mitä kuppikoot kertoo.....

idiootti

mä oon nyt niin älykäs jätkä ...et mä en tiedä mitkä kuppikoot kertoo. eli tiedän et ne kirjaimet menee sillee et a on pienempi kun b jne... mut miten iso a/b/c/d-kuppi on... ja mikä se numero tarkottaa joka tulle kirjaimen jälkeen.. onko sellanen kuppikoko kun bb tai cc??

17

5374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiplaamaan niitä!

Jos kiinnostaa.
      Muuten saat kyllä sitten tietää ajallaan!

• Iso kuppinen

No oletpa tietämätön. Numero rintsikoissa tarkoittaa naisen rintakehän ympärystä. Pienen naisen rintakehän ympärys (mitattuna rintojen alta) on tietenkin pienenpi kuin ison. Kuppikoot määräytyvät tämän mainitun rintojen alta otetun mitan ja rintojen päältä (siis uloimmasta rintojen kohdasta)otetun mitan erotuksesta. Mitä suurempi näiden mittojen ero on sitä pitemmälle mennään aakkosissa. Siis A-kupin rinnat ovat pienemmät verrattuna naisen rintakehän ympärysmittaan kuin C- tai D-kuppi ja niin edelleen. Nykyään kuppikoot menee järjestyksessä A,B,C,D,E,F jne. ei aa, bb,dd

• yhtä tietämätön

tarkoittaako tämä että kuppikoko ei millään tavalla kerro kuinka pitkät rinnat ovat? siis jos jollain on esim. 5 cm pitkät rinnat ja jollain on esim. 20 cm pitkät niin onko niillä sitten sama kuppikoko?

• Nainen
        yhtä tietämätön kirjoitti:

tarkoittaako tämä että kuppikoko ei millään tavalla kerro kuinka pitkät rinnat ovat? siis jos jollain on esim. 5 cm pitkät rinnat ja jollain on esim. 20 cm pitkät niin onko niillä sitten sama kuppikoko?

Siis miten rinnat voi olla pitkät? Miten ne sitten mitataan? Siis eihän kaikilla voi mitenkään olla riipputissit, ainakaan nuorilla tytöillä...

• lady of joy
        yhtä tietämätön kirjoitti:

Vähän ihmetyttää, että onko tuo vakavissaan kirjoitettu kysymys. Mut niin, ei kai kukaan rintojen _pituutta_ mittaa. Rintoja on eri mallisia ja kaiken malliset rintsikat ei sovi kaikille, siksi ne, joilla on nuoret ja terhakat rinnat käyttävät erilaisia rintsikoita kuin vanhat naiset riippurintoineen. Jos nyt ei vanhoja ihmisiä oteta lukuun niin se kuppikoko sinällään jo kyllä sisältää jo sen rinnan "pituudenkin". Eivät ne kuitenkaan NIIN eri mallisia ole. Itse nuorena naisena en kyllä ihan tarkkaan ymmärrä, että miten ne rintsikat voi tosi roikkuviin rintoihin mitenkään hyvin saada sopimaan. Mutta se selviää sitten muutaman kymmenen vuoden päästä... Joo vastaus siis: kuppikoko ei kerro "pituudesta" mitään.

(Kävi mielessä, että onko tällä pituusjutulla siis nyt jotain ivallista tekemistä tuon ikuisen peniksen pituus -keskustelun kanssa...)

• Sepe
        lady of joy kirjoitti:

Vähän ihmetyttää, että onko tuo vakavissaan kirjoitettu kysymys. Mut niin, ei kai kukaan rintojen _pituutta_ mittaa. Rintoja on eri mallisia ja kaiken malliset rintsikat ei sovi kaikille, siksi ne, joilla on nuoret ja terhakat rinnat käyttävät erilaisia rintsikoita kuin vanhat naiset riippurintoineen. Jos nyt ei vanhoja ihmisiä oteta lukuun niin se kuppikoko sinällään jo kyllä sisältää jo sen rinnan "pituudenkin". Eivät ne kuitenkaan NIIN eri mallisia ole. Itse nuorena naisena en kyllä ihan tarkkaan ymmärrä, että miten ne rintsikat voi tosi roikkuviin rintoihin mitenkään hyvin saada sopimaan. Mutta se selviää sitten muutaman kymmenen vuoden päästä... Joo vastaus siis: kuppikoko ei kerro "pituudesta" mitään.

(Kävi mielessä, että onko tällä pituusjutulla siis nyt jotain ivallista tekemistä tuon ikuisen peniksen pituus -keskustelun kanssa...)

Parhaat tissit ovat tissit ILMAN silikonia!
        Kaikki koot A:sta Ö:hön!!!
        Kaikenkokoiset reiät ovat makeita...
        Kaikenkokoiset melat ovat hyviä... Vai...?

• siru

"oletpa tietämätön" En usko kovinkaan monen miehen tietämän rinnan mitoista oikeasti mitään, ehkä voi tietää kuppikoot, mutta juuri tuo mitta rintojen alta jne.. Kun eivät kaikki naisetkaan tunnu koskaan oppivan. Usein näkee ihmisillä liian pieniä rintsikoita joista rinnat sitten pursuvat todella törkeän näköisesti ulos.

Tosin totuushan on se, että isoille rinnoille ei löydy oikeastaan muita kuin niitä mummopuuteriliivejä, tai sitten erikoisliikkeistä törkeän hintaisia pitsiviritelmiä...

• Mies
        siru kirjoitti:

"oletpa tietämätön" En usko kovinkaan monen miehen tietämän rinnan mitoista oikeasti mitään, ehkä voi tietää kuppikoot, mutta juuri tuo mitta rintojen alta jne.. Kun eivät kaikki naisetkaan tunnu koskaan oppivan. Usein näkee ihmisillä liian pieniä rintsikoita joista rinnat sitten pursuvat todella törkeän näköisesti ulos.

Tosin totuushan on se, että isoille rinnoille ei löydy oikeastaan muita kuin niitä mummopuuteriliivejä, tai sitten erikoisliikkeistä törkeän hintaisia pitsiviritelmiä...

Kovin on monimutkainen tuo naisen rinnan koon algoritmi, sen olen insinöörismiehenä huomannut.
        Ei ole toivoakaan, että voisin ostaa esim. tuliaisiksi sopivankokoiset rintamaliivit.

Olen Siru kanssasi samaa mieltä muodokkaille naisille löytyvästä liivitarjonnasta. Saan emännän kanssa hermoni palamaan helposti pelkästään makutuomarina etsiessämme sopivia liivejä useasta liikeestä.
        Muodokkaille naisille ei ole olemassa riittävästi tarjontaa kaupassa.
        Suomessa pitäisi olla joko mieletön laardiperse tai siten A-kuppikoon kukkakeppi. Tähän tulokseen olemme me päätyneet.

Onkin todella ikävää, että naisellinen nainen tuntee rintansa vaatekaupassa jopa riippakiviksi, vaikka kyseessä pitäisi juuri olla etu, millä saadaan vaatteetkin näyttämään naisellisilta isolla N:llä.

• neitonen
        Mies kirjoitti:

Kovin on monimutkainen tuo naisen rinnan koon algoritmi, sen olen insinöörismiehenä huomannut.
        Ei ole toivoakaan, että voisin ostaa esim. tuliaisiksi sopivankokoiset rintamaliivit.

Olen Siru kanssasi samaa mieltä muodokkaille naisille löytyvästä liivitarjonnasta. Saan emännän kanssa hermoni palamaan helposti pelkästään makutuomarina etsiessämme sopivia liivejä useasta liikeestä.
        Suomessa pitäisi olla joko mieletön laardiperse tai siten A-kuppikoon kukkakeppi. Tähän tulokseen olemme me päätyneet.

Onkin todella ikävää, että naisellinen nainen tuntee rintansa vaatekaupassa jopa riippakiviksi, vaikka kyseessä pitäisi juuri olla etu, millä saadaan vaatteetkin näyttämään naisellisilta isolla N:llä.

Omiaan puolustaessa ei sovi polkea muita maanrakoon. Tuossa "A-kuppikoon kukkakeppi" -jutussa sattui ehdottomasti pilkka minun nilkkaani, ja sanonpa tämän. A-kuppikoon rinnoilla ei löydä nättejä rintsikoita ilman toppauksia. Valmistajat todellakin olettavat kaikkien pienirintaisten naisten kaipaavan hysteerisesti lisää muhkeutta poveensa vaikka sitten väkisin kaiken maailman pumpuleilla ja geelityynyillä. Ja näinhän ei ole, ainakaan minun tapauksessani. Että ei ole helppoa kenelläkään. Grr.

• siru
        Mies kirjoitti:

Oikeassa olette naisesi kanssa. Myöskään minulle ei voisi kukaan toinen ostaa rintsikoita (vaikka itse olen jopa muutaman kerran onnistunut tilaamaan postimyynnistä sopivat), koska vaikka koko sattuisikin kohdalle, on monta muutakin tärkeää tekijää jotka pitää huomioida. Varsinkin isorintaisen naisen. Esim. olkaimien on oltava paksummat, jotta ne kannatelevat rintojen painon ilman niska/selkäsärkyjä. Itselle myös kuppimalli on tärkeä, jotta rinnat ovat esillä kauniisti ja etenkin kivuttomasti, jotkin mallit painavat ihan tajuttomasti =(

Myös neitonen tuossa alapuolella puhuu asiaa, jos taas on "liian pienet" rinnat, ainoa vaihtoehto on hankkia topatut liivit (jotka kylläkin kasvattavat rinnan kokoa ulkoisesti:), mutta mallisto on huomattavasti laajempi kuin esim. d-kupissa.

