Onko kellään Krupsin espressokonetta, jossa mylly: olen ostamassa, mutta koneen ääni arveluttaa, herääkö koko porukka myllyn ääneen? Mihin vertaisit myllyn meteliä (imuri?), kauanko jyrinä kestää? Olen tuuminut 8050 mallia, mutta luulisin äänen olevan jokseenkin sama Krupsin laitteissa.
Vastaukset 1
- mutta Siemens
pitää ainakin melkoista meteliä papuja jauhaessaan ja muutenkin koko keittotapahtuman ajan jurnuttaa ja metelöi ihan tarpeeksi.
Imurin meteli voi olla aika lähellä oikeaa.
Oikea erillinen kahvimyllykin pitää aika kovaa meteliä mutta mielestäni pienempää kuin tuo Siemensin automaattikeitin.
Vinkiksi jos haluat hyvää espressoa saada ja viitsit vähän vaivaa nähdä ja puhastella niin hanki ihmeeessa erillinen keitin ja mylly esimerkiksi Rancilio Silvia ja myllyksi Rancilio Rocky jotka on kovassa huudossa niin suomessa kuin maailmallakin, hintaa näille kertyy toki 700-800€ mutta onhan kyseessä laadukkaat laitteet kotikäyttöön mutta jos helposti nappia painamalla kahvisi haluat silloin automaatti on paikallaan mutta se kahvin laatu ei ole sama kuin esim Silvialla valmistettu.
Ittekin erehdyin tuohon Siemensin automaattiin joka nyt makaa pahvilaatikossaan varastossa viikon käytön jälkeen, kunnon keitin mylly piti kuitenkin hankkia eli juuri noi Rancilion laitteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512