Morjens!
Olen viimeaikoina törmännyt aivan uuteen ärsyttävään ongelmaan, nimittäin siihen että faxistani tulii erinäistä mainos materiaalia!
Jokaisen faxin lopussa tietysti lukee että "jos et halua mainoksiamme jatkossa ottakaa yhteyttä...."
Miten minulla on sellainen mielikuva että tällainen mainonta on laitonta? Eihän se voi olla oikein että käytetään muiden musteet ja paperit yrityksen mainostamiseen?? sen takaan etten ikinä tilaa mistään yrityksestä joista tuota fax saastaa tulee minun piikkiini ½!@?***
Eikä sekään voi olla oikein että käytän tehokasta työaikaani yrittääkseni vastata kaikkien mainostajien "jos et halua" lauseeseen...
Onko siis tietoa mistä saa kokonaisvaltaisen paskaposti blokin? alkaa olemaan aivan yhtä ärsyttävää kun nämä "päivittäisin tietonne" puhelut.. on se perkele että tehdään pienen yrittäjän päivään ylimäärästä työtä... vihaksi pistää
Fax mainostaminen
11
1887
Vastaukset
- hsdfsfkhk
kellä on enää faksi ?? - itse luovuin siitä tarpeettomana jo varmaan viisi vuotta sitten...
- h,,,,,,,,,,,,
No jos sinulla ei ole tarvetta faxille, niin meitä voi kyllä olla muita, joille se on työväline edelleenkin, helppokin vielä, vaikka osa lähetettävistä lähetetäänkin eri teitä nykyisin.
Ja tuo faxmainonta on ihan totta, todella ärsyttävää minustakin. Se on nyt saanut uutta puhtia, mainoksia tulee vähän väliä.
- ei ole laitonta
Netistä löytyy kaikenlaisia neuvoja esim.
1. On tyolasta lahettaa jokaiselle valitusta aina mainoksen saapumisen jalkeen. Nykyisin lahetankin valituksen sijaan kymmenen tyhjaa
A4-arkkia :-)
2. Menisikö viesti paremmin perille jos lähettäisit nuo kymmenen arkkia varustettuna "EN HALUA MAINOKSIA"-tekstillä? 8)
Faksi laulamaan töistä lähtiessä :)- faximainonta ellei
siinä ole käytetty kuvia jolloin mustesäiliö on äkiä loppu,,,,,,josta tulikin mieleeni että sellaisille lähettäjille voisikin pistää vastineeksi kymmenen kertaa kokomustan paperin niin ymmärtävät itsekin ongelman.
- sulkulistalle
numeromme. Joku firmahan tätä palvelua nykyään tarjoaa keskitetysti, meille ainakin alkoi tulla säännöllisesti mainoksia yhtäkkiä. Faksien alla oli www osoite ( englanninkielinen) laitoin numeromme sinne ja mainokset loppuivat.
MUTTA mistä löydän sulkulistan puhelinhäiriköille!! Tarkoitan kaikenmaailman luettelokauppiaita. Esin Suomen118 on "uhannut" ( lue luvannut) poistaa tietomme rekisteristä ainakin 6 kertaa ja jatkuvasti sieltä tyttelit soittaa "tarkistaakseen tietojamme"- Harmittaa meilläkin
Olen itsekin lähettänyt useita estopyyntöjä tuohon faxremovals.com, mutta silti fax-mainoksia tulee. Jokaisella mainostajalla näyttää olevan oma referenssinumeronsa, joten kielto koskee ilmeisesti vain ko. mainostajaa. Meillä fax-laite on kotipuhelimen yhteydessä ja lisäharmia on aiheuttanut se, että mainoksia tulee mitä ihmeellisimpiin vuorokauden aikoihin. Harkitsen puhelinnumeron muutosta, enkä ilmoita uutta numeroa kaupparekisteriin. Faxia tarvitaan vielä nykyäänkin ainakin pienessä kotona toimivassa käännöstoimistossa esim. Venäjältä tulee joskus tekstejä faxilla, siellä sen sijaan kaikilla ei ole tietokoneita, joten tekstit eivät ole sähköisessä muodossa.
- Sulkulista?
Harmittaa meilläkin kirjoitti:
Olen itsekin lähettänyt useita estopyyntöjä tuohon faxremovals.com, mutta silti fax-mainoksia tulee. Jokaisella mainostajalla näyttää olevan oma referenssinumeronsa, joten kielto koskee ilmeisesti vain ko. mainostajaa. Meillä fax-laite on kotipuhelimen yhteydessä ja lisäharmia on aiheuttanut se, että mainoksia tulee mitä ihmeellisimpiin vuorokauden aikoihin. Harkitsen puhelinnumeron muutosta, enkä ilmoita uutta numeroa kaupparekisteriin. Faxia tarvitaan vielä nykyäänkin ainakin pienessä kotona toimivassa käännöstoimistossa esim. Venäjältä tulee joskus tekstejä faxilla, siellä sen sijaan kaikilla ei ole tietokoneita, joten tekstit eivät ole sähköisessä muodossa.
Ketjun alussa olleeseen ongelmaan halutaan todellakin nopea ja täydellinen ratkaisu. Vai onko ainoa keino todellakin muuttaa faksin numero ja pitää se salaisena? Emme todellakaan halua yhtään mainosfaksia ikinä!!!!
Harmittaa meilläkin kirjoitti:
soitin faxremovals.com puhelinnumeroon 050...jotain (numerolöytyi netistä muistaakseni) ja tein sulun niin loppuivat faxit selittivat sen sulkuoihjelan että ei toimi kuin siihen mainostajaan ja kun tulee uusi mainos ei toimi siihen mutta puhelimella sain kaikki poikki
- pimpula4
OON. Just yhtä täynnä tuota kiusan-/ taloudellisen haitantekoa.
S****na, nyt kun vähä töitä niin , onpmahan aikaa ottaa tuollasetkin vastuuseen.
Tulkaa avuksi! - vattuuntunut
Ei auta pienet valitukset. Olen myös laittanut postia mainostajille, että teidän tuotteita ei sitten ainakaan käytetä. Ehkä alkaa olla aika puuttua tuohon ja laittaa asia lakimiehen kautta. Kerron kun jotain kehittyy
- -----kl----
Ilmeisesti mitään ei kehittynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584