Paras, "ihannekuppikoko" taitaa olla b, sitä löytyy ainakin miljoona eri mallia ja väriä.

• Mies
        neitonen kirjoitti:

Omiaan puolustaessa ei sovi polkea muita maanrakoon. Tuossa "A-kuppikoon kukkakeppi" -jutussa sattui ehdottomasti pilkka minun nilkkaani, ja sanonpa tämän. A-kuppikoon rinnoilla ei löydä nättejä rintsikoita ilman toppauksia. Valmistajat todellakin olettavat kaikkien pienirintaisten naisten kaipaavan hysteerisesti lisää muhkeutta poveensa vaikka sitten väkisin kaiken maailman pumpuleilla ja geelityynyillä. Ja näinhän ei ole, ainakaan minun tapauksessani. Että ei ole helppoa kenelläkään. Grr.

En toki halua polkea ketään A-kuppisia. Kaupan tavaran sisäänostajista ne polkijat löytyvät.
        Pysyn kannassani tarjonnan vähyydestä kurvikkaamille naisille, ja pahoittelen A-kupin neitoselle tuottamaani mielipahaa.

• tarkat mitat

eli tarkoittaako tämä et kuppikoko kertoo rinnan "halkaisijan". onko kellään sellasia tietoja että mikä on eri kupeissa se "halkaisija" eli se ero rinnan yläpuolelta rinnan alapuolelle. esimerkiksi kuinka iso ero siinä on a-kupissa / b-kupissa jne.

• Mr Sex
        tarkat mitat kirjoitti:

eli tarkoittaako tämä et kuppikoko kertoo rinnan "halkaisijan". onko kellään sellasia tietoja että mikä on eri kupeissa se "halkaisija" eli se ero rinnan yläpuolelta rinnan alapuolelle. esimerkiksi kuinka iso ero siinä on a-kupissa / b-kupissa jne.

kuppikoko ei nyt mene jakeluun, mutta siis kuppikoko saadaan periaatteessa näin:

OTETAAN MITTA RINTOJEN PÄÄLTÄ KORKEIMMALTA KOHDALTA (LIIVIT PÄÄLLÄ)

JA

OTETAAN MITTA MYÖS RINTOJEN ALTA,

jos rintojen päältä mitta on 90 cm ja rintojen alta 75 cm, niin erotus on 15 cm. Nainen ostaa ehkäpä B75-koon rintaliivit.

Jos erotus on 17 cm, niin kuppikoko on noin C ja jos erotus on 13 cm, niin kuppikoko on ehkäpä A.

Rintaliivejä on monenmallisia ja jollekulle saattaa sopia jonkun valmistajan B-koko ja jonkun toisen valmistajan C-koko.

• pettynyt
        Mr Sex kirjoitti:

kuppikoko ei nyt mene jakeluun, mutta siis kuppikoko saadaan periaatteessa näin:

OTETAAN MITTA RINTOJEN PÄÄLTÄ KORKEIMMALTA KOHDALTA (LIIVIT PÄÄLLÄ)

JA

OTETAAN MITTA MYÖS RINTOJEN ALTA,

jos rintojen päältä mitta on 90 cm ja rintojen alta 75 cm, niin erotus on 15 cm. Nainen ostaa ehkäpä B75-koon rintaliivit.

Jos erotus on 17 cm, niin kuppikoko on noin C ja jos erotus on 13 cm, niin kuppikoko on ehkäpä A.

Rintaliivejä on monenmallisia ja jollekulle saattaa sopia jonkun valmistajan B-koko ja jonkun toisen valmistajan C-koko.

eli periaatteessa kuppikoko ei kerro rinnoista mitään.... vaan kaikesta niitten ulkopuolella olevasta.... vai?

• tyttö
        pettynyt kirjoitti:

eli periaatteessa kuppikoko ei kerro rinnoista mitään.... vaan kaikesta niitten ulkopuolella olevasta.... vai?

Kuppikoko kertoo rintojen koon, numero rintojen ulkopuolisesta koosta, eli rintakehän ympärysmitan rintojen alta.

• Maria- 83

Muuten kerroit oikein,mutta sulta jäi pois toi AA kuppi! Mitään muuta ei ole kaksois kirjaimella ku kaikista pienin eli AA.On siis vielä DD... Sit se jatkuu niin et A,B, C, D, DD,E

• hönö

A = Almost
      B = Beautiful
      C = Cute
      D = Dream
      E = Enormous

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe