Miksi ateistit kannattaa syrjimistä?
Esim. jos asia olis ateistien päätettävissä, kaikki kristityt joutuisivat ateistien perustamiin "gettoihin", ku luin tuon Turkki-jutun alempana, huomasin, että melko moni ateisti on ollut melko varmasti lapsena koulukiusaaja-tai kiusattu, joka käyttää kiusaajien metodeita esim. haukkumista ja syrjimistä...
Miksi ateistit?
30
727
Vastaukset
Tässä jo vähän ihmettelinkin milloin seuraava jeesuksella päänsä sekoittanut tulee kertomaan, miten ateistit haluaisivat perustaa keskitysleirejä kristityille. Olet varmaan tuon johtopäätöksen tyehnyt, koska joku ateisti on ilmaissut kannattavansa uskonnonvapautta. Mikä kaltaisiasi jeesusinfektoituneita oikein vaivaa? Huom: kaltaisiasi, en väitä että kaikki uskovat ovat yhtä kouhoja kuin sinä. Päinvastoin kuin sinä, ymmärrän että ihmiset ovat yksilöitä, eikä heitä voi siististi niputtaa vastustettavaksi asiaksi uskonnollisen vakaumuksen tai sen puutteen perusteella.
- AatamiOnKusipää
Mikä itseäsi vaivaa kun pitää saada päteä? Oletko "parempi ihminen" vai?
- Syrjimisestä...
tosi on
- ei jeesustele
Mää olin 70-luvulla rankasti koulukiusattu, ei auttanut herra eikä jeesus eikä opettajat eivätkä vanhemmat. Siitäpä päättelen että omillaan ollaan.
Helpotti kummasti. Elämä on kovaa mutta ihmisen parasta aikaa. ps. ne kiusaajat oli kristittyjä tiemmä. Syrjimistä en kannata mutta pysykööt poissa näkyvistä- martin
mieltä ed. koulukiusatun kanssa. myös minua rankasti kiusattiin kouluvuosina ja nyt myöhemmin olen havainnuut, että rankimmat klusaajat tulivat tavallista uskonnolisemmista kodeista.
myös, näin jälkeenpäin on mieleeni paljastunut, että heillä oli tosi heikko itsetunto.
nyt ateistina, olen löytänyt tosellisia ystäviä ja tovereita, jotka ovat perheineen stabiileja yhteiskunnan jäseniä.
syrjii ateisteja? Meillä ei ole edes omaa hautausmaata.
- Turha lässyttää täällä!
Miks lässytät siitä täällä?
Perustakaa oma hautausmaa!
Mun mielestä tyyppejä, jotka ei usko lakiin tai moraalin, niillä ei ole oikeus päättääkkään omista asioistaan! - Kössönöm
Turha lässyttää täällä! kirjoitti:
Mun mielestä tyyppejä, jotka ei usko lakiin tai moraalin, niillä ei ole oikeus päättääkkään omista asioistaan!että ateisteilla ei ole moraalia ja ateistit eivät kunnioita lakeja?
Mitä hautaustoimeen tulee, niin sen pitäisi olla kunnallista ja siis yhteiskunnan vastuulla. - hautausmaat
Kössönöm kirjoitti:
että ateisteilla ei ole moraalia ja ateistit eivät kunnioita lakeja?
Mitä hautaustoimeen tulee, niin sen pitäisi olla kunnallista ja siis yhteiskunnan vastuulla.Hautausmaat on yleensä seurakunnan vastuulla, jos ateisteille ei kelpaa, että ne haudataan samalle aluelle uskovien kanssa, olis mun mielestä täysin ateistien tehtävä perustaa oma hautausmaa.
Ja kyllä, tarkoitan ettei atet kunnioita lakeja, koska suomen laitkin ovat suurelta osalta perustettu kymmenen käskyn periaatteelta ja jos kymmenen käskyä on paskaa aten mielestä: "älä tapa", "älä varasta", "älä tee aviorikosta" jne.
se tarkoittaa, ettei atet kunnioita lakeja, oikeastaan mietin, millä ateistit perustelee oikean ja väärän?
Ja on melko lapsellista syyttää yhteiskuntaa siitä ettei se suosi ateisteja! - Kössönöm
hautausmaat kirjoitti:
Hautausmaat on yleensä seurakunnan vastuulla, jos ateisteille ei kelpaa, että ne haudataan samalle aluelle uskovien kanssa, olis mun mielestä täysin ateistien tehtävä perustaa oma hautausmaa.
Ja kyllä, tarkoitan ettei atet kunnioita lakeja, koska suomen laitkin ovat suurelta osalta perustettu kymmenen käskyn periaatteelta ja jos kymmenen käskyä on paskaa aten mielestä: "älä tapa", "älä varasta", "älä tee aviorikosta" jne.
se tarkoittaa, ettei atet kunnioita lakeja, oikeastaan mietin, millä ateistit perustelee oikean ja väärän?
Ja on melko lapsellista syyttää yhteiskuntaa siitä ettei se suosi ateisteja!voisi sanoa uskiksille, että miksi tulette sairaaloihin synnyttämään, ne kun ovat yhteiskunnan rahoittamia. Perustakaa omat synnytyssairaalanne.
raamatussa on paljon muutakin, kuin ne kymmenen käskyä. Ne muuten ovat siellä vanhan testamentin puolella, joten eivät ne teitä krisseleitä koske. Jos Suomen lait perustuisivat raamattuun, niin täällä olisi täysi kaaos, eikä ihmisarvosta tietoakaan. hautausmaat kirjoitti:
Hautausmaat on yleensä seurakunnan vastuulla, jos ateisteille ei kelpaa, että ne haudataan samalle aluelle uskovien kanssa, olis mun mielestä täysin ateistien tehtävä perustaa oma hautausmaa.
Ja on melko lapsellista syyttää yhteiskuntaa siitä ettei se suosi ateisteja!Kyllä se maailma pyörii ihan ilman uskontoakin!
Metsäkansatkin aikoinaan omasivat perustiedot mitä saa tehdä ja mitä ei.
Maailmassa on eletty tuhansia vuosia ja käskyt on revitty vanhoista säännöistä.
Minulla muuten ei ole rikosrekisteriä ja ihan itse olen lapseni kasvattanut ja äitinä kertonut mitä saa tehdä jne.
Oletko sinä kirkossa kasvatettu tai niin yksinkertainen, että ilman raamattua ei tiedä ettei toista ihmistä saa vahingoittaa? Tylsä trolli!- hihhulihihhii
Turha lässyttää täällä! kirjoitti:
Mun mielestä tyyppejä, jotka ei usko lakiin tai moraalin, niillä ei ole oikeus päättääkkään omista asioistaan!Oletko sinä jotain 9-vuotias, vai ainoastaan henkisesti sellaisen tasolla?
Millä perusteella sinä kuvittelet, että kaltaisellani 50-vuotiaalla perheenisällä ja työpaikkani esimiehellä ei olisi mitään uskoa lakiin tai moraaliin? Luuletko ihan vakavissasi, että työpaikkani (kaupungin virasto) toimii joidenkin moraalittomien periaatteiden mukaisesti? Tai että olisin päässyt nykyiseen asemaani, jos olisin joku moraaliton rikollinen??
Mitäpä jos sinä vastenmielinen ja henkisesti jälkeenjäänyt idiootti yrittäisit kasvaa aikuiseksi ja opetella ajattelemaan. Kävisit vaikka sen kesken jättämäsi koulun loppuun asti ja yrittäisit saada työpaikan, noin aluksi? Et osaa edes kirjoittaa suomen kieltä ja solvaat fiksuja ja sivistyneitä ihmisiä moraalittomiksi.
Säälittävää. Turha lässyttää täällä! kirjoitti:
Mun mielestä tyyppejä, jotka ei usko lakiin tai moraalin, niillä ei ole oikeus päättääkkään omista asioistaan!eilen. Sinä olet idioottimaisin provoilija, mitä olen täällä nähnyt. Oliko hellarikamut syöneet kaikki pullat vai mitä täällä oikein vaahtoat?
Miten niin en usko lakiin? Luuletko, että kristityt ovat keksineet lait? Luuletko urpo, ettei sitä hautausmaata ole koskaan anotto Hgin kaupungilta?
Oletko eilen syntynyt?
- yleistystä, yleistystä, yle...
" Miksi ateistit kannattaa syrjimistä?
Esim. jos asia olis ateistien päätettävissä, kaikki kristityt joutuisivat ateistien perustamiin "gettoihin" "
Etköhän yleistä nyt vähän liikaa? Ja sitä paitsi yleensäkin varsinkin suomi24:n keskustelupalstan otanta ei vastaa "oikeaa" maailmaa. Jostain syystä kaikki hörhöt, provot ja muutkin idiootit löytävät tällaiset keskustelupalstat äänitorvikseen. Ehkä kun missään muualla se ei toimisi. Tämä koskee niin kristittyjä, ateisteja, jehovia, mustia, valkoisia, sinisiä ja kirjavanpunaisia. - Kössönöm
jos kantaa huolta hihhuleiden "kunniamurhista"?
- USKOKAA SE!!!
SE EI KUULU VITTU TEILLE, JOS MUSLIMIT TAPPAA PERHEENJÄSENIÄÄN, TE ETTE YKSINKERTAISESTI PÄÄTÄ NIISTÄ ASIOISTA, KOETTAKAA NYT HYVÄT IHMISET HELVETTI TAJUTA SE!!!
En puolusta muslimeja, mutta "maassa maan tavalla"...kuuluu kulttuuriin. - Invisible_Error
USKOKAA SE!!! kirjoitti:
SE EI KUULU VITTU TEILLE, JOS MUSLIMIT TAPPAA PERHEENJÄSENIÄÄN, TE ETTE YKSINKERTAISESTI PÄÄTÄ NIISTÄ ASIOISTA, KOETTAKAA NYT HYVÄT IHMISET HELVETTI TAJUTA SE!!!
En puolusta muslimeja, mutta "maassa maan tavalla"...kuuluu kulttuuriin.Ihanko vain pitäisi olkaa kohauttaa, kun uskonnon varjolla tapetaan ihmisiä? Kuuluuko sekin kulttuuriin, että helluntailahkossa harrastetaan lasten hyväksikäyttöä ja pitäisikö siihen olla puuttumatta?
Painu hihhuli vittuun. - Kössönöm
USKOKAA SE!!! kirjoitti:
En puolusta muslimeja, mutta "maassa maan tavalla"...kuuluu kulttuuriin.Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni asioista. Ja tuo maassa maan tavalla nyt meni sinulta pahasti pieleen.
Suomessakin syrjitään uskonnollisten syitten perusteella. Ei paljon maan lait vaikuta, kun hihhulit alistavat sukulaisiaan. Muslimit, hellarit, lestadiolaiset, jehovat.... Invisible_Error kirjoitti:
Ihanko vain pitäisi olkaa kohauttaa, kun uskonnon varjolla tapetaan ihmisiä? Kuuluuko sekin kulttuuriin, että helluntailahkossa harrastetaan lasten hyväksikäyttöä ja pitäisikö siihen olla puuttumatta?
Painu hihhuli vittuun.kunniamurhat EIVÄT kuulu uskontoon.
- gkdl
karvapää kirjoitti:
kunniamurhat EIVÄT kuulu uskontoon.
ihan tasan tarkkaan uskontoon. Älä muuta väitä. Samoin kuin lasten sukuelinten silpomisetkin.
gkdl kirjoitti:
ihan tasan tarkkaan uskontoon. Älä muuta väitä. Samoin kuin lasten sukuelinten silpomisetkin.
voit USKOA mitä vain mutta EIVÄT kuulu.
- syrjimistä
Jos asia olisi hihhulien päätettävissä, niin kaikki homot suljettaisiin kristittyjen perustamiin ghettoihin ja kaikki ateistit myös joihinkin vankiloihin tai pakkolaitoksiin. Niissa saisi ihan vapaasti valita joko sähköshokki- & aivopesupakkosyötön tahdottomaksi hihhulirobotiksi, joka osaa vain suoltaa ulkoa raamatunlauseita ja pyhää vihaa, tai sitten voisi valita elävältä polttamisen roviolla, rakkauden uskonnon nimissä.
Miksi krisseleiden sanoma koostuu aina vain pyhästä vihasta. Miksi hihhuleiden sanomista ei löydy minkäälaista lähimmäisenrakkautta tai suvaitsevaisuutta suurennuslasillakaan?- .......
Et taida osata lukea ku väität ettei: "hihhuleiden sanomista löydy minkäälaista lähimmäisenrakkautta tai suvaitsevaisuutta suurennuslasillakaan?" kirja on täynnä sitä...
Ja tuohon toiseen väitteesees: "Jos asia olisi hihhulien päätettävissä, niin kaikki homot suljettaisiin kristittyjen perustamiin ghettoihin ja kaikki ateistit myös joihinkin vankiloihin tai pakkolaitoksiin. Niissa saisi ihan vapaasti valita joko sähköshokki- & aivopesupakkosyötön tahdottomaksi hihhulirobotiksi, joka osaa vain suoltaa ulkoa raamatunlauseita ja pyhää vihaa, tai sitten voisi valita elävältä polttamisen roviolla, rakkauden uskonnon nimissä."
Oletko vankilassa tai ghetossa?
ET!
Vaikka asia on meidän päätettävissä!
Niinpä... turhaa panettelua...ja vielä helvetin paskaa sellasta... - Invisible_Error
....... kirjoitti:
Et taida osata lukea ku väität ettei: "hihhuleiden sanomista löydy minkäälaista lähimmäisenrakkautta tai suvaitsevaisuutta suurennuslasillakaan?" kirja on täynnä sitä...
Ja tuohon toiseen väitteesees: "Jos asia olisi hihhulien päätettävissä, niin kaikki homot suljettaisiin kristittyjen perustamiin ghettoihin ja kaikki ateistit myös joihinkin vankiloihin tai pakkolaitoksiin. Niissa saisi ihan vapaasti valita joko sähköshokki- & aivopesupakkosyötön tahdottomaksi hihhulirobotiksi, joka osaa vain suoltaa ulkoa raamatunlauseita ja pyhää vihaa, tai sitten voisi valita elävältä polttamisen roviolla, rakkauden uskonnon nimissä."
ET!
Niinpä... turhaa panettelua...ja vielä helvetin paskaa sellasta...Joskus ennen asiat olivat vielä hihhulien päätettävissä, mutta nykyään te voitte vain haaveilla elävänne yhä keskiajalla:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
http://fi.wikipedia.org/wiki/Inkvisitio
http://fi.wikipedia.org/wiki/Häpeärangaistus
Lisäansioiksenne voidaan mainita muun muassa useiden alkuperäiskansojen tappaminen sukupuuttoon. - onneksi
....... kirjoitti:
ET!
Niinpä... turhaa panettelua...ja vielä helvetin paskaa sellasta...Sorry vaan mutta kristilliset on nykyään yksi pienimmistä puolueista ja muutenkin maallinen valta on nykyään tiukasti erotettu hengellisestä toiminnasta. Fundamentalistihihhulit ovat pieni vähemmistö kaikista suomalaisista ja lisäksi vielä jakaantuneet lukuisiin keskenään riiteleviin kuppikuntiin, joilla jokaisella on se ainoa oikea totuuus.
Hihhulit eivät siis - meidän kaikkien onneksi - ole enää päättämässä jokaisesta maallisesta asiasta ja laista, kuten vielä tuossa lähivuosisatoina. Minun oma esi-isäni istui 1800-luvulla usein jalkapuussa, se oli sitä kristillistä lähimmäisenrakkauttta. Muita kaukaisia esi-isiäni kidutettiin ja vainottiin, kristillisen lähimmäisenrakkauden nimissä. Olivat jotenkin väärin uskovia, ilmeisesti.
Mutta enäänpä teillä moraalittomilla paskiaisilla ei olekaan valtaa poltella toisia ihmisiä rovoioilla ja sekös teitä vituttaa...
- Mecin
Taas tyhmää yleistystä. Luetaan jonkinaikaa jonkun kämäsen palstan viestejä ja yleistetään...ei näin.
Jos Suomi24 katsotaan, olen huomannut kristityt syrjintää joissakin palstoille esim. islam aiheessa. En kumminkaan yleistä, että kaikki kristityt ovat toisten uskontoa halventavia egoisteja. - todella hakoteillä
kirkko jos joku pulju harrastaa syrjimistä, eikö teillä uutiset näy?
- ertert
"Miksi ateistit kannattaa syrjimistä?"
Eivät kannata. Luulet vaan. Kyllä se riittäisi, että kristityt ohjattaisiin hoitoon!
Kristitty, muista: vain otettu lääke auttaa!- fda
Joo-o. Koittakaa päättää olemmeko suvakkeja vai syrjikkejä. Tai vielä parempaa, tajutkaa että mitään yhtenäistä ateismi-ideologiaa ei ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2572306
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12919- 66917