TOIMISTOHUONEITA JYVÄSKYLÄSSÄ

Kalervo Tikkamäki

Vuokrattavana Jyväskylässä Seppälässä Ahjokeskuksessa Ahjokatu 14-16 2.kerros toimistohuoneita 10 m2-100 m2 .

Yhteystiedot:[email protected]
p.0405062370

15

3783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tikkamäki valittaa jopa hengittämisestä, turha äijä,. En suosittele kenenkään vuokraisännäksi!

• Anonyymi

Välttäkää todellakin tätä vuokranantajaa. Riistää kalliilla ja huononuntoisia paikkoja. Soittelee koko ajan ja lähettelee varoituksia. Purki sopimuksen tosta vaan. Älä tee sopimusta.

• Anonyymi

Joo ei voi suositella vuokranantajaksi. Epämääräisiä vastauksia ja vedättää hinnoissa heti ja nostaa vuokraa kokoajan. Vaihdoin kämppää kun alko lähettelee viestejä.

• Anonyymi

Hänen vuokralaiset pitää olla kunnollinen ja huumeeton. Niin hän ilmoittaa vuokrapalstoilla. Hän siis luokittelee jo vuokra-asukkaat huumeiden käyttäjäksi, kun niitä ei ota vastaan. Melkoinen vuokranantaja.

• Anonyymi

Tää Tikkamäki on kyllä sellainen tyyppi, ettei kyllä kannata hänen vuokra-asuntoihin mennä. Siitä ei hyvää seuraa. Kierrä kaukaa.

• Anonyymi

Tämä vuokranantaja lähettelee koko ajan jotain varoituksia sekä soittelee, vaikka hoitaa vuokrat yms ajallaan. Ei voi siis suositella kyllä vuokraisännäksi.

• Anonyymi

Tikkamäki käyttää surutta hyödyksi kelan tukia ja joutuu heittään sut ulos kämpästä heti ja kerää sitten kelan tuet. Häikäilemätön tyyppi vuokranantajana. Tuskin edes kaikki kotona.

• Anonyymi

Tikkamäki heitti ulos asunnosta muka häiriöiden takia vaikka häiriötä aiheutti viereinen asunto. Siellä oli jotain huumeiden käyttäjiä joille Tikkamäki vuokrasi asunnon. Varokaa siis näitä Tikkamäen asuntoja.

• Anonyymi

Mitä sää nisti uliset

• Anonyymi

Ei kannata vuokrata tuolta KT henkilöltä. Hän on todella epämääräinen ja vain Kelan tukia kärkkymässä.

• Anonyymi

Kokemuksesta voin sanoa, että en myöskää suosittele vuokraamaan asuntoa häneltä. Kauhees kunnos kämppä ja mun kokemuksella ukkoo ei saa kiinni mitenkää , ei vastaa yhteydenottoihin kun korkeintaa sit ku häntä ittee kiinnostaa.

• Anonyymi

Tikkamäki on täysi mulkku. Saunan takana on tilaa.

• Anonyymi

Älkää vuokratko asuntoa Kalervo Tikkamäki nimiseltä, vuokranantajalta asuntoa. Asunnot on pieniä, huonokuntoisia. Pyytää 3kk vuokravakuudet vuokraliselta, jotka kela on myöntänyt. Liian korkea vuokra. Asunto jossa ystäväni asui ei ollut tehty minkäänlaista remonttia. Liekö milloin putkiremontti tehty. Ystäväni kertoi saavansa ihottumaa suihkussa käydessään, joka saattaa johtua saastuneista putkissta. Ottaa asukkaita jotka saavat yhteiskunnan kautta 3kk vuokravakuudet, tekee vuoden vuokrasopimuksen ja jos jää vuokra maksamatta , pistää vuokralaisen kk irtisanomisajalla ulos. Hakee ulosmittausta jossa pyytää ulosottoviranomaisten vuokraasunnossa käynnin jälkeen lupaa viedä varattoman vuokralaisen tavarat kaatopaikalle. Luvan saatuaan vuokranantaja vie kuitenkin ahneuksissaan elektroniikan, ihmiseltä joka on jo ahdingossa. Käyttää säälittä hyväkseen luottotiedottomia vuokralaisia ja on lain yläpuolella. Miksi tämä vuokranantaja saa toimia mielivaltaisesti. Jos olette itse kokeneet samanlaista , kyseiseltä vuokranantajalta. Ottakaa yhteyttä ylemmälle taholle, jotta oikeus voittaa. Itse olen ilmoituksen tehnyt korkealle tasolle jossa asiaa tutkitaan. Kertokaa anonyyminä omista kokemuksista. Eipä tuo vanha vuokranantajalta uskalla edes omaa kuvaansa näyttää missään ilmoituksissaan eikä somessa. Liekö on pelko persissä.

• Anonyymi

Putkiremontit on taloyhtiön vastuulla, ei yksittäisen asunnon omistajan. Jos vuokralaiset on kertomaasi tasoa olevia asukkeja niin eipä ole järkeä jokaisen jäljiltä remontteja tehdä jos ei ihan pakko ole. En minäkään jatkaisi vuokrasopimusta sellaisen kanssa jolla jää vuokrat maksamatta, ei se asunto ilmainen ole sille omistajallekaan kun kulut juoksee joka kuukausi vaikka asunto olisi tyhjänä. Vuokralainen saa syyttää itseään jos ei hoida asioitaan ja pihalle joutuu. Itse olen ikäni asunut vuokralla eikä koskaan ole ollut ongelmia vuokraisäntien kanssa. Tosin en ole myöskään koskaan saanut kelalta vuokravakuuksiin rahaa , vaan olen joutunut lainaamaan sukulaiselta jolle olen maksanut takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putkiremontit on taloyhtiön vastuulla, ei yksittäisen asunnon omistajan. Jos vuokralaiset on kertomaasi tasoa olevia asukkeja niin eipä ole järkeä jokaisen jäljiltä remontteja tehdä jos ei ihan pakko ole. En minäkään jatkaisi vuokrasopimusta sellaisen kanssa jolla jää vuokrat maksamatta, ei se asunto ilmainen ole sille omistajallekaan kun kulut juoksee joka kuukausi vaikka asunto olisi tyhjänä. Vuokralainen saa syyttää itseään jos ei hoida asioitaan ja pihalle joutuu. Itse olen ikäni asunut vuokralla eikä koskaan ole ollut ongelmia vuokraisäntien kanssa. Tosin en ole myöskään koskaan saanut kelalta vuokravakuuksiin rahaa , vaan olen joutunut lainaamaan sukulaiselta jolle olen maksanut takaisin.

Tässä taitaa lähinnä olla kysymys siitä kuinka vuokranantaja häikäilemättömästi käyttää hyväkseen yhteiskuntaa. 3kk vuokravakuudet saatuaan kelalta ,tarkoittaa käsittääkseni, sitä että kela maksaa vuokrat 3.lta kuukaudelta vuokranantajalle, jonka maksaa kunta. Täällä 24 sivuilla on paljon tarinoita Tikkamäen toiminnasta, suosittelen lukemaan, kuinka hän toimii. Ei ole puolusteltavaa että vuokralaiselta jää vuokrat maksamatta. Mutta ei sekään ole oikein että vuokranantaja tietoisesti käyttää hyväkseen yhteiskuntaa. Yleensä vuorasunnoissa on 1kk vakuudet .Mikäköhän Tikanmäki saa 31 neliöisestä asunnosta 3kk vakuudet. Näyttää vuokraa pyytävän 580e vuokraasunnosta ja vesilasku päälle. Sillä
        hinnalla saa vuokrattua hyvän kaksion. Asunto näyttää huonokuntoselta. Suosittelen vuokralaista joka on suihkussa käydessään saanut ihottumaa ottamaan yhteyttä terveysviranomaisiin jos putket ovat saastuneet. Ei sekään käsittääkseni ole oikein että otetaan uusi asukas ilman viranomaisten tarkastusta. Tällaisen asunnon näin ollen pitäisi olla vuokrauskiellossa. Sain sen käsityksen että Tikkamäki omistaa pieniä huonokuntoisia asuntoja, niin isolla vuokralla ettei työttömällä tai opiskelijalla ole siihen varaa. Hyi miten inhottaa vuokranantaja joka noin häikäilemättömillä keinoilla rikastuu, häpeäisit. En missään tapauksessa puolusteltavaa myöskään vuokralaiselta joka ei vuokraa maksa. Kiertäkää kaukaa tuollainen vuokranantaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe