Tiedättekö ratsastustarvikkeita myyvän yrityksen nimeltä horsepro ( http://www.horsepro.fi/ )? Voin kertoa että sieltä ei kannata tilata yhtään mitään! Nettisivuilla lupaillaan kuuta taivaalta ja vaikka mitä muuta, ensinnäkin: tuotteet tulevat myöhässä (jos tulevat ollenkaan), myöhästymisistä tai muista muutoksista ei ilmoiteta, sähköposteihin ei vastata, korvaukset ovat ehkä yksi vaivainen sukkapaketti... jne. IHME kyllä puhelimeen he vastaavat jos heille soittaa mutta mitää eivät tiedät, hyvä jos oman nimensä!
Onko tämä enään oikeanlaista yrityksen hoitoa?!
Kohta on konkurssissa koko P*ska!
Jos tämän kaiken olisin tiennyt en koskaan olisi tilannut tästä firmasta edes kiloa sitä itseään!!!
IHMEELLISTÄ!
Kiki--
4
2366
Vastaukset
- juus
kävin kattomassa tuolta, ja siellä on kans aika kallista, eikö? kattosin ni suitsipaketti hannoverilaisella turpiksella ja kangasohjilla 115e... :/ en lähtis minäkää mitää tilaamaan...
- mielipidek
mun mielestä horze on ihan hyvä ja laadukas (www.horze.fi) tai suomen ratsutarvike. (:
- Taavi22
Joo aivan paska koko firma! Horsepro. Fi tavaroita saa odottaa iät ja ajat
- Anonyymi
Itse koittanut muutaman kerran tilata sieltä... Kuukauden odotus ja sitten tulee ilmoitus että kyseistä tavaraa ei saa... Huuhaa firma!
Horzella homma toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749