Voisiko joku kreationisti experteistämme hahmotella kreationismioppitunnin, ja tehdä hahmotelman mahdollisesta kreationismin opetussuunnitelmasta.
Sekä millaiset mahdollisuudet olisi opiskella aihetta korkeammissa oppilaitoksissa? Millaisia työpaikkoja olisi tarjolla pitkälle lukeneella kreationistilla?
Kreationismin oppitunnilla
3
255
Vastaukset
- on erinomainen
ehdotus tunnin opetussuunnitelmaksi. Jaetaan
lapsille raamatut, rukoillaan sekä kaatuillaan ja
lopuksi lausutaan aamen ja god did it. Siinäpä se
oppitunti olikin.
t:Tosikretsu - lämpimästi
"pitkälle lukeneella kreationistilla"
Tuo nauratti minua enemmän kuin olisin äkkiseltään arvannutkaan.
Käykääpä siis, kreationistit, toimeen. Ei mielestäni ollut aivan korrektia niin paljon naureskella. Ehkä saatte aikaan jotakin joka vähän hymyäni hyydyttää. - Apo-Calypso
Hihhulisaarnaajat tienaavat varsin hyvin esim. Jenkeissä. Huipulle on vaan kovin vaikea päästä.
Mutta ei se mitään. Arkisin voi huorata, varastaa ja harrastaa huumeita, kunhan sunnuntaisin muistaa näyttää tarpeeksi tekopyhältä. Tyyliin Oral(Anal) Roberts, Jim ja Tammy Bakker, Peter Popoff, Kent Hovind, Ted Haggard jne. jne., loputtomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618530- 1384830
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.374213- 213478
- 233032
- 602922
- 292907
- 252370
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4112281- 322239