aslakin naiset

Pieski

Aslak heittää merjan pihalle koska hänellä on ollut kolmas nainen.Kaikki on vain showta mitä Aati esittää ja merja tietää sen myös että peli täytyy pelata loppuun saakka

8

6292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultahippu

      ..näin päättelit? Ja kukas se toinen nainen sit on?

    • Pelkkää kusetusta

      Ja showta koko ohjelma.

      Toivottavasti ei enää tule uutta tuotantokautta.
      Tässä taitaa olla liian pitkä aika kun noita tapahtumia kuvataan, niin tottakai ihmiset ehtii suhaamaan muuallakin.

      Ihmetyttää vaan, ettei niistä kymmenistä tai jopa sadoista kirjeistä sitä oikeaa löydy.
      Me tavikset joudumme tyytymään siihen yhteen joka paarista sattuu mukaan lähtemään ja sen kanssa sitten ollaan ja siihen sitten tyydytään ja sopeudutaan vikoineen ja etuineen.

      Vissiin tuo liika tarjonta tekee ronkeliksi.

      Ärsyttää tuo kuunnella, että kun ei kolahtanut.
      Saakeli kymmenistä on nuokin maajussit parhaat valinnu ja siltikään ei kolahda.
      Ja sitten niinkun Jounilla, yks myöhässä tullut kirje muka kolahti niin kovasti.
      Ja Jani varmaan löysi naapurikylän lavatansseista sen yhden joka uskalsi tanssiin lähteä.

    • päivän..

      seitsemän päivää lehdessä kyllä oli, että Aslak ja Merja pitävät yhtä? Vai onko tieto jo vanha?
      Kun taas Apen ja Riinan tiet ovat eronneet...
      Olis se ihme, jos tuollai sattuis synkkaamaan ja löytyis kumppani. Onhan niitä ne muutama pysynyt aiemmista jaksoista.

      • sama olisi voinut olla...

        ...edessä Aslakin kohdalla, mitä oli Jussin, Maijan ja Jennyn kohdalla... alun pitäen Aslak teki VÄÄRÄN naisvalinnan ja jos Hanna-Kaisa ei edelleenkään kelpuuttanut, se löysi jonkun vastaavan...


    • pennttti

      Tuntuu vaan nykyään olevan kaikki uudet tv-ohjelmat tositeeveetä. Noh sitä se kansa haluaa. Ohan nää paritusohjelmat ihan kivoja, toiset tosiaan hakee vaan julkisuutta ja toiset ihan tosimielellä. Katsojat sen vaan päättää,että tuleeko näitä ohjelmia vielä,jos katsojaluvut laskee niin tuskin tulee.

      Maajussille morsian ohjelmasta vielä: Ohan se ihan hyvä,että kansalle näytetään millasta se elämä sielä maalla oikeesti on. Eka tuotantokausi tästäkin se paras on ollu ja tulee varmasti olemaankin. Siitä sentään tuli ne pari paria ja muksujakin jo pyöräyetty. Tokasta taas ei yhtään ja kolmannesta noh ehkä 1-2. Eihän siinä 200 välttämättä oikeaa ole,koska niin moni laittaa sen kirjeen huvikseen ja kuinka moni nyt tosiaan voi jonkun 10min pituisen esittelyn perusteella ihastua/rakastua ja todeta tossa on mulle se oikea.

      • se aika

        raakaa peliä, kun/jos pitää valita jopa parista sadasta muutama näkemättä tai kuulematta.
        Niin kai se meni, se seulonta?

        Ehkä pitäisi jotenkin muuttaa ja valita tarjokkaista ( jos niitä on paljon) vaikka kymmenen - jopa enemmän aluksi. Sitten heistä alkais seuloa, kaikin käytettävissä olevin nykykeinoin.

        Kun nykyään on kännykät ja wepit ym niin saisi näkötuntumat ja kuulisi äänen jne...Ne kuitenkin merkkaa paljon - äänellä on suuri merkitys, puhetavalla jne...Wep-kameran avulla saisi jo tuntumaa ulkonäöst

        Ja jos vielä olisi varaa valkata, niin saisi valkata vaikka kaikki sata tarjokasta - jos jaksaa. Osa sai liki parisataa kirjettä...Saisivat kyllä muuttaa sääntöjä.


      • Minä vain kyntelen vakoa...

        heti ekoilla treffeilla tiineeksi ja ovat menossa naimisiin. Ei ehtinyt kuin esittelyvideasteelle ja sitten oli menoa kun tapaili jo etukäteen sitä sulhaskandidaattiaan ja heti löys siemen vakoon ja alkoi kasvaa...


      • Tellustelija
        Minä vain kyntelen vakoa... kirjoitti:

        heti ekoilla treffeilla tiineeksi ja ovat menossa naimisiin. Ei ehtinyt kuin esittelyvideasteelle ja sitten oli menoa kun tapaili jo etukäteen sitä sulhaskandidaattiaan ja heti löys siemen vakoon ja alkoi kasvaa...

        ...Johannalla, hänelle ainakin Maajussit-ohjelma toi onnea ja lapsilykkyä. Voikos Amor sen paremmin osua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe