Hei,
Kävin läpi kaikki kulutusluottoja myöntävät tahot ja päädyin että joko Risicumiin tai Joustolainaan.
Risicum
-Käyttölaina: 1000-4000 euroa
-ilman vakuuksia ja takauksia
Joustolaina
-ensimmäinen vuosi lyhennysvapaa
-lainan suuruus: 1000-3000 euroa
-takaisinmaksuaika 1-3 v (minulle 3v hyvä)
Minulla on luottotiedot kunnossa ja pystyn maksamaan aika varmasti lainan takaisin. Kumpaa suosittelisitte? Olen itse kääntymässä Joustolainaan lähinnä sen takia että ensimmäinen vuosi on lyhennysvapaa. Syy lainanottooni on tilapäinen rahantarve joulua varten (että saadaan perheelle kunnon joulu :)
PS. Kävin kulutusluttoja myöntävät tahot lävitse tämän listauksen mukaan http://halvat.info/laina/kulutusluotto/
Kannattaisiko vielä harkita muita?
Kulutusluotto, mutta Joustolaina vai Risicum?
12
2399
Vastaukset
- jotta...
...mites ens Joulu? Ja sitä seuraava?
Jos saa sanoa niin haiskahtaa aika selkeesti siltä että olet luottotiedoton aika pian, muutamassa vuodessa :\ - Laina..
....pystyn maksamaan aika varmasti lainan takaisin.....
...minulle 3v hyvä...
Nuo kaksi juttua jo kertoo tilanteestasi. Olet AIKA varma, että takaisinmaksu onnistuu, ja laina-aika maksimi.
Joten jos et halua joutua vaikeuksiin, niin unohda koko lainaaminen. - se aina
mene niin kuin ajattelee. Miten voit olla varma, että saat lainan? Vaikka luottotiedot on kunnossa, niin näköjään lainaa ei välttämättä saa. Ei, vaikka on taattu takaisinmaksukyky. Tosin noista paikoista en ole hakenut, mutta vastaavista. Mutta, haepa lainaa ja tule kertomaan kuinka kävi.
- höpöhöpöhöö
Ja vielä lainaa. Tuleehan se joulu muutenkin.
Ei välttämättä tarvitse mitään kulutushysteriaa lainalla rahoittaa. Käy näyteikkunaostoksilla ja laske kuinka paljon säästät, jos jätät jotain turhaa ostamatta. Lainan kanssa olet varmasti vaikeuksissa.- lainaaja79
Joustolaina ei myöntänyt minulle vaikka samanlainen tilanne kun sinulla, luottotiedot kunnossa ja takaisinmaksu varmaa. Risicum sen sijaan myönsi ja laina onkin lähes maksettu pois ja kaikki on sujunut todella hyvin. Katso http://www.kulutusluotto.info/risicum.html hyviä kokemuksia riittää muillakin.
- vinkkejä
"
PS. Kävin kulutusluttoja myöntävät tahot lävitse tämän listauksen mukaan http://halvat.info/laina/kulutusluotto/
Kannattaisiko vielä harkita muita?
"
Ei juurikaan. Itse olen ottanut kaksi kertaa lainaa Joustolainasta ja tyytyväinen olen. Näillä nettifirmoilla (Risicum ja Joustolaina) on minusta kulurakenne (ilmeisesti netin avustuksella) parempi ja suosin niitä.
Mutta sinuna harkitsisin vielä lainan tarvetta. Onko lainaaminen todella välttämätöntä? Jos on niin ota noista kahdesta edullisempi.- Aasa on halvin
paljon halvempi kuin Risicum, Ellos tai Joustolaina. Ei epäilystäkään.
- leenaz
Aasa on halvin kirjoitti:
paljon halvempi kuin Risicum, Ellos tai Joustolaina. Ei epäilystäkään.
Aasa on törkeän kallis ja törkeän huono asiakaspalvelu.
- lainaa nopeasti
Vertaile sopiva laina puolueettomasti
http://www.nettipankkiiri.fi - Aasa lainaa
Suosittelen ottamaan lainan osoitteesta www.aasa.fi , on edullinen ja toimiva lainapaikka. Risicum on kallis.
- Uskomatont
Kaikkea muuta kuin toimiva.
- Aasan asiakas
Aasa on paras minun kokemukseni mukaan näistä jotka ei ole pankkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658