TOIMISTOHUONEITA JYVÄSKYLÄSSÄ

Kalervo Tikkamäki

Vuokrattavana Jyväskylässä Seppälässä Ahjokeskuksessa Ahjokatu 14-16 2.kerros toimistohuoneita 10 m2-100 m2 .

Yhteystiedot:[email protected]
p.0405062370

12

3285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tikkamäki valittaa jopa hengittämisestä, turha äijä,. En suosittele kenenkään vuokraisännäksi!

    • Anonyymi

      Välttäkää todellakin tätä vuokranantajaa. Riistää kalliilla ja huononuntoisia paikkoja. Soittelee koko ajan ja lähettelee varoituksia. Purki sopimuksen tosta vaan. Älä tee sopimusta.

    • Anonyymi

      Joo ei voi suositella vuokranantajaksi. Epämääräisiä vastauksia ja vedättää hinnoissa heti ja nostaa vuokraa kokoajan. Vaihdoin kämppää kun alko lähettelee viestejä.

    • Anonyymi

      Hänen vuokralaiset pitää olla kunnollinen ja huumeeton. Niin hän ilmoittaa vuokrapalstoilla. Hän siis luokittelee jo vuokra-asukkaat huumeiden käyttäjäksi, kun niitä ei ota vastaan. Melkoinen vuokranantaja.

    • Anonyymi

      Tää Tikkamäki on kyllä sellainen tyyppi, ettei kyllä kannata hänen vuokra-asuntoihin mennä. Siitä ei hyvää seuraa. Kierrä kaukaa.

    • Anonyymi

      Tämä vuokranantaja lähettelee koko ajan jotain varoituksia sekä soittelee, vaikka hoitaa vuokrat yms ajallaan. Ei voi siis suositella kyllä vuokraisännäksi.

    • Anonyymi

      Tikkamäki käyttää surutta hyödyksi kelan tukia ja joutuu heittään sut ulos kämpästä heti ja kerää sitten kelan tuet. Häikäilemätön tyyppi vuokranantajana. Tuskin edes kaikki kotona.

    • Anonyymi

      Tikkamäki heitti ulos asunnosta muka häiriöiden takia vaikka häiriötä aiheutti viereinen asunto. Siellä oli jotain huumeiden käyttäjiä joille Tikkamäki vuokrasi asunnon. Varokaa siis näitä Tikkamäen asuntoja.

      • Anonyymi

        Mitä sää nisti uliset


    • Anonyymi

      Ei kannata vuokrata tuolta KT henkilöltä. Hän on todella epämääräinen ja vain Kelan tukia kärkkymässä.

    • Anonyymi

      Kokemuksesta voin sanoa, että en myöskää suosittele vuokraamaan asuntoa häneltä. Kauhees kunnos kämppä ja mun kokemuksella ukkoo ei saa kiinni mitenkää , ei vastaa yhteydenottoihin kun korkeintaa sit ku häntä ittee kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Tikkamäki on täysi mulkku. Saunan takana on tilaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe