pressan luettelossa 6.12.2008.
Tuominen, Veli, projektipäällikkö, Parkano
Laholuoma, Hannu Leo , taksiautoilija, Parkano
Salomäki, Sinikka Anne, perhepäivähoitaja, Parkano
Viitasalo, Erkki Einari, taksiyrittäjä, Parkano
Haavisto, Juhani Antero, aluepäällikkö, Parkano
Hömmö, Tuomo Olavi, Projektipäällikkö, Parkano
Vestergård, Irma Aulikki, lehtori, Parkano
Viitanen, Olli Martti, maanviljelijä, Parkano
Korpela, Jorma Olavi, verkostoasentaja, Parkano
Vuotari, Hannu Tapio, sorvaaja, Parkano
Joku voi ehkä olla eri mieltä ansioista, verotilasto ei ole oikea peruste.
Ansioituneet Parkanolaiset
16
5306
Vastaukset
- mitä?
Näiden siis pitäisi päästä vai ovatko jo kutsuttuja? Eipä tuossa ollut yhtään nimeä joiden pitäisi jostain erikoisesta syystä Linnassa olla. Suurin osa on tuntemattomia nimiä, tälläisiä listoja voidaan laatia satoja erilaisia jos kaveriperusteella kutsut jaettaisiin.
- mitallin saajista
eikös tämä ole se lista niistä pili pali mitallien saajista? linnaan tuskin mitään asiaa...
http://www.aamulehti.fi/teema/kunniamerkit/Kunniamerkkej%E4 yli nelj%E4lle tuhannelle katso lista/117978 - puuttuu
Tuosta listasta puuttuu ne jotka Parkanossa jotain saavat aikaan.
Elikkä henkilöt jotka pitävät teollisuutta pystyssä ja luovat työpaikkoja. Myöskin naisista puuttuu ne todelliset raatajat jotka tekevät pitkää päivää ja ovat selvinneet mahdottomistakin olosuhteista.
Nuo nimet jotka valitaan on valinnut Parkanon "kerma" ja siellähän vain näiden suosikit saavat mitaleita.
Mitään todellista tekemistä ansioiden kanssa niillä ei ole. - löytynee tästä
"Ensisijaisena lähtökohtana on ao. henkilön henkilökohtaiset ansiot, joiden tulee olla keskitason yläpuolella, ja jotka asianomainen on osoittanut omalla ammattitaidollaan tai huomattavissa yhteiskunnallisissa tehtävissä. Edellytyksenä on lisäksi hyvämaineisuus."
- hyvämaineisuutta
että kaupungin valt/hal edustaja vähän aina kännissä nin sanotusti "vi....lee" ja parempiosaiset/ja isot firmat on etusijalla.
ja ei sitten tarvitse vastata tähän ettei pidä paikkaansa.
- parkanolainen ...
....kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella lauseen keskellä.
- mahtavat
kirjoitetaan Isolla kuten Minä tai Me kuninkaalliset.
- eka kerta,
mahtavat kirjoitti:
kirjoitetaan Isolla kuten Minä tai Me kuninkaalliset.
että parkanolainen kirjoitetaan täällä isolla alkukirjaimella keskellä lausetta ,niin että ei liity mitenkään asiayhteyteen tässä.
- PIDÄ
PAIKKAANSA TÄMÄ VÄITTÄMÄ JOS VIITTASIT ALOITTAJAN TEKSTIIN. TUTKI TARKE´MMIN
- löysin aloituksesta
PIDÄ kirjoitti:
PAIKKAANSA TÄMÄ VÄITTÄMÄ JOS VIITTASIT ALOITTAJAN TEKSTIIN. TUTKI TARKE´MMIN
vielä toisenkin kielioppivirheen:-)
Pitäisi olla:
Ansioituneet parkanolaiset olisivat tässä luettelossa tai vielä paremmin :Tässä luettelossa olisivat ansioituneet parkanolaiset.
No mutta mitäs pienistä.
- kuplaa
Nuo ovat melkein samanmoisia kuplia kuin kansalaisopiston Markkanen titteleineen.
Kansalaisopisto hävitettiin ja fuusioitiin lopulta naapurikuntaan. Siitä huolimatta tuhotyön tehneet palkittiin tittelillä.
Lähemmät tarkastelut ei kestä päivänvaloa.
Tiedossa ei mitalisteilla ole yhtään mainittavaa tekoa jossa olisi kunnostauduttu paitsi Parkanon tuohoamisessa tai omanedun tavoittelemisessa.- periaatteellahan
nuo mitalit sun muut jaetaan. Olet vain oikeissa porukoissa oikeaan aikaan ja oikeissa puolueissa, niin taatusti prenikka jossain vaiheessa tulee! Moni maanhiljainen, joka on vuosikymmenet raatanut, ei välttämättä saa mitään huomionosoituksia, mutta muutama vuosi korkeintaan vuosikymmen, mikäli sinulla on pyrkyrin vikaa ja olet oikeassa jengissa, niin prenikoita tippuu!
- Nimetön
periaatteellahan kirjoitti:
nuo mitalit sun muut jaetaan. Olet vain oikeissa porukoissa oikeaan aikaan ja oikeissa puolueissa, niin taatusti prenikka jossain vaiheessa tulee! Moni maanhiljainen, joka on vuosikymmenet raatanut, ei välttämättä saa mitään huomionosoituksia, mutta muutama vuosi korkeintaan vuosikymmen, mikäli sinulla on pyrkyrin vikaa ja olet oikeassa jengissa, niin prenikoita tippuu!
Näistä huomionosituksista kaupungin puolesta täytyy olla esimiesten suosiossa. Meikäpoika jäi eläkkeelle lähes 40-v palvelun jälkeen ,eikä kaupunki huomionut mitenkään mua.Toisille on annettu rahaa ja pyydetty "linnanjuhliin".Eriarvoisuus on nykypäivää ainaskin parkanossa.Ei ole ihme että työviihtyvyyttä kartotetaan kaupungin henkilöstön keskuudessa.
- ennenkuin alatte hutkia
Nimetön kirjoitti:
Näistä huomionosituksista kaupungin puolesta täytyy olla esimiesten suosiossa. Meikäpoika jäi eläkkeelle lähes 40-v palvelun jälkeen ,eikä kaupunki huomionut mitenkään mua.Toisille on annettu rahaa ja pyydetty "linnanjuhliin".Eriarvoisuus on nykypäivää ainaskin parkanossa.Ei ole ihme että työviihtyvyyttä kartotetaan kaupungin henkilöstön keskuudessa.
Esityksiä mitallien saajista voivat tehdä muutkin tahot kuin kaupunki. Yleensä näitä esityksiä tekevät eri järjestöt ja poliittiset puolueet siis jokin virallinen taho. Kunnissa ja kaupungeissa toimii yleensä kunniamerkkitoimikunta, jolle varmasti voi laittaa viestiä kaupungin palveluksessa olevista työntekijöistä, joille mielestäsi merkki tai huomionosoitus kuuluu. Kriteerit mitalien saamiselle löytyvät mm. netistä
http://www.ritarikunnat.fi/hakeminen.asp - myyty
ennenkuin alatte hutkia kirjoitti:
Esityksiä mitallien saajista voivat tehdä muutkin tahot kuin kaupunki. Yleensä näitä esityksiä tekevät eri järjestöt ja poliittiset puolueet siis jokin virallinen taho. Kunnissa ja kaupungeissa toimii yleensä kunniamerkkitoimikunta, jolle varmasti voi laittaa viestiä kaupungin palveluksessa olevista työntekijöistä, joille mielestäsi merkki tai huomionosoitus kuuluu. Kriteerit mitalien saamiselle löytyvät mm. netistä
http://www.ritarikunnat.fi/hakeminen.aspEn omasta mielestäni kirjoittanut "prenikosta" vaan kaupungintyöntekijänä.Halusitko väärin ymmartää?
- selvää
ennenkuin alatte hutkia kirjoitti:
Esityksiä mitallien saajista voivat tehdä muutkin tahot kuin kaupunki. Yleensä näitä esityksiä tekevät eri järjestöt ja poliittiset puolueet siis jokin virallinen taho. Kunnissa ja kaupungeissa toimii yleensä kunniamerkkitoimikunta, jolle varmasti voi laittaa viestiä kaupungin palveluksessa olevista työntekijöistä, joille mielestäsi merkki tai huomionosoitus kuuluu. Kriteerit mitalien saamiselle löytyvät mm. netistä
http://www.ritarikunnat.fi/hakeminen.aspEN omasta mielestä kirjoittanut"prenikoista# vaan kaupungin työntekijänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625