14 sitten klo 17
vuonna 2009
4
900
Vastaukset
- ..^^..
Ovatko nuo klo 14 tulevat jaksot uusintoja?
- tietoa
Klo. 14 tulee aina edellisen illan jakso uusintana.
tietoa kirjoitti:
Klo. 14 tulee aina edellisen illan jakso uusintana.
Tuossa ei ole mitään järkeä taas koko touhussa, suurin osa ihmisistä töissä ja itse en kyllä odottelisi et näkisin uusintana eiliseltä jättämäni jakson katsomatta. Turha sarja ja pysyy muutenkin perässä jaksoista riipumatta katsooko koko sarjaa vai eikö katso. Kenelle kohderyhmälle tuo jakso on tarkoitettu sellaisille joka ei muuten pysy perässä vai. Taitaa taas olla maikkari katsojakuntaa vailla kun pitää vuositolkulla samaa lässytystä saada telkkariääreen ihmiset seuraamaan siirappia olevaa sarjaa!!!
- ..^^..
ValontuojacM kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään järkeä taas koko touhussa, suurin osa ihmisistä töissä ja itse en kyllä odottelisi et näkisin uusintana eiliseltä jättämäni jakson katsomatta. Turha sarja ja pysyy muutenkin perässä jaksoista riipumatta katsooko koko sarjaa vai eikö katso. Kenelle kohderyhmälle tuo jakso on tarkoitettu sellaisille joka ei muuten pysy perässä vai. Taitaa taas olla maikkari katsojakuntaa vailla kun pitää vuositolkulla samaa lässytystä saada telkkariääreen ihmiset seuraamaan siirappia olevaa sarjaa!!!
Jos noin ahdistaa, älä herranjumala katsoa ko. sarjaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